Skip to content

βαλε το κοκκινο φουστανι

March 1, 2011

Sandra Bullock (Vera Wang )

Οριστε παλι μια αφορμη για το  μπλογκ  (και την κυρια του) να ασχολθουν με κατι φιν φον.  Η αληθεια ειναι οτι χτες οταν αρχισα να βλεπω την προσελευση των σταρς στο κοκκινο χαλί,  δεν ειχα κατα νου να κανω μπλογκορεπορταζ. Μετα ομως ηρθε και με ξεσηκωσε η εν μπλογκ καρδουλα μου η Πηνελοπη (Κρουζ ητ γιορ χαρτ αουτ).  Μου αφησε μηνυματακια σε διαφορα καιρια σημεια οτι περιμενει αναλυση των φορεματων που “σκουπισαν” χτες το βραδυ, κοκκινα χαλια και  αργοτερα πιστες χορου.  Ε τι να κανω κι εγω,  ειμαι καλοκαρδη μπλογκερ και δε χαλαω χατηρια.

Η πρωτη παρουσια που με εκανε να κρεμασω το σαγονι κατω ηταν εκεινη της Sandra Bullock.  Ουσιαστικα δεν ειναι τα φορεματα τοσο που τραβανε την προσοχη μας, οσο το συνολο. Ποσο ταιριαζει το χρωμα με το δερμα, το μαλλι, την εκφραση του προσωπου, το κουνημα.. ολα μα ολα αυτα συνθετουν την εικονα της πρωτης εντυπωσης.  Η Sandra Bullock λοιπον κατα τη γνωμη μου -που για οσους δεν γνωριζετε  γεννηθηκε και μεγαλωσε στο Ντη Ση- ,ηταν συνδιασμος αξεπεραστος.  Καταλευκο δερμα με ενα κοκκινο φλογερο φορεμα, υπεροχα μαυρα μαλλια και ενα χαμογελο ευτυχιας.  Το φιν φον μπλογκ ψηφιζει την Σαντρα ως την νουμερο 1 παρουσια στην χτεσινη τελετη απονομης των Οσκαρς

Halle Bery (Marchesa)

Δευτερη στην προτιμηση του μπλογκ,  ερχεται η Χαλυ Μπερυ.  Πανεμορφη γυναικα με ενα φορεμα σαν συννεφο.  Η φοδρα, σχεδον ιδιο χρωμα με το μελαμψο της δερμα εδινα πραγματικα την αισθηση οτι το ανοιχτοτερο τουλι την τυλιγε σαν συννεφακι.

Παρατηρηστε τωρα ολες τις κυριες στις φωτογραφιες και ξεσηκωστε τρεντς.  Καμια σχεδον δε φοραγε κολλιέ.  Ολες σχεδον σκουλαρικια κι αυτα διακριτικα.  Βραχιολια και δαχτυλιδια συμπληρωνουν το τριο των κοσμηματων.  Φανταζομαι οτι θα εχετε υπ’οψη σας τον χρυσο κανονα οτι δεν φοραμε ποτε πανω απο τρια κοσμηματα.  Εδω το κολλιε παραχωρει την θεση του στα αλλα τρια.  Επομενως μη σας δω να μου κοτσαρετε την Αρτα και τα Γιαννενα σε χρυσο η ασημι οταν βγαινετε γιατι θα σας βαλω Χι.  Επισης μη σας δω με τεραστια σκουλαρικια οπου μπορει ο αλλος να πιαστει και να κανει μονοζυγο.  Συγκρατηθειτε παρακαλω!

Natalie Portman (Rodarte)

Τριτο σε προτιμηση φιν φον, φορεμα των Οσκαρς 2011  ειναι η μωβ τουαλετα της μεγαλης νικητριας Ναταλι Πορτμαν.   Το φορεμα αυτο ειναι πιο ωραιο αν το δειτε απο πισω παρα απο μπροστα.  Η ουρα του ειναι εκπληκτικη.  Τωρα  κατι μας χαλαει με το μπουστο της τουαλεττας. Θα προτιμουσα στραπλες τελειωμα η λεπτοτερες τιραντες, αν και το Χ που κανει ειναι κολακευτικο  για  εγκυους.    Και παρ’ολο που γενικα ασορτι φορεμα και παπουτσια δεν ειναι το καλυτερο μου, εδω βρισκω μια αρμονια στο συνδιασμο.

