Skip to content

spare me

November 30, 2010

Θα ηθελα να θιξω σημερα την αυξανομενη ταση δημοσιευσης ακαλαισθητων και αντιαισθητικων status, συνδεσμων, η βιντεο, στις σελιδες του φεησμπουκ, στο ονομα της κοινωνικης δικαιοσυνης και της ανθρωπιας.

Ειναι γεγονος οτι οι περισσοτεροι ανθρωποι ειναι κοινωνικα δικτυωμενοι και υπαρχει ανταλλαγη αποψεων, πληροφοριων και ευκολη προσβαση στην μαζικη ενημερωση.  Πισω απο καθε οθονη υπαρχει ενας ανθρωπος και θελω να πιστευω οτι εχει ωρισμενες αξιες.  Επισης θελω να πιστευω οτι ειναι μικρο το ποσοστο των κακοβουλων χρηστων και απλα μεγαλοποιειται γιατι κανει ασχημη εντυπωση.  Υπαρχει ομως κι ενα ποσοστο χρηστων που πεφτουν θυματα κινδυνολογιας και sensationalism, αν μου επιτραπει η εκφραση μιας και δε βρισκω την καταλληλη Ελληνικη .

Να γινω πιο σαφης. Ειναι γεγονος οτι ο καθενας απο μας εχει ωρισμενες ευαισθησιες.  Υπαρχει κατι στη ζωη μας που το θεωρουμε, αδικια, απαραδεκτο και θελουμε να κανουμε κατι γι αυτο. Αλλοι ειναι ζωοφιλοι, αλλοι υπερασπιστες των μικρων παιδιων, αλλοι της τριτης ηλικιας, αλλοι των γυναικων και των αδικιων εις βαρος τους.

Μεχρι εδω ειναι ολα ομορφα και κοσμια. Οταν υπαρχει αδικια την κατακρινουμε και αν μπορουμε να κανουμε κατι ας το κανουμε.   Αναρωτιεμαι ομως, ενα βιντεο που  δειχνει τον βασανισμο ενος ζωου, και κυκλοφορει αβερτα στο διαδυκτιο, και το ποσταρουν και χρηστες κανοντας share στο φεησμπουκ, τι προσφερει στον κοσμο;  Εμενα προσωπικα μου προκαλει απεχθεια,  μου δειχνει σαδιστικη διαθεση εκ μερους του γραφοντος και προκληση για την  ευαισθησια των υπλοιπων χρηστων. Και μου προκαλει θυμο, οχι τοσο γιατι ενας απαραδεκτος ανθρωπος εκανε κακο σε ζωο, αλλα γιατι ενας αλλος  το κυκλοφορει για να το δουνε ολοι.  Το ιδιο με κατι μεηλς που  εμπεριεχουν βιντεο με δελφινακια,  και ιστοριες με παιδακια που τους εκοψαν το χερι γιατι κλεψανε.   Ειλικρινα αυτο δε το θεωρω  ενημερωση, αλλα βαρβαροτητα.  Να επισημανω οτι καποτε εκοψα επαφες με ατομο που εννουσε να βομβαρδιζει τον κοσμο με τετοια απαραδεκτα κειμενα.  Αγαπητε μου δεν χρειαζομαι ζωντανες περιγραφες βασανιστηριων για να ευαισθητοποιηθω.

