Skip to content

the black list – updated

November 4, 2010

Η μαυρη μου λιστα εχει μια θετικη διασταση. Ψαχνω να βρω μαυρα πραγματα να δοκιμασω, να μυρισω, κι αν στην τελικη τα βρουμε στη μαυριλα να τα αποκτησω.  Βλεπω στις διαφημησεις την καινουργια ανδρικη κολωνια Acqua di Parma Essenza.  Οι παλιοι μου φιλοι ισως θυμουνται την τρελλα μου με την γυναικεια  Acqua di Parma.  Να το λοιπον το κιτρινο μπουκαλακι σε μαυρη παραλλαγη. Κομψοτατο.  Πιστευω οτι  αυτο το μπουκαλι  μαζι με το τετραγωνο μαντεμουαζελ ειναι τα πιο φιν φον μπουκαλια.  Διαβαζω στην περιγραφη της:

“Colonia Essenza includes notes of bergamot, tangerine, lemon, orange, grapefruit, petitgrain, neroli, clove, rosemary, lily of the valley, rose, jasmine, patchouli, vetiver, white musk and amber. Colonia Essenza starts off smelling like a crisp orange blossom Eau de Cologne. As orange blossom fades, warm, but still pert, citrus peel aromas appear and lead directly to Colonia Essenza’s floral heart notes.”

 

Acqua Di Parma Essenza di Colonia Eau de Cologne Spray 50ml

 

Τωρα συγνωμη δηλαδη, αλλα αυτη η περιγραφη εμενα με φιαχνει κανονικωτατα. Ειναι ολες μου οι αγαπημενες μυρωδιες.  Πριν λιγο καιρο ειχα ερωτευτει την Bleu de CHANEL Την μυρισα, πηγα δειγμα στο σπιτι,  αρεσε πολυ αλλα δεν προλαβα να την αγορασω. Αγοραστηκε σε ντιουτη φρη γιατι ετσι ειναι οι αντρες.  Κολωνια θελουν ΤΩΡΑ την θελουν. Ενω εμεις οι γυναικες ειμαστε πιο συγκρατημενες!

Ψαχνω ενα μαυρο τζην σωληνα.  Περιπου οπως αυτο στη φωτογραφια. Στενο κολλητο και να σακουλιαζει λιγο στους αστραγαλους.  Οχι πολυ χαμηλοκαβαλο  γιατι δεν κανει για ολους τους σωματοτυπους. Το χαμηλοκαβαλο θελει ανυπαρκτη περιφερεια και νεαρη ηλικια.  Που θα μου παει θα το βρω.

6 Silk Black Gerbera

Ενα μεταξωτο λελουδι καρφιτσα.  Αυτο μαλλον θα περιμενω να παω προς Ευρωπη μερια, γιατι εδω δεν εχει μεγαλη ποικιλια. Δεν θα σταμαστησω να ψαχνω, γιατι ποτε δε ξερεις!   Πρεπει να ειναι μεγαλο, πανω απο 12 ποντους διαμετρο, αλλα το ειδος δε με πολυενδιαφερει, αρκει να ειναι καλοφιαγμενο.  Μαργαριτα μου κανει και ορχιδεα επισης.  Το κακο ειναι οτι οταν εχω κατι στο νου μου,  το φανταζομαι πολυ ωραιο και παντα χειροτερο απο οτι βρω στα καταστηματα.  Αντιθετα οταν πηγαινω χωρις να ψαχνω κατι παντα βρισκω πραγματα ωραια. Που θα μου παει; Θα το βρω κι αυτο.

David Yurman Black Onyx & Diamond Oval Ring

Μου αρεσουν πολυ τα μαυρα δαχτυλιδια.  Εδω και δυο χρονια οταν βρω δαχτυλιδι με μαυρη πετρα, το δοκιμαζω. Και μεχρι τωρα δεν εχω δαχτυλιδι με μαυρη πετρα. Γιατι κανενα μεχρι τωρα δε μου αρεσε στο χερι μου.  Η αυτα που μου αρεσαν ηταν μεγαλα νουμερα.  Αυτο ας πουμε, μου αρεσει ετσι που το βλεπω αλλα αν δε το φορεσω δεν μπορω να πω τιποτα.  Εχω μικρα χερακια και πολυ λεπτα δαχτυλα. Αλλα που θα μου παει;  Θα πετυχω καποιο που να μου πηγαινει.

