Skip to content

μεθεορτια

November 25, 2010

Αποψε κλεινει το κεφαλαιο “γιορτη Δεσποιναριου” με την τελευταια αναρτηση.  Οι φωτογραφιες ειναι λιγο πριν ερθει ο πρωτος καλεσμενος.  Απο εκεινη την ωρα και μετα το οικοδεσποιναριον σταματα να ειναι μπλογκερ και αρχιζει τις χαιρετουρες τα ματς μουτς και τις περιποιησεις.  Σταθερη στον μπουφε με τα τυρια και τις σαλατες και σταθερη στην επιλογη για τις σουπες, δεν ξεφυγα απο την αρχικη λιστα.  Αρχιζω να πειθαρχω και μ’αρεσει!

Μερικα παραλειπομενα:

1. Οι καλεσμενοι μου ενθουσιαστηκαν με τα λουλουδια που εφιαξα απο χαρτι.

2. Το τσιλι (συνταγη σε προηγουμενη αναρτηση) ηταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!

3. Η σαλατα που ειχε απολυτη επιτυχια ηταν η Ιταλικη.  Belgian endive, ροκα, ραντικιο, μορταδελλα σε λωριδες και μια ελαφρια βινεγκρετ.

4. Το κυδωνοπαστο εξαφανιστηκε πριν το καταλαβω.  Ταριραζει εξαιρετικα με ολα τα τυρια.

5.  Μπροστα μπροστα,  το ρολο με προσουτο ντι Παρμα και  μοτσαρελλα ηταν ενα ακομα φαβορι!

6. Τελευταια στιγμη ο Ερρικος εφερε Beaujolais Nouveau (εποχιακωτατο και φρεσκωτατο) που προτιμηθηκε απο αλλα κρασια που καθομουνα και διαλεγα προσεκτικα για να ταιριαζουν με τα τυρακια.  Ζητω το κοκκινελι!

Σαββατο πρωϊ της προηγουμενης εβδομαδας. Παω καρφωτη στο ζαχαροπλαστειο να παρω μια μεγαλη φρεσκια τουρτα αμυγδαλου με φρουτα (κατω αριστερα).  Ομως δεν ειχε στο μεγεθος που ηθελα (αλλη φορα θα παραγγελνω) κι ετσι πηρα τρια γλυκα για να καλυψω ολα τα γουστα.  Την μικρη μου τουρτα αμυγδαλου (που λατρευω), μια σοκολατενια με περιφερειακα σοκολατομπιρμπιλικια, και μια ταρτα με αχλαδι.  Καθε τουρτιτσα βγαζει ανετα 10 κομματια.  Και ομολογω οτι η ποικιλια με εβγαλε ασπροπροσωπη.  Οι περισσοτεροι ανθρωποι θελουν να γευτουν σοκολατα για να ολοκληρωσουν ενα γευμα.  Εγω παλι με μια μπουκια κρεμα και αμυγδαλακια πουλαω και τα πρωτοτοκια μου!

Σας φιλω γλυκα.Και του χρονου μαζι!  Ετσι δε λενε;

28 Comments leave one →
  1. November 25, 2010 6:01 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι
    Και του χρόνου, να είσαι καλά και να περάσεις ακόμα καλύτερα από ότι φέτος. Και πάντα έτσι δημιουργική!
    Τουρτίτσα για πρωινό θα έτρωγα ευχαρίστως. Και από τις τρεις όμως 😉
    Φιλάκια!

    • November 25, 2010 7:54 pm

      Εισαι γλυγατζου Λιλακο και δε σου φαινεται! Καλα να ειμαστε και θα γιορταζουμε! Φιλακια κι ευχαριστω!

  2. Πέννυ permalink
    November 25, 2010 6:08 am

    Πω πω πω… νοστιμιές… κλέβω ιδέες για το επόμενο τραπέζι μου… το ρολό δείχνει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ… είμαι σίγουρη πως οι καλεσμένοι σου απέλαυσαν και το γεύμα αλλά και την περιποίηση και τη φροντίδα της οικο-Δέσποινας… πάντα τέτοια καλή μου… και του χρόνου (γιατί όχι;) μαζί!!!

