Skip to content

στην τουρλα του Σαββατου!

November 20, 2010

.. και ενω εχω χιλια πραγματα να κανω, γραφω δυο λογακια για να δωσω το παρον. Αρχιζω αυτη την αναρτηση το πρωϊ και μετα αποτομα την σταματω. Εμαθα ενα λιγο δυσαρεστο νεο, οχι μη τρομαξετε οι αγαπημενοι μου,  αφορα ενα γνωστο μου.  Ομως ανθρωποι ειμαστε, στεναχωρεθηκα . Σημερα καθως οδηγουσα να παω να παρω τις μπαγκετες ολο  αυτον σκεφτομουν.   Αφηνω το προηγουμενο ποστ ατελειωτο γιατι ολο και κατι βγαινει στη μεση. Και οταν τελειωνω, μου τελειωνει και η ενεργεια. Δε γινεται να χασμουριεσαι και να μπλογκαρεις. Ηθελα να γραψω για τις εκλογες, για τις ανατροπες, για το Πολυτεχνειο. Και με προσπερασαν. Οι γιορτες ειναι ομορφες αλλα σε τραβανε μακρυα απο την επικαιροτητα.

Προμηθευομαι οτι χρειαζομαι για την γιορτη μου και αρχιζω τα στολισματα.  Στρωνω τρια τραπεζια (κουζινα, τραπεζαρια, σαλονι)  Οι χωροι ειναι ανοιχτοι και γινεται ανετα επικοινωνια.   Αποφευγω τα τραπεζομαντηλα και παιζω με σου πλα.  Κοιτω τις φωτογραφιες και στην τελευταια με χαλανε τα coasters.  Τα βγαζω και τα μοιραζω σε διαφορα μικρα τραπεζακια.

Φιαχνω το τσιλι και γινεται υπεροχο!

Ο μπουφες εχει στηθει και μενει να σερβιρω λιγο πριν ερθουν οι καλσεμενοι μου.  Στηνω το μπαρακι.  Πλενω ολα τα ποτηρια που θα χρειαστω. Τι ειπατε ..Keep it simple?  Ναι ναι καταληγω στο συμπερασμα οτι δυσκολευομαι.  Την επομενη φορα!

Οι φωτογραφιες ειναι προκαταρκτικες και θα σας φερω φυσικα και την τελικη μορφη τους.  Οπως και του μπουφε.

Αυτο που θελω να πω τωρα πριν εξαφανιστω μεχρι αυριο ειναι οτι θελω μια μερα σ’αυτες τις θεσεις να καθεστε εσεις.  Η Πεννυ, η Μαργαριτα, η Ντια, οι Κατερινες,  οι Λενες, η  Καναδεζα,  το Γαβριλακι, ο Νικος, ο Γιωργης, η Μεροπη, η Μαρια, η Ευη, η Γεωργια, η Λιλυ, η Μινα, η Μαριζα, οι Ελενες, ο Θυμιος, οι Σοφιες , η Χριστινα, η Αλικη, η Γλαυκη, η Ρουλα, η Ναταλια,  οι αλλες Δεσποινες, η Κικη, η Ποπη, η Ειρηνη, η Δωρα με την οικογενεια,  ο Βασιλης με τα κοριτσια του,  η Αντζελινα, η Ντοναμπελα, η Φωτεινη, η Βαλισια,  η Γιαννα, ο Βασιλης, ο Γιαννης, ο Νικολας, η Νατασσα,  ο Χριστοφορος, η Λεια, και ολοι εσεις που μου κανατε παρεα τη χρονια που μας περασε.  Η σειρα δεν εχει σημασια,  μονο που θα χρειαστω να στρωσω περισσοτερα τραπεζιακαι θα το κανω. Η σειρα δεν εχει σημασια. Και αν ξεχασα καποιον, ας μη μου το κρατησει μανιατικο χρονιαρα μερα!

Σας φιλω γλυκα!

 

71 Comments leave one →
  1. November 20, 2010 6:31 pm

    Χρόνια σου Πολλά και πάντα γιορτινά!