Gwyneth Paltrow (Calvin Klein)

Ισως η πιο μοντερνα εμφανιση.  Απλο νεανικο χτενισμα, λιτη γραμμη και ολη η πολυτελεια βρισκεται στην λευκοχρυση λαμψη του υφασματος.  Υπεροχη λεπτομερεια η ζωνιτσα που κοβει την λεπτη σιλουεττα στα δυο.  Ωραιο το σχισιμο στο ντεκολτε, αλλα ακομα κι αν δεν υπηρχε παλι το φορεμα θα ηταν ομορφο.  Θυμιζει λιγο αρχαιο κιονα και αυτη την αισθηση την δινει η φασα στη βαση του φορεματος.

Τα Οσκαρς εχουν παντα μια δοση παλιου Χολυγουντ.  Τα φορεματα ακολουθουν τα τρεντς σε υφασματα και χρωματα, ομως οι σχεδιαστες φροντιζουν να δωσουν μια κινηση στις πιετες και ενα στησιμο στον ταφτα που παραπεμπει σε ρομαντισμο.   Εξαιρεση φετος το φορεμα της Gwyneth που ηταν λιτα μοντερνο.

Προσεξτε ( ω αναγνωστριες ) επισης αλλη μια λεπτομερεια.  Τα νυχακια των ωραιων ειναι κοντα και κατα πλειοψηφια σε φυσικο χρωμα η απαλο μπεζ-λευκο.   Οσα ειναι χρωματιστα ειναι κατακκοκινα και κυριως στα πιο νεανικα χερακια.  Λοιπον μη σας δω με νεηλ αρτ, σας παρακαλω!

Τα λαμπερα! 1. Hilary Swank (Gucci Premiere), 2. Gwyneth Paltrow, 3.  Erin Andrews

Cate Blanchett (Givanchy)

Φορεμα με προσωπικοτητα, αλλα εκκεντρικη θα ελεγα.   Τα μανικια δεν μου ταιριαζουν  αισθητικα με το ολο φορεμα, το κιτρινο στο παλ μωβ δεν μου κολλανε πολυ, και γενικα το σχημα του κεντηματος μου θυμιζει ταπετσαρια. Θαμπς νταουν.

Τα κοκκινα: Sandra Bullock and   Jennifer Lawrence (CK) Anne Hathaway (Valentino Archive), Penelope Cruz (L’Wren Scott )

Η Πηνελοπη εχει εκδηλες καμπυλες της προσφατης εγκυμοσυνης της.  Πρεπει να προσεξει να χασει κιλα γιατι πιστευω οτι δεν της πανε. Η Πηνελοπη μας εχει συνιθισει να την βλεπουμε μινιον. Το εμπριμε στο φορεμα δεν μου αρεσε ιδιεταιρα.

Mila Kunis (Elie Saab)

Ιδιαιτερα κομψο φορεμα με αποκαλυπτικο ντεκολτε,  απο τα πιο ομορφα της χτεσινης βραδυας.

Τα κλασσικα:1.Amy Adams (L’Wren Scott) 2. Scarlett Johansson ( Dolce&Gabbana) 3. Michelle

Williams (Chanel)

Τα φορεματα των κλασσικων σχεδιαστων γενικα ηταν πιο συντηρητικα σε “ανοιγματα”, πιο πλουσια σε χρωματα και texture,  και πιο λιτα σε γραμμη.  Σεξυ δε θα τα λεγαμε, κομψα ομως ειναι.  Αυτο το μεσσαιο μου θυμισε οτι οταν παντρευτηκα η θεια μου η Ελενη (θεος σχωρεστηνα, με φιγουρινια ξημεροβραδιαζοταν) μου εκανε δωρο καμποσα μετρα δαντελλα σε λιγο πιο ανοιχτο χρωμα.  Απο τοτε ολο λεω να φιαξω κατι και ολο η δαντελα καθεται διπλωμενη στο συρταρι.   Ενα “γοργονιζον” φορεματακι δεν ειναι ασχημη ιδεα!

