Skip to content

Countdown – μια αναρτηση σε τευχη.

November 15, 2010

Σαββατο 13/11/10

 

Εδω και μερες για μενα εχει αρχισει  η αντιστροφη μετρηση για τη γιορτη μου.  Το εχω παρει πολυ ζεστα το θεμα.  Παραμενω σταθερη στις αρχικες μου επιλογες.  Stick with it! Τωρα το υπερθεαμα δε ξερω αν θα το αποφυγω, αλλα μια γιορτη πρεπει να ειναι λαμπερη.  Και το ξερω, το ξερω οτι θα κουραστω.   Καθε μερα κανω και κατι που μπορει να γινει νωριτερα, διακοσμηση,  επιλογη σερβιτσιων,  λιστες.

Το Χριστουγεννιατικο δεντρακι εξω απο το σουπερμαρκετ με γεμιζει χαρα.  Παω να χαζεψω τα τυρια. Καταληγω στην επομενη λιστα. Θα τα προμηθευτω το επομενο Σαββατο.  Πρεπει να αποφασισω και για τα accompaniments.  Διαλεγω τρια Γαλλικα, δυο Ιταλικα και δυο Αμερικανικα.

Mozzarella di Bufala

Fresh  Chevre Winsconsin

Delice de St. Faron (triple creme)

Fourme d’ Amberet

Comte

Kerrygold Aged Cheddar with Irish Whiskey

Grana Padano

Δε μου αρεσουν τα μεγαλα σουπερ μαρκετς με τους ατελειωτους διαδρομους. Οδηγω μιση ωρα για να φτασω στο Ροκβιλ και να βρω φρεσκα φρουτα και λαχανικα, μεγαλη ποικιλια τυριων και φρεσκο ψωμακι και νωπα κρεατα.  Διαλεγω τα τυποποιημενα κριτσινια,   ενα εξαιρετικο κυδωνοπαστο για συνοδευτικο,  και οτι αλλο μπορω να παρω χωρις να περιμενω την  τελευταια στιγμη.

Χαζευω τα λουλουδια αλλα πρεπει να περιμενουν.  Κατι κυριοι με χαζευουν που βγαζω φωτογραφιες και αισθανομαι αμηχανια.  Μου ερχεται στο μυαλο μια φαση στο ΑΒ στην Πευκη,  που ο σεκιουριτας με ειδε να φωτογραφιζω και μου ειπε να τον ακολουθησω στην διευθυνση.  Με εβαλαν να σβησω τις φωτογραφιες που ειχα βγαλει.  Τι ζωντοβολα!  Τους εξηγω οτι ειναι για προσωπικη χρηση και δεν ειμαι φρουτοκατασκοπος.

Βρισκω καστανα!  Επι τελους.  Εισαγωγης απο την Ιταλια.  Εδω δεν εχουμε ντοπια παραγωγη.  Αργοτερα στο σπιτι θα τα ψησω στη χοβολη.

Ασχετα ψαρια αλλα τα βρηκα πολυ γοητευτικα.  Αν ηταν ο Ερρικος εδω θα επαιρνα να κανουμε στα καρβουνα,  μονη μου δε μαγειρευω, δεν τρωω.

Αυτο ομως το υπεροχο Fougasse μπορω να το φαω γιατι δε θελει μεγειρεμα. Το ονειρευομαι με Πεκορινο Ρομανο.

Πισω στο σπιτι,  ετοιμαζω χειροποιητους κρικους για τις πετσετες.  Οταν τελειωσω θα σας τους φερω.  Εχωνα κανω χειροτεχνιες απο το δημοτικο.  Θυμαμαι την κολλα Παξ, τη θυμαται κανεις;  Μια τετοια εχω. Κολλαω ολοκληρη.  Με παιδευουν πολυ. Τελειωνω με παπαρουνες, μαργαριτες και μου μενουν οι μανολιες.

Γραφω στον τιτλο οτι θα ειναι μια αναρτηση σε τευχη.  Δε θα αρχισω αλλο ποστ πριν τη γιορτη.  Εδω θα κανω απντεητς καθημερινα. Και θα μετραω αντιστροφα.  Εξι και μια!

Σας φιλω γλυκα.