  2. November 20, 2010 6:44 pm

    Αν και νωρίς, σου εύχομαι τα καλύτερα!! Να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη και πάντα γεμάτη ενέργεια και όμορφες ιδέες! Να συνεχίσεις να δίνεις χαρά και σε όλους εμάς που σε….ακολουθούμε με ευλάβια κι ας μην το ξέρεις πάντα.
    Χρόνια Πολλά & Καλά! Και να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν!!!

    • November 22, 2010 2:44 am

      Ευχαριστω για τις ευχες Μαρια μας! Και για τα καλα σου λογια. 🙂

  3. Anonymous permalink
    November 20, 2010 6:53 pm

    Γλυκο Δεσποινακι, χρονια πολλα κ καλα!!!! Να σε χαιρεται ο Ερρικος, τα παιδια, η μαμα κ ολοι σου οι εκλεκτοι φιλοι!!
    ο μπουφες υπεροχος οπως παντα γιατι με οτι κι αν καταπιανεσαι, η παιδικοτητα, η θετικη σου ενεργεια κ το κεφι σου για σε εκπροσωπουν επαξια!!
    θα περασετε τελεια στη γιορτουλα σου!! Πολλα φιλια κ ευχες κ απο τον Βασιλη μου 🙂

    • November 22, 2010 2:18 am

      Ευχαριστω Χριστινα μου. Φιλια σε σενα και στον Βασιλη σου!

  4. November 20, 2010 7:08 pm

    Όπως πάντα όλα δείχνουν τέλεια… Και δεν είχα και την παραμικρή αμφιβολία δηλαδή.. Να περάσετε υπέροχα και τις ευχές μου τις κρατάω για αύριο… Σε φιλώ πολύ..

  5. November 20, 2010 7:17 pm

    Εγώ στρώθηκα στην καρέκλα, πήρα και ένα ποτάκι, παρλάρω και σε παρακολουθώ να ετοιμάζεις τα υπόλοιπα :).Έτσι, μου αρέσει να σε βλέπω να πηγαινοέρχεσαι και να ετοιμάζεις, να φροντίζεις για όλα και ελαφρώς να … αγχώνεσαι, ενώ εγώ πίνω χαλαρά και συνεχίζω να μιλάω και ίσως να σε αποσπάω από την συγκέντρωση της ετοιμασίας!
    Να περάσεις υπέροχα Δεσποινάκι, πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη. Να ζήσεις και ότι επιθυμείς να το έχεις! Φιλάκια!

    • November 22, 2010 2:14 am

      Βρε Λιλακο, εγω να παιδευομαι κι εσυ να μπουρμπουριζεις, α πα πα!
      Σε ευχαριστω για τις ευχες και να εισαι παντα καλα!

  6. Anonymous permalink
    November 20, 2010 7:40 pm

    Τι όμορφο τραπέζι!!! Νάσαι καλά και πάντα ανθρώπους που σε αγαπούν γύρω σου..-Όχι ότι έχουν και κάποια άλλη επιλογή!
    Πολλά φιλιά και μέσα από την καρδιά μου ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΓΙΟΡΤΗ!!

  7. November 20, 2010 7:41 pm

    Χρόνια σου πολλά Δεσποινάκι μου γλυκό!
    Υ.Γ. Στην αρχή δεν είδα το όνομα μου και ήμουν έτοιμη να στο κρατήσω μανιάτικο, αλλά το είδα στη δεύτερη ανάγνωση και ησύχασα. Χα χα χα! Αστειεύομαι βέβαια.

    • November 22, 2010 1:56 am

      Ευχαριστω Μεροπη μου, και μη βιαζεσαι, διαβασε πιο προσεκτικα λεμε! 😆

  8. November 20, 2010 8:18 pm

    εχω τοσο κακη σχεση με τις ονομαστικες γιορτες.. και ομολογω οτι το εμαθα απο την αναρτηση του Παναθηναιου… το ξερεις ομως ποσο σε αγαπαει αυτο το Γαβριλακιον, ανεξαρτητως εορτων και επετειων.
    Να σε χαιρεται ο Ερρικος και τα παιδια και βεβαια ολοι εμεις, οι φιλοι σου.
    Και μακαρι καποια μερα να βρεθουμε ολοι μαζι οι μπλογκεριστικοι φιλοι σου δια ζωσης σε καποιο μη-virtual τραπεζι. Προς το παρον ομως, ας αρχισω να πινω στην υγεια σου σηκωνοντας το virtual ποτηρι μου με κοκκινο Μπωνιάτικο κρασι (το καλυτερο του κοσμου! κι άσε τον Παναθηναιο να προτεινει κρασια απο τα περατα της Γης… Πφφφφφ..)
    🙂
    Χρονια σου πολλα Δεσποιναριον!