Θελω να γινω ακομα πιο σαφης πανω σ’ αυτο το θεμα.  Κι αυτο γιατι εχω φιλους στο φεησμπουκ που αγαπουν τα ζωα πολυ και τα φροντιζουν και κανουν καταγγελιες με προσωπικες εμπειριες.  Με εκκλησεις, με ενημερωση.  Και γι αυτους εχω ενα μεγαλο μπραβο.  Αυτο με συγκινει.  Η φιλη μου η Δ.  αγωνιζεται με ευπρεπεια και αγαπη για τα ζωα αλλα δεν εγραψε ποτε κατι που να προσβαλλει την νοημοσυνη η την καλαισθησια του κοσμου. Η φιλη μου η Σ. το εκανε πραξη,  μαζεψε ενα σκυλακι πληγωμενο απο το δρομο, το πηγε στον κτηνιατρο, εψαξε να βρει το σπιτι του,  και τελικα του βρηκε αλλο σπιτι. Ολα μονη της γιατι ειναι χρυσο πλασμα.  Αλλα δε μας εφερε εικονες φρικης που ισως ειδε η ιδια.   Που θελω να καταληξω;  Κανε προσωπικη καταγγελια, ολοι μπορει να γινουμε μαρυρες κακοηθειας.  Αυτο ειναι  συμβολη, και οχι το να μοιραζεσαι ενα βιντεο που βρηκες σε καποιο σαϊτ.

Το ιδιο συμβαινει με τα παιδακια.  Υποπτεθομαι οτι ωρισμενοι οργανισμοι, εθελοντες, οπου τελος παντων ξεκινα αυτο το κακο,  νομιζουν οτι με το να ειναι περιγραφικοι και υπερβολικοι,  θα διεγειρουν το κοινο αισθημα, αλλα αυτος ειναι λαθος τροπος.  Προσωπικα, η υπερβολη, η μαζικη διαμαρτυρια και οι καταγγελιες στο ντουκου, με προβληματιζουν.  Τα θεωρω ολα δειγματα αφελειας, οχλαγωγιας και λαθος προσεγγιση στα σημαντικα κοινωνικα προβληματα που μας απασχολουν.

Ειλικρινα το λεω, οταν βλεπω την εκφραση ” διαδωστε το” , ” κυκλοφορηστε το ” ,  ” αναρτηστε το” , κουναω το κεφαλι με απογοητευση.  Ναι λοιπον στο ενδιαφερον για τον πλησιον μας, ειτε ειναι ζωακι, ειτε ειναι παιδακι, ειτε αστακουδακι,  οχι ομως στην αισθησιακη (βρηκα τη λεξη) κακογουστια ειτε αυτη εκδηλωνεται με λεξεις, ειτε με εκφρασεις.

Μιας ομως και πηρα φορα, θα αναφερθω και σε κατι ακομα.  Σχετικο κι αυτο, αφου εχει να κανει με την ” συσπειρωση δυναμεων ”  στο φεησμπουκ.  Τι παριστανει το παρακατω;

” Αγαπατε τη μαμα σας;  γραψτε το παρακατω κειμενο στο στατους .. μπλα μπλα μπλα..” .  Συγνωμη αλλα τι χαζομαρες ειναι αυτες;  Αγαπω τη μαμα μου και την παιρνω τηλεφωνο κι της το λεω.  Η μαμα μου δεν εχει φεησμπουκ για να διαβασει την προκατασκευασμενη μπαρουφα.  Για να δειξω στους εκατον πενηντα συνδεσμους μου οτι αγαπω τη μαμα μου;  Συγνωμη και παλι αλλα, χ.. οι εκατον πενηντα συνδεσμοι μου.  ” Παγκοσμια ημερα κουμπαρου!  ”  (Εδω το δεσποιναριον αρχιζει και απογειωνει την γνωστη υπερβολη της). Με προ-κατ κειμενο για τον ιερο θεσμο της κουμπαριας.  Μα καλα παλαβωσατε,  να γραψω γλυκες για τον κουμπαρο και να με κυνηγαει μετα η κουμπαρα;  Γι αυτο σας λεω.  Κοσμια και σοβαρα οπου γραφετε και οτι γραφετε.  Με συνεπεια και γνωση απο που προερχεται αυτο που αντιγραφετε και με επιγνωση του κατα ποσον βοηθατε μια κατασταση η λυνετε ενα προβλημα.

Σας φιλω γλυκα!