 

Κυριακη 14/11/10

Απο το πρωϊ ειμαι καπως. Καπως αφηρημενη.  Οδηγω και ξεχναω να στριψω εκει που πρεπει. Το μυαλο μου ειναι πολυ φευγατο. Το συνειδητοποιω και μονολογω. Σε καλο να σου βγει Δεσποιναριον.

Παω να παρω μια translucent powder στο Bloomi’s και η Ελιζαμπεθ με πληροφορει οτι σε δυο εβδομαδες θα εχουν σπεσιαλ μεηκ απ αρτιστ.  Κλεινω ενα ραντεβου, αυτοι οι ανθρωποι κανουν θαυματα, μπαινεις αχρωμο Δεσποιναριον και βγαινεις σουπερ ντουπερ. Βεβαια προσπαθεις μετα να το επαναλαβεις μονη σου, αλλα ποτε δεν τα καταφερνεις.

Περνω απο τον Rodmans και παιρνω μερικα κρασια,  ενα Panforte (τρελλαινομαι), και μερικα μπισκοττι.

Αργοτερα οταν το ενα χερι μου αγγιζει το αλλο,  αισθανομαι οτι κατι λειπει. Λειπει η πετρα (αμεθυστος ) απο το ασημενιο μου δαχτυλιδι.  Παει! Δε ξερω πως επεσε, που επεσε, αλλα στεναχωρεθηκα παρα πολυ. Το φορω (το φορουσα) καθε μερα εδω και τεσσερα χρονια.  Το αγορασα απο ενα μικρο μαγαζακι στη Βιεννη.  :( 😦😦

Θα σκασω!

 

Τελειωνω με τις παπαρουνες (κρικους για πετσετες) και σας τις παρουσιαζω! Καμαρωστε.  Μου εβγαλαν την πιστη αλλα ειναι γλυκα.

 

Να και οι μαργαριτες!

Βρισκω την συνταγη της φιλης μου της Λινας (Lena) για Chili con Carne, οπως μου την ειχε γραψει η ιδια.  Ειναι παρα πολυ νοστιμο.  Απο τοτε που το δοκιμασα,  μονο αυτη την συνταγη κανω.  Δοκιμαστε την.  Δε θα το μετανοιωσετε.

 

Αυτα για σημερα,  σας φιλω γλυκα!

Πη Ες: Μου λειπει το δαχτυλιδι μου, δε μ’ αρεσει το χερι μου πια!

Πη Ες του: Πεντε και μια!

Δευτερα 15/11/10

Πολυ ομιχλη και σιγανη βροχουλα ολη την ημερα.  Την Παρασκευη που ειχαμε το ρηβιου, ενας συναδελφος εκανε μια εντονη παρατηρηση για ενα κομματι που ειχα γραψει εγω νομιζοντας οτι το ειχε γραψει αλλος.  Οταν του ειπα οτι ειναι δικο μου το κομματι, αισθανθηκε ασχημα, καπως σαν να με προσεβαλε.  Το συζητησαμε και τα βρηκαμε.  Χρειαζοταν  οντως μια επεξηγηση ακομα.  Δεν το πηρα κατακαρδα.  Το ξεχασα. Σημερα ηρθε στο γραφειο με μια αγκαλια χρυσανθεμα και ζητησε συγνωμη που  ηταν τοσο αποτομος.   Υπεροχο ε;

Το βραδυ αρχιζω να φιαχνω τις μανολιες.  Τρεις εφιαξα, αλλα εχω κανει ολη την προετοιμασια για τις υπολοιπες επτα.  Εδω ο κοσμος καιγεται κι εγω τη χειροτεχνια μου.

Συμπληρωνω τα συνοδευτικα των τυριων

Mozzarella di Bufala (grilled zucchini – eggplants -sun dried tomatoes – roasted red peppers).  Αυτα τα ετοιμασα την Κυριακη και τα εβαλα στο λαδοξυδο (stick with it)

Chevre Winsconsin –  toasties

Delice de St. Faron (triple creme) – orange blossom honey – candied walnuts –

Fourme d’ Amberet – cornishons

Comte – quince paste – chestnuts

Kerrygold Aged Cheddar with Irish Whiskey – dates – dried fruit

Grana Padano – green Manzanilla olives

Baguettes/ crostini / tortas

Τα κρακερς ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ. Τιποτα δεν συνοδευει το τυρι οσο μια καλη μπαγκετα.  Ακομα θα φιαξω δυο σαλατες πρασινες  να συνοδευσουν τα τυρια.  Οι σαλατες αυριο!

