Skip to content

a trendy blog!

February 12, 2011

Τι εννοειτε ποιο; Μα το παρον φυσικα. Μας απονεμηθηκε βραβειο απο την αγαπημενη φιλη και συμπλογκερ Γιαννα του μπλογκ “AN MAΣ ΑΝΤΕΞΕΙ Η ΣΚΗΝΗ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ” . Αφου λοιπον εκεινη χειροκροτηθηκε στη σκηνη ακομα για μια φορα, και δικαιως, μοιρασε βραβεια με αγαπη σε αλλους μπλογκερς και μου εκανε την τιμη να ειμαι μια απο αυτους. Ευχαριστω λοιπον την Γιαννα που θεωρει το δεσποιναριον τρεντυ,  ευχαριστω τους επισκεπτες και τις επισκεπτριες που περνουν απο εδω ειτε αφηνουν σχολια ειτε οχι.

Ευχαριστω το ιντερνετ, την πρες, την εητς τη εμ ελ, την αγαπημενη μου καμερα Λουμιξ την τρομερη, γιατι χωρις αυτη δεν θα ειχαμε  τρεντυ εικονογραφηση,  το αει φοουν μου που εκτελει χρεη συμπληρωματικων ληψεων,  το πι σι μου,  και το αει παντ μου.

Φιλους, μπλογκοσυντροφους, διορθωτες, εντιτορς και καλλιτεχνικους συνεργατες.   Τι φανταστηκατε, οτι δεν εχω επιτελειο; Τους διαφημιστες μου φεηςμπουκ και τουϊτερ, και το πορταλ Insider.gr που με φιλοξενει.

Την μαμα μου που την ξεζουμιζω καθε Σαββατο να θυμαται παλιες ιστοριες ναχω να σας γραφω.  Την καθηγητρια μου στα νεα Ελληνικα κυρια Εμιλια Κονιδαρη που με εμαθε να σεβομαι και να εκτιμω την Ελληνικη γλωσσα.  Και τα  μπλογκς  τα δικα σας που ειναι πηγες γνωσης,  αναζητησης, προβληματισμων και εμπνευσης.  Γιατι ..κακα τα ψεμματα,  οι ιδεες ειναι ανακυκλωσιμες.

Εχει και υπεροχα παστελ ανοιξιατικα τρεντυ χρωματακια το βραβειο.

Τωρα λοιπον με τη σειρα μου πρεπει να βρω τρεντυ μπλογκς για να παραδωσω   τη σκυταλη.  Τρεντυ λοιπον βρισκω:

το μοδομπλογκακι της Γλαυκης

την βεραντα της τζιτζης

και την αντιπροσωπο μας στα εμιρατα, Πηνελοπη γνωστη και ως καρδουλα.

Η σημερινη σεμνη τελετη θα κλεισει με ενα τραγουδακι που αφιερωνω στους αγνωστους επισκεπτες.  Οταν  η  ωρα  ειναι προχωρημενη εδω στην αλλη μερια του Ωκεανου, και βλεπω τον μπλογκομετρητη να μου λεει οτι  εχω παρεα,  χαμογελω και αρχιζω να γραφω κατι καινουργιο.

Σαε φιλω γλυκα.

 

13 Comments leave one →
  1. February 12, 2011 5:38 am

    Ευχαριστώ Δεσποινάκι μου, κάθε βραβείο και καλή κουβέντα ευπρόσδεκτο/η 🙂 χχο

  2. February 12, 2011 7:22 am

    Και τρεντη και κουλ! Οχι παιζουμε!

  3. February 12, 2011 7:26 am

    Καλημέρα!
    Πάντα με το κέφι σου μας κάνεις να νιώθουμε καλύτερα!
    Καλό Σ/Κ!

  4. February 12, 2011 8:26 am

    μια στιγμή να βάλω το haute couture και το παραλαμβανω🙂
    ευχαριστώ πολυ Δεσποινού μου
    και συγχαρητήρια σε εσένα!
    φιλακιααα

  5. February 12, 2011 8:45 am

    Τα συγχαρητηρια κι απο μας.Φιλιααααααα

  6. February 12, 2011 9:02 am

    μπραβο μπραβο τρεντυ μπλογκερζζζζζζζ

  7. February 12, 2011 9:10 am

    Συγχαρητήρια αγαπημένη!!!! Το βραβείο της καρδιάς μας το έχεις πάρει καιρό τώρα και το ξέρεις καλά νομίζω..:-))) Φιλάκια πολλά..

  8. February 12, 2011 1:19 pm

    Συγχαρητήρια!!! Και μοντέρνο και γλυκό και ζεστό και γενναιόδωρο και νόστιμο και γεμάτο ομορφιές!! Φιλιά πολλά

  9. February 12, 2011 4:37 pm

    Eκτός από τη στυλίστριά μου,τον κομμωτή μου,την καθηγητρια Pilates και τον πνευματικό μου Βουδιστή…
    θα ήθελα να σε ευχαριστήσω από καρδιάς!
    καλό σαββατοκυριακο Δεσποινάριον!
    με τιμάς!

  10. elekat permalink
    February 12, 2011 5:38 pm

    Μα σας αξίζει απόλυτα αγαπητή μου αυτό το βραβείο!
    Congrats!

  11. February 13, 2011 7:39 pm

    Μα είναι τόσο μα τόσο υπέροχη αυτή η αλληλο-αναγνώρηση, τα βραβεία, η Τάνια στο “Φίλε”,
    εσύ,
    και η Γιάννα ,η Γλαύκη, η Τζι τζι, η καρδούλα, και όλοι!!!

    Αγαπώ αυτό το σπιτικό, αγαπώ πολύ.

    Καλό βραδάκι Κυριακής και καλή εβδομάδα ψυχούλα:)))))))))

  12. Ρούλα permalink
    February 13, 2011 8:39 pm

    Συγχαρητήρια!!! και τρέντυ και φιν φον και αγαπημένο!!!
    υγ. για την περίσταση ντύθηκα, δεν ήθελα να ρθω με τη στολή του τερατακίου που με έντυνε η πρες!
    καλή εβδομάδα!

  13. February 14, 2011 1:22 am

    Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες και για την συμμετοχη σας στο αφτερ παρτυ! Για τα τοσο ομορφα λογακια καιγια την αγαπη. Φιλακια!

Leave a Reply

