Skip to content

η γλυκα

January 9, 2011

Οι  τελευταίες μέρες του 2010, οπως και οι πρωτες του 2011, είχαν μια υπερβολική δόση γλυκας. Αυτή η έννοια και αισθηση της γλυκας  δεν είναι εύκολο να προσδιορισθεί.  Εκφράζεται με ένα μόνιμο και ανεπαισθητο χαμόγελο, και πηγάζει απο την επιβεβαίωση της αγάπης που εισπρατουμε απο τους φίλους μας.  Η απόσταση που μας χωρίζει απο τους φίλους bloggers, είναι νοητικα μια οθόνη. Τις τελευταίες μέρες του Δεκέμβρη του 2010, η οθόνη έσβησε, το πληκτρολόγιο παραμεριστκε, το τηλέφωνο αντικατέστησε το μήνυμα, και το cafe το skype.

Στην Αθήνα του 2010 που ακόμα και τα Χριστούγεννα περνάνε κρίση οι ζεστες ματιές και αγκαλιές των διαδικτυακών φίλων, ανατρέπουν την εικονική πραγματικότητα.  Δεν νομίζω ότι μπορώ να μετάφρασω την αγγλική λέξη giggle, στα Ελληνικά με ακρίβεια, ας πούμε, γουργουριζω απο χαρα, κι έτσι αισθάνομαι μια βδομάδα τώρα! (*)  Και δεν το πιστεύω, ειλικρινά, δεν το πιστεύω ότι μια blogger απο την Washington,  έχει τόσους αγαπημένους φίλους στην Ελλάδα. Ότι αυτή η blogger είμαι εγώ,που τέσσερα χρόνια πριν δεν τολμούσα να γράψω ούτε σχόλιο σε αλλα blogs μη τυχόν και βγει κάτι στραβό!

Χίλιες φορές τα έχουμε πει σ´ αυτή την σελίδα. Καθένας απο μας έχει δικό του τροπο επικοινωνίας και είναι απόλυτα σεβαστός. Ο δικός μου είναι σίγουρα αυτός που με βρήκε να χορευω σαν κοριτσάκι στο σαλόνι της Λένας, να κάνω βόλτες με το Γαβριλακι στο Θησείο, να χτυπιεμαι στα γέλια με τις διηγήσεις της Ευης απολαμβάνοντας ένα ζουμερωτατο γιουβετσι με την εκλεκτη παρεα της Τζιτζης και του Μανου. Είναι αυτός που με βρήκε να πινω κρασακι με την Ποπη την Κικη, την Ντενια,  την Λενα, την Κατερινα, και την Γιαννα την προπαραμονη της Πρωτοχρονιάς,  έξι φιλες που μιλούν την γλώσσα μου, κάτι που μου λείπει τόσο εδώ στην Washington. Είναι αυτός που με έφερε στα Μεσόγεια καλεσμένη απρόσμενα απο την Γιάννα, που άνοιξε με αγάπη το σπιτικο της και την αγκαλιά της, αποδεικνύοντας ότι αυτός ο κόσμος των bloggers μπορεί να παραμερίσει το λάπτοπ και να σε κοιταξει στα ματια. Ειναι αυτος που με βρηκε στην “βιτρινα” του leDelicieux να απολαμβανω ενα καφεδακι με την Ευουλα και την Ντορις.

Αφιερωμένο στην διαδυκτιακη μου παρεα με την ευχη, πάντα να ανταμωνουμε και να ξεφαντωνουμε!

Σας φιλω γλυκα.

(*) Το κειμενο γραφτηκε στην Ελλαδα αλλα δημοσιευεται σημερα για ..τεχνικους λογους.

Πη. Ες. Το παρακατω βιντεο αποτελει μαρτυρια των οσων γραφω.  Enjoy!

 

Rocking bloggers!

35 Comments leave one →
  1. January 9, 2011 5:15 pm

    Ζηλευωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!

    • January 9, 2011 5:18 pm

      Που στη βορεια Ελλαδα ησουν βρε Νικολα! Καλη σου χρονια!

  2. January 9, 2011 5:18 pm

    Καλή Χρονιά Δεσποινάριο μας ! 😀

    • January 9, 2011 5:22 pm

      Καλη χρονια αγαπημενη ντιβα πρεζιντεντ! Υγεια και ευτυχια για το 2011. Αϊ γουϊλ κατς απ!

  3. January 9, 2011 5:29 pm

    και του χρόνου καλό μου δεσποιναριον…πάντα έτσι γλυκά να σε καλωσορίζει η πατριδα!