Δεχομαι και προτασεις για συνοδευτικα.  (Τα τυρια δεν τα διαπραγματευομαι)

Μανολιες ποζαρουν με μελαχροινο εικοσιδιαχρονο χαμηλοβλεπον Δεσποιναριον.

Σας φιλω γλυκα!

Τεσσερεις και μια.

 

Τριτη 16/11/10

Η ωρα της σαλατας.

Θα φιαξω δυο σαλατες για να συνοδεψω τα τυρακια και τις σουπες. Και οι δυο θα ειναι πρασινες.  Η μια baby mixed greens που οταν προσθεσεις και λιγο ανηθο γινεται φανταστικη, με μια απλη vinaigrette.   Η αλλη αναμικτη ροκα, radicchio , και belgian endive και ισως (λεμε ισως) να βαλω επανω λωριδιτσες μορταδελλα. (Ιδεα απο σαλατες ωραιοτατης Κ.)  Να βαλω και καρδιες αγγιναρας;   Χμμ.. Αυτη η δευτερη σαλατα θελω να εχει Ιταλικη προσωπικοτητα.  Και καθολου μπαλσαμικο.  Στις πρασινες σαλατες μου δεν βαζω ποτε μπαλσαμικο. Εχω μια λατρεια στο κλασσικο κοκκινο ξυδι απο σταφυλια,  το μηλοξυδο Παρου και το κοκκινο ξυδι  Chianti.   Τα ντρεσσινγκς τα φιαχνω παντα μονη μου.  Κανεις μα κανεις δεν εχει καταφερει να φιαξει ντεσσινγκ  καλυτερο απο το σπιτικο.

Κλενει η αναρτηση, κλεινουν τα ματια μου,  και σας φιλω γλυκα.

Τρεις και μια!

 

55 Comments leave one →
  1. Lonely permalink
    November 15, 2010 5:26 am

    Oxi re gmt mou…kai ego exo tixei na bro etsi oti exo xasei kapoio kosmima kai stenaxoriemai poli giati den mporeis na kaneis track back to xroniko diastima pou to xases giati den ksereis POTE to exases…ax poso se katalabaino…kai se niotho😦😦

    fobera ta louloudakia, poli dimiourgiki se brisko despoinario, fobero!!!

    • November 17, 2010 12:44 am

      Οντως πηγα σε τοσα μερη εκεινη την ημερα κι εκανα τοσα πραγματα, ωστε δεν ειναι δυνατον να προσδιορισω πουτο εχασα το δαχτυλιδακι. Οσο για την δημιουργηκοτητα, ηταν στιγμιαια. Αφου τα λουλουδια μου πηραν ωρες να τα φιαξω, θα το ξανασκεφτω αν θα το επαναλαβω! Φιλια Λονλινακι!

  2. November 15, 2010 6:26 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι, και καλή εβδομάδα.
    Τέλεια, πολύ μου αρέσουν οι προετοιμασίες για γιορτή. 21 Νοεμβρίου; Κοίτα να δεις, το αξίζεις. Άλλωστε εσύ θα κουραστείς για να τα προετοιμάσεις. Οπότε, φτιάξε μια τέλεια γιορτή και λάμψε!

    Φιλάκια!

    • November 17, 2010 12:47 am

      Λιλακο μου, ναι 21 Νοεμβριου γιορταζω, και αποφασισα να το γλεντησω με τους φιλους εδω. Και εχεις δικιο. Εμενα θα μου βγει ο πατος να ετοιμαζω! Φιλακια! (Ευχαριστω!)

  3. Anonymous permalink
    November 15, 2010 6:28 am

    ΦΟΒΕΡΑ τα λουλουδακια σου Δεσποινα!!! κ μενα μου λειπουν οι χειροτεχνιες, οι τελευταιες ηταν οι σφυρηλατες πεταλουδες-κρικοι για τη μπομπονιερα μου..
    με το καλο η γιορτουλα, περιμενουμε ολες τις προετοιμασιες step by step!!