Ο παπους μου αν εβλεπε την σημερινη αναρτηση θα αναφωνουσε οπως εκανε παντα: “Μαυρη μαυριλα πλακωσε, μαυρη σαν καλιακουδα” . Ομως ο παπους μου ζουσε στην εποχη που το μαυρο ηταν μονο πενθος και  μελαγχολια.  Κι ενω συνεχιζει να ειναι και τα δυο, ειναι πανω απο ολα,  το χρωμα της κομψοτητας.  Το φορεμα της Ωντρεϋ Χεπμπορν, τα γυαλια της Τζακυ, το μαντηλι της Γκρεης Κελλυ.

Σας φιλω γλυκα και σας κερνω…

 

 

 

 

UPDATE.

Ξεχασα! Ψαχνω να βρω μια μαυρη ζωνη 6-7 εκατοστα φαρδεια με χρυση βουκλα.  Οχι ειδικα αυτη της φωτογραφιας αλλα καπως ετσι.  Και που θα μου παει, θα την βρω.

Τελος ενα βαζακι μαυρη σοκολατα. Δεν την ψαχνω, μου ηρθε δωρακι σημερα στο φμπ απο την υπεροχη Τεηστ Αντβαϊζορ γνωστη καιως Ποπακι!

 

 

 

 

40 Comments leave one →
  1. November 5, 2010 12:05 am

    Χα! Θα σου κάνω ποδαρικό σήμερα νομίζω…:-) Λοιπόν, υπέροχα λουλούδια μπουτονιέρες, τις κλασσικές καμέλιες, έχει φυσικά η Chanel… Και είναι τέλειες, αποκλείεται να σε απογοητεύσουν… Το Bleu το φοράει ο Ιάσονας και είναι απο τις λατρεμένες μου μυρωδιές όπως καταλαβαίνεις.. Κατά τα άλλα, δαχτυλίδι με μαύρη πέτρα δεν έχω και σε τζήν σωλήνα δεν χωράω..:-))) Φιλιά πολλά…

    • November 5, 2010 12:31 am

      🙂 Α! ωραια! μολις γυρισα απο σενα! Θα κοιταξω να βρω λελουδι στη Σανελ λοιπον κι ευχαριστω για το χοτ τιπ! Η Μπλου, ειναι τρελλα! Τωρα να δουμε κι αυτη η Ακουα τι λεει. To τζην μπορει να ακουγεται απλο, αλλα ειναι λιγο δυσκολο να βρει ο καθενας το στυλακι που τον κολακευει. Καληνυχτα ξενυχτω μου!

  2. November 5, 2010 3:01 am

    Λοιπόν τελευταία εχω ξετρελαθεί με την ‘μαύρη’ η l’eau ambree της Prada παρόλο εδώ εχω βρεί τα τοπικά αρώματα-ελαια- με καταπληκτικες μυρωδιές και χιλιάδες συνδυασμούς.

    • November 6, 2010 1:45 am

      A! την εχω μυρισει καρδουλα. Η Πραντα εχω παρατηρησει οτι εχει κατι σταθερο και οι μικρες παραλλαγες της δεν ξεφευγουν πολυ απο την πρωτη της καινουργιας σειρας Πραντα Μιλανο. Σιγουρα εκει εχει ομορφες μυρωδιες, προσωπικα αποφευγω μονο το patchouli. XX

  3. Multi Psi permalink
    November 5, 2010 6:06 am

    Hello…namai kai ego!!! Symfono apolitos omos me Fevis gia camelia mayri tis Channel…. Aqua di Parma…Teleia, xrisimopoio to Body Cream xronia, sou to sinisto kai ayto super enydatiko eidika gia kalokairi me mayrisma afini to derma fresko enydatomeno kai yperoxo….Skinni jean…..Victoria Beckam, i Rock and Republic!!!! Teleia efarmogi, (kanei super popo kai den markari psomakia) exei polla patron, poli kollita, skinni, boot cut…ta kalitera…otan erxomai Ameriki ta agorazo 2-2 giati edo einai kai 3 fores epano oi times tous!!!! Akouse me kai den tha xaseis!!! Daktylidi…can’t help you!! prepei na to psakseis
    filiaxxxx

    aaaaaa kai eyxaristo gia ton kafe!!!