The bad choices:  Anette Benning. Μια γυναικα που θαυμαζω με ενα φορεμα καθολου κολακευτικο.

Επισης η Νικολ Κιντμαν με τουαλετα Ντιορ Κουτυρ,  ηταν λιγο ταπετσαρια, και η  Jennifer Hudson δεν υποστηριξε ιδιαιτερα το κατα τα αλλα υπεροχο μοντελακι του Βερσατσε. Η χρωματικη αντιθεση δερματος και φορεματος εντελως ατυχης.  Ουτε η Εημυ  Ανταμς μου αρεσε ιδιαιτερα.  Η Μαντονα και η Melissa Leo σε μαυρο και ασπρο ηταν παντα συμφωνα με το φιν φον,  οι μεγαλυτερες ατυχιες της βραδυας.

Οι συχνες μεταμορφωσεις της νεαρης παρουσιαστριας Anne Hathaway,  ηταν περιττες.  Το κοκκινο φορεμα της και ισως ενα ακομα θα αρκουσε.  Γλυκεια η Ανν, ομως δεν εχει τον αερα  και την ανεση της παρουσιαστριας μιας τετοιας εκδηλωσης.  Αυτα απο Χολυγουντ,  και του χρονου με πιο ωραια φορεματα αλλα και με υπεροχες ταινιες για να μη ξεχνιομαστε.

Σας φιλω γλυκα!

Πη. Ες. Οι φωτογραφιες εννοειται οτι ειναι δανεισμενες απο το ιντερνετ γιατι η τουαλετα μου χθες το βραδυ δεν ειχε τσεπη να βολεψω την Λουμιξ μου.

Πη. Ες. 2.  Εσεις ποιο φορεμα θα διαλεγατε;

 

 

 

42 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    March 1, 2011 4:38 am

    παρολο οτι λατρευω το κοκκινο δεν θα εδινα το βραβειο στη Σαντρα.. η Γουινι δεν μου αρεσε καθολου γιατι οπως ελεγε η γιαγια μου η Ελενη το φορεμα δεν εστρωνε στις πενσες.. εκανε ζαρες παντου .. επειδη λοιπον ειμαι αναποδη παντα, η πιο εντυπωσιακη παρουσια ειταν η Σκαρλετ και η η Κειτ Μπλανσετ.. ισως γιατι μονο αυτες μπορουσαν να τα φορεσουν .. ασε που μου αρεσε το μαλλι και των δυο .. Ο βαγγελης τα λεει wash and go!! αλλα χτες σθγχιστηακα γιατι χρονια ξυπναω σαν ουφο μεσα στη νυχτα μονο για δυο πραγματα .. εκλειψεις σεληνης και οσκαρ.. και φετος ειχε προβλημα ληψης το συστημα εδω και τα εβλεπα ολα σαν σε ασκημο σταντ μπαι… πφφφφ!!! Παρακαλω και ενα ρεβιου αρσενικων παρουσιων.. ( μην ξαχνας ειμαι φανατικη του Τζεφ απο παιδικης ηλικιας) και τωρα βαζουμε τα μη γκλαμορους ρουχα μας και βουρ.. – το σοου ειταν ομως αισχος και βαρετο.. ( οκ μη βαρας , δεν ειμαι ειδικη στη μοδα , το ξερω)

    • March 2, 2011 1:29 am

      Ειδες παρτυ και μπηκες Μαργαριτακι μου! Κριμα να πεσεις πανω στα προβληματα. Αντρες δεν θα σχολιασω, εκτος απο τον Κερκ Νταγκλας που μαλλον το μετανοιωσαν που τον εβγαλαν γιατι ξεφευγε απο την χαρα του ο καημενος. το σοου βαρετο! Επαυξανω.. παααρα πολυ! Φιλακια!