  4. January 9, 2011 5:50 pm

    Επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα….:-))))) Φιλιά πολλά αγαπημένη μου και να δεις που όσο περνάει ο καιρός οι αποστάσεις δεν θα μικραίνουν απλά, θα εκμηδενίζονται..:-))))

    • January 9, 2011 11:02 pm

      Σιγουρα, ηδη κοιταω για σπεσιαλς στην Αλβιονα. Φιλια!

  5. done for permalink
    January 9, 2011 6:12 pm

    Χαρούμενο, χαμογελαστό, ζεστό 2011 !
    (ζεστό σαν το νέο λουκ του μπλογκ)

    • January 9, 2011 11:04 pm

      Νταν φορ! Ποσο χαιρομαι οταν σε βλεπω εδω εστω και μονο τις πρωτοχρονιες. Πολλες ευχες κι απο μενα για την καινουργια χρονια.

  6. Anonymous permalink
    January 9, 2011 6:35 pm

    Να μπορούσες μόνο και να με έβλεπες όταν άκουσα τη φωνούλα σου, δεν θυμάμαι για πότε βρέθηκα εκτός της ΜΕΘ, ούτε καν έβλεπα μπροστά μου! Το δε χαμόγελο που ανέφερες με συνοδεύει ακόμη. Χάρηκα πολύ μα πάρα πολύ που βρεθήκατε, που γουργουρίζεις από χαρά, που εισέπραξες από κοντά τόση αγάπη και γλύκα εξάλλου αυτά τα προσφέρεις απλόχερα και αυθόρμητα γιαυτό σ’αγαπώ τόσο πολύ.
    Πάω να σας καμαρώσω που ροκάρετε 🙂
    φιλάκια

    • January 9, 2011 11:05 pm

      Θα ερθει η μερα που θα γουργουριζουμε ολοι μαζι. Θα δεις! Φιλακια απο μια ροκου!

  7. Ρούλα permalink
    January 9, 2011 6:39 pm

    Το μήνυμα έφυγε χωρίς όνομα, δεν πρόσεξα που ο μικρός έκανε αποσύνδεση για να μπει!

  8. panathinaeos permalink
    January 9, 2011 7:29 pm

    καλη Γλυκεια Χρονια! ειναι τοσο ομορφο αυτο που εγραψες: “γουργουριζω απο χαρα”!!!!

    • January 9, 2011 11:08 pm

      Μα ειναι ακριβως αυτο που εκανα για μερες, και ακομα δηλαδη γουργουριζω στη θυμηση. Καλη Χρονια καισε σας με πολλη γλυκα.

  9. January 9, 2011 8:47 pm

    Super ο χορός! Χαμογελάω μέχρι τα αυτιά…
    Καλή χρονιά γεμάτη τέτοιες όμορφες στιγμές!

    • January 9, 2011 11:09 pm

      Ασπα μου! Καλη χρονια σε σενα και στην ομορφη οικογενεια σου. Παντα σας καμαρωνουμε!

  10. January 10, 2011 5:41 am

    Οβερ, οβερ εδώ Αμπου Ντάμπι… περίμενα πως και πως να αρχίσες να γράφεις για τις περιπέτειες σου στις πατρίδες 😉 Τώρα είμαι συνδεδεμένη για τα επόμενα , φιλιά και καλή χρονιά χχο

    • January 10, 2011 10:49 pm

      Καλη Χρονια καρδουλα. Στεη πουτ! Ολα εδω θα διαδραματιστουν 😛 XXO

  11. Πέννυ permalink
    January 10, 2011 6:34 am

    Εϋχομαι στη ζωή σου να υπάρχουν πάντα τέτοιες στιγμές που θα σε κάνουν να γουργουρίζεις από χαρά, γράφοντας ένα χαμόγελο στο πρόσωπό σου και φέρνοντας αυτή τη γλύκα σε όλο σου το είναι… Καλή χρονιά λοιπόν σε σένα και την οικογένειά σου… λυπάμαι που δεν τα είπαμε λάιβ αυτή τη φορά… ευτυχώς υπάρχει πάντα το δίκτυο… για να μοιράζεσαι μαζί μας αυτή τη στιγμή χορού και χαράς με τους συν-μπλόγκερς σου… Φιλιά!

    • January 10, 2011 10:54 pm

      Τοσο ομορφες ευχες που τις ανταποδιδω. Καλη Χρονια Παννυ, κι εγω λυπηθηκα που ελειπες (αλλα ειπαμε μερικα πραγματα πρεπει να τα κανουμε) και που δεν σε ακουσα καθολου. Φιλια και υγεια για ολους τους αγαπημενους σου.

