Skip to content

Curriculum vitae

December 8, 2010

Χτες το βραδυ, η μαλλον τα ξημερωματα ειδα ενα συντομο ονειρο.   Ημουν λεει σε ενα καραβι  στο σαλονι. Για μια στιγμη κανω ετσι την κουρτινα στο φινιστρινι, κι αυτο ειχε (λεει) ανοιχτο το τζαμι.  Ενοιωσα την θαλασσινη αυρα στο προσωπο! Ηταν μισοσκοτεινα,,, κοντα στην ωρα της δυσης (λεει).  Σε μερικα λεπτα το καραβι μπηκε σε ενα λιμανι. Ηταν (λεει) η Υδρα η οι Σπετσες.  Ετσι το ενοιωσα.  Μας ειπανε οτι μπορουμε να κατεβουμε λιγο, αλλα οτι εχουμε μονο εικοσι λεπτα. Εγω (λεει) ειχα και την Λουμιξ μαζι μου και προχωρησα σε ενα ξεφωτο απο το οποιο φαινοταν μια πλαζ. Βγαζω το κινητο και προσπαθω να αποθανατισω τους λιγους λουομενους που ειχαν απομεινει εκει το σουρουπο. Θελω να βγαλω φωτογραφια και δεν μπορω (λεει). Ολο κατι συμβαινει,  καποιος περαστικος με σκουνταει, με φωναζουν απο το καραβι, κι εγω σκεφτομαι οτι δε βαριεσαι, ας το χασω το καραβι προκειμενου να δειξω στους φιλους μου αυτη την ωραια θαλασσα με τις μωβ ανταυγειες.  Δε ξαναμπηκα στο καραβι, με ξυπνησε το ξυπνητηρι νωρις και αγαρμπα γιατι επρεπε να φυγω απο το σπιτι εφτα παρα τεταρτο.

Διαβαζω αποψε μια φανταστικη αναρτηση στην  φιλη Γλαυκη (δεξια το λινκ) με τιτλο ” επαγγελμα μπλογκερ ”  και με ενθουσιαζει. Η Γλαυκη παιζει ενα καινουργιο μπλογκοπαιχνιδο.   Μου ερχεται στο νου το πρωϊνο ονειρο.  Υποσυνειδητα, αλλα  με επαγγελματικη συνειδηση θυσιαζω την κρουαζιερα (ας πουμε) στον βωμο της μπλογκοπληροφορησης.  Μ’ αρεσει η τοποθετηση της  Γλαυκης, και θελω να το παω ενα βημα παραπερα.  Της το ειπα, θα το βαλω στην καρτ βιζιτ μου!  Blogger!  Και θα τολμησω να δωσω τιτλους και σε σας!  Και περιληπτικα βιογραφικα. Οχι σε ολους φυσικα,  σε αυτους που εχω λιγο θαρρος, που ξερω οτι οποια σαχλαμαρα και να πω δεν θα με παρεξηγησουν.

 

 

fevis (κατα κοσμον Ευη Φετση)

Senior  Lifestyle  Blogger (ανηκει στο πινκ τημ της εταιρειας):  Στα τρια χρονια που την ξερω, εχει φυγει κι εχει ξαναγυρισει 329754207 φορες.  Μαγειρευει, γραφει, θυμωνει, ερωτευεται, στεναχωριεται,  χαιρεται,  εχει γραψει μερικα κομματια εκπληκτικα.  Στο μπλογκ της οι γυναικες βρισκουν μια γωνια για τον πρωϊνο καφε τους.  Εχει ειδικοτητα στο να ανεβαζει το ηθικο σε δυσθεωρητα υψη. Κατα κοσμον το πιο γλυκο χαμογελο, το πιο γενναιοδωρο πλασμα,  δεν υπαρχει περιπτωση να την γνωρισεις και να μην την λατρεψεις.