    πι-ες: το δαχτυλιδακι μπορεις να το φτιαξεις, ετσι δεν ειναι? βαλε μια πετρουλα ιδια ή κ διαφορετικη, γι αλλαγη

    • November 17, 2010 1:54 am

      Χριστινακι μου, εγω γενικα δεν ειμαι της χειροτεχνιας. Τα καταφερνω μια χαρα αλλα η υπομονη μου εξαντλειται γρηγορα και αυτα θελουν υπομονη. Εσυ εισαι χρυσοχερα με αυτα. Φιλακια κι ευχαριστω!

  4. November 15, 2010 8:02 am

    Λοιπον και εμένα μου αρέσει η αναμονή για οποιοδήποτε γιορτή! Δεν το πιστεύω αυτό που σου έκανα στο ΑΒ σχετικά με τις φωτογραφιες (ημαρτον δηλαδή)!!!. Τώρα για το δαχτυλίδι αστο, ξεχαστο δεν αξίζει, αλλωστε η γιορτή σου πλησιάζει και τα δώρα έρχονται😉 xx

    • November 17, 2010 1:58 am

      Δενομαστε Πηνελοπη μου με μερικα πραγματα και το δαχτυλιδακι μου ηταν ενα απο αυτα. Ουτε καποιο αλλο θα το αντικαταστησει. Φιλακια!

  5. elekat permalink
    November 15, 2010 8:29 am

    Πολύ ωραία πράγματα!
    Φαντάζομαι τι γιορτή έχει να γίνει πάλι!
    Το Chlli μ’αρέσει πολύ οπότε η συνταγή καταγράφεται!!!

    • November 17, 2010 1:59 am

      Το τσιλι Ελεκατ ειναιπολυ καλο. Παντα αυτο της Λινας φιαχνω. Δοκιμασε το.

  6. November 15, 2010 9:00 am

    αααα τι ωραίες παπαρούνες!!!! και οι μαργαρίτες!
    για το δαχτυλίδι μη στεναχωριέσαι, φτιάχνεται θα το πας να σου βαλουν μια αλλη πετρουλα🙂

    • November 17, 2010 2:02 am

      Οι παπαρουνες μου ειναι το νουμερο ενα στην προτιμηση μου. Τα αλλα καλα ειναι αλλα και πιο δυσκολα. Με παιδεψαν πολυ. Τωρα το δαχτυλιδι ισως να συμφερει να παω στη Βιεννη και να βρω το ιδιο. Οτι εχει να κανει με επισκευες εδω, ας μητο συζηταμε. Φιλια.

  7. November 15, 2010 9:45 am

    Συν τοις άλλοις είσαι και χρυσοχέρα, Δεσποινάκι.Τι να πω, μένω… ενεή!!!

    • November 17, 2010 2:04 am

      Ε ναι, αμα με πιασει γινομαι και χρυσοχερα Ελενακι μου!

  8. margarita permalink
    November 15, 2010 11:39 am

    μην στεναχωριεσαι για το δαχτυλιδι.. η βαλε αλλη πετρα η ξερεις, η Βιεννη ειναι ζουρ φιξ.. το βαζουμε στο προγραμμα.. και τσουπ.. πουντο πουντο το δαχτυλιδι??
    αν ειμουνα στο παρτυ θα ειχα μαργαριτουλα στο πιατο μου?? τις βρισκω υπεροχες . πι ες εγω ουτε στο δημοτικο δεν εκαναν χειροτεχνια..

    • November 17, 2010 2:07 am

      Η επιλογη της Βιεννης με συγκινει ιδιεταιρα! Παμε; Αν ησουν στο παρτυ θα εκανα και τουμπες. Θα σου εδινα ΟΛΑ τα λελουδια. Φιλακια!

