Skip to content

αν δεν ηταν το φεγγαρι! (updated *)

February 3, 2011

 

moon over Washington (internet)

Χτες πανω σε μια κουβεντα, με ρωτα ενας φιλος:

Tι θα γινοταν δεσποιναριο αν δεν υπηρχε το φεγγαρι;

-Οι νυχτες θα ηταν ολες σκοτεινες

-Δεν θα ειχαμε το σχετικο χρονικο μεγεθος,  “θα γυρισω σε τρια φεγγαρια”

-Θα επρεπε να βρουμε καποιο αλλο ουρανιο σωμα να ροματζαρουμε, και ο Ποσειδωνας δε λεει, ουτε φαινεται.

-Δεν θα υπηρχαν παλιρροιες, οι κατοικοι της Χαλκιδας θα βαριοντουσαν φριχτα τη ζωη τους. Στην πραγματικοτητα αν εξαφανιζοταν το φεγγαρι, η σταθμη της θαλασσας θα αλλαζε αποτομα και σημαντικα, αλλαζοντας το σχημα των ηπειρων και των ωκεανων.

– Αν και η σχεση του κυκλου της σεληνης και των λειτουργιων του ανθρωπινου σωματος δεν ειναι ξεκαθαρη,  στατιστικα ξερουμε οτι με την πανσεληνο οξυνονται τα αισθηματα μας και μεταβαλλονται οι διαθεσεις μας.  Επισης δεν ξερουμε αν ο γυναικειος κυκλος θα ηταν ο ιδιος. Αν αυτο ισχυει οι γυναικες δεν θα ηταν τοσο κυκλοθυμικες και οι αντρες θα ειχαν λιγωτερα προβληματα.

-Ο Νταλαρας δεν θα ειχε τραγουδησει το “Λουνα Ροσσα”, ενταξει ενα τραγουδι λιγωτερο, δεν σωζει την κατασταση.

-Επισης δεν θα ειχαν γραφτει τοσα ομορφα τραγουδια, οπως Γκουαρντα λα Λουνα, Δατ’ς αμορε, Φεγγαρακι μου λαμπρο και Σβηστε το φεγγαρι.

-Δεν ξερω ποιος καραγκιοζης θα εκανε βολτα στης αγαπης μου την πορτα

-Τον Neil Armstrong θα τον ηξερε μονο η μαμα του.

– Δε θα ξεραμε το σχημα της νυχτεριδας.

– Οι λυκανθρωποι θα επρεπε να κανονισουν κατι αλλο.

-Οι Χιωτες δεν θα εψαχναν τον φεγγαρο που εχει πεσει μεσα στον πηγαδο.

-Η ημισεληνος στα μπαϊρακια ωρισμενων χωρων θα ηταν κατι αλλο.

-Οι Κινεζοι και οι Αραβες και ολοι αυτοι που βασιζονται σε σεληνιακα ημερολογια θα ειχαν χασει τον μπουσουλα.

– Ο αξονας της γης εχει καποια σταθεροτητα χαρις στην ισορροπια της ελξης των μαζων των δυο σωματων. Χωρις αυτη την ισορροπια πιθανον ο αξονας της γης να ειχε μεγαλη διακυμανση στον προσανατολισμο του, τοσο που να επηρρεαζε τις καιρικες συνθηκες  αλλα θα επηρρεαζε και την ταχυτητα περιστροφης της γης σε σημειο που θα καταστρεφοταν η ζωη οπως την ξερουμε.  Η αναπτυξη και εξελιξη της ζωης επιτυγχανεται μονο με σταθερους ρυθμους.

-Δεν θα παιδευομουνα αυτες τις μερες να βελτιωσω τα σεληνιακα μοντελα για την αποστολη LRO,  και αντ’αυτου θα μπλογκαριζα.

Αποψε οταν βρεθειτε εξω και δειτε το φεγγαρακι στον ουρανο, χαμογελαστε του και πειτε του οτι το θελουμε παντα κοντα μας στο στερεωμα.  Διοτι βραστε τις παλιρροιες, ερωτας και ρομαντζα χωρις φεγγαρι δεν γινεται.

Σας φιλω γλυκα.

* UPDATE:

Μου το θυμισε η αγαπημενη φιλη Ρουλα.

Αν δεν ειχαμε φεγγαρι δε θα ακουγατε το παρακατω φαλτσο μπαϊ δεσποιναριον!😛

 

54 Comments leave one →
  1. February 3, 2011 4:35 am

    Ετσι ακριβως!