Penelope  (κατα κοσμον Ντια Μεξη Τζοουνς)

Senior foreign correspondent and free lance blogger:   Εχει παρει τοσες μεταθεσεις οσες καμια αλλη μπλογκερινα.  Εκλεισε το παλιο της μπλογκ στον Blogger  και ανοιξε καινουργια ιστοσελιδα στην WordPress, αλλα απο τοτε δεν επαψε να γρινιαζει,😛 .  Σημερα καλυπτει  την επικαιροτητα στα Ηνωμενα Αραβικα Εμιρατα και ενιοτε στην Αλβιονα που θεωρει δευτερη πατριδα της.  Κατα κοσμον συγγραφευς του ξεκαρδιστικου βιβλιου ” ο Τζωνυ κι εγω ” , κομψη και απλη, παντα την αγαπουσα ιντερνετικα, αλλα απο το καλοκαιρι και μετα που κατορθωσαμε να τα πουμε απο κοντα,  της δινω και συστατικη επιστολη!!

Katrin (ακα Ντολιτσα) κατα κοσμον Κατερινα Κανελλοπουλου.

Junior tall  and beautiful blogger.  (Καλα σημερα δημιουργω λεημπορ κατεγκοριζ). Αυτοδημιουργητη μπλογκερ, ισως η πιο ευγενικη και υπομονετικη μπλογκερ.  Οταν ηταν εκκολαπτομενη μπλογκερ μου εχε στειλει βιογραφικο (δε κανω πλακα, ηταν ενα ευγενεστατο μεηλ που μου εγραφε για κεινη).  Τωρα πια τζουνιορ ξετζουνιορ βαζει κολπα στο μπλογκ της που εγω δε τα ξερω. Κατα κοσμον με την medical Κατερινα μας συνδεει η αγαπη μας για βελγικες μπυρες που τις τσακιζουμε οταν βρισκομαστε στην Αθηνα.  Η Κατριν εχει ακουμπησει το αγερωχο κεφαλακι της στον ωμο μου πολλες φορες, κι αυτο ειναι συνγκλονιστικο οταν δημιουργειται απο μια ιντερνετικη φιλια.

Justinaki (ακα Καναδεζα) κατα κοσμον Ιουστινη Φραγκουλη Αργυρη.

Senior Promo Blogger:  Γραφει, μπλογκαρει και δημοσιογραφει  στην μαγικη Μοντρεαλη.  Το μπλογκακι της προβαλλει την δουλεια της, την δουλεια πολλων συναδελφων της και ποτε ποτε περιγραφει τοπους που επισκεπτεται.  Η συνεργασια με το δεσποιναριον ξεκινησε απο το περιοδικο Βογκ που ανεφερα το παλαι ποτε, και το ειδε η πονηρα φασιονιστα Καναδεζα και τσιμπησε.  Κατα κοσμον επιτυχημενη συγγραφευς πολλων βιβλιων, δημοσιογραφος, και ανθρωπος που οταν δενεται μαζι σου, τιμα την φιλια οσο λιγοι ανθρωποι.   Το τζουστινακι φιλοξενησε το δεσποιναριον σε ραδιοφωνικη εκπομπη του Καναδα και το  δεσποιναριον φιλοξενησε το Τζουστινακι σε φιν φον γευμα στο Μερυλαντ.

gg (πρωην μελισσουλα) κατα κοσμον Γ. Γ.

Junior Lifestyle Blogger Correspondent in central Europe:  Νεαρα μπλογκερ με προοπτικες να εξελιχθει σε Τσιφ Μπλογκερ συντομα.  Καλυπτει θεματα φιν φον στην Ελβετικη Ριβιερα και ενιοτε στο Λονδινο το οποιο τελευταια το εχει κανει Ομονοια- Πατησια.  Εχει ειδικοτητα στους καφεδες τους οποιους πινει  παντου και αβερτα κι απορω πως δεν της εχουν πεταχτει ακομα εξω τα ομορφα πρασινα ματια.  Κατα κοσμον ησυχο πλασμα που μας το εκλεψε πολυεθνικη εταιτρεια, που δε λεει πολλα αλλα οταν πει κατι εχει καποιο βαρος. Και ειναι τελεσιδικο!  Ανερχομενη μπλογκερ και καλο παιδι!  Συναντηθηκαμε σε πολλα μερη, συμφαγαμε, ηπιαμε καφε και ανταλλαξαμε Χριστουγεννιατικα δωρα περσυ στην οικια δεσποιναριου στο Μερυλαντ.

