Skip to content

SF – silver and grey

December 3, 2010

Κανονικα σε λιγες μερες επρεπε να παω στο Σαν Φρανσισκο!  Ομως φετος δεν ειναι κανονικα. Τρια χρονια που σας ξερω τωρα,  λιγο πριν τα Χριστουγεννα περνω μερικες μερες στην δυτικη ακτη της Αμερικης. Την πρωτη μαλιστα χρονια στην μικρη πολη Carmel συναντησα, εκτος απο τον δημαρχο Κλιντ Ηστγουντ, την αγαπημενη συνμπλογκερ Πηνελοπη της Αλβιονος, κατα κοσμον Ντια.

Φετος τα προγραμματα αλλαζουν, αλλα το Σαν Φρανσισκο θα μου λειψει. Τοσο που σκεφτομαι νωρις το 2011, να πεταχτω για λιγες μερες, να μου περασει ο νταλκας.  Να πιω τσαγια με την κορη μου,  να ζαλισω το παλληκαρι της COCO BELLA με την αναποφασιστηκοτητα μου, να παρω μακαρον απο το Miette,  να παρω κι αλλα τσοπ στικς απο την Chinatown,   να περασω απο την σχολη ζαχαροπλαστικης της θειας Μαρι,  να ξαναφαω στο Α16, να παρω το τραινακι και να παω για φωτογραφιες στο Mission. Να χασω κανα δυο σκουφια!

Κι αφου δεν θα παω στο Σαν Φρανσισκο,  θα το φερω για λιγο εδω.  Στην ασημενια του εκδοχη, ετσι οπως μου “γυαλισε” περσυ.  Στo γκρι αρζἀν και στο γκρι σουρἰ!

Φετος ετοιμαζομαι για αλλα ταξιδια.  Του χρονου ομως δε θα το ξανακανω.  Σαν Φρανσισκο αγαπημενο μου, δε θα το ξανακανω!

Σας φιλω γλυκα,

(Μπουχου μπουχου!!!  😦  😦  )

20 Comments leave one →
  1. December 3, 2010 5:53 am

    Kαι εμένα μου αρέσει το Σαν Φρανσισκο παρά πολύ! Κοίταξε που και που θα πετάγες ετσι για διακοπες… Τώρα πως βρέθηκα στο μπλογκ σου εκεί την στιγμή και με το συγκεκριμένο το ποστ, ούτε που θυμάμαι, αλλά ένοιωσα τόσο χαρά να μοιραστώ τις αναμνήσεις από το γουεστ κοαστ που πραγματικά είναι υπέροχο…Μια φορά στο παρελθόν είχα οδηγήσει από το Σαν Ντιέγκο παραλιακά περνώντας LA..S. Barbara…..Carmel… S. Fransisco. και νομίζω πλησιάζει η στιγμή να το ξανακάνω με τα παιδιά μου αυτή τη φορά ;)Θα είναι καλη περιπέτεια για αυτά 🙂
    p.s τώρα το ασημί και οι βρύσες είναι πολύ καλλιτεχνικό ποστ 😉 xxo

    • December 4, 2010 1:58 pm

      Δε ξερω πως βρεθηκες αλλα χαιρομαι αφανταστα που βρεθηκες. Και χαιρομαι που μετα απο τρια χρονια τα καταφεραμε οι σκορπιες να πιουμε ενα καφεδακι μαζι. Ειμαι σιγουρη οτι τα παιδια σου θα το χαρουν πολυ αυτο το ταξιδι. Η δυτικη ακτη εχει κατι που αποπνεει ελευθερια, ανεση και ηρεμια.
      Φιλακια και σ’ευχαριστω!

  2. orfia permalink
    December 3, 2010 6:39 am

    Καλημερααα!! Συμφωνω με την Penelope οτι το σημερινο ποστ ειναι ακρως καλλιτεχνικο! Θαυμαζω την φαντασια και τους συνειρμους και επειδη δεν θα πας Σαν Φρανσισκο σου αφιερωνω λιγο απο το τραγουδι που πολυ μου αρεσει:
    Πάμε γι’ άλλες πολιτείες μελλοντικές,
    Να βρεθούμε σ’ εμπειρίες αληθινές,
    Αν το θες.

    Φιλια πολλα πολλα με καλοκαιρι!!

    • December 4, 2010 2:02 pm

      Ευχαριστω Ορφια μου, το τραγουδακι ειναι πολυ ομορφο και α προπο! Το διαβαζω το ακουω οτι εχετε καλοκαιρακι εκει. Ας κρατησει λιγο να το βρω κι εγω, σημερα ξυπνησα με μειον ενα. Φιλια!

  3. December 3, 2010 6:48 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι και από εδώ (σε ξανακαλημέρισα που πέρασες από το σπίτι μου)

    Που θα πας; Για που ετοιμάζεσαι; Όπου και να πας να περάσεις υπέροχα!

    Το χρώμα ασημί – γκρι με λίγο πράσινο και μπλε μου αρέσει και για δέντρο. Βέβαια λίγο business δέντρο, αλλά θα το έφτιαχνα!

    Φιλάκια πολλά!