  9. November 15, 2010 12:44 pm

    Καλά, εσύ δεν παίζεσαι, πόσες φορές θα το πούμε πια? Και τραπέζι, και χειροποίητους κρίκους και ραντεβού για μακιγιάζ…:-)) Θεά δεν το συζητώ.. Εσύ και η φίλη μου η Λιάνα… Για το δαχτυλίδι συμφωνώ να μην στεναχωριέσαι.. Να πας σε ένα μαγαζί που πουλάει ενεργειακές πέτρες – δεν μπορεί να μην έχετε εκεί- να διαλέξεις αυτή που θα σου κάνει κλικ και να την πας να στην δέσουν.. Θα είναι τέλειο και θα παίρνεις και την ενέργεια που χρειάζεσαι ακριβώς… :-))) Φιλάκια και καλή εβδομάδα…

    • November 17, 2010 2:13 am

      Απο μικρη Ευη μου ο αμεθυστος μου εκανε κλικ. Γιατι μ’αρεσει το χρωμα του πολυ. Χα χα, το οτι εργαζομαι και δεκα ωρες καθε μερα δε το εβαλες! Θεα με ενσημα! Φιλακια!

  10. November 15, 2010 7:04 pm

    pote ta prolavaineis, wonder woman? respect!🙂

  11. November 15, 2010 7:28 pm

    Αγαπημένη μου Πρωτευουσιάνα,
    Χάρηκα τόσο που σε άκουσα χτές. μα πιό πολύ χαίρομαι που φτιάχνεις τις μικρές χαρές μεγάλες, που είσαι τόσο δημιουργική. Αυτές οι παπαρούνες και οι πολύχρωμες μαργαρίτες με κάνουν να σε θαυμάζω. Πόσο γούστο, πόση ψυχή χρειάζονται για να γίνουν!
    Σε χαίρομαι γλυκειά μου. Να μη λυπάσαι γιά το δαχτυλίδι, θέλει να σου ΄πεί ότι χρειάζεσαι ένα φρεσκάρισμα σε άλλη ευρωπαική πρωτεύουσα και μάλιστα συντόμως.
    Εγώ παρακολουθώ την προετοιμασία βήμα -βήμα κι άς έχει και τυριά!
    Φιλί φθινοπωριάτικο ακόμη.

    • November 17, 2010 2:16 am

      Συγνωμη για τα τυρια χαρα μου, μα μου φαινεται τοσο απιθανο που υπαρχει ανθρωπος (πλην των Κινεζων) που δεν τρωει τυρια.
      Κι εγω χαρηκα που σε ακουσα! Πολυ! φιλακια!

  12. mariamas05 permalink
    November 16, 2010 9:34 am

    Είναι η πρώτη φορά που επικοινωνώ μαζί σου! Αλλά όχι η πρώτη φορά που σε παρακολουθώ.
    Το bolg σου είναι απίστευτο, όπως και όλα αυτά που κάνεις.
    Τα λουλουδάκια σου μοναδικά και πανέμορφα! Συνέχισε να μας εμπνέεις με τους τρόπους που το κάνεις.
    Μήπως θα μπορούσες να μου στείλεις ένα μπουκετάκι μαργαρίτες καθώς γιορτάζουμε την ίδια μέρα??
    χαχαχαχα πλάκα κάνω!! Θα τις “χαζεύω” εδώ μέσα!!
    Καλημέρες!!!!!

    • November 17, 2010 2:21 am

      Γεια σου Μαρια μας! Πολλες φορες αναρωτιεμαι ποιοι να ειναι οι τοσοι επισκεπτες που ερχονται εδω, αλλα μετα το προσπερνω γιατι παραμενει ενα νουμερο. Ετσι χαιρομαι ιδιεταιρα οταν καποιος αποφασισει να αφησει ενα σχολιακι. Εστω ενα γεια σαν εσενα. Μακαρι να μπορουσα να σου στειλω ενα μπουκετακι. Εαν εισαι καλη στη χειροτεχνια, μπορω να σου στειλω το πακετακι να τα φιαξεις μονη σου. Και δεν κανω πλακα, το μεηλ μου ειναοι απανω, αν θελεις θα το κανω με πολλη χαρα. Για τη γιορτη σου! Ευχαριστω πολυ για το σχολιο.

      • mariamas05 permalink
        November 17, 2010 3:26 pm

        Είσαι πολύ καλή και σε ευχαριστώ για την προσφορά σου!
        Είναι σαν να μου το έστειλες ήδη.
        Θα τα λέμε σίγουρα συχνότερα πια να είσαι σίγουρη.
        Καλό απόγευμα!!