 

So Far

Chief  correspondent blogger στις στεππες και στην ανατολικη Ασια.  Με διατριβη στο Καμα Σουτρα την οποια εχω μελετησει επισταμενως και αποτελει για μενα βιβλο.  Εχει εμβαθυνει σε θεματα της συγχρονης Ελληνικης πολιτικης και τους τα ψελνει με μοναδικο τροπο.  Κατα κοσμον Σο Φαρακι ελεκτρικαλ εντζινηαρ που συχναζει σε  βαθεια κι επικινδυνα λαγουμια, και μεχρι να ξαναβγει στην επιφανεια, μας παει η καρδια στην κουλουρη!

Gebriel Haritos: SME (Subject Matter Expert) blogger reporting from the beautiful island of Rhodes and sometimes from the middle East or Tyrnavos😛 .  Κατα κοσμον Γκαμπυ το αγαπημενο μου μπολογκοφιλαρακι δικηγορος (αμα λαχει) και ανησυχο πνευμα.  Ασχολειται με τα παντα.  Γραφει και στο ινσαϊντερ.τζηαρ, και ομολογω οτι συχνα διαφωνουμε, αλλα παντα μετα απο ωρες τα βρισκουμε.  Εχει θεαθει να κανει παρεα με σαλιγκαρια.

Panathineos SME arts, opera,  gastronomy,  philosophy and lately heavy and un-lifted songs blogger often reporting from the Balkan countries.   Κατα κοσμον αγαπητωτατος η αλλως δασκαλος,  ιδρυτης ατελιε του οποιου το δεσποιναριον αποτελει  μελος.  Μυστηριος  τυπας, που λεει μετα εμενα Ουφο! Μ’ αρεσει να τον πειραζω αλλα κατα βαθος τον αγαπω και τον θαυμαζω.

Radio Marconi: Principal Attica Photographer and kouklos.  Δηλαδη να ανοιξει η γη να με καταπιει που ξεχασα τον Μαρκονη μου!  Κατα κοσμον Θυμιος κυκλοφορει με γραβατα, ΠΑΝΤΟΥ!  Κια παντα χρησιμοποιει την δικαιολογια.. μα πηγα μετα το γραφειο. Και δεν μπορουσε να κανει ετσι να τη βγαλει. Τες πα, διατηρει σκοτεινο δωματιο στο οποιο αποφευγω να μπω γιατι σκιαζομαι.

 

Marizz: Junior  fin fon blogger επισης της ροζ σχολης.

Valisia: Retired blogger αλλα κακως γιατι αφησε συντριμια πισω της.  Αυτο τον καιρο ασχολειται με φεησμπουκ στατουσες.  Επισης προσωπικη Σανελ αντβαϊζορ  και αρωματιστρια, του Δεσποιναριου, οταν περνα απο το Ελ Βελ.

Και μερικοι που γνωριζω λιγωτερο αλλα δε θελω να παραλειψω!

Donnabella: Free Lance London Medical Correspondent blogger in love.

Dora Tsirka:  Senior literary  blogger κατα κοσμον Δωρα Κασκαλη και αξιολογη συγγραφευς.

Food Advisor (ακα Ποπακι) : Senior Food blogger.  Με ευρηματικοτητα και μερακι στις συνταγες της και βαθεια γνωση σε θεματα γαστρονομιας.

Lily: ( ακα Λιλακο) Senior sweetheart and computer issues expert blogger.

Lonely (ακα Λονλινακι) : Junior  εξω απο τα δοντια blogger and jewel craftswoman.

Natalia: Chief literary blogger

e-diva SME in all internet subjects  blogger.  Καλυπτει απειρα θεματα με συνεπεια και λεπτομερεια,  κανει βιδεα, εχει γατα, και εχει ιδρυσει τον ομιλο ” αι διβαι του ουεμπ ”  στον οποιο γραφτηκα (ως διβα κι εγω) πριν μερικα φεγγαρια.  Κατα κοσμον Ειρηνη Βουτσκογλου  και ακουραστη.

Penny:  Newcomer extra junior blogger. Κατα κοσμον Πεννυ  συναδελφος και γλυκητατη.  Μας συνδεει μια μικρη ακομα αλλα σημαντικη σχεση φιλιας.

