Skip to content

thanksgiving fashion trends 2010

November 28, 2010

Bonjour, και θα ηθελα την αμεριστη προσοχη σας για θεματα φιν-φον που προεκυψαν φετος στην οικια της “ωραιοτατης” μου κουμπαρας.   Βαλαμε τα καλα μας και πηγαμε, οπως καθε χρονο. Η κουμπαρα κομψοτατη με γκρι φορεματακι, η βαφτισιμουλα (που μας εχει περασει στο υψος ζωη ναχει) με ασημενιο φορεματακι και βελουδινη ζωνη. Τα βλεμματα ομως ολων συγκεντρωθηκαν στο νεο τρεντ “φλιπ δε ταϊ οβερ” που λανσαραν τα αρσενικα μονδελα της μαζωξης!

Εδω βλεπουμε τον Ερρικο να προτεινει την μοδα.

Κι εδω βλεπουμε τον “ωραιοτατο” κουμπαρο να ακολουθει!

Και εδω οι κυριοι μετα την πασσαρελλα ξεμερδιζουν το πατροπαραδοτο πτηνο!

Εδω σας φερνω μερικες φωτογραφιες απο το τραπεζι των Ευχαριστιων, χωρις να μπω σε περισσοτερες λεπτομερειες γιατι εδω και τρια χρονια κανω πληρη περιγραφη των εδεσματων.  Μπορειτε να δειτε τις παλιοτερες αναρτησεις.  Η κουμπαρα οπως παντα ξεπερασε τον εαυτο της σε νοστιμιες και περιποιηση!

Για τελευταιο αφησα ενα ζευγαρι παπουτσακια που φορουσε ενα φιν φον μωρο που ηταν μαζι μας στο σπιτι της “ωραιοτατης ” κουμπαρας. Σε περλε και μαυρο λουστρινι. Τα παπουτσακια αυτα ειναι μοντελακι της Marie Chantal πριγκιπισσας της Ελλαδος. Και τα παπουτσακια μεν ειναι μια χαρα, αλλα οταν ακουω πριγκιπισσα της Ελλαδος με πιανει κατι σαν αμοκ. Απο που κι ως που η κορη του Μιλλερ, που πηρε τον γιο ενος εκπτωτου βασιλια μου εγινε πριγκκιπισσα και της Ελλαδας και της Δανιας; Συγνωμη δηλαδη εγω ειμαι ΠΙΟ πριγκιπισα της Ελλαδος απο την Μαρι Σανταλ, και επι πλεον ειμαι και μαρκησια του Νεου Κοσμου, και δουκισσα της Μαριενλπατς και μαχαρανη της Καπουρταλας (οταν φορω πετσετα μετα το λουσιμο). Γιναμε ολες γαλαζοαιματες πια!

Και του χρονου λοιπον και σας φιλω γλυκα!

 

20 Comments leave one →
  1. November 28, 2010 2:50 pm

    Ααααα εδώ θα συμφωνήσω με πάθος!!!! Αδερφές και παλληκάρια γίναμε μαλλιά κουβάρια που λέει και ο λαός.. Εγώ ως πραγματική πριγκίπησσα αγνοοώ επιδεικτικά την κόρη του (μεγαλο)μπακάλη και πάω παρακάτω… Σιγά μην σκίσει και κανένα καλσόν..:-)))) Φιλιά φίλη…

    • November 30, 2010 2:14 am

      Οριστε δε ρηαλ θινγκ! Πες τα βρε Ευακι μου! Ισα κι ομοια γιναμε ολοι. Φιλια!

  2. November 28, 2010 3:57 pm

    και έτσι ανακυρήσουμε τον Ερρίκο ως τον fashion trendsetter των Ευχαριστιών 2010🙂
    Μαρί Σαντάλ πριγκήπισσα της Ελλάδος… ασχολίαστο!
    φιλάκια

    • November 30, 2010 2:09 am

      Ε μα βρε παιδι μου, ολα τα εντυπα πια, κραουν πρινσες και κραουν πρινσες, ποιο κραουν;
      Φιλια.

  3. November 28, 2010 6:06 pm

    υστερα λοιπον απο τα γνωστα σουπερστιτσιοζικα τρικ μου , ητοι καλτσες, ΚΑΝΩΤΙΕΡΕΣ και εσωρουχα αναποδα, μηπως θα επρεπε να εφαρμοσω κατι αναλογο και με τις γραβατες;…

    • November 30, 2010 2:05 am

      Εσυ εκανες πραξη αυτο που μου ελεγε η μαμα μου οταν τη ρωταγα απελπισμενα, τι να βαλω; Το βρακι σου αναποδα μου απαντουσε. Εσυ φορας και γραβατες; Φανταζομαι στα δικαστηρια. Δοκιμασε το φλιπ να δουμε τι θα σου πουν!