  12. January 10, 2011 12:13 pm

    Καλή χρονιά! Καλή μπλογκοχρονιά!
    Η γλύκα που περιγράφεις μου ζεσταίνει ακόμη την καρδούλα.
    Μία από τις πιο όμορφες και ζεστές προπαραμονές, χάρη στην παρουσία σου Δεσποινάριον. Να μας έρχεσαι συχνά και να μας ζεσταίνεις με την παρουσία και τις αναρτήσεις σου.
    Φιλιά πολλά και περίμενε ανάρτηση με την ποδιά…..

    • January 10, 2011 10:55 pm

      Χα χα, περιμενω! Χρονια Πολλα και καλη χρονια και σε σενα ματια μου. Θα ερχομαι πιο συχνα, γιατι εκει αγαπω κι εγω!

  13. January 10, 2011 3:05 pm

    δοξασμενες στιγμες

  14. January 10, 2011 3:46 pm

    Πρωτευουσιάνα μου,
    Βλέπω πως το βίρτουαλ ριάλιτι έγινε κανονικό ριάλιτι και πέρασες υπέροχα. Πάντοτε να έχεις ωραίες αληθινές φιλίες στη γλώσσα μας.
    Φιλάκια και Καλή Χρονιά γεμάτη υγεία, χαρές κι επιτυχίες.
    Φιλί ηλιόλουστο

    • January 10, 2011 10:57 pm

      Φιλακια,Καλη Χρονια και σε σενα Καναδεζα μου. Συνερχομαι καισε λιγο θα ξαναμπω στη ρουτινα μου. Ομως αληθεια περασα ομορφα κι αυτο το χρωστω σε κατι μεγαλες καρδιες. Ματς μουτς!

  15. January 10, 2011 7:53 pm

    μα αφού είσαι ένα γλυκό Δεσποινάκι 🙂
    γλυκά φιλιά

    • January 10, 2011 10:58 pm

      χα χα μα ναι, ανακατευω τον καφε με το δαχτυλο! Φιλακια!

  16. January 11, 2011 8:25 am

    Αυτη η γλυκα που λες Δεσποινακι μου εχει μεινει μεσα μου και η σκεψη μου ολο και γυριζει στις αγαπημενες αυτες στιγμες.Ευχομαι να εχουμε ολοι υγεια και να βρεθουμε ξανα να γιορτασουμε και να χαρουμε.
    Πολλα φιλια και ολη μου την αγαπη.

    • January 11, 2011 12:00 pm

      Ενωνω την ευχη μου με την δικη σου αγαπημενη μου Γιαννα και για μια φορα ακομα σε ευχαριστω για την υπεροχη φιλοξενια. Φιλια!

  17. January 11, 2011 11:20 am

    Despoina mou to internet mporei na ginei ena poli omorfo meso epikoinonias kai eksereunisis tou kosmou otan ginetai me sebasmo 🙂

    xairomai pou eides tous anthropous pou agapas kai epizitas 🙂 na exeis ena omorfo 2011!!

  18. January 11, 2011 12:05 pm

    Καλη χρονια χαρα μου. Οπως τα λες ειναι. Δεν εμαθα τελικα τι εγινε με τις περιπετειες σου στο Χηθροου. Ξεχαστηκα με τις δικες μου. Θα περασω απο το μπλογκ σου να δω. Ακομα θελω να γραψω κατι ακομα. Μακαρι να ειχα χρονο να δω ολους αυτους που εχω αγαπησει εδω μεσα απο τα γραπτα τους. Αυτη τη φορα ειπα ναι σε οσες προσκλησεις μπορουσα. Ειπα και οχι με μεγαλη λυπη οταν ημουν στριμωγμενη. Ειμαι σιγουρη οτι καποια φορα θα ανοιξω κι εγω το σπιτι μου εκει και θα κανω εγω την προσκληση. Μεχρι τοτε, ας εχουμε υγεια καιενα ομορφο 2011. Φιλια πολλα!

  19. January 11, 2011 3:15 pm

    Ουάου!!! Τέλειες φιγούρες λικνίζονται και υποκλίνονται στην υποδοχή των Χριστουγέννων!!

    Δεσποινάκι είχες δίκιο, πόσο όμορφο βιντεάκι βγήκε!!

    Να έχουμε καλή χρονιά μωρό μου και θα έχουμε μιας και είπαμε μεταξύ μας τόσες μα τόσες πολλές και εγκάρδιες ευχές.
    Σμουάτς γλυκό:))

  20. January 13, 2011 9:36 am

    Εύχομαι και του χρόνου να νοιώσεις αστείρευτη γλυκα με αγαπημένους φίλους….όπως ένοιωσες αυτη τη φορά που ήρθες στην Ελλάδα.Καλή χρονια,με υγεία ,ναι ναι έχεις δίκιο την ξεχνάμε και με όλη τη γλύκα του κόσμου!

Leave a Reply