36 Comments leave one →
  1. November 30, 2010 5:21 am

    Mε τρόμαξες στη αρχή νόμιζα ότι έλεγες για μένα και τον Casper μου🙄

    • December 1, 2010 12:58 am

      Μα τι λες βρε καρδουλα. Αφου κι εγω εγινα Νταιζη. Να παιζουμε ποτε ποτε! Φιλακια!

  2. November 30, 2010 6:06 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι μου!

    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Προσωπικά ούτε βιντεάκια με τίτλους διαδόστε το, δείτε το, κτλ ανακυκλώνω, ούτε τα βλέπω. Και να σου πω την αλήθεια, βαριέμαι και να τα δω και να ασχοληθώ με την διάδοση τους.
    Ούτε και με τα status updates. Το έκανα 2 φορές, μία γιατί ήταν παιχνίδι και λέω οκ, ας παίξω, την άλλη γιατί το είχε βάλει η κόρη μου και είπα να της κάνω το χατήρι. Τέρμα όμως. Είναι τελείως εκνευριστικό. Ούτε το κόμικ στο profile foto μου έβαλα για την μέρα του παιδιού. Αντιθέτως έγραψα ένα κειμενάκι εδώ, για το πως θα είμαστε καλύτεροι γονείς.
    Άσε που βλέπω να υπάρχει μια έλλειψη διάθεσης να ασχοληθεί κάποιος πραγματικά και να επικοινωνήσει ουσιαστικά με τον άλλο, με βάση το τι είναι ο ίδιος, και το τι νιώθει. Δεν μιλάω για fake account, απλά βάζει κάποιος κάτι, και μετά βάζουν και οι άλλοι περίπου τα ίδια. Αντιγραφές δλδ. Σήμερα βλέπω πολύ Καζαντζάκη. Δεν ξέρω, είναι καμιά επέτειος; Προς στιγμή αναρωτήθηκα αν λεγόταν … Αντρέας🙂
    Φιλάκια Δεσποινάκι και να περάσεις μια όμορφη μέρα!

    • December 1, 2010 1:45 am

      Λοιπον Λιλακο, ειμαστε κι εμεις ανθρωποι με αλλοτε καλη διαθεση, αλλοτε κεφια αλλοτε κακη. Κι αυτο φαινεται στο τι κανουμε στο φμπ. Αλλοτε λεμε σαχλαμαριτσες αλλοτε σοβαρα πραγματα, αλλοτε στατους επι στατους. Ολα στα ορια της ευπρεπειας παντως. Ολα αυτα τα βρισκω πολυ φυσικα γιατι τα κανω κι εγω. Και Νταιζη εκανα γιατι νομιζα οτι ηταν παιχνιδι και παιδακι ειμαι κι εγω αφτερ ωλ! Αυτα δεν ενοχλουν κανενα. Ουτε μας προσδιοριζουν σαν ακαλαισθητους.
      Αντιγραφες δεν εχω παρατηρησει, αλλα δεν εχω και πολλους φιλους. Αν παρατηρησω θα γραψω καινουργιο ποστ! 😛
      Παντως κι εγω προτιμω να βλεπω αυθεντικα κειμενα. Εχει βρε Λιλακο πολλα στραβα αλλα χτες διαβασα κατι τετοιο που περιελαμβανε μια χαζη περιγραφη σε συνδιασμο με παραινεση για αναρτηση σε στατους και ειπα να τα πω ενα χερακι!
      Φιλια και σε σενα Λιλακο καικαλο μηνα.

      • December 1, 2010 4:56 am

        Μήπως λες αυτό με το … σεντόνι; Εμένα με έπιασαν τα κλάματα όταν είδα αυτό που σου αναφέρω, και μετά θύμωσα.