    • November 22, 2010 1:54 am

      Γαβριλακιον τα μπλογκοφιλο-αισθηματα ειναι αμοιβαια, οι ευχες ευπροσδεκτες, το κρασι δεν το γνωριζω αλλα δοθεισης ευκαιριας θα το δοκιμασω. Ευχαριστω πολυ!
      Πη Ες. Η καλυτερη μου φιλη μου ειχε πει μια φορα. “Περε με τηλεφωνο στη γιορτη σου και θυμησε μου να σε παρω να σου ευχηθω”

  9. Anonymous permalink
    November 20, 2010 8:41 pm

    Xρόνια πολλά, Δεσποινάκι, να τα γιορτάζεις με χαρά με τους ανθρώπους που αγαπάς όλους γύρω σου, να σε χαίρονται και να σε καμαρώνουν. ΄Εχω εντυπωσιαστεί με τα ταλέντα σου. Μου έρχεται να πάρω το “αερόπλανο” να έρθω να σου πω τις ευχές από κοντά και να τσουγκρίσουμε ένα ποτηράκι, άντε δύο.. να πάνε κάτω τα φαρμάκια. Ψέμματα, μόνο χαρές να σκεφτόμαστε, μόνο χαρές.
    Πολλά πολλά φιλιά γιορταστικά.
    Έλλεν ( μη ξαφνιάζεσαι έτσι με φωνάζουν οι φίλοι, το “Ελένη” είναι το καλλιτεχνικό μου.

  10. November 20, 2010 8:44 pm

    ola deixnoun etoima 🙂 eidika oi xromatikoi sindiasmoi einai apsogoi 🙂 makari na pane ola kala aurio kai na exeis mia aksexasti giorti 😀

    xxx
    euxoyles aurio gia to kalo 😉

    • November 22, 2010 1:46 am

      Ευχες και σε σενα Λονλινακι μου και πολλα φιλακια! Η γιορτη μου θα ειναι αξεχαστη, οχι για προφανεις λογους. Καποια στιγμη θα γραψω γι αυτο.

  11. November 20, 2010 9:33 pm

    Χρόνια μας πολλά!!! Και αφού με ξεσήκωσες θα το κάνω και γω το τραπέζι αύριο (Κυριακή). Όχι πολλά άτομα 6 μεγάλοι – 4 παιδιά. Και μετά απο χρόνια θα γιορτάσω και αυτή τη γιορτή!! Αν προλάβω θα βγάλω και καμιά φωτογραφία.
    Τα τραπέζια σου φαίνονται υπέροχα. Να περάσετε πολύ καλά!!
    Δέσποινα

    • November 22, 2010 1:43 am

      Χρονια μας πολλα λοιπον και καλη επιτυχια και στο δικο σου τραπεζι. Ελπιζω να βρεις χρονο για φωτογραφιες.

      • November 22, 2010 6:30 am

        Κι όμως έβγαλα. Έχει πλάκα να είναι οι άλλοι στο τραπέζι και εσύ να λες “περιμένετε έρχομαι … να βγάλω φωτογραφίες”. Με το που τέλειωσα δε το πλύσιμο τις ανέρτησα κιόλας οπότε μπορείς να τις δεις. Ωραία πέρασα, το χάρηκα πολύ.
        Φιλιά

  12. November 20, 2010 10:44 pm

    Χρονια πολλά και καλά!Με υγεία και χαρούμενες στιγμές.
    Όλα τέλεια! Και τι δε θα ΄δινα να ήμουν στο τραπέζι σου!
    Ήξερα ότι οι Μαρίες γιορτάζουν και εκτός 15αύγουστου αλλά για το όνομά μας, οχι.