    • December 4, 2010 2:06 pm

      Ειμαι τοσο σκορπια τις τελευταιες μερες Λιλακο μου. Ετοιμαζομαι για Χριστουγεννα στην Αθηνα. Κι εχω αναγκη απο διακοπες.
      Μπιζνες τρη α πα πα.. το δεντρο μ’αρεσει πρασινο με χρωματιστα στολιδια. Φιλακια!

  4. December 3, 2010 7:23 am

    Ωραίο το Σαν Φρανσίσκο φιλενάδα μου αλλά εγώ προτιμώ τα άλλα ταξίδια που θα κάνεις…:-)))) Φιλιά πολλα και καλημέρες…

  5. December 3, 2010 9:53 am

    ma pou tha pas, e? (exw fagwthei egw). latreuw Xmas photosto profil! :-)))

  6. December 3, 2010 2:06 pm

    να σου πω την αλήθεια και εμένα θα μου λείψουν οι αναρτήσεις καρτ ποστάλ από το ΣΦ!
    αλλά δεν πειράζει, θα πας λίγο πιο μετά και θα είσαι πιο χαλαρή και θα το ευχαριστηθείς μια χαρά.
    όσο για τα μακαρόν είναι το λιγότερο, άστο αυτό σε εμένα 😉
    σε φιλώ

    • December 4, 2010 2:09 pm

      Χα χα βρε παιδι μου, δε θα κανουμε τα πατροπαραδοτα (μπλογκοπαραδοτα) φετος. Μολις θυμηθκηα την φωτο με την αρκουδα και το σκουφι! Καλα δε πειραζει θα σου στειλω καρτ ποσταλ απο την Αθηνα απο Βουκουρεστιου. Καλα ειναι! Φιλια!

  7. margarita permalink
    December 3, 2010 6:32 pm

    καλα να εισαι και το ΣΦ.. εκει θα μεινει ( τι εχουμε τετοιο SLR network!!) cm δεν το κουναει μεχρι να ξαναπας.. ολες οι μετακιμησεις εχουν κατι διαφορετικο και ας ειμαστε λιγο στα φιξ καθηλωμενοι.. γιατι δεν αλλαζεις πχ ΣΦ με ΗΑΕ? εχει κι εδω μακαρον!! και φιλες που σε περιμενουνε.. ετσι ριχνω ιδεες στο κενο.. φιλακια και καληνυχτες ( σημερα εχει χαμομηλι .. πληρης ξεπεσουρα !)

    • December 4, 2010 2:14 pm

      Μη το λες μη το λες, δε κουναει, ξεχνας ολα τα λοουντινγκ εφφεκτς! ΗΑΕ θαθελα πολυ, θα το κανω μεσα στο 2011. Θελω να το κανω! Τα φιλακια μου.

  8. elekat permalink
    December 3, 2010 9:43 pm

    Σαν Φραντσίσκο, ώρα μηδέν!
    Πως μου ήρθε αυτή η ταινία φλασιά 35 χρόνια μετά;;;
    Ισως γιατί θέλω τόσο πολύ να έρθω προς τα κεί αλλά και νοσταλγία για το θερινό σινεμά που παιζόταν τότε η ταινία…
    Αλήθεια, τόχει δει κανείς αυτό το έργο ή μόνο εγώ;;

  9. December 4, 2010 2:16 pm

    Εχουν γυριστει ωραια εργα στο Σ.Φ Ειναι μια τοσο μη τυπικη αμερικανικη πολη, με τοσο διαφορετικους ρυθμους που ειλικρινα την αποζητω για λιγη ηρεμια.

  10. panathinaeos permalink
    December 4, 2010 5:09 pm

    βλεπω μεγαλη εστιαση στους κρουνους….
    νερο…
    πυροσβεση…
    κοκκινο τηε φωτιας…
    σε αντιθεση με τα χρωματα που κυριαρχουν στισ φωτο, που ειναι γκριζα και σκουρα σκοτεινα…
    τελικα οσο πιο πολυ το γκριζο και το σκουρο, τοσο πιο εντονη η φωτια που καιει εντος ….
    εως οτου κατακαυσει τα περιβληματα και παρουσιασθει εις το φως το εξωτερον…

    • December 5, 2010 12:54 pm

      Μα ηταν τοσο γυαλιστεροι αγαπητωτατε που τραβηξαν την προσοχη μου. Λες και καποιος ειχε μολις περασει και τους ειχε γυαλισει! Και εχετε δικιο το κοκκινο ταιριαζει απολυτα με το γκριζο. Μα απολυτα! Go Bucks!

  11. December 4, 2010 6:45 pm

    Α! Το ΣανΦραν θα είναι ορφανεμένο φέτος χωρίς το Δεσποινάριον. Αλλά εσύ θα έχεις άλλες ζεστές αγκαλιές, της Αθήνας.
    Να περάσεις υπέροχες γιορτές με τους καλούς σου.
    Φιλί χιονοπτώσεως

    • December 5, 2010 12:56 pm

      Κρατηστε τα χιονια εκει στον Καναδα, αγαπημενη μου Καναδεζα! Θα δουμε πολλα καιρικα ευτραπελα φετος γιατι ειναι χρονια Ελ Νινιο που λεμε εμεις στο κουρμπετι. Ετοιμαζομαι πυρετωδως! Τα φιλακια μου!

Leave a Reply