ΓΙΑΝΝΑ: Senior lifestyle blogger. Κατα κοσμον ΓΙΑΝΝΑ εαρρ τραφικ κοντρολλερ και δημοτικη συμβουλος.  Δεν την γνωριζω καλα, αλλα θα ηθελα.

Γιωργος Βαρβακης:  Chief cook blogger

glayki:  top model blogger

Αντι σχολιου, αν επιθυμειτε αφηνετε προτασεις για τι αλλο μπορω να στριμωξω στην καρτ βιζιτ!

Σας φιλω γλυκα!

 

 

41 Comments leave one →
  1. Πέννυ permalink
    December 8, 2010 6:44 am

    Ομολογώ ότι βρήκα τα cv σου εξαιρετικά εύστοχα… και χάρηκα για τον τίτλο που μου χάρισες… είναι πολύ ωραίο να είμαι σε καποιο τομέα “extra junior”… Ξανανιώνω βρε παιδί μου 🙂
    Κατά τα άλλα… περιμένω και μετράω και εγώ αντίστροφα: δώδεκα και μία!

    • December 9, 2010 2:39 am

      Να εισαι καλα Πεννυ μου, μαζι μετραμε! Φιλακια σου!

  2. December 8, 2010 6:54 am

    SME Blogger?
    χμμμμμμ
    κάπως κίνκυ ακούγεται αυτό!
    μ’αρεσει🙂

    • December 9, 2010 2:37 am

      Ναι ακου! Ες Εμ Η δε σημαινει Single Male E.. δε ξερω γω! Αμεσως κινκυ! Σοβαρεψου ναι;:P

  3. December 8, 2010 7:37 am

    Μεγάλο ταξίδι θα κάνεις, και να προσέχεις γιατί είναι πιθανόν να χάσεις την φωτογραφική μηχανούλα σου!🙂

    Καλημερούδια!!!

    • December 9, 2010 2:30 am

      Να ανοιξει η γη να με κανει μια χαψια, ανεβοκατεβητα τη λιστα χτες τοσες φορες για να βεβαιωθω οτι εχω ολους τους αγαπημενους φιλους και οριστε, ξεχασα εσενα. Δε ξερω αν μπορεις να με συγχωρεσεις τωρα αλλα σκεφτομαι να κανω κατι για να εξιλεωθω. Φιλια!

      • December 10, 2010 7:40 am

        Κρατάω εγώ βρε κουτό κακία?

        PS. Το έσωσες τελευταία στιγμή😀

  4. December 8, 2010 7:50 am

    Δεν ξερω τι αλλο να γραψω.Μονο πως ειναι ενα ποστακι εξαιρετικα πετυχημενο και εγω εχω σκασει στα γελια.
    Μπραβο Δεσποινα.Σου βγαζω το μπλογκοκαπελο μου.

    • December 9, 2010 2:27 am

      Ευχαριστω Γιαννα μου! Χαιρομαι που σου αρεσε και χαιρομαι για ολα αυτα που το ποστακι αυτο .. εφερε! Φιλια!

  5. December 8, 2010 7:50 am

    Χαχαχα!!! Θα τον δεχτώ τον τίτλο φιλενάδα, και περιμένω να συζητήσουμε και τις αποδοχές..:-))))) Φιλάκια πολλά και περιμένω να σε δω στο πρώτο meeting…

    • December 9, 2010 2:25 am

      Φιλακια! Θα συζητησουμε ολα τα θεματα της μπλογκοατζεντας!

  6. December 8, 2010 8:32 am

    Φοβερά τα βιογραφικά. Ελπίζω εν καιρω να μπω και γω μέσα…
    Φιλιά

    • December 9, 2010 2:22 am

      Αγαπητο μου μπλουπριντς Δεσποινακι, καινουργιο στην μπλογκοσφαιρα. Σε λιγο αρχιζει καινουργια μπλογκοχρονια. Φανταζομαι οτι θα γνωριστουμε πιο καλα! Φιλακια!

  7. December 8, 2010 8:48 am

    kalimera Despinarion🙂 tha mporousame na poume cynical kai anticonformist, mia kai ola ayta mou ta exoun pei kata kairous…kai ligo bitch me exoun pei alla de grafoume kaka logakia sto CV mas… tha mporouses na me baleis kai os arxigiko melos tou trade union tis Blogers.LTD hahahaha !!!