  2. Anonymous permalink
    March 1, 2011 5:12 am

    Αν και δέν πρέπει νάχει ιδιαίτερη σημασία, η δική μου ψήφος πάει στην Natalie Portman

  3. March 1, 2011 5:51 am

    χε χε για αυτό σε αγαπάω :)) H Kouiνι έχει πολύ φινέτσα και μοντέρνο στυλ τελεία και παυλα και μου αρέσει πολύ(στο στρίφωμα εχει δίκιο η Μαργκώ). Η Πενέλοπε που γενικα δεν μου αρέσει γιατί οπως λέει και ο Τζόνι ‘θέλει ένα καλό πλύσιμο’ ήταν ‘γκορτζιους’ στα όνειρα κάθε άντρα. Η Χαλι καλή και καλογυμνασμένη (φαίνεται ότι και αυτή κάνει pilates by Nazi) τέλειο φόρεμα για αυτήν. Τώρα η Αννετ που είναι και πολύ συμπαθητική και αγαπημένη έκανε λάθος με το φόρεμα που διάλεξε διοτι μετά από μια ηλικία και μετά η μέση σιγά σιγά χάνεται και αυτό το φουστάνι θέλει μέση δαχτυλίδι για να δείξει γιατί ήταν πολύ ωραίο και φίνο. Και αφού της οικειοπηθήκα όλες , τώρα πάω στο ασανσέρ να δώ καμμια Εμιράτη… αυτές είναι σε καθημερινή βαση σε ‘Red carpet status’ φιλιά δεσποινάκι μου χχο

    • March 2, 2011 1:24 am

      Ε! κι αυτος ο Τζωνυ! εχει γνωμη και για την Πηνελοπη! για ολες τις Πηνελοπες! Αυτο που λες για την Ανετ ειναι πολυ σωστο. Εκει που εισαι εσυ παντως λογικο ειναι να βλεπεις χλιδες στα ασανσερ. Δε φανταζομαι να προσαρμοζεσαι κι εσυ σ’αυτα; ΧΧΟ

  4. Πέννυ permalink
    March 1, 2011 6:10 am

    Εξαιρετικό το ρεπορτάζ σας κυρία μου… από τις εμφανίσεις ψηφίζω ανεπιφύλακτα Halle .. τη ατρελύω την κοπελιά γιατί είναι πανέμορφη και χυμώδης και γελαστή και τολμά και το κοντό μαλλί που δεν είναι και ότι πιο έυκολο… αξέχαστο και το Ellie Saab φόρεμά της όταν ήταν αυτή που πήγε σπίτι αγκαλιά με το θείο οσκαρ ..

    • March 2, 2011 1:19 am

      Ευχαριστω πολυ Πεννυ μου. η Χαλυ μου αρεσε κι εμενα, κουλκα, γλυκεια σεμνη.

  5. March 1, 2011 6:30 am

    ψηφίζω φανατικά Cate Blanchett ΚΑΙ Givanchy.O οίκος τον τελευταίο καιρό δημιουργει αριστουργηματα!!!!!!!!!H CATE ,η επιτομή της ομορφιάς και της κομψότητας!
    ΥΣ:Είχαμε ακριβως την ίδια έμπνευση!!!![τα καλά του blog ]
    http://glaykisdolcevita.wordpress.com/2011/02/28/and-the-oscar-goes-to%E2%80%A6/

    Τα μεγάλα πνευματα συναντιόνται!!!
    φιλια Δεσποιναριον!!!!

    • March 2, 2011 1:17 am

      Πολυ ομορφη η παρουσιαση σου Γλαυκη Νταρλινγκ μου! Συναντηθηκαμε οπως ηταν φυσικο στα κοκκινα χαλια! Και του χρονου! Φιλια κουκλα μου!

  6. March 1, 2011 6:31 am

    ΥΣ:Μπορεί να μου πει κάποιος τι κάνουν οι σταρ και μετά την εγκυμοσύνη αδυνατίζουν αμέσως;
    Penelope Cruz θα μου πεις το μυστικό σου;
    :0

    • March 2, 2011 1:14 am

      Εγω γιατι βλεπω οτι η Πηνελοπη ειναι διπλη; Ενταξει σεξυ αλλα φανταζομαι θα χασει και αλλα κιλακια. Καμια σχεση με πριν.