        • December 3, 2010 2:58 am

          Ακριβως αυτο Λιλακο. Μολις το διαβασα νευριασα. Καθονται και γραφουν τετοιες σαχλαμαρες και τσιμπαει ο κοσμος. Δε λεω οτι δεν υπαρχει κακοποιηση στον κοσμο, αλλα αυτο ειναι καθαρα κατασκευασμενο και μαλιστα με απαραδεκτο τροπο. Αυτο διαβασα και αμεσως εγραψα αυτο το ποστ. Αυτο Λιλακο μου.

  3. November 30, 2010 6:58 am

    Μια χαρά το έθεσες… Υπάρχουν και όρια και καλό είναι να μην τα ξεπερνούν ορισμένοι.. Αν και δυστυχώς, τα όρια του καθενός – ειδικά τα αισθητικά- είναι μια πικρή ιστορία..:-) Φιλάκια και καλημέρες φιλενάδα μου…

    • December 1, 2010 1:49 am

      Χαιρομαι που συμφωνεις Ευακι, φιλακια και σε σενα!

  4. November 30, 2010 7:11 am

    οὐῆ σίμπλυ λᾶβ δεσποινάριον.
    . και –

    • November 30, 2010 7:12 am

      (και καλα ολα κι αγια. η κουμπαριά όμως τι σου΄φταιξε;)🙂

    • December 1, 2010 2:00 am

      Θενκς Γαβριλακιον, οσο για την κουμπαρια, δεν εχω τιποτα μαζι της, σιγα μην υπηρχε παγκοσμια μερα κουμπαριας. Αυτο ειναι που λεω υπερβολη, αρχιζω απο μια υποθεση και της δινω πλοκη.

  5. November 30, 2010 8:23 am

    Να συμπληρώσω και γω τα μηνύματα για κάθε είδους αρρώστια τύπου “τα παιδιά με ειδικές ανάγκες..με καρκίνο…
    Και μετά για να έχεις και τύψεις “το 93% των ανθρώπων δεν θα αντιγράψουν αυτό το μήνυμα…εσείς ελπίζω να είστε το 7% που θα το αντιγράψουν…” ή για να νιώσεις ότι έκανες κάτι σημαντικό. Δηλαδή όσοι δεν το αντιγράψουν είναι αναίσθητοι και οι άλλοι είναι ευαισθητοποιημένοι. Και με το που θα το γράψω εγώ στον τοίχο μου καθάρισα, έκανα το καθήκον μου προς τους πάσχοντες συμπολίτες μου. Φτάνουν τα ψευτοδιλλήματα.
    Φιλιά
    Δέσποινα

    • December 1, 2010 2:05 am

      Αστο Δεσποινακι, απο οπου και να το δεις ειναι απαραδεκτο. Και καλα αυτοι που τα σκαρφιζονται. Οι αλλοι που ακολουθουν; Σε φιλω κι εγω!

  6. November 30, 2010 9:21 am

    Kalo mou despinarion. DEN MPOREIS NA FANTASTEIS POSO MA POSO SIMFONO… Kai ego tha to pao ena bima parapera, opou status anartontai katigorontas onomastika atoma gia paidofilia klp klp… xoris kan na gnorizoun to atomo, xoris kan na gnorizoun an ifistatai tetoios anthropos, tetoia ipothesi klp klp…
    Ti implications mporei na exei auto to status sto atomo poy to anartei alla kai sto atomo pou prigrafetai kaneis de to skeftetai… einai ora mou fainetai sto fb na arxisoume tis miniseis…
    o kosmos gemise anipostates eidiseis…oti tou fanei tou lolostefani ginetai kai status/groupaki/fanpage pleon… Nomizo oti apla milame gia ta pros and cons tis mazikis pliroforisis… distixos😦

    • December 1, 2010 2:12 am

      Ε ετσι ειναι γινανε ολοι υπερασπιστες των φτωχων και των αδυνατων με οπλο το πληκτρολογιο. Λονλινακι συμφωνω κι εγω με τις δικες σου παρατηρησεις, εκεινο που με εκνευριζει ειναι η βλακεια των ακολουθουντων

  7. November 30, 2010 2:44 pm

    Μωρό μου,
    Σου τόχω πεί, αυτό το φέισμπουκ καταντάει επικίνδυνο, αστείο και γελοίο!
    Δεν έχω να προσθέσω κάτι σε όσα είπε η προλαλήσασα. Με καλύπτεις απόλυτα.