    • November 22, 2010 1:40 am

      Η γιαγια μου γιορταζε 21 Νοεμβριου, κι εγω συνεχιζω την παραδοση Δεσποινακι μου. Ευχαιστω για τις ευχες.

  13. November 21, 2010 12:02 am

    ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ, ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ !!

  14. November 21, 2010 4:08 am

    Χρόνια καλά και πολλά!Νάσαι γερή και χαρούμενη!

    • November 22, 2010 1:37 am

      Ευχαριστω Νατασσα μου! Κι εσυ να εισαι καλα!

  15. Anonymous permalink
    November 21, 2010 4:59 am

    Χρονια σου πολλα γλυκοδεσποιναριον!
    Ευχομαι να παρεις την πιο μεγαλη χαρα σαν δωρο σημερα.
    Να λαμπψει το προσωπο σου,
    πιο πολυ κι απ την πανσεληνο που εχει!
    Να σε χαιρονται,
    και να περνας τελεια μαζι με τους ανθρωπους που σε αγαπουν και αγαπας!

  16. Ich.. permalink
    November 21, 2010 5:12 am

    Χρονια σου πολλα γλυκοδεσποιναριον!
    Ευχομαι να λαμψει το προσωπο σου απο χαρα,
    περισσοτερο κι απ την πανσεληνο που εχουμε,
    καθως θα γιορταζεις με τους ανθρωπους που αγαπας
    και σε αγαπουν!
    Υγεια και ευτυχια!

  17. orfia permalink
    November 21, 2010 9:40 am

    …Και να που εφτασε η μερα εδω και εμεις σε γιορταζουμε ηδη!!!!Χρονια πολλααα, ευτυχισμενα, καλα οπως τα λαχταρας να τα ζησεις μαζι με τους πολυτιμους αγαπημενους σου Δεσποινακι μου!!! Τα τραπεζια φαινονται τοσο μα τοσο με γουστο και πολυτελεια οπως αρμοζει!! Σε φιλω αγαπημενη μου!

    • November 22, 2010 1:32 am

      Ευχαριστω Ορφια μου. Εφτασε η μερα, περασε και τωρα μετραμε αναποδα για αλλα. Σε φιλω κι εγω!

  18. panathinaeos permalink
    November 21, 2010 9:49 am

    να σε χαιρομαστε!!!!!!
    ασε λιγο χωρο στο τραπεζι για το κοκορακι που σου ετοιμασα!!!!

    • November 22, 2010 1:22 am

      Το κοκορακι ηταν υπεροχο οπως και τα συμπαρομαρτουντα αγαπητωτατε! Σας ευχαριστω πολυ!

  19. zwaki permalink
    November 21, 2010 10:34 am

    Δεσποινάκι, Χρόνια Πολλά γεμάτα αγάπη και φως!!!!!!!

  20. November 21, 2010 11:41 am

    Μόνο αυτό το αποτέλεσμα περίμενα από εσένα μάτια μου. Σου εύχομαι χρονια ολόγλυκα υγιή με πολύ μα πολύ τύχη Δεσποινάκι μου. Θα κεραστώ σίγουρα;))

    Φιλιά, σφιχταγκαλιές και τη ζεστή μου σκέψη;))))))

    • November 22, 2010 1:14 am

      Α παπα σημερα απαντω αναποδα και οσο πηγαινω προς τα πανω βουρκωνω. Με συγκινειτε. Τι μπλογκοαγαπη ειναι αυτη! Φιλια φιλια Κατερινα μου!

  21. November 21, 2010 11:49 am

    όλα τέλεια!! Χρόνια Πολλά Δεσποινάκι, πολλά κι ευτυχισμένα 🙂
    φιλιά

    • November 22, 2010 1:11 am

      Ευχαριστω Τζιτζι μου, ανταποδιδω τα φιλια.

  22. November 21, 2010 12:10 pm

    Πολλές και θερμές ευχές. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα. Κυρίως με υγεία σε όλη την οικογένεια και στους αγαπημένους σου. Το πιο σημαντικό!

    • November 22, 2010 1:07 am

      Αυτο ξαναπες το, υγεια, το πιο σημαντικο. Σε ευχαριστω για τις ευχες σου αγαπητο μου ηλιοτυπον.