      • November 30, 2010 7:04 am

        να εχω και την καμερα μαζι μου..;

        • December 3, 2010 3:17 am

          Τι ερωτηση ειναι αυτη, υπαρχει περιπτωση να κυκλοφορεις χωρις καμερα; ΠΦ!

  4. Ρούλα permalink
    November 28, 2010 7:47 pm

    Άντε η Μαρί να λανσάρεται ως πριγκηπέσσα, το γραφικό να μην πω τίποτε χεορότερο, είναι που υπάρχουν και μερικοί νοσταλγοί της βασιλευομένης!

    Η Πατρικία της Βασιλεύουσας ασπάζεται σταυρωτά τη Μαρκησία του Νέου Κόσμου🙂

    • November 30, 2010 2:03 am

      Χα χα α ναι υπαρχουν, εχω δει και μπλογκς Πατρικια μου. Σε ασπαζομαι κι εγω.

  5. November 28, 2010 8:09 pm

    Πάντως το τρεντ το Ερρικου, κυκλοφορει εδω και αρκετες δεκαετιες σε συγκεκριμενους διαδρομους κτιριων της Β. Σοφιας και της Ακαδημιας😉

    υγ Άμα ειναι πρακτικος ο ανθρωπος!!!

    • November 30, 2010 2:01 am

      Χα χα α στο καλο σου! Κι εγω νομιζα οτι πρωτοτυπησαμε!

  6. November 28, 2010 8:26 pm

    Και φυσικά η μικρομάνα τι άλλο θα προσέξει… (πριγκήπισσα ξεπριγκήπισσα) τα παπούτσια είναι πανέμορφα. Και αυτή που τα φοράει είναι σίγουρα πριγκήπισσα.
    Φιλιά Δέσποινα

    • November 30, 2010 1:59 am

      Και ολα τα σχεδια της Δεσποινακι ειναι ομορφα. Η δικη μας κουκλιτσα ναι ειναι πριγκιπισσα για μας!

  7. November 29, 2010 8:40 am

    Καλημερούδια! Ίσως να ήταν “τέως” πριγκίπισσα της Ελλάδας, αν τότε είχε παντρευτεί τον “τέως” πρίγκηπα. Πιστεύω όμως μετά τόσα χρόνια, το αδίκημα να έχει παραγραφεί και τώρα να μην είναι τίποτα ως προς την Ελλάδα.
    Στα παπουτσάκια κάτι δεν μου αρέσει. Ίσως το καλσόν. Αλλά δεν ξέρω και με τι άλλο χρώμα καλσόν θα μπορούσε να τα φορέσει.
    Η γραβάτα μου αρέσει. Σαν βέλος. Που δείχνει όμως;
    Φιλάκια Δεσποινάκι, και του χρόνου!!!

    • November 30, 2010 1:55 am

      Καλημερα Λιλακο, δεν το θεωρω αδικημα, αλλα υπερβολη να διαιωνιζονται αυτοι οι τιτλοι.
      Τα καλτσακια ειναι σχεδον ασημενια και ταιριαζαν με το παπουτσακι. Το μωρο ειναι πεντε χρονων.
      Ηγραβατα δειχνει .. προς τα κατω ε;
      Φιλακια και σε σενα!

  8. November 29, 2010 12:38 pm

    Και του χρόνου με κουμπαρολιχουδιές και νέα τρέντς.
    Μου αρέσουν πολύ τα φιν φον πατούμενα του μωρού, όσο για τις αυτοαποκαλούμενες πριγκίπισσες , τι να πω, τα είπες καλύτερα από εμένα!
    Σε φιλώ

    • November 30, 2010 1:50 am

      Ευχαριστω Ποπακι, η πριγκιπεσσα δεν φταιει η ιδια. Εκεινοι που φταινε ειναι οι κολλημενοι ανθρωποι των μηντια που συνεχιζουν να χρησιμοποιουν τιτλους.
      Σε φιλω κι εγω.

  9. November 29, 2010 9:35 pm

    (na thymhthw na mhn xanampw se auto to istologio peinasmenh)to teleutaio sxolio to prosypografw k egw!🙂
    oso gia to trendsetting – einai k poly praktiko, n’est-ce pas?

    • November 30, 2010 1:45 am

      Αντε θα σταματησω για λιγο να φερνω πιατελλες Ντοναμπελλα μου. Φιλια!

Leave a Reply