    • November 6, 2010 1:53 am

      Καλωστηνε! Χαιρομαι που σε βλεπω εδω Μουλτι Ψι. (πολλες φορες αναρωτηθηκα τι σημαινει μουλτι ψι, μαλλον ψιψιψιψι) Το Σκιννυ τζην υπηρξε παντα το αγαπημενο μου δευτερο πετσι. Τωρα δεν ηξερα οτι εχει και η Βικτωρια Μπεκαμ δικη της λαϊν. Αν ειναι να βαλουμε ενα παντελονι της και να γινουμε κι εμεις σαν εκεινη, να δοκιμασουμε. Τα αλλα τα ηξερα. Αυριο θα ψαξω! Φιλια και σε σενα, ευχαριστω!

  4. panathinaeos permalink
    November 5, 2010 6:46 am

    ψαχνω και δε βρισκω:
    1. χαβιαρι (κατα προτιμηση μπελουγκα)
    2. ενα δοχειο πετρελαιο (Σε τιμη κατω απο ενα ευρω)
    3. “μαυρακι” καναβουρακι – αυτο δεν το ψαχνω πραγματικα, αλλα ποιητικα, ως συνδεσμο με τον υπο-κοσμο
    4. μπουρκα καταμαυρη και ολοκλειστη – περισσοτερο ως υπενθυμιση του τι τραβανε οι γυναικες στις δημοκρατικες χωρες του ,,,,
    5. τα προστυχα τα μαυρα τα εσωρουχα της …. προλαβε και τα πηρε καθως γλυστραγε σαν αιλουρος απο το κρεββατι … αφησε πισω μονο το αρωμα και το στιλπνο του κορμιου της
    6. ενα κορακι, που θα ειναι και το εμβλημα του κομματος το οποιον θα ιδρυσω για τις επομενες εκλογες…

    μπον ζουρ μανταμ!

    • November 6, 2010 2:00 am

      Καμαρι μου, εσυ δεν την ξεχασες την λιστα σου σαν κι εμενα. Και ειναι μια καθαρα ανδρικη λιστα, αντε Χριστυγεννα ερχονται, ευχομαι να τα βρεις ολα!
      Θα με παρεις στο συνδιασμο;

  5. Πέννυ permalink
    November 5, 2010 7:47 am

    Το αρωματάκι θα μου αρέσει σίγουρα μιας και λατρεύω τις μυρωδιές των εσπεριδοειδών…. με τις μπουτουνιέρες δεν έχω ιδιαίτερη σχέση αλλά σίγουρα η καμέλια της σανέλ είναι all time classic… σε τζην σωλήνα ούτε εγώ θα χωρούσα, εκτός αν ο σωλήνας ήταν μπουρί παλιάς σόμπας :-)… δακτυλίδι με μαύρη πέτρα θα διάλεγα ένα chevalier για το μικρό δάκτυλο…
    Δηλώνω λάτρης του κατάμαυρου λουκ το χειμώνα με διαφορετικού χρώματος παλτό, γκρι, κάμελ ή ακόμα και κόκκινο είναι συνδυασμός που αγαπώ…
    Καλημέρα από την ηλιόλουστη Αθήνα…

    • November 6, 2010 2:07 am

      Καλημερα Πεννυ μου. Η κολωνια ειναι ανδρικη, και φανταζομαι θα θυμιζει πολυ την κλασσικη γυναικεια. Και ασε τις παρλαπιπες τωρα με το μπουρι. Καλυτερα στενο παρα φαρδυ! Μπλακ ιζ μπλακ!

  6. November 5, 2010 12:32 pm

    Εδώ είμαστε! Μαύρο και πάλι μαύρο. Το 90% της ντουλάπας μου. Λολούδια όμως πολλά και σε χρωματα που μεταμορφώνουν μοναδικά κάθε μαύρο ρούχο.Οπότε μην παρεις μόνο μαύρο 🙂

    • November 6, 2010 2:20 am

      Ναι αν βρω ωραια ποικλια Δεσποινακι μου, θα παρωισως κι αλλο χρωμα.

  7. orfia permalink
    November 5, 2010 5:38 pm

    Μαυρο…πολυ μαυρο , εκατο μπλουζες εκατο παντελονια παλτο και οτι βαλει ο νους σου! κολιε, βραχιολια…παπουτσια κλπ.Επαναλαμβανομαι και τωρα τελευταια αρχισα να βαζω λιγο χρωμα στην γκαρνταρομπα μου. Αλλα ορισμενα πραγματα χωρις το μαυρο δεν λενε!!Το δαχτυλιδι μου αρεσει,γιατι μου αρεσουν οι μεγαλες σκουρες πετρες! Το παντελονι σωληνα ειναι το αγαπημενο μου. Σιγουρα θα τα πετυχεις, οταν εχουμε κατι στο μυαλο μας καποια στιγμη πεφτουμε επανω του! Φιλιαα

    • November 6, 2010 2:11 am

      Τωρα εγω οπως βλεπεις Ορφια, δεν εχω τοση μανια με μαυρα ρουχα οσο με μαυρα αξεσουαρ φετος. Για να “φωτισω” την γκριζιλα! Φιλια!