    • February 4, 2011 11:20 pm

      Φεγγαρι εχετε στο Μπακου μαναρι μου ε;😛

  2. margarita permalink
    February 3, 2011 7:15 am

    ακριβως !! καθοτι το φεγγαρι ( ως γνωστον ) κανει βολτα στης αγαπης μου τη πορτα , και κυκλο στης αγαπης μου τον κηπο… και ο πρινς δεν θα επεμενε οτι το προβλημα στη λυση μου ειναι τα moon ephemerides … ξεχασες μονο τις φεγγαροπροσωπες νομιζω … :)) και τον συνωστισμο στους αρχαιολογικους χωρους τον αυγουστο.. αλλοιως δεκα με τονο φιλενας – παλι τα καλιτερα μοντελα θα εχετε ??

    • February 4, 2011 11:26 pm

      Χα χα α μπραβο! μικροτερες και οι εφημεριδες, Μαργκω μου. Τις φεγγαροπροσωπες δεν τις ξεχνω γιατι εχω και καθρεφτη!!! Φιλακια!

  3. February 3, 2011 8:04 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι🙂

    Και ποιο τραγούδι μου ήρθε τώρα; Πολύ παλιό με Μαρινέλλα:

    Κι άλλη μέρα πέρασε να σε περιμένω
    κι άλλο Σαββατόβραδο έφυγε χαμένο
    κι ο καημός με άρπαξε πάλι απ’ τον ώμο
    θάμπωσαν τα μάτια μου να κοιτώ στο δρόμο

    Άμα δείτε το φεγγάρι
    να του πείτε να μη βγει
    να μη δει τα δάκρυά μου
    που πλημμύρισαν τη γη…

    και κλιπάκι http://www.youtube.com/watch?v=saxkz8c1zKg

    Πέρνα “από εκεί” για τούρτα😉

    • February 4, 2011 11:29 pm

      Λιλακο μου, ευχαριστω για τα τραγουδακια, σου ευχομαι κι εδω χρονια πολλα, να ζησεις παντα χαρουμενη κι ευτυχισμενη.! Φιλακια!

  4. February 3, 2011 8:20 am

    Αφού δεν θα μας απαλλάξει τουλάχιστον απο τον Νταλάρα δεν αξίζει να το χάσουμε. Και να προσθέσω “Φεγγάρι μου να ψάξεις να τον βρεις…”
    Καλημέρα!!!
    Δέσποινα

    • February 4, 2011 11:36 pm

      Χα χα .. το φαγγαρακι τα βλεπει ολα ακομα κι εκεινον…

  5. February 3, 2011 9:05 am

    Αχ αυτό το φεγγάρι!! Εννοείται ότι το θέλουμε.. Και αν είχες ζήσει και ένα full moon βράδυ στον Πάνορμο τον Αύγουστο θα το μνημόνευες και αυτό…:-))))
    υ.γ. Λατρεύω το Λούνα Ρόσσα σε εκτέλεση Γιωργάκη…
    υ.γ.2 Φιλιά πολλά αγαπημένη.. Μου έφτιαξες το κέφι σήμερα που ξύπνησα με τις κακές μου..

    • February 4, 2011 11:42 pm

      Ελπιζω καποιαμερα να το ζησω κι αυτο Ευακι και να το μνημονευω. Φιλακια και παντα χαιρομαι οταν σας κανω να χαμογελατε.

  6. February 3, 2011 10:14 am

    σωστα!φεγγαρι ροματζάδα και ξερό ψωμί!

    • February 4, 2011 11:44 pm

      Απο τα λιγα που μας μεινανε γλαυκουλα μου!

  7. elli permalink
    February 3, 2011 11:10 am

    Αχ αυτό το φεγγαράκι!! Ιδίως το τελευταίο που είδαμε αγκαλίτσα με τον γιό μου να δύει στη θάλασσα αξημέρωτα… και χάσαμε το σχολικό!
    Φιλιά

    • February 4, 2011 11:47 pm

      Τι ομορφα! Αξιζε τον κοπο Ελλη μου. Φιλακια!

  8. orfia permalink
    February 3, 2011 12:39 pm

    …αν δεν ηταν το φεγγαρι…οι ερωτες μας δεν θα ειχαν τοσο παθος!!!! Αμε!!!! Φιλακια πολλα!!