    • December 1, 2010 2:18 am

      Οσο μπορω καιεχω επιλογες δεν εχω προβλημα Καναδεζα μου. Αλλα οταν βλεπω κακως κειμενα θα τα λεω.

  8. dekal permalink
    November 30, 2010 5:04 pm

    Δεσποινά μου το ξέρεις καλύτερα απο μένα οτι στο ιντερνετ και στο facebook κυκλοφορουν πολλά σκουπίδια τοσο σε κειμενα, σε ιδεες και προσωπα. Συμφωνώ μαζί σου οτι αυτο το ευκολο share με εικόνες φρικης ειναι απαράδεκτο.Συμφωνώ οτι τα διαφορα βιντεάκια με βασανισμους ζώων δεν θα γινουν η αφορμή για παραπάνω ευαισθητοποίηση.Εδω ομως θελω να προσθέσω μια άλλη παραμετρο της κοινοποιησης που γινεται μερικές φορές. Εχω στο fb φιλους που δίνουν πολύ μεγαλο αγώνα για τα αδεσποτα και βασανισμένα ζωάκια σε βάρος της προσωπικής τους ζωής αλλα και της τσέπης τους. Περα απο τις υιοθεσίες που προωθουν ορισμένες φορές πεφτει sos για ενα ζώο που κινδυνεύει, για ζωο που εγκαταλείφθηκε και ειναι σε αθλια κατασταση ή που χτυπηθηκε ή βασανίστηκε. Σ αυτές τις περιπτώσεις η φωτογραφία (που δεν ειναι χαριτωμένη)κοινοποιειται αμεσα γιατι αναζητουνται μάρτυρες για την καταγγελία ή βοηθεια για διάσωση, για φιλοξενία ή οικονομική ενισχυση για να καλυφθουν τα ιατρικά εξοδα ή η πανσιον. Αυτη η κοινοποιηση εχει ένα σκοπο συγκεκριμένο.Δεν γινεται απο μαζοχισμό παρα το ακαλαισθητο. Δεν γινεται απο ¨χομπακηδες¨ του ειδους που ολη μέρα ψάχνουν ανατριχιαστικά βιντεο και προωθουν.

    • December 1, 2010 2:36 am

      Χαιρομαι που εγραψες αυτο το σχολιο. Δεσποινα μου, φανταζομαι οτι ηταν σαφης ο διαχωρισμος στο κειμενο. Αλλο η ιδιωτικη πρωτοβουλια που ειναι ωργανωμενη, αλλο αυτο το σεαρινγκ του εντυπωσιασμου.

  9. November 30, 2010 5:52 pm

    Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις Δεσποινάριον. ΄Ολη αυτή η ιστορία με τα κακοήθη, άχρηστα και κακόγουστα μέιλς και αναρτήσεις ξέρεις τι μου θυμίζουν; Κάποια γράμματα που λαβαίναμε που έπρεπε να τα αντιγράψουμε και να τα στείλουμε σε άλλους πέντε. δέκα για να έχουμε τύχη αλλιώς θα μας έβρισκε κάποια συμφορά. Τώρα βέβαια με την ταχύτητα και την ασυδοσία της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τα πράγματα χειροτέρεψαν. Χρειάζεται λοιπόν να αντισταθούμε στην κακοήθεια και την κακογουστιά. Ναι, ναι

    • December 1, 2010 2:40 am

      Μπραβο Ελεν, η ιδια ιστορια σε διαφορετικη μορφη. Ασε που αυτα (κυριως τα μεηλς που σε προτρεπουν σε κατι τετοια) οχι απλα ειναι ενοχλητικα, αλλα σε κανουν να αμφιβαλεις για την νοημοσυνη του αποστολεα.