    • November 25, 2010 7:52 pm

      Για να ειμαστε μαζι, πρεπει να ερθω εκει του χρονυ το Νοεμβρη! Καλη ιδεα! Ευχαριστω Πεννυ μου!

  3. November 25, 2010 7:14 am

    Έτσι λένε… Και του χρόνου να είσαι καλά να οργανώσεις άλλη μια υπέροχη γιορτή… Φιλιά πολλά αγαπημένη μου…:-)))

    • November 25, 2010 7:51 pm

      Ευακι να εισαι καλα. Πολλα φιλακια και σε σενα!

  4. Anonymous permalink
    November 25, 2010 8:00 am

    κ του χρονου να εισαι καλα Δεσποινακι μου να τα οργανωσεις παλι ολα τελεια κ να περασετε ομορφα!!!!

  5. November 25, 2010 8:09 am

    Και του χρόνου Δεσποινάκι!! Χαρούμενη κι ευτυχισμένη με όλους τους αγαπημένους σου 🙂
    Υπέροχα όλα!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά
    Καλημέρα

    • November 25, 2010 7:49 pm

      Ευχαριστω Γιωργη μου, φιλια και σε σενα!

  6. November 25, 2010 8:12 am

    Λοιπόν Δεσποινάκι και πάλι χρόνια πολλά και ευτυχισμένα. Οι ευχές μου ήρθαν σε σένα ως ” Αnonymus” είχα πολύ νευριάσει γιατί δεν τις έβλεπα, σήμερα όμως τις είδα και κατάλαβα το λάθος μου. Δεν είχα συμπληρώσει τα στοιχεία email κλπ. Δεν θα το ξανακάνω. Στο έχω ξαναπεί αγαπητό Δεσποινάριον, είσαι άνθρωπος με πολλά ταλέντα. Φωτογραφία, γράψιμο, και τώρα καλλιτέχνης όχι μόνο στο στήσιμο του τραπεζιού, αλλά και στη διακόσμηση και τα λουλούδια, μα πραγματικά αριστουργήματα. Μπράβο και πάλι μπράβο. Να σε χαίρονται λοιπόν και να τους χαίρεσαι όσους αγαπάς.
    Χίλιες ευχές και φιλιά.
    ΄Ελλεν

    • November 25, 2010 7:48 pm

      Ελεν μου εσυ παντα με τα καλα σου λογια! Οταν ανθρωποι σαν εσενα γραφουν τετοια κομπλιμεντα, εγω ψηλωνω! Ευχαριστω για τις ευχες και τα φιλια και τα ανταποδιδω!

  7. November 25, 2010 9:02 am

    ti fovero trapezi, panemorfo!
    ki egw eimai genika ths sokolatas, alla meta apo faghto protimw synhthws pio lepth geush, ara k egw apo thn amygdalou tha epairna.panta tetoia xara mou, se filw! 🙂

    • November 25, 2010 7:46 pm

      Σε φιλω κι εγω και ευχαριστω για τις ευχες. Καποτε ημουν πολυ της σοκολατας. Καποια μερα κατι εγινε, δε ξερω ισως και να ηταν ορμονικο μετα την πρωτη γεννα, τορριξα στις κρεμες!

  8. November 25, 2010 9:10 am

    Δεσποινάκι, όλα φαίνονται τέλεια. Να είσαι καλά και να κάνεις πολλά τραπέζια για να μας ξεσηκώνεις και να μας δίνεις ιδέες!!
    Φιλιά Δέσποινα

    • November 25, 2010 7:45 pm

      Δεσποινιω μου, και του χρονου να ξαναγιορτασουμε με υγεια!

  9. orfia permalink
    November 25, 2010 9:23 am

    Και του χρονου….ναμαστε ολοι καλα εσυ να γιορταζεις και εμεις να γιορταζουμε διαβαζοντας σε!!!Φιλακια πολλα!!(περιττο να πω οτι κλεβω ιδεες ε??)

    • November 25, 2010 7:44 pm

      Να κλεψεις ιδεες κι αν θελεις και αλλες οριτζιναλ σφυρα! Φιλακια και σε σενα! Και του χρονου λοιπον!