  13. November 16, 2010 3:00 pm

    αν οι tortas που έχω στο νου μου (tortas de aceite) είναι αυτές που λες εδώ βρίσκω ότι ταιριάζουν τρομερά με ένα ώριμο manchego. τρελαίνομαι και για tortas και για manchego!

    • November 17, 2010 2:23 am

      Ναι αυτες ειναι οι γλυκουλες, κι εγω τρελλαινομαι γι αυτες Τζι τζι. Μαντσεγκο κι εμενα μ’αρεσει, μπορει να παρω λιγο κι απο αυτο. Μερσι μπιεν!

  14. November 16, 2010 6:39 pm

    fovero melanouri h 22xronh ekdoxh sou!🙂
    (kala, exw komplarei entelws me ta tyria k ta synodeutika tous. auto einai trapezi, oxi paizoume!)

    • November 17, 2010 3:32 am

      Παιρνουμε και δινουμε ιδεες Ντοναμπελλα μου.

  15. November 16, 2010 6:40 pm

    a, k m aresei poly pou to hamogelo tou twra einai to idio glyko me tou tote.🙂

    • November 17, 2010 2:27 am

      Αχ τι γλυκα λογια! Παντως ναι, η εκφραση δεν αλλαζει οσο μεγαλωνουμε.

  16. orfia permalink
    November 17, 2010 7:29 am

    Τι να πρωτοσχολιασω….ολα μα ολα ειναι τοσο προσεγμενα, με ιδεες και γουστο..πολυ γουστο και αυτο ειναι που μου αρεσει πιο πολυ!!
    Κριμα για το δαχτυλιδι γμτ, το εχω νοιωσει καιεγω αυτο…να γυρισω πισω με αδειο χερι, ενα ρολοι που αγαπουσα τοσο, φαινεται καπου γατζωθηκε και εγινε καπνος, προχτες δε, μου επεσε μια νοστιμη ζακετουλα που κρατουσα στο χερι…μα πως μου γλυστρισε ουτε που το καταλαβα, γυρισα πισω αλλα σιγα μην την εβρισκα…
    Σε φιλω γλυκα και μετρω και εγω αναποδα…..ξερεις…!!

    • November 18, 2010 4:07 am

      Καλα ενα δχτυλιδι βρε πουλακι μου αλλα ολοκληρη ζακετα; Και ποιος πηρε μια ξενη ζακετα; ΦΦΦ! Ειναι τελειο να μετρας αναποδα και να συλλογιζεσαι τι βρισκεται στο μηδεν! Φιλια!

  17. November 17, 2010 11:38 am

    Δεσποινάριον αγαπημένο,
    Άργησα ναρθω, δύσκολες ημέρες γενικά σε όλους τους τομείς αλλά είμαι φύση και θέση αισιόδοξη….
    Τι να πρωτοπώ, τι να σχολιάσω, τους χειροποίητους, κρίκους, το εξαιρετικό μενού, την προετοιμασία, το προσωπικό σου άγγιγμα σε όλα.
    Εξαιρετικοί οι συνδυασμοί τυριών συνοδευτικών, δεν ξέρω αν θα ήθελες να προσθέσεις και κάποια αλλαντικά που ταιριάζουν εξαιρετικά με τα sheep’s-milk cheeses, prosciutto di Parma, , or a tasty American-made prosciutto, flavored Bundnerfleisch or a Burgundy-colored jamon serrano και επίσης Chutneys.
    Το τσίλι σου το φτιάχνω σχεδόν με τον ίδιο τρόπο, προσθέτω μόνο και κόλιανδρο που χαρακτηρίζει την μεξικάνικη κουζίνα.
    Πάμε στο δαχτυλίδι τώρα κι εγώ δένομαι με συγκεκριμένα αντικείμενα, ανεξαρτήτου αξίας, η αξία είναι προσωπική…. εύχομαι να το «αντικαταστήσεις» με κάτι εξ ίσου όμορφο και γλυκό.
    Μου αρέσει ιδιαίτερα που μας κάνεις μέρος της γιορτής σου, είναι σαν να είμαστε εκεί…. σε καμαρώνω και για αυτά που γράφεις και για τον τρόπο που φροντίζεις τους αγαπημένους σου. Ιδιαίτερο Δεσποινάριον είμαι σίγουρη ότι η γιορτούλα σου θα είναι ζεστή, όμορφη, φιν φον, γευστική και γεμάτη από την αγάπη που σου αξίζει και απλόχερα μοιράζεσαι μαζί μας στις αναρτήσεις σου.
    Όσο για το 22χρονο Δεσποινάριον, αν και το βλέμμα είναι χαμηλό, η σπιρτάδα, η γλύκα και η ζεστασιά είναι ίδιες.
    Σε φιλώ γλυκά

