Skip to content

Καλες αποκριες και καλη Σαρακοστη

March 6, 2011

Το δεσποιναριον μασκαρεμενο τσιγγανα γιουφτισσα, με γαρουφαλλο στ΄αυτι, μα καθολου πονηρια στο ματι (γελα παιδι μου λιγο, οι τσιγγανες δεν εχουν καραβια να τους πεσουν εξω!), με  φουστα κλαρωτη, με κολλιεδια και ντεφια ερχεται να ποζαρει στην μπλογκοσφαιρα.  Το τσιγαρο μπηκε εκει για λογους φωτογραφησης και πιστευω οτι ηθελα βασικα να το φτυσω εξ ου και η σοβαροτης.  Προσπαθησα ομως, προσπαθησα να ανταποκριθω στις απαιτησεις της αγαπημενης μου φωτογραφου θειας Ρεας.  Προσεξτε τι ομορφα τα δαχτυλακια της μικρης δεσποιναριον κρατανε το ντεφι.  Η μαμα παντα ελεγε ποσο σ’ αυτη τη φωτογραφια αποτυπωνεται η προσωπικοτητα μου.   Αγοροκοριτσο, τζωρας, βγαλτε μου τα μπιχλιμπιδια, αντε να τελειωνουμε.   Πφ!

Το δεσποιναριον μαρκησια, κολομπινα και μικρη ολλανδεζα, καθως και ετοιμη να πεταξει αετο στου Φιλοπαππου,  ευχεται στους μπλογκοφιλους της καλες αποκριες και καλη Σαρακοστη!

Σας φιλω γλυκα!

33 Comments leave one →
  1. March 6, 2011 4:45 pm

    πεθαινω για τη μεσαια φωτογραφια της δευτερης σειρας.
    απλα πεθαινω

    • Despinarion permalink
      March 7, 2011 10:19 am

      Πλάκα έχει! Καλη Σαρακοστη Γαβριλακι

      • March 7, 2011 2:07 pm

        🙂
        πφφφφφφφ
        ΔΕΝ τρώω νηστήσιμα
        (και αυτό είναι ένα πραγματικό… “δεν”)

  2. March 6, 2011 4:46 pm

    το δεσποιναριον από τοτε είχε και το ναζι και τον τσαμπουκα!…καλη σαρακοστη να εχουμε

    • Despinarion permalink
      March 7, 2011 10:21 am

      Επίσης Κοοκ μου, και ελπίζω ο καιρός να σας επιτρέψει να χαρείτε την Καθαρά Δευτέρα.

  3. March 6, 2011 4:47 pm

    Bρε βρε πως μεγαλωσες ετσι! Καλα, και η φωτο είναι πρωτη και δείχνει πολύ ‘μαγκιά’ στο χαρακτήρα 😉

    • Despinarion permalink
      March 7, 2011 10:24 am

      Παρατηρώ σε όλες μου τις παιδικές φωτογραφίες καρδούλα, ότι αποτυπωνουν ότι αισθάνομαι εκείνη τη στιγμη. Φιλια και καλη Σαρακοστη.

  4. March 6, 2011 5:11 pm

    Αχ βρε καλο μου ποσο με συγκινησες.Καλα να περασεις και ευχομαι αυτο το παιδακι που κουβαλας μεσα σου να συνεχισει να σε εμπνεει με την ιδια γοητεια.

    • Despinarion permalink
      March 7, 2011 10:25 am

      Ήταν καλο παιδάκι, και ακόμα ειναι! Φιλακια Γιάννα!

  5. March 6, 2011 5:23 pm

    Εγώ ξέρω πως ήσουν φιν φον από μικρή.. Και υποστήριζες απολύτως το outfit ακόμα και αν δεν συμφωνούσες απολύτως με το concept.. Έτσι είναι αγαπημένη μου… Τα ταλέντα και τα χαρίσματα τα έχουμε από πάντα.. :-))))) Φιλάκια και καλή σαρακοστή!!!

    • Despinarion permalink
      March 7, 2011 10:28 am

      Καλη Σαρακοστη και σε σένα Ευακι και ευχαριστω! Πολλα φιλια.

  6. Ρούλα permalink
    March 6, 2011 5:56 pm

    Έχω την εντύπωση ότι όσα χρόνια και αν περάσουν η γλύκα της μικρούλας Δεσποινάριον θα βρίσκει τρόπο να εκφράζεται είτε σε ένα συγκινητικό μονόλογο που με σεβασμό αφουγκράστηκα και δεν τόλμησα να διακόψω είτε σε μια φωτογραφία, σε κάποιο σχόλιο, βρίσκει τρόπο να μας κλείνει το μάτι!!!
    καλή σαρακοστή
    πολλά πολλά φιλάκια

    • Despinarion permalink
      March 7, 2011 10:32 am

      Σε ευχαριστω κι εσένα Ρούλα για τα καλα σου λόγια και σου εύχομαι επίσης καλη Σαρακοστη.