  8. November 5, 2010 6:58 pm

    Καλησπέρα Δεσποινάκι, καλησπέρα φίλοι του Δεσποινακίου 🙂

    Καθώς το διάβαζα, μου ήρθε στο νου το Βack to Βlack της Amy Winehouse.
    Ταυτόχρονα σκέφτομαι ότι το μαύρο είναι το χρώμα της νεότητας, μην πω της εφηβείας. Και ότι όλες οι κυρίες μιας κάποιας ηλικίας φορούν ροζ.
    Γιατί άραγε;

    Φιλιά!

    • November 6, 2010 2:28 am

      Καλησπερα Λιλακο ευγενεστατο! Βρε Λιλακο, εκτος απο την Βεφα, δε ξερω αλλη κυρια καποιας ηλικιας να φοραει ροζ. Παντως εχεις δικιο για τους νεους που προτιμουν τα μαυρα. Η επιλογη φωτεινων χρωματων απο μερικες μεγαλες γυναικες, ειναι η αναγκη να αισθανθουν πιο νεες ειτε το κανουν συνειδητα ειτε αυνειδητα. Φιλακια κι απο μεν Λιλακο.

  9. November 5, 2010 7:58 pm

    Δεσποινα,καλησπερα
    οταν ερθεις με το καλο στην Αθηνα στην οδο Περικλεους εχει αρκετα μικρα μαγαζακια οσα εχουν μεινει απο παλαια που εκειυπαρχει μεγαλη ποικιλια απο υφασματινα λουλουδια επισης δεχονται παραγγελιες.Επι του παροντως σε χαιρετω.

    • November 6, 2010 2:31 am

      Καλησπερα Γιαννα μου. Αν τελικα δεν βρω εδω, θα ψαξω στην Αθηνα. Ευχαριστω πολυ για την ιδεα!

  10. November 5, 2010 9:26 pm

    mauro einai to agapimeno mou…ta rouxa mou kirio maura… oso kai an maresei to xroma ego me to mayro exo pathos… i giagia moy na deis pou bgazei kantiles otan me blepei ”xira eisai paidi mou?? bale kanena xromataki mikro koritsi…”

    gia to louloudi tha psakso kai ego an thes me tous promitheytes mou 🙂 gia to daxtilidi diskolo giati theoro oti einai pio diskolo na breis gousta klp klp an kai sti photo deixnei iperoxo 🙂 o solinas den marese pote san panteloni…to xo gia poli heavy metal leme…kai den me tipota…

    xx

  11. November 6, 2010 2:41 am

    Σιγουρα Λονλινακι, το δαχτυλιδι και το παπουτσι πρεπει να το δοκιμασει κανεις. Σε ευχαριστω πολυ, αν δε βρω κατι θα σου πω, προς το παρον ειμαι στην ερευνα. Τωρα μη με βγαλεις και χεβυμεταλλου. Δεν ειμαι αλλα ποτε δε συνεδεσα το κολλητο τζην με το ειδος της μουσικης. Προσωπικα δεν αντεχω τα φαρδεια κατω τζηνς. Δεν εχω τα ιδια κολληματα με αλλα υφασματα. Και περισσοτερο υποστηριζω οτι το καλυτερο κοψιμο ειναι αυτο που κολακευει τον καθενα. Φιλια!

  12. November 6, 2010 2:42 pm

    Ο Μαύρος ο Αράπης, ο Ταμ Ταμ! Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση και πολύ σίκ σε βρίσκω να ανάζητάς τα ωραία του μαύρου. Κι εγώ στο μίνιμαλ μαύρο έχω καταλήξει γιατί … κρύβει λόγια.
    Φιλάκια πρωινά

    • November 7, 2010 12:07 pm

      Ναι το μαυρο κρυβει αλλα αποκαλυπτει κιολας μια κομψη πλευρα Καναδεζα μου ωραια! Χτες στο Νορντστρομ σεηλ πετυχα μια κροκο μαυρη ζωνη με χρυση τετραγωνη βουκλα ετσι οπως την ηθελα (κανονικα την ηθελα ενα ποντο πιο φαρδεια αλλα κι αυτη ειναι σουπερ. Βιταντινι δερμα γιατι τωρα τελευταια εχω δει να πληθαινουν οι συνθετικες ζωνες και κανω πυρετο. Κι ενα λουλουδι αλλα γκριζο που εχει στο κεντρο μια πεταλουδιτσα με στρας. Και σε σκεφτηκα. Στολιζομαι για τις γιορτες! Φιλακια Κυριακης!