    • November 18, 2010 4:19 am

      Πρωτα πρωτα, χαιρομαι που σε ξαναβλεπω και ευχομαι να περασουν ολα τα δυσκολα.
      Λοιπον εχω ηδη παρει τα αλλαντικα και τα πατε για ενα ωραιο chacruterie. Χρειαζεται διπλα στα τυρακια. ΤΣΑΤΝΕΥ αυτο πρεπει να παρω. Ευχαριστω.
      Λοιπον πολυ θα ηθελα να σας εχω ολους τους αγαπημενους μπλογκοφιλους εδω. Και ειναι χαρα μου να μοιραζομαι ολο αυτο μαζι σας. Σε φιλω κι εγω και ευχομαι ξανα, ολα να πανε καλα!

  18. Πέννυ permalink
    November 17, 2010 3:34 pm

    Φαίνονται όλα τόσο ωραία .. και το κυριότερο φαίνεται ότι πόσο πολύ απολαμβάνεις όλη την προετοιμασία… καλή συνέχεια, περιμένουμε εξελίξεις…
    Πολλά φιλιά🙂

    • November 18, 2010 4:24 am

      Ευχαριστω Πεννυ μου. Το απολαμβανω εχεις απολυτο δικιο. Φιλακια κι απο μενα!

  19. Nicolas permalink
    November 18, 2010 1:45 am

    De la fourme d’Ambert avec des cornichons ?!? πολύ αμερικάνεψες, ρε Δέσποινα. Για ρίξε μια ματιά εδώ:
    http://www.fourme-ambert.com/ έχει μερικές ωραίες συνταγές.

    • November 18, 2010 4:34 am

      Νικολα, εσυ εισαι ο Νικολας που μου εταξε συνταγη με καστανα πριν δυο χρονια😉 Χμμ! Σε ευχαριστω για το λινκ.

  20. November 18, 2010 7:15 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι!

    Οι πράσινες σαλάτες είναι η αδυναμία μου. Μου φτιάχνει το κέφι η πρασινάδα, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο! Και το ντρέσσινγκ το απλό, με το άνηθο ταιριάζει τέλεια με τα πράσινα. Όμως μου αρέσει και να τις κοιτάω τις σαλάτες. Τα χρώματα τους. Θέλω και πάλι πολύ πράσινο για φόντο, διάφορα πράσινα, το κόκκινο της ντοματούλας, άσπρο σε τυράκι. Αχ πίνακας!

    Φιλάκια!

    • November 19, 2010 12:14 am

      Λιλακο μου, οι πρασινες σαλατες ταιριαζουν με τα τυρακια και εξουδετερωνουν τη λιπαροτητα. Φυσικα θα τις αποθανατισω και θα τις παρουσιασω εν καιρω! Φιλακια σου.

  21. Nicolas permalink
    November 18, 2010 7:32 am

    Ναι ρε Δεσποινάκι, αλλά είναι ακόμη στο χαρτόνι αυτό το περιοδικό. Αλλά σου είπα: chose promise, chose due. Δεν σε ξεχνώ, κάθε φορά που διαβάζω το ιστολόγιό σου το σκέφτομαι και θα στο στείλω, μην ανησυχείς! Στείλε ένα PM να σου πω.

    • November 19, 2010 12:15 am

      Νικολα μη στεναχωριεσαι πουλακι μου. Δυο χρονια περιμενω, αλλο ενα δε βλαφτει😛😆 και ενταξει τα κορνισον θα τα σερβιρω με το τσακρουτερι. Πη Εμ;Παω να δω που να γραψω.