  10. Ρούλα permalink
    November 30, 2010 7:13 pm

    Συμφωνώ, άλλο ευαισθητοποίηση και άλλο εντυπωσιασμός (sensationalism)! Εξάλλου η υπερβολική διάδοση τέτοιων κειμένων και εικόνων εκτός από τα στοιχεία σαδισμού που εμπεριέχουν όπως ανέφερες, έχουν και αντίθετα αποτελέσματα, εξοικειωνόμαστε με εικόνες φρίκης και με την πάροδο του χρόνου δεν μας κάνει πλέον αίσθηση.
    φιλάκια

    • December 1, 2010 2:41 am

      Χαιρομαι που οι φιλοι μου συνηγορειτε σ’αυτη τη σημερινη αναρτηση Ρουλα. Σε φιλω κι εγω!

  11. November 30, 2010 10:53 pm

    όπως σε όλα τα μέσα εποικινωνίας έτσι και στο ιντερνετ ο κιτρινισμός έχει το χώρο του. το θέμα είναι πόσο από το χώρο του καθένας από εμάς είναι διατεθιμένος να του παραχωρήσει. νομίζω, πως όσοι έχουν λαϊκιστικές και κιτρινιστικές τάσεις στην τηλεόραση, στις εφημερίδες, στο ραδιόφωνο θα έχουν και στο facebook ή στα μπλογκ. όλες αυτές οι συμπεριφορές που πειργράφεις υπάρχουν και στο δρόμο και βρίσκω απολύτως λογικό να τις βλέπουμε και στα ηλεκτρονικά μέσα αλλά όπως επιλέγουμε να μην ακολουθούμε τυφλά τα πραγματικά επιλέγουμε να μην ακολουθούμε και τα ηλεκτρονικά.
    σε φιλώ

    • December 1, 2010 2:59 am

      Φυσικα και εχουμε επιλογη Τζιτζι. ο κιτρινισμος για μενα ειναι περισσοτερο λασπολογια, αβασιμες κατηγοριες και κουτσομπολια. Η διαδοση βιντεο η εικονων φρικης ειναι περισσοτερο κουφιος εντυπωσιασμος. Αλλα και κακα ενστικτα. Και η διαδοση συνθηματων επισης εντυπωσιασμος αλλα και ανοησια.
      Δε θα το κανω αλλα το βλεπω και το καταγγελω ( η μπλογκοσυνδικαλιστρια)
      Σε φιλω ματια μου.

  12. margarita permalink
    December 1, 2010 9:51 am

    καλως τα εθεσες τα κακως κειμενα!! εγω ως συνηθως οταν επιστρεφω τα διαβαζω ολα μαζεμενα… μειδιω και προχωρω στο παρασυνθημα.. το λεω γιατι μολις ειδα κατι για τον σολωμο της αλασκας.. ειμαι λιγο σαν την εμιρισα του ανω Ντουμπαι και κατω πατησιων και αποχαρετισα την αθηνα με ακριβως το ιδιο baujolais!! ο σειχης , ως γνωστον δεν φοραει γραβατα.. τωρα μπαινουμε σε ηρεμη φαση ..φιλακια σαλαμ και καλο μηνα

    • December 3, 2010 3:02 am

      Καλο μηνα, καλωσορισες και παλι, μου ελλειψες. Μωρε κι εγω ειμαι υπερ της διασωσης των σπανιων αμφιβιων και κολεοπτερων, αλλα πρωτα θελω να εξοντωσω τους βιντεακηδες! ΦΦΦ