  13. November 6, 2010 3:41 pm

    Καλημέρες, καλησπέρες!
    Η μαύρη λίστα είναι σε κάθε περίπτωση must!
    Το μπουκάλι μου αρέσει πολύ! Είμαι σίγουρη ότι θα βρεις σωλήνα μαύρο τζην στις ανάλογες προδιαγραφές!
    Το λουλούδι θέλει ψάξιμο όπως επισημαίνεις αλλά θα το βρεις κάπου να σε περιμένει, σε όποια ήπειρο!
    Η ζώνη μάλλον από τα εύκολα μου φαίνεται, το δαχτυλίδι είναι ειδική περίπτωση για πολλούς λόγους!
    Το φόρεμα της Ωντρεϋ Χεπμπορν, τα γυαλιά της Τζακυ, το μαντήλι της Γκρεης Κελλυ σημεία αναφοράς!!!!!!!
    Η δική μου μαύρη λίστα, ψάχνει:

    Nike Air Max 97 LUX
    ipad luxe case in black
    Pasotti Ombrelli Lux double cover umbrella
    Fox Unlimited Fox Headband & Cuffs, Black

    Φιλιάαααααααααααααα

    • November 7, 2010 12:11 pm

      Το τζην μπορει να φαινεται ευκολο, αλλα ειναι μεγαλο προτζεκτ χαρα μου. Κυριως οταν ΔΕΝ εισαι η Βικτωρια Μπεκαμ που λεγαμε.
      Η δικη σου μαυρη λιστα ειναι εξαιρετικα ενδιαφερουσα. ΩΩΩΩ χτες εβλεπα κατι θηκες για αει -παντς που ηταν πιο ακριβες κι απ το ιδιο .Μπρρρρρρ! Ηταν ομως Φιν Φον. Δε πειραζει, εχουμε και προταιρεοτητες. ΦΦ!
      Φιλια Ποπακι.
      Πη Ες Χτες εφιαξα μηλομαφινακια και τα πηγα δωρο σε επισκεψη!!!!!

  14. November 6, 2010 6:46 pm

    το τζην θα το βρεις εκεί που δεν το περιμένεις…μπροστά σου μία ωραία πρωία…\μπονσουάρ!

    • November 7, 2010 12:12 pm

      Χα χαααα Γλαυκη μου! Μακαρι! Γιατι βαριεμαι να ψαχνω κιολας! Μπονζουρ λε Ντιμανς ντεζ ελεκσιον!

  15. Ρούλα permalink
    November 6, 2010 8:08 pm

    Μην αποκλείεις το χαμηλοκάβαλο, από τότε που πρωτοκυκλοφόρησαν δεν παίρνω τίποτε άλλο, αν και μια προκατάληψη την είχα για τους λόγους που ανέφερες. Έχουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα, δεν πιέζουν καθόλου στην περιοχή της κοιλίτσας πράγμα πολύ βασικό όταν κάθεσαι. Η δική μου εμμονή είναι με τα αξεσουάρ του γυμναστηρίου, όλα μαύρα, κορμάκια, γάντια, παπούτσια.
    Εύχομαι ο Άγιος Βασίλης να φροντίσει για τη λίστα σου! 🙂

    • November 7, 2010 12:17 pm

      😆 😆 😆 Το αποκλειω Ρουλα μου, πρεπει να σκεπαζει τον αφαλο! Τελος. Ξερεις εχουν βγαλει εδω μια σειρα που λεγεται ” Not your daughters jeans “. Δε μου αρεσουν πολυ αυτα αλλα ειναι γεγονος οτι το πολυ χαμηκοκαβαλο σε μια κυρια κομ μουα ειναι λιγο αστειο. Τωρα αυτη η λιστα ειναι για ΤΩΡΑ. Θελω οταν ερθει ο Αη Βασιλης να με βρει σινιε! Κομπρι; Φιλακια!