  10. November 25, 2010 10:50 am

    Δεσποινα χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα εστω και λιγο καθυστερημενα.Να γιορταζεις παντα με υγεια και χαρουμενη διαθεση.Το τραπεζι σου εξαιρετικο και πολυ γευστικο μου φαινεται.Του χρονου θα βρω τροπο να τρυπωσω εκει απο μια χαραμαδα και να τα δοκιμασω ολα.Να εισαι καλα.
    Η οικοΔεσποινα ειχε μεγαλα κεφια.

    • November 25, 2010 7:40 pm

      Γιαννα μου σε ευχαριστω που ηρθες. Δε σε παρεξηγω παιδι μου, ξερω οτι ετρεχες, τρεχεις, κλπ. Φανταζομαι θα γιορτασουμε και του χρονου εδω!

  11. Ρούλα permalink
    November 25, 2010 3:09 pm

    Και του χρόνου με υγεία! Η “γιορτή Δεσποινάριου” λαμπερή όπως η οικοδέσποινα, στέφθηκε με επιτυχία και με χειροποίητα αριστουργήματα, όλα υπέροχα!
    Ένα μεγάλο μπράβο και στον Ερρίκο και τη φαεινή ιδέα του για το μπωζολέ νουβό, το υποδεχθήκατε με λαμπρή γιορτή!
    Le Beaujolais nouveau est arrivé! oh la la! και επί το ελληνικότερον “ζήτω το κοκκινέλι”
    Τι σχέδιο έχει φέτος το μπουκάλι;
    καλό τετραήμερο!

    • November 25, 2010 7:43 pm

      Ρουλα, η εττικετα φετος ηταν πορτοκαλοκοκκινη με κατι πηγασσους που θυμιζαν αρχαια Ελληνικη μυθολογια. Καλα πια, ολοι κοκιννελι ηπιαν! Φιλακια κι ευχαριστω!

  12. dekal permalink
    November 25, 2010 4:31 pm

    Μα καλά κανεις δεν προσεξε τη λεπτομέρεια??? Ατομικά μικρά και χαριτωμένα αλατοπιπερακια μπροστά σε κάθε πιάτο.Το βρηκα εξαιρετικό και πρωτοτυπο. Πολύ καλοστημένα ολα.Μπράβο Δεσποινάκι ολα στη θεση τους και ηταν σαν να τα γευτηκα. Πάντως εκεινα τα σοκολατομπιρμπιλικια μοιάζουν με μακαρονάκι κοφτό.Αντε και του χρόνου μαζί.
    φιλιά

    • November 25, 2010 7:38 pm

      ΧΑ! ειδες κανεις δε τα ειδε αυτα! Οντως ειναι μια λεπτομερεια που μου αρεσει κι εμενα. Και γενικα εισαι πολυ παρατηρητικη, αλλα να φανταστω οτι ειναι λογω επαγγελματος ναι; Φιλια Δεσποινιω μου!

  13. Elli permalink
    November 25, 2010 6:33 pm

    Καλή μου Δεσποινα, χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα έστω και καθηστερημενα. Αλλά οι ευχές λέγονται μέχρι και 40 ημέρες μετά. Όπως συνήθως κεντησες και το τραπέζι σου φαίνεται υπέροχο και αυτά τα λουλουδακια σου πράγματι είναι αξιοζηλευτα Ιδίως σε μένα που δεν πιάνει το χέρι μου
    χρόνια πολλά και πάλι!
    Φιλία elli

    • November 25, 2010 7:37 pm

      Ελλη μου οι ευχες ειναι ευπροσδεκτες οποτε κι αν ερθουν. Εγω σε ευχαριστω που περασες και ευχηθηκες!

  14. November 25, 2010 7:09 pm

    και του χρόνου!
    αυτό το ρολό προσούτο… κόλαση 🙂
    και την ροζ κανάτα να σου πω την αλήθεια περίμενα να τη δω κάπου 😉
    φιλιά

  15. November 25, 2010 7:36 pm

    Χα χα! ναι το ρολο πολυ καλο! Και ειχα και μαντσεγκο με τις τορτες οπως προτεινες, μονο που δε φαινονται ολα! Και η ροζ κανατα παει με τους κουραμπιεδες! Φιλακια!

Leave a Reply