    • February 4, 2011 11:50 pm

      Για φαντασου ναχαμε και πολλα φεγγαρια σαν τον ποσειδωνα. Μιλαμε για τα παθια τους οι Ποσειδωνιτσες! ΦΦ!

  9. Ρούλα permalink
    February 3, 2011 9:13 pm

    Αν δεν υπήρχε το φεγγάρι δεν θα ακούγαμε να τραγουδάς με τη βελούδινη φωνούλα “χάρτινο το φεγγαράκι” στην ανάρτηση παρακάτω που δυστυχώς τώρα δεν ακούγεται!!
    https://despinarion.wordpress.com/2009/02/09/moon/

  10. Ρούλα permalink
    February 3, 2011 9:30 pm

    Εδώ όμως ακούγεται μια χαρά
    https://despinarion.wordpress.com/2009/02/11/songs/

    • February 4, 2011 11:52 pm

      Ρουλακιον ευχαριστω που μου το βρηκες! το ειχα σκεφτει και ημουν κουρασμενη γιανα ψαχνω!

  11. February 3, 2011 9:46 pm

    Δε θα υπήρχε ούτε το ηπειρώτικο ” Το φεγγάρι κάνει κύκλο στης αγάπης μου τον κήπο, το φεγγάρι κάνει βόλτα στης αγάπης μου την πόρτα”..
    Αλλά, από την άλλη, κατά τον Κίμωνα που κάτι ξέρει από αυτά, καρφί δε θα καιγότανε στους ναυτικούς, αφού το φεγγάρι τους είναι άχρηστο ως αστέρι μια και δε μπορούν να πάρουν “στίγμα” με αυτό επειδή μετακινείται πολύ γρήγορα.

    • February 4, 2011 11:54 pm

      Σημερα (και χρονια τωρα ) στα καραβια χρησιμοποιουν τζι πι ες Ελενη μου, ουτε τα αστερια δενεχουν αναγκη! Σε φιλω!

  12. February 4, 2011 6:20 am

    Καλημέρα Δέσποινα!
    Τι όμορφη έκπληξη το τραγουδάκι! Ακούγεται πεντακάθαρα!!
    Πολλά φιλιά!!

    • February 5, 2011 12:01 am

      Χα χα εσυ δε θα το ειχες ακουσει παλια! Φιλια Σοφια μου.

  13. orfia permalink
    February 4, 2011 6:32 am

    Αχ!! δεν μπορω να το ακουσωωω!! Ειμαι γραφειο..θα σκασω, ανυπομονω να παω σπιτι …!!! Αφου ξερεις οτι απο ενα τετοιο τραγουδακι ερωτευθηκα αυτο εδω το μπλογκ μαζι με την οικοΔεσποινα του!!!
    Φιλια φιλια φιλια!!

  14. maria mas permalink
    February 4, 2011 7:06 am

    Εεεεεε οχι και φάλτσο το Δεσποινάριον!!!! Τρέμε Μούσχουρη:))
    Τέλεια το πες ( και είναι και δύσκολο)!
    Άκου κι αυτό http://www.youtube.com/watch?v=Vc5lnO1bzB0 !!!!!
    Φιλιά και καλημέρες..

    • February 5, 2011 12:11 am

      Ε Μαρια μας! δεν συναγωνιζομαι τη Μουσχουρη, εγω ειμαι ερασιτεχνις αοιδος! 😛 Ωραιο βεβαια το τραγουδακι με τον Μητροπανο! Ευχαριστω! Φιλια καλη μου!

  15. Πέννυ permalink
    February 4, 2011 8:21 am

    Πολλά τα τραγούδια με το φεγγάρι στους στίχους τους… και αυτό είναι ένα aπό τα πιο αγαπημένα μου:
    “Ίσως φταίνε τα φεγγάρια που ‘μαι τόσο μοναχή
    νιώθω πως γερνώ τα βράδια και χρωστάω στη ζωή
    ίσως φταίνε τα φεγγάρια και πολλοί με λεν τρελή
    που όλο ψάχνω στα σκοτάδια μήπως κάτι και συμβεί
    ίσως φταίνε τα φεγγάρια ίσως πάλι φταις κι εσύ”
    Ομως αν δεν υπήρχε το φεγγάρι δεν θα μου έλειπε από τα τραγούδια, αλλά από τον καλοκαιρινό ουρανό, τις βραδιές σε κάποια παραλία ή σε ένα μπαλκόνι όταν το αντικρίζω και ενδόμυχα του εμπιστεύομαι τις ευχές μου, τις ελπίδες μου, τα όνειρά μου…
    Τι να κάνω; είμαι ακόμα λίγο ρουμάντικ! :-ρ

    • February 5, 2011 12:14 am

      Ετσι ειναι το φεγγαρι Πεννυ μου, ολοι το βλεπουμε κι ολοι το εμπιστευομαστε. Κι αυτο κρατα τα μυστικα μας. Φιλακια!