  16. November 6, 2010 8:13 pm

    Black coffee is the best! With AND without Ella 😉

  17. November 7, 2010 1:51 am

    μαύρο για εξαιρετικές στιγμές λοιπόν!

    • November 7, 2010 12:31 pm

      Α! τωρα μου θυμησες το μαυρο μπλογκ που το εχω εγκαταλειψει καιρο. Και φυσικα δεν προκειται να το ξαναπιασω γιατι εδω δεν προλαβαινω τουτω δω. Φιλακια.

  18. November 7, 2010 4:27 am

    Dear all, καλημερουδια! Αυριο τα σχολια, ζε σουϊ εντελως διαλυμενη, αλλα βρηκα τουλαχιστο ζωνη!

  19. margarita permalink
    November 7, 2010 5:37 am

    ελα εδω να πηξεις στη μαυριλα!!.. να σου στειλω κατι σε μαυρη αμπαγια η κελεμπια που καλυπτει ολους τους σωματοτυπους?? εχω το δακτυλιδι ( της γιαγιας μου) , ενα τετοιο λουλουδι (της μαμας μου) σιγουρα δεν εχω τετοιο τζιν με ζωνη ( γελαω μονο που φανταζομαι το μεγεθος της ζωνης) παω να δω τι αλλο μαυρο εχω εκτος απο παπουτσια ..

    • November 7, 2010 12:33 pm

      Χα χααααα! Την κελεμπια να τη βαλεις εσυ! Λοιπον! Ποτε δεν εβαλα καφτανι, κελεμπια, χιτωνα και γενικα εθνικ ρουχο εκτος απο τις αποκριες μικρη που ειχα γινει μεχρι και σαρακατσανα! Επισης μου εδωσες ιδεα! Θα ρωτησω τη μαμα αν εχει κατι. Οτι εχω απο εκεινη (ακομα και φω) ειναι εξαιρετικα κομματακια. Φιλι!

      • margarita permalink
        November 7, 2010 12:53 pm

        βαζω καφτανι και τρωω σωροπιαστα γλυκα..καλε ουτε μαυρα γυαλια ηλιου δεν εχω!!

  20. elli permalink
    November 7, 2010 4:52 pm

    Ουφ! Ηρθα κι εγώ τελευταία και καταϊδρωμένη. Περίμενε, να σου πω κι εγώ. Λοιπόν, τζίν μαύρο στενό βρήκα φέτος στο Gap της Βοστόνης και πήρα δυό για να έχω. Είναι και λίγο ελαστικό για να μπορείς να το φοράς και αν πάρεις και κανένα κιλό παραπάνω (μόνο ένα όμως). Ζώνη ακριβώς όπως της φωτογραφίας αλλά Ralph Lauren στο ονόμυμο κάταστημα αλλά στο Houston. Πάει τέλεια με τζιν, λευκό πουκάμισο και μπότες καουμόικες. Καλά αυτό είναι δική αισθητική, αλλά λέμε τώρα. Φιλιά Εli

    • November 7, 2010 9:22 pm

      Καλως την Ελλη! Δε μου λες, οταν πηγες απο την Βοστωνη στο Χιουστον, μηπως περασες απο την ” πρωτευουσα” ; ; ; Μ’ αρεσει το στυλ του Ραλφ. Και τα κλασσικα του χρωματα πολυ. Το στλακι ειναι μια χαρα. Θα κοιταξω και για τα δυο που προτεινεις και σ’ ευχαριστω πολυ. Φιλια Ελλακι.

  21. November 7, 2010 9:12 pm

    Μαύρο αγαπημένο και λατρεμένο για όλες τις ώρες. Λοιπόν
    η ντουλάπα μου κατά 80% είναι μαύρη! Βρε μήπως πρέπει να το δούμε αυτό??Σημαίνει κάτι?? Άντε κάπου σκάει μύτη κανένα άσπρο. Τσ τσ τσ!!

    Η ζώνη η συγκεκριμένη μ αρε πολύ!!

    Τι ζώνη βρήκες??? Δε θέλω κρυφά δε θέλω:))))
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    • November 7, 2010 9:23 pm

      Καλα θα σας την δειξω τη ζωνη, δεν ειναι βρακι για να το κρατησω κρυφο! Εμενα το 80% ειναι γκριζο. Οποτε να βαλω λιγο μαυρακι να το ..φωτισω! χο χο χο !

Leave a Reply