  23. Anonymous permalink
    November 21, 2010 12:30 pm

    Χρόνια πολλά!!
    Να γιορτάζεις πάντα με τους αγαπημένους σου..και να μαθαίνεις μόνο ευχάριστα..
    (έρχομαι συχνά, γράφω σπάνια, αλλά είμαι εδώ..)
    Μαρία

  24. Μαρία permalink
    November 21, 2010 1:00 pm

    Χρόνια πολλά!!
    Να γιορτάζεις πάντα με τους αγαπημένους σου..και να μαθαίνεις μόνο ευχάριστα..
    (έρχομαι συχνά, γράφω σπάνια, αλλά είμαι εδώ..)
    Μαρία

    • November 22, 2010 1:01 am

      Μαρια χαιρομαι που ερχεσαι ποτε ποτε, ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου. Δε θυμαμαι αν γιορταζεις κι εσυ σημερα, αν ναι ανταποδιδω τις ευχες. Φιλια!

  25. November 21, 2010 4:02 pm

    Xρόνια Πολλά και καλά!! χχο

  26. November 21, 2010 4:58 pm

    χρόνια πολλά δεσποινάκι…
    είναι συγκινητικό να σκέφτομαι ότι κάποια μέρα θα βρεθούμε όλοι στο ίδιο τραπέζι…

    υγ η διακόσμηση εξαιρετικά καλόγουστη, πράγμα για το οποίο δεν είχα καμία αμφιβολία…

    • November 22, 2010 12:51 am

      Ναταλακι φανταζεσαι να τα καταφερουμε παρα τις αποστασεις καποια μερα; Ευχαριστω!

  27. November 21, 2010 5:17 pm

    Γλυκειά μου,
    Τι υπέροχα στολίσματα και μάλιστα από καρδιάς. Να σε χαιρόμαστε όλοι,η οικογένειά σου, οι φίλοι σου και οι μπλογκογείτονες. Ευχαριστούμε που μας κάλεσες, ήταν σα να βρισκόμασταν εκεί.
    Φιλί

    • November 22, 2010 12:50 am

      Καναδεζα μου για σενα θα ηταν ευκολο να “κυκλοφορησεις” στο χωρο ναι; Φιλακια!

  28. November 21, 2010 5:25 pm

    Σε πήρα τηλέφωνο στο ελληνικό κινητό αλλά το είχες κλειστό… Οπότε να σου ευχηθώ από εδώ.. Να είσαι πάντα ευτυχισμένη, χαρούμενη, γερή και τυχερή και να σε χαίρονται η οικογένεια σου και οι φίλοι σου.. Φιλιά πολλά πολλά από όλους μας..:-))))

    • November 22, 2010 12:41 am

      Το Ελληνικο κινητο ειναι μονο για την Ελλαδα και Ευρωπη χαρα μου! Μολις περασουμε τον Ατλαντικο το κλεινουμε! Ευχαριστω πολυ για τις ευχες και τα φιλακια και ανταποδιδω!

  29. November 21, 2010 5:45 pm

    xronia sou polla, kai euxaristw gia thn prosklhsh – tha valw ta kala mou! 🙂
    eisai apo ta pio glyka, kaloproaireta kai kalaistita atoma pou exw synanthsei se auto ton xwro.
    na se xairontai oi dikoi sou – kai oloi emeis – kai na xairesai k esy oti epithymeis kalo mou! :-*

    • November 22, 2010 12:38 am

      Αντε με κανεις και κοκκινιζω τωρα! Κι εγω χαιρομαι που διασταυρωθηκαν οι μπλογκοδρομοι μας. Ευχαριστω Ντοναμπελα!

  30. November 21, 2010 6:23 pm

    Πολύχρονη!!!

    • November 22, 2010 12:33 am

      Ευχαριστω αγαπητη, οι φωτογραφιες σας ενδιαφερουσες και εξαιρετικες.

  31. Πέννυ permalink
    November 21, 2010 8:55 pm

    Είναι Κυριακή βράδυ τώρα που σου γράφω και φαντάζομαι εκεί το τραπέζι βρίσκεται σε εξέλιξη… όλα φαίνονται τέλεια και είμαι σίγουρη ότι θα είναι κιόλας… Χρόνια πολλά και από εδώ Δεσποινάκι… να σε χαίρόμαστε καλή μου!