  16. February 4, 2011 10:41 am

    Χωρίς φεγγάρι???Θα είχαμε,
    φτωχή σκέψη, μισές εικόνες,φτωχό λεξιλόγιο,ανύπαρκτη φαντασία, no φεγγαράδα, no ρομαντζάδα, και με το Ποσειδώνα θα λέγαμε το έξής κακόγουστο…Ποσειδωνάδα!!Πφφφφ!!
    …και εσύ??? Τι θα μας τραγούδαγες με τη ζεστή φωνούλα σου?? Όχι πες τι θα τραγούδαγες!!

    • February 5, 2011 12:16 am

      Θα τραγουδαγα Ο ΣΟΛΕ ΜΙΟ! Δε με εχεις ακουσε σ’αυτη την επιτυχια! Χανεις! Σε βρισκω στα ρομανδικα σου και δεν εχω να πω τιποτα. Συνεχισε!

  17. panathinaeos permalink
    February 4, 2011 5:09 pm

    Δεσποιναριον!!!!!!!!
    Τουδε καθε φορα που θα κοιτω τον ασημενιο δισκο, αυτος θα εχει μια επικαλυψη με τις εργατοωρες σου!!!
    Τουδε καθε φορα που θα με απασχολει η κλιση του αξονος της γης, θα τον βλεπω να τιθασευεται απο τον ασημενιο δισκο!!!
    Τουδε η επιστημη θα βγαζει ενα μικρο χερακι και θα το ακουμπα στο πεζουλι την ωρα που θα ατενιζω την ολογεμη σεληνη!!!

    • February 5, 2011 12:22 am

      Αγαπητωτατε μου, κατ αρχας, ματς μουτς! Πως τα καταφερα ετσι να σας αλλαξω την οπτικη γωνια του φεγγαρακιου! Ενταξει, αλλα να μη το παρακανετε. Εστιαστε στα ρομαντζα κι εσεις, ειναι πιο ωραια απο τις εξισωσεις. Μη με κανετε να αισθανομαι τυψεις για την παλιοαναρτηση!

  18. February 4, 2011 5:31 pm

    Θα ήταν οι νύχτες μας σκοτεινές, τα αυγουστιάτικα καλοκαίρια χωρίς λάμψη, οι έρωτες χωρίς ρομάνς, τα πρωτάκια μας χωρίς τραγουδάκι (φεγγαράκι μου λαμπρό), θα χάναμε την άγκυρά μας στο διάστημα, θα είχαμε χειρότερη όραση και μάλλον δεν θα είχαμε και θηλαστικά.
    Γέλασα τόσο με τον πήγαδο, το ακούω από μωρό όπως καταλαβαίνεις.
    Και ο μουσικός επίλογος πανέμορφος και αισθησιακός! Και ναι ναι Δεσποινάκι το θέλουμε το φεγγαράκι, να μας φωτίζει τη ζωή και να μας συντροφεύει στους έρωτες!
    moon kisses

    • February 5, 2011 12:30 am

      Φεγγαροφιλακια Ποπη μου, χωρις το φεγγαρακι τιποτα δεν θα ηταν ιδιο. Και το αγαπαμε αφου ειναι πιο κοντα μαςαποολα τα αλλαουρανια σωματα,. Μας βλεπει ολους και το βλεπουμε ολοι. Και μη ξεχναμε και την ελξη που ασκει απανω μας. Φιλια!

  19. February 4, 2011 5:49 pm

    τραγουδάς δεσποινάριον;;;;;;;;;;;;
    αααα, δεν μάς τα είπες αυτα!
    θα καναμε ντουετο στα βιντεο!

    υ.γ. και βεβαια, ολα τα λεφτα ειναι το φιναλε α-λά Νάνα Μούσχουρη.
    ποοοοοοοοολυ φιν φον εκτελεση να’ουμ’!