  7. March 1, 2011 7:34 am

    Λατρεύω την Γκούινεθ, έχει πάντα αυτό το λούκ συνδυασμό σικ με ολίγη απο ανατροπή που τον υποστηρίζει μαγικά.. Επειδή όμως είμαι και κάπως λωλοφιογκού, μου άρεσε και η μπλέ τουαλέτα με το πούπουλο στην φούστα που φορούσε η Μάντυ Μούρ όταν τραγούδησε επί σκηνής.. Χειρότερο λουκ κατά την γνώμη μου ήταν το φόρεμα- κορνίζα της Κέητ Μπλανσετ. Και χειρότερη παρουσία έβερ η Νικόλ που χαμογελούσε κουνώντας μόνο το κάτω χείλος της και πρσπαθώντας ματαίως να κουνήσει κάπως και τα φρύδια της. Παθέτικ!!! Έλεος πια με τα μποτοξ κοπελιά!!! Φιλάκια και εννοείται αγαπάμε με τρέλα τις φιν φον περιγραφές του κόκκινου χαλιού…:-))))))

    • March 2, 2011 1:09 am

      Ευακι χαιρομαι που αγαπας φιν φον! συμφωνω με την εμφανιση της Νικολ. Γενικα βλεπω ομοιομορφια στις γνωμες φετος. Φιλακια!

  8. March 1, 2011 8:01 am

    Εμένα μου αρέσουν πολλά!! Η Σκάρλετ Γιόχανσον όμως έπρεπε να φτιάξει λίγο το μαλλάκι της!
    όλες αδύνατες όμως!!
    Καλημέρα!

    • March 2, 2011 12:54 am

      Το μαλλακι της Σκαρλετ οντως λιγοι ατιθασο αλλα μ’αρεσει. Παντως δεν τις βρισκω τρομερα αδυνατες. Μια χαρα και με τις καμπυλουλες τους. Καλημερα Σοφακι.

  9. March 1, 2011 9:46 am

    Α, εσύ έβαλες και ωραίες φωτο – εγώ πολύ χάλια! Καλά, εμένα δεν ήταν red carpet επί τούτου η ανάρτηση όμως, ήταν Όσκαρ γενικώς.
    Κοίτα να δεις τώρα, η συμπάθεια παίζει μεγάλο ρόλο για το πώς σου φαίνεται μια παρουσία… Εμένα ας πούμε η Σάντρα είναι αγαπημένη μου, τη συμπαθώ ρε παιδί μου, την πάω πώς το λένε! Και μου άρεσε όντως αυτό που φορούσε.
    Το ίδιο και η φίλη Γκουίνεθ που είναι το στυλ από μόνη της η κοπέλα, τι να πούμε…
    Απ’ την άλλη όμως, αν πρέπει να ψηφίσω θα διαλέξω την απόλυτη θεά Κέιτ! Είναι η μόνη που θα μπορούσε να το φορέσει αυτό το φόρεμα και να το υποστηρίξει.
    Κάνω χάζι την Εύη που δεν έχει αφήσει σχόλιο για σχόλιο, που να μην πει ότι της μοιάζει με κορνίζα lol🙂
    Κι εμένα μου θύμισε καθρέφτη, ή πλάτη καρέκλας, αλλά δεν με νοιάζει, την αγαπώ τρελά την Κέιτ – και σάκο να φορέσει θα την ψηφίσω! Άλλωστε όλες αυτές είναι ψηλές, αδύνατες και ωραίες και ένα μακρύ, έξωμο με ουρά, σίγουρα είναι η λύση ασφαλείας – εδώ σε θέλω όμως, να φορέσεις την κορνίζα και να πας στα Όσκαρ!!! Κέιτ για πάντα🙂🙂

    Καλημέρα από την κρύα Αθήνα, φιλιά!