    Den tha po gia oneira giati to ti blepo ego tis teleutaies bdomades de thelei kaneis na ta kserei😦

    • December 9, 2010 2:20 am

      Καλα εσενα η καρτ βιζιτ σου ειναι ολοκληρο πλακατ για να τα χωρεσει ολα αυτα! και οχι, οχι κακα λογακια δε θα γραψουμε! Ευχομαι να φιαξουν τα ονειρακια σου!

  8. December 8, 2010 9:05 am

    bonjour,
    βρε θα πάθω έμφραγμα…όχι και top model![σκέτο model xaxaxaxaxa]
    Πρώτα από όλα μην παραπληροφορείς τον κόσμο,[έχω πεθάνει στο γέλιο]δεν είμαι μοντέλο ,είπαμε ένα ψωνιο που ασχολείται με δίαιτες και μόδα είμαι!
    Επιπροσθέτως να ευχαριστήσω τη φίλη TALI που μου έδωσε την πάσα και σκέφτηκα αυτό το ποστ!
    Ταλι μου,το οσκαρ θα το μεταβιβάσω σε σένα.
    Τέλος,σε ευχαριστω πολύ που σου αρέσει η γραφή μου,γιατί αν πεθαίνω για κάτι στην πραγματικότητα είναι για να γραφω,να γραφω,να γραφω και να ταξιδεύω τους άλλους ή να κάνω τους ανθρώπους να γελάνε και να προβληματίζονται!
    Φιλιά…
    [από μένα παίρνεις τον τίτλο της πολυπράγμων βλόκερ!για να μη ξεχνιόμαστε!!!!!]

    • December 9, 2010 2:17 am

      Γλαυκη μου, σιγουρα η προθεση μου δεν ηταν να σε παρομοιασω με τα γνωστα τοπ μοντελοειδη που κυκλοφορουν στις οθονες μας. Οι προσδιορισμοι μου ειναι εντελως σουρεαλιστικοι. Κι επειδη δεν σε γνωριζω ακομα καλα, ε ! πετυχα το ενα.. το μοντελ..και σε ευχαριστω για τον τιτλο που μου απενειμες

  9. So_Far permalink
    December 8, 2010 11:03 am

    χα χα χα ! το γέλιο έρχεται από τη σήραγγα μέσω στέπας.
    Και chief correspondent mess με λες, με κάμα σούτρα + πολιτική + electrical engineering , απόλυτη κατάσταση.

    Όσο για το όνειρο , μήπως θέλεις να πας Ύδρα ή Σπέτσες και δεν μας το λες; Πολλά φιλιά αγαπημένο μου φιν φον και ευχαριστώ που με θυμάσαι . Ελπίζω να σε δω στην Αθήνα πάνω κάτω αν κατάλαβα καλά φτάνουμε τις ίδιες ημερομηνίες

    • December 9, 2010 2:08 am

      Αυτο ειναι, εχεις φασμα και δεν εννοω ηλεκτρικο! Καλη μας επιστροφη Σο Φαρ μου, και καλες μας γιορτες!

  10. elekat permalink
    December 8, 2010 11:43 am

    Για την fevis και την Lonely θα συμφωνήσω απόλυτα! (καθώς δεν γνωρίζω τους υπόλοιπους περισσότερο!)!

    Το όνειρο μάλλον λέει ότι σου λείπει η καλοκαιρινή Ελλάδα!!

    • December 9, 2010 1:57 am

      Και η καλοκαιρινη μου λειπει και η χειμωνιατικη Ελεκατ μου. Αλλα αυτο το κανονισα για τωρα!

  11. December 8, 2010 2:06 pm

    Για να το λες Δεσποινάκι μου, αυτό το είδος blogger θα είμαι! Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Τώρα θα ξέρω πως να συστήνομαι:)
    Φιλάκια πολλά!

    (υγ το senior μου αρέσει πολύ στον τίτλο! Εμ, τι τα έχουμε τα χρόνια στο επάγγελμα!)

    • December 9, 2010 1:54 am

      Να μη παραλειψεις Λιλακο, ανεβαινει το στατους σου! Φιλακια και σε σενα!