  22. November 18, 2010 8:13 pm

    Μετράμε ανάποδα όλη η σφαίρα. Περιμένουμε τα καλύτερότερα από εσένα γλυκό μας. Δε μιλώ για την καλαισθησία σου Δεσποινάκι μου, έχει μπει στο πετσί πια!!. Δεν υπάρχει τίποτε πιο προσεγμένο από αυτό που δημιουργείς και παρουσιάζεις. Το ζουλεύω γιατί δε μα δε το καταφέρνω!!

    Φιλιά

    3 και απόψε!!!!

    • November 19, 2010 12:11 am

      Δυο και μια Κατερινα, οταν περασει αυτο θα μετραω για το επομενο ΤΕΡΑΣΤΙΟ Σαββατοκυριακο (4 μερες) και μετα για το ταξιδι και μετα για το τετοιο το αλλο και το αποκεινο. Δε πρεπει να ζουλευεις, καθενας απο μας ειναι ξεχωριστος για διαφορετικους λογους. Κατερινουλα μουυυυυ! Φιλια!

  23. Ρούλα permalink
    November 19, 2010 8:12 pm

    Εύχομαι καλή επιτυχία, να γίνουν όλα έτσι όμορφα και αγαπησιάρικα όπως τα έχεις προετοιμάσει! Κοίτα να ξεκουραστείς και λίγο γλυκούλα μου για να απολαύσεις τη γιορτούλα σου!
    φιλάκια πολλά πολλά

    • November 19, 2010 10:41 pm

      Ευχαριστω Ρουλα μου! Φιλακια κι απο μενα. Μακαρι να σας ειχα ολους τους αγαπημενους εδω! Γιατι εσεις ειστε οι καθημερινοι μου φιλοι, ο συνδεσμος μου με την Ελλαδα, και σας αγαπω!

  24. Irene permalink
    November 20, 2010 1:09 pm

    Πολλές ευχές για την αυριανή γιορτινή ημέρα. Εύχομαι υγεία, αγάπη και γρήγορο νου. Ευχαριστώ για την καλή συντροφιά.

  25. panathinaeos permalink
    November 20, 2010 1:21 pm

    δεσποιναριον!!!!!!!
    επι τη ευκαιρια της ονομαστικης σας εορτης, σας αφιερωνω τη νεα μου συνθεση “στριβοντας δια του πετεινου” την οποιαν θα αναρτησω μεχρι της μεσονυκτιας προ της εορτης σας ευχομενος απαντα τα καλα και την ευζωιαν απασης της οικογενειας

    • November 20, 2010 6:27 pm

      Χα χα αγαπητωτατε, θα ερθω να διαβασω μετα απο τις εορταστικες εκδηλωσεις. Ευχαριστω που με σκεφτηκατε!

  26. November 20, 2010 5:31 pm

    Στον Μπαμπινιώτη η λέξη :χρυσοχέρα ή η έκφραση,”πιάνουν τρελά τα χέρια της”….αναντίρρητα έχει το όνομα Δεσποινάριον δίπλα !
    Χρόνια σου πολλά ,καλά ,δυνατά και πάνω από όλα να περασεις όμορφα!φιλιά!

    • November 20, 2010 6:28 pm

      Ευχαριστω Γλαυκη και για τις ευχες και για τα κομπλιμενδα!🙂

  27. November 21, 2010 12:15 pm

    Οι φωτογραφίες σου πάντα εντυπωσιακές. Με εντυπωσιάζει ιδιαίτερα το εξαιρετικά μεγάλο βάθος πεδίου. Νομίζω πρέπει να οφείλεται στο ότι χρησιμοποιείς μηχανή compact με πολύ μικρό διάφραγμα… Είναι περίεργο πώς μπορούν να βγάζουν τόσο μεγάλο βάθος πεδίου αυτές οι μηχανούλες και οι πανάκριβες SLR με τους μεγάλους φακούς σε προδίδουν εκεί!

Trackbacks

  1. Tweets that mention Countdown – μια αναρτηση σε τευχη. « ασπρο -- Topsy.com

Leave a Reply