    • March 1, 2011 10:01 am

      Wintersea@ Ε, αφού είχα έμπνευση να μην την κυκλοφορήσω?🙂 ))) Δεσποινάκι έχω και υστερόγραφο… Η Σάντρα εκτός που της πάνε τα κόκκινα έχει και αδερφή σούπερ backer το ξέρεις φαντάζομαι… Αλλά για όσους δεν γνωρίζουν την Gesine εδώ είναι το link για το blog της.. (και αν την παρατηρήσετε προσεκτικά θα δείτε πως μοιάζουν κιόλας…) http://confectionsofamasterbaker.blogspot.com/ Φιλιά ξανά…

    • March 2, 2011 12:52 am

      Πολυ αγαπητο θεμα ηταν τελικα τα Οσκαρς φετος. Και του χρονου Ουϊντερση μου! Φιλια!

  10. March 1, 2011 10:01 am

    Wintersea@ Ε, αφού είχα έμπνευση να μην την κυκλοφορήσω? :-)))) Δεσποινάκι έχω και υστερόγραφο… Η Σάντρα εκτός που της πάνε τα κόκκινα έχει και αδερφή σούπερ backer το ξέρεις φαντάζομαι… Αλλά για όσους δεν γνωρίζουν την Gesine εδώ είναι το link για το blog της.. (και αν την παρατηρήσετε προσεκτικά θα δείτε πως μοιάζουν κιόλας…) http://confectionsofamasterbaker.blogspot.com/ Φιλιά ξανά…

    • March 2, 2011 12:43 am

      Ωραιο μπλογκακι Ευη μου, ευχαριστω, δεν το ηξερα! Θα παω να το χαζεψω κι αλλο!

  11. Despinak permalink
    March 1, 2011 11:58 am

    Δεν είδα τουαλέτα σε μαύρο που αγαπώ. Κάτι πηγε να κάνει η Σάρον Στόουν αλλά κάπου το ‘χασε.
    Ψηφίζω Χάλι Μπέρι.

    • March 2, 2011 12:42 am

      Α πα πα δεσποινακι μου, η Σαρον Στοουν τα χαλασε ολα με αυτο το ..μαλλι!

  12. March 1, 2011 12:26 pm

    Πρωτευουσιάνα,
    Βγάζω καπέλο γιά την υπέροχη ανάρτηση. Θα σταματήσω στο κόκκινο φουστάνι της Χαθαγουαίη (που έχει γίνει η νέα Τζούλια Ρόμπερτς) και θα πώ ότι φοράει το perfect red του Valentino. Ο ιταλός έγινε ο διάδοχος του Yves Saint Laurent στο κόκκινο. Του το άρπαξε αμέσως μετά την αποχώρησή του από τη σκηνή. Καταθέτω μετά λόγου γνώσεως, πως χτύπησα τα perfect red γοβάκια του V και μαζί την ασορτί τσάντα (μαύρη με κόκκινο ρέλι). Δεσμεύομαι να τα καταθέσω στο μπλόγκ μου σύντομα.
    Τέλος, μακάρι να με βόλευε η ηλικία και το στύλ γιά να φορούσα και την κατακόκκινη μακριά τουαλέτα με το τριαντάφυλλο, αλλά η σάρξ είναι ανίκανη πλέον γιά εξτραβαγκάνζα.
    Μου έφτιαξες το μήνα μου με την ανάρτηση. Chapeau!

    • March 2, 2011 12:38 am

      Χαιρομαι που σου εφιαξα το μηνα Καναδεζα και ελπιζω να ζεστανει ο καιρος και να ερθει η ανοιξη γρηγορα. Μεγεια σου και τα φιν φον. Φιλια!

  13. March 1, 2011 1:21 pm

    We vote for Mila Kunis…

    • March 2, 2011 12:26 am

      Μα φυσικα τι αλλο θα ψηφιζε ενας αντρας! Δεν μου κανει εντυπωση αγαπητε μου ταχυδρομε.

  14. elli permalink
    March 1, 2011 2:16 pm

    Gwyneth for ever! Η καλύτερη μακράν. Η γυναίκα έχει στιλ. Το χειρότερο η τουαλέτα-κορνίζα-πλάτη καρέκλας-καθρέφτης (Καλά όλα τα επίθετα ταιριάζουν). Φιλιά!