  12. κατερίνα ιατροπουλου permalink
    December 8, 2010 2:14 pm

    Βρέ να μην έχω μπλόγκ…

    • December 9, 2010 1:52 am

      Βρε μπλογκ εχεις, γραψε κατι να σε αξιολογησω.. χε χε!

  13. margarita permalink
    December 8, 2010 2:38 pm

    τελικα σε λiγο εγω θα ειμαι το σπανιο ειδος : non-blogger!!αυτο το βαζουμε σε καρτ-βιζιτ?? ωραιοτατες συστασεις.. αυτων που δεν γνωριζω . Τωρα κοιταξε αν σημερα ονειρευτεις τα Ψαρα, εχει κατι επαναστατικο και μπουμπουλινικο το ονειρο… αντε ταξιδια ονειρευεσαι, ταξιδακι θα πας.. φιλακια

    • December 9, 2010 1:33 am

      Αντε λιγο ακομα και θα σε πεισω! Παντως το νον-μπλογκερ ισως τελικα να ειναι .. πλεονεκτημα! Φιλια Μαργαριτακιον.

  14. December 8, 2010 3:38 pm

    λοιπόν, πρώτα από όλα θέλω να σου πω ότι σήμερα με το που ξύπνησα σκεφτόμουν εσένα και το παλιότερο ποστ σου περί ονείρων. γιατί χθες το βράδυ είδα το ωραιότερο όνειρο που έχω δει έβερ ήμουν καταχαρούμενη και συνεχίζω να είμαι🙂
    θα το γράψω σε ποστ προσεχώς, δεν ξέρω πότε ακριβώς γιατί πνίγομαι.
    τώρα το σημερινό σου είναι τρομερό😀
    φιλάκια πολλά

    • December 9, 2010 1:26 am

      Χα χαααα.. τελειωσε καλα το ονειρο; ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! Να μου πεις πωε τα καταφερες! χα χα! Φιλακια.

  15. December 8, 2010 6:01 pm

    🙂 poly mou arese to free lance. eustoxo gia pollous logous! :-))merci!

    • December 9, 2010 1:25 am

      Πα ντε κουα Ντοναμπελλα μου. Ε φαινονται οι περιστασιακοι του μπλογκινγκ!

  16. December 8, 2010 8:18 pm

    Δεν υπάρχει!!
    Δεν υπάρχει τίποτε πιο όμορφο για τώρα , για μένα!!
    Σ ευχαριστώ εφευρετικό μου φιλαράκι!!
    Η Κατρίν ακουμπά το “ξεροκεφαλάκιτης” σε μια ανεκτίμητη φίλη, μητέρα, σύζυγο και μπλογκερ που ευχαρίστως θα έπαιρνε το τίτλο της Πρέσβειρας της μπλογκόσφαιρας:)))

    Σε φιλώ καρδουλίτσα και απ το μεσημέρι ψάχνω τον ονειροκρίτη, που θα μου πάει θα το εξηγήσω τ όνειρο!!!

    • December 9, 2010 1:24 am

      ΙΙΙΙ!!! Πρεσβειρα!! μπηκε στην καρτ βιζιτ! Και με αναγλυφα γραμματα. Το ονειρο θελει να πει, θελω διακοπες. Σιγουρα. Φιλακια, εμεις θα πιουμε την μπυρα μας συντομα.

  17. December 8, 2010 10:15 pm

    Α! Εξυπνούλι Δεσποινάριον, πόσο σωστά τα γράφεις. Μου αρέσει που με έχεις κατατάξει στις σίνιορ μπλόγκερς, μου δίνει ένα ειδικό βάρος αυτό.
    Χαίρομαι που αυτή η ιντερεντική διάδραση μου έχει χαρίσει τη φιλία σου, είναι υπέροχο πράγμα να γνωρίζεις ανθρώπους με τους οποίους ταυτίζεσαι κι ας τους συναντάς μια φορά στην Πρωτεύουσα ή μια αλλη σε ραδιοφωνική εκπομπή.
    Θα μου λέιψεις αυτές τις Γιορτές, αλλά θα χαίρομαι που θα περνάς ωραία.
    Σε γλυκοφιλώ

    • December 9, 2010 1:19 am

      Το ειδικο βαρος ειναι καλο, το βαρος γενικα να το αποφευγουμε. Καναδεζα μου, η χαρα ειναι ολη δικη μου. Και για σενα που γνωρισα και για πολλα παιδια εδω. Οι γιορτες ειναι ωραιες και εδω που ειναι τα παιδια κι εκει που ειναι η μαμα και πολλοι φιλοι. Θα ειμαι κοντα σου με την σκεψη. Σε φιλω κι εγω!