  13. December 1, 2010 10:40 am

    Καλημέρα και καλό μήνα!
    Η τοποθέτηση σου Δεσποινάριον αλλά και των υπολοίπων, με εκφράζει απόλυτα.
    Υπάρχει τρόπος αντίστασης στον καταιγισμό αυτών των μηνυμάτων και των φμπ στάτους.
    Απλώς δεν συμμετέχουμε, δεν σχολιάζουμε, δεν ακολουθούμε, δεν διαδίδουμε, απέχουμε και καταγγέλλουμε.
    Φιλιά πολλά

    • December 3, 2010 3:03 am

      Καλως το Ποπακι μου. Προχτες εφριξα. Φιλακια και σε σενα!

  14. December 1, 2010 8:35 pm

    πολύ σε ευχαριστώ για αυτό το post, επιτέλους! να τα λέμε αυτά τα πράγματα…. είμαι καιρό τσακωμένη με το φέισ— αλλά μια μέρα των ημερών κόντεψα να τσακωθώ και με κολλητή όταν τόλμησα να ξεστομίσω “σταμμάτα να μου προωθείς την κάθε μαζική βλακεία που λαμβάνεις στο inbox σου” και έγινε έξαλλη!!!
    έλεος με το απερίσκεπτο forward !!!

    • December 3, 2010 3:04 am

      Λοιπον ποτε δεν εχω στειλει τετοιο πραγμα σε κανενα! Και κυριως ποτε σε μαζικο μεηλ. Ελπιζω να τα βρειτε με την κολλητη σου!

  15. December 2, 2010 6:08 pm

    Φιν-φον φιλακια κι απο μενα!

  16. χρυσα permalink
    December 2, 2010 6:43 pm

    Μπραβο χρυσοστομη!!Συμφωνω,κ πιστευω οτι Αυτη η προσπαθεια ευαισθητοποιησης… απο ανθρωπους που αμφιβαλλω για τα συναισθηματα τους,μου δινει την εντυπωση μιας απολυτα διεκπαιραιωτικης κινησης.
    χρυσα

    • December 3, 2010 3:06 am

      Και τετοια ειναι Χρυσα μου. Χαιρομαι τελικα που δεν ειμαι η μονη που δεν διαολιζομαι με τετοια.

  17. elekat permalink
    December 7, 2010 1:13 pm

    Συμφωνώ σε όλα όσα λες!
    Σε ορισμένες αναρτήσεις όμως για κακοποίηση ζώων υπάρχει και η άλλη παράμετρος, όπως στην ανάρτηση για την τύφλωση σκύλου από βοσκό ο οποίος είχε μείνει ατιμώρητος και χάρη στην ανάρτηση και στις μαζικές υπογραφές καταδίκης του, η υπόθεση ξαναμπήκε στο προσκήνιο και ο βοσκός ξαναδικάζεται.
    Επίσης, κάποιες άλλες περιπτώσεις κακοποίησης ζώων, επειδή βλέπουν το φώς της δημοσιότητας και την κατακραυγή, μπορεί να σταθούν αιτία να σωθεί μια ζωή ενός δύστυχου ζώου.
    Εννοείται ότι αυτές οι αναρτήσεις έχουν ουσία όταν πραγματικά γίνονται από ανθρώπους που έχουν σκοπό την καλυτέρευση της ζωής των ζώων και όχι σαν κινήσεις εντυπωσιασμού!
    Κάτι άλλες μπούρδες όμως του στυλ αναρτήστε πόσο καλά μαγειρεύει η μάνα σας ή πόσο αγαπάτε το θείο σας, εμένα μ’αφήνουν παγερά αδιάφορη και δεν ασχολούμαι!
    Στο fb μπαίνω γιατί βλέπω στιγμές και status από φίλους που θέλω πολύ να δω αλλά δεν έχουμε πάντοτε χρόνο, να μάθω νέα τους και να σχολιάσω, πάντα όμως στα όρια!

Leave a Reply