    • November 22, 2010 12:32 am

      Το τραπεζι εγινε εχθες το Σαββατο Πεννυ μου. Ευχαριστω για τις ευχες.

  32. Anonymous permalink
    November 21, 2010 11:26 pm

    Δεν ξέρω τι έγινε μα δε βλέπω τις ευχές που σου είχα στείλει. Κάποιο λάθος θα έκανα. Χίλια χρόνια Δεσποινάκι καλό και χρυσοχέρικο, να τα ζήσεις με όλους όσους αγαπάς γύρω σου, γερή και ευτυχισμένη.
    Φιλιά

  33. Anonymous permalink
    November 21, 2010 11:30 pm

    Και πάλι εξαφανίστηκαν οι ευχές μου. Τι γίνεται εδώ; Ας είναι θα τις ξαναδώσω για τρίτη φορά και αυτό θα σημαίνει πως θα πιάσουν. Να είσαι καλά λοιπόν Δεσποινάκι καλό και χρυσοχέρικο, να γιορτάσεις χίλιες φορές τη γιορτή σου με όλους όσους αγαπάς γύρω σου, γερή και ευτυχισμένη.
    φιλιά

  34. November 22, 2010 6:47 am

    Χρόνια πολλά, πολύχρωμα, φωτισμένα, δημιουργικά. Γιόρταζα χθες κι εγώ η μικρή μου, η πρώτη της γιορτούλα, εδώ στην Θεσσαλονίκη. Να είσαστε και οι δυο γερές καλή μου. Είθε κάποτε να καθίσουμε σ’ ένα παρόμοιο τραπέζι και να πιούμε για τη χαρά της ζωής, έτσι για να ξορκίσουμε τη μαυρίλα που ζώνει την πατρίδα μας αυτή τη στιγμή.
    Πολλά φιλιά

    • November 24, 2010 3:39 am

      Αχ ναι γιορταζε και η Μαρια Νεφελη! Να σου ζησει Δωρα μου! Παντα χαρουμενο κι ευτυχισμενο να ειναι το κοριτσακι σου! Φιλακια!

  35. November 22, 2010 10:02 am

    χρόνια πολλά-πολλά, και γεμάτα ζωή, αγάπη, ζεστασιά! να είσαι γερή και να προσφέρεις πάντα απλόχερα την χαρά στους αγαπημένους σου ανθρώπους! ό,τι επιθυμείς!!!

    p.s. άι λαβ δε τειμπλ σέττινγκ!

  36. November 22, 2010 5:28 pm

    Ναμαι και στο μπλογκοσπιτάκι
    Ξανά ευχές πολλές, γλυκιές, ζεστές, απο καρδιας!
    Σε φιλώ
    Υ.Σ.
    Οτι βλέπω άνωθεν μου αρεσει πολυ πολυ, περιμενω με αγωνια και τα υπολοιπα!

    • November 24, 2010 3:35 am

      Ευχαριστω Ποπη μου, συντομα θα φερω και μερικες τελευταιες φωτογραφιες.

  37. elekat permalink
    November 24, 2010 6:51 pm

    Πολύ όμορφο στήσιμο Δεσποινάκι!
    Περιμένω με αγωνία και τα υπόλοιπα!!!

  38. Leticia Goulias permalink
    December 4, 2010 7:56 pm

    Ήμουν παρόν και όλα ήτανε ωραία; Από παρουσιάσει, γεύση και ευχαρίστησή Η Δέσποινα έχει μαγικά χέρια με ότι κάνει, είναι ΧΡΊΣΗ, η πιο καλή οικοδέσποινα!
    Σάς φιλώ
    Λετισια

    I was there and everything was wonderful; pleasant to the eyes, palate and soul. Despina has a magic touch in everything she does, she is GOLD, and the best hostesses.
    Yo estuve alli y todo era maravilloso; lindo al ojo, paladar y alma. Despina tiene un toque magico para todo, es ORO, y la mejor anfitriona.

    • December 5, 2010 12:58 pm

      WOW! In three languages! Thank you Leticia for the kind words. For my readers, Leticia is my beautiful cross the street neighbor. 🙂

Leave a Reply