  18. December 9, 2010 8:13 pm

    ω, τι τιμή!!!
    και junior και φιν-φον!!!🙂

    • December 12, 2010 12:33 pm

      Ολα ειναι σχετικα Μαριζακι, τζουνιορ, σχετικα με εμενα! φιν φον δεν το συζητω!

  19. panathinaeos permalink
    December 12, 2010 5:09 pm

    Χαιρε Δεσποιναριον!!!!

    Ευχαριστω, ευχαριστω, ευχαριστω, μετα απο αυτο το πορτραιτο μπορω να γινω φιρμα στο πιξ λαξ.
    Ανακοινωνω τουδε οτι δεχομαι προσφορες για τις ανεκτιμητες υπηρεσιες μου ως Ειδικος ΣΜΕ, απευθυνομαι σε ολους τους προβληματικους και προβληματισμενους, σε ολα τα στρωματα και τα παπλωματα της κοινωνιας, κανεις δεν πρεπει να χανει την ελπιδα!

    Αυτο το ΣΜΕ παιδι μου που το βρηκες; Καλυτερα να παραμεινει μυστηριο και να το καταλαβουν απο τα υπολοιπα!

    Οσο λιγοτερα ξερουν οι πελατες τοσο καλυτερα!

    Ασε που τωρα προβληματιζομαι για το τι θα γραψω στην καρτ ντε βιζιτ.

    Αθηναιος Παναθηναιος
    “Μπλογκερ ΣΜΕ”
    Καταθλιψεις, συνθλιψεις, βασανα, βοτανα, εγκαταληψεις, εξαφανισεις, διαζυγια, εκβιασμοι,γραμματια, βερεσεδια, πολεοδομικες αδειες, περαιωσεις, ακαλυπτοι χωροι, χρεωκοπιες, δανεικα, χρηματοδοτησεις ΕΣΠΑ – οποια και αν ειναι η υποθεση σας την αναλαμβανομε, εγω και οι συνεργατες μου σε 15 χωρες και 340 προαστια.
    “Εχεμυθεια και επαγγελματισμος. Ομιλουμε 34 γλωσσες”

    Πολλα Φιλια

    • December 13, 2010 12:45 am

      Μα εσεις εισθε φιρμα αγαπητε μου, δεν σας εκανα εγω. Και αϊ αμ ιμπρεστ! Τις γλωσσες τις μιλαμε, τις μαγειρευουμε κλπ. Το βιογραφικο σας ειναι σαν αυτα που μας βαζουν κατι φιρμες δικηγορικες Ελληνικες στην ελληνοαμερικανικη τιβι. Αναλαμβανομεν τα παντα και μας πληρωνετε μονο αν κερδισουμε την δικη. Σας εσπρωξαν;Σας πατησαν;σας εβρισαν την μαμα;σας παρενοχλησε η ταμιας του Μακντοναλντς; Τα δικηγορικα μας γραφεια αναλαμβανουν να σας προστατεψουν και να τους κανουν να μετανοιωσουν την ωρα και τη στιγμη.
      Ξερω τι θα σας κανω δωρο τα Χριστουγεννα. Ενα τεραστιο χαρτοφυλακα για να χωρανε οι υπερμεγεθεις καρτ βιζιτ! Σας φιλω σταυρωτα! Ματς μουτς.

  20. December 27, 2010 2:35 pm

    Περφεκτ!!! Πάνω από όλα μου άρεσε αυτό το Free……. Tέλειο.!!! Καλή χρονιά να έχει με την οικογενειά σου στη ιδιαίτερη πατρίδα μας😉 xxo

Trackbacks

  1. Tweets that mention Curriculum vitae « ασπρο -- Topsy.com

Leave a Reply