    • March 2, 2011 12:25 am

      Τελικα Ελλη μου η Γουυνεθ κερδιζει στα σημεια! Η πλατη καρεκλας λουϊ κενζ μου χτυοησε κι εμενα. Φιλια Ελλακι!

  15. March 1, 2011 2:52 pm

    Ναταλι Πορτμαν, μου άρεσε το χρώμα αλλά είναι και λίγο συναισθηματικό και Γουίνεθ, παρόλο που είμαι του κλασσικού μου άρεσε που διέφερε!!
    Φιλιά

    • March 2, 2011 12:22 am

      Στην αρχη οταν ειδα το μωβ πηγα να το απορριψω αμεσως μπλου μου, αλλα μετα προσεξα τ σχεδιο και το υφασμα και αλλαξα γνωμη. Φιλια σε σενα και στην πριγκιπισσα μου!

  16. March 1, 2011 10:15 pm

    No 1 Γκουίνεθ, φιν φον, σικ και τρεντυ
    Νο 2 Χάλευ αέρινη και σέξι
    Νο 3 Σάντρα αγαπημένη, φωτεινή και τολμηρή
    Φιλιάάάάάά

    • March 2, 2011 12:19 am

      Χαχα μια χαρα, πηρες τα δικα μου και αλλαξες τη σειρα! Βερυ κλοους! Φιλακια Ποπη μου!

  17. March 2, 2011 10:14 am

    Αγαπημενη μας
    εκπληκτικη η ανταποκριση απο το Χολυγουντ.Δεν ειναι μονο που δεν χαλας χατηρια αλλα σου προτεινω αν θελησεις μια αλλη δουλεια να το ξανασκεφτεις με τη μοδα και τις φιν φον επιλογες που ευστοχα μας σχολιασες.
    Μου αρεσει πολυ η Γκουινεθ.Εχει μια μινιον παρουσια,αλλα τοσο φινετσατη που την ζηλευω αφανταστα.και φυσικα με τετοια σιλουετα μπορει να υποστηριζει καθε της επιλογη με ανεση.Την προτιμω με μινιμαλ εμφανισεις,μου κενει πιο κλασατη ετσι.
    Αλλα κορυφαια θεωρω την Halle.Ειναι μια γυναικα απο αλλη παστα.
    Ξερει να στεκεται, να χαμογελαει, να φοραει κατι και να δειχνει πανω της μοναδικο.
    Ευχαριστουμε γλυκεια μας για την αναρτηση και παρακαλω την επομενη φορα ας δουμε και την τουαλετα της ανταποκριτριας.Θα ειναι υπεροχη επιλογη ειμαι σιγουρη.

    • March 3, 2011 3:11 am

      Ευχαριστω Γιαννα μου. Παντα με τον καλο λογο. Κοινες οι προτιμησεις μας. Οι παπαρατσι μανακι μου εμενα με αγνοησαν😉

  18. Μελισσάνη permalink
    March 2, 2011 3:03 pm

    Το φόρεμα της Γκουϊνεθ μου θύμισε κάτι μεσαιωνικό, κάτι γοτθικό παρά μοντέρνο, κάτι από Lady of Shalott (με την αφορμή αυτή έβαλα τον σχετικό πίνακα του Waterhouse στο blog μου). Ιδιαίτερο φόρεμα.
    Περισσότερο από όλες τις εμφανίσεις μου άρεσε αυτή της Mila Cunis (αν και δεν ήξερα αυτήν την ηθοποιό).

  19. Μελισσάνη permalink
    March 2, 2011 3:07 pm

    Ξέχασα το blog : http://www.mmelissani.blogspot.com

    • March 3, 2011 3:14 am

      Καλοσωρισες Μελσσανη, πολυ ομορφο το μπλογκ σου και ο πινακας που αναρτησες.

  20. March 2, 2011 10:27 pm

    Bullock kai Swank…mono!!🙂🙂 :* :*

    • March 3, 2011 3:18 am

      Μπαμ και κατω! Το απολυτο Λονλινακι, αλλα χαιρομαι που συμφωνουμε για την Σαντρα!

Leave a Reply