    μπιζ μπιζ!

    • February 5, 2011 12:35 am

      Δηλαδη τραγοδας κι εσυ; Και δεν το ανακαλυψαμε? Κριμα! Ρημεμπερ,νεξτ ταϊμ και να βρουμε ασμα! Υποκλιση!

  20. orfia permalink
    February 4, 2011 6:12 pm

    αυτη τη φωνη ακουσα πριν 2 χρονια ακριβως και αφησα το πρωτο μου μηνυμα!!!! Αχ! φεγγαρακι, αχ! χατζηδακι…και αχ!! Δεσποινακι μας!!Τελειο!!! Μπραβο στη Ρουλα που μας το θυμισε…! Φιλια πολλα

    • February 5, 2011 12:36 am

      Ευτυχως που εχουμεκαι τη Ρουλα που κραταει πρακτικα εδω! Λοιπον δε το θυμαμαι αυτοπου λες. Εσυ θυμασαι ποτε ηρθες,χαιρομαι που ενα τραγιουδακι μαςεφερε κοντα! Φιλακια χαρα μου!

  21. February 5, 2011 2:21 am

    Τώρα μας αποκάλυψες δύο πράγματα: α) ‘Οτι εργάζεσαι (αμέσως ή εμμέσως) για τη NASA. β) ότι έχεις υπέροχη φωνή (που φέρνει λίγο της Βουγιουκλάκη, αν δεν σε πειράζει) θα έλεγα. Αλήθεια, πώς εξηγείται ότι από το 1970 δεν έχει ξαναγίνει αποστολή στο φεγγάρι; Πάντα είχα αυτή την απορία… Κυκλοφορεί ότι κάτι είδαν που τους φόβισε εκεί…

    • February 5, 2011 1:43 pm

      Βουλωμενο γραμμα διαβαζεις αγαητο ηλιοτυπον. Ευχαριστω για το κομπλιμαν, καθολουδε με πειραζει, μ’αρεσε η Βουγιουκλω. Λοιπον αποστολες γινονται αλλα οχι με ανθρωπινο δυναμικο. Μονο τεχνητους δορυφορους βαζουν σε τροχια για μετρησεις. Καποτε οι ανθρωποι τοποθετησαν κατοπτρα. Σημερα αυτο γινεται και με ρομποτ. Οι διαφορες αποστολες ειχαν σαν αποτελεσμα σπουδαιες μελετες για την γεωμορφολογια του φεγγαριου. Και οχι δεν ειδαν τον.. Ελβις εκει! χε χε

  22. margarita permalink
    February 5, 2011 5:03 am

    καλε ξεχασαμε το κυριωτερο Δεν θα ξεραμε ποτε πεφτει το πασχα.. !!
    εγω η τελειως αντι-ρομαντικη..
    σου αφιερωνω το επομενο

    που ο υποτιτλος του ειναι ” της ξενητειας “

    • February 5, 2011 1:43 pm

      ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Πως μου διεφυγε τηε αντιχτιστης! ΦΦΦ

  23. Multi Psi permalink
    February 5, 2011 6:10 am

    YPEROXO!!!!!!!!! Den exo logia……….

  24. February 5, 2011 11:42 pm

    και ο Van Morrison δεν θα είχε τραγουδήσει το πολυαγαπημένο μου moondance
    και ο Μπιθικοτσής δεν θα είχε πει το άσμα του ξενιτεμένου, φεγγάρι μάγια μου ‘κανες!
    και είναι μεγάλο το φεγγαρορεπερτόριο…
    αλλά το Δεσποινάριον δεν είναι φάλτσο σου λέω🙂
    φιλάκια πολλά

  25. February 6, 2011 2:14 am

    Ναι το φεγγαρακι gg εχει οντως μεγαλο ρεπερτοριο. Φιλακια και σε σενα.

  26. Katerina A. permalink
    February 7, 2011 1:20 am

    Και οι Ηπειρώτες δε θα’βλεπαν την ομορφιά του να καθρεφτίζεται στο πρόσωπο μιας κοπελιάς (“μωρή φεγγαροπρόσωπη του ήλιου η θυγατέρα”). Τι τρυφερή φωνή που έχει το Δεσποινάριον!

    • February 7, 2011 2:22 am

      Καλωστο Κατερινακι! Σ’ευχαριστω πολυ!

Leave a Reply