  7. margarita permalink
    March 6, 2011 7:08 pm

    γυφτισα ειταν παντα η φοβερη αδεφη , λογω χρωματισμου.. α βρε δεσποιναριον , τι μου θυμισες.. εποχες μακρινες ευτυχισμενες απανωτα δυο μερες!! επιτηδες το κανεις? τοτε που ερχοταν η μοδιστρα στο σπιτι για τα αποκριατικα.. και καναμε ακκορντεον! με σερπαντινες .. και πετουσαμε και αετο στη Βουλιαγμενη… καλη σαρακοστη

    • Despinarion permalink
      March 7, 2011 10:33 am

      Όταν πάω στη μαμα θα ψάξω να βρω κι άλλες. Αετο κλασικά η Φιλοπαππου η νέα Ερυθραία. Φιλία Μαργαρίτα μου.

  8. So_Far permalink
    March 7, 2011 7:17 am

    Αγα[ημένο μου φιν φον, θα συμφωνήσω με την Εύη. Βέβαια την προσοχή μου πέρα από όλα τα άλλα τράβηξε και ο αετός με το στέμα… τί έχουμε ζήσει βρε δεσποινάριον.. καλημέρα από μια φυσιολογικά κρύα καθαρά Δευτέρα της Αθήνας

  9. Despinarion permalink
    March 7, 2011 10:40 am

    Λοιπόν ποτέ δεν το προσεξα αυτο με το στέμμα. Αυτο τον αετο μου τον είχε πάρει ένας θείος βασιλικωτερος του βασιλέως όντως. Και ήταν γαλανολευκος. Πάλι καλα που δεν είχε και κανένα φοινικα.. Πάντως ήταν κλασσικό ριζοχαρτο κι ετριζε ολουθε. Φαντάζομαι σήμερα θα κυκλοφορούν κομματικοί και ποδοσφαιρικού αετοι! Φιλία πολλα!

  10. March 7, 2011 7:48 pm

    μπορώ να βλέπω παλιές μαυρόασπρες φωτογραφίες για πάντα,

    σήμερα το μεσημέρι είχα την χαρά να δω μερικές στο πατρικό του άντρα μου, οπότε η αποψινή επίσκεψη στη σελίδα σου ήταν ότι πρέπει!

    καλά κούλουμα και σε εσάς εκεί στα ξένα!

    • March 9, 2011 12:01 am

      Ευχαριστω Μαριζακι μου. Ευχομαι καλη Σαρακοστη και σε σας!

  11. March 8, 2011 7:28 am

    Αναρωτιέμαι αν τα παιδάκια σήμερα ντύνονται τσιγγάνες και μπαλαρίνες… Ή μόνο Πάττυ???
    Κι εγώ θυμάμαι κολομπίνες, τυρολέζες και βασίλισσες της νύχτας – ωραία ήταν!
    Καλή σαρακοστή λοιπόν, μικρή τσιγγάνα 🙂

    • March 9, 2011 12:06 am

      Επισης γουϊντερση μου! Ειχα ακομα ντυθει, Χωρικη του Σαλτζμπουργκ, ανθοπωλις, καουγκερλ, και θα προσπαθησω να βρω τις φωτογραφιες. Ελπιζω οι παλιες στολες να μην εχουν εξαφανιστει!

  12. March 8, 2011 8:06 am

    Καλή σαρακοστή κολομπίνα μου!! Μα τι όμορφες φωτογραφίες. Δε συγκρίνονται με καμμια τελευταίας τεχνολογίας. Είναι ανεκτίμητες. Μου θύμισες τις δικές μου της αμαζώνας.
    Καλά, μαγκιά δεν έμεινε, δεν υπάρχει!! Ένα φιν φον πλάσμα κυριαρχεί στη μπλογκόσφαιρα. Ένα και μοναδικό!

    Φιλιά γλυκά και θα κάνω κι άλλη απόπειρα να σε πάρω σήμερα, χθες δεν σε βρήκα για ευχούλες:)))

    • March 9, 2011 12:07 am

      Α! ναι ειχα ντυθει και αμαζονα! Το ξεχασα. Κλασσικη φορεσια! Φιλακια και χαρηκα που σε ακουσα! Θα τα πουμε ΣΥΝΤΟΜΑ ξανα!

  13. panathinaeos permalink
    March 8, 2011 8:10 am

    Περαστικος 1: Πε μαγκα, πολυ μαγκιτικο το μικρο τσιγκανακι!
    Περαστικος 2: Ποιο τσιγκανακι ρε μεγαλε, μασκαρας ειναι! Σιγα μην ειναι ετσι οι τσιγκανες!
    Περαστικος 1: Οτι και ναναι εμενα μου αρεσει το υφος της μικρης!
    Περαστικος 2: Γιατι, σου αρεσει να σε δερνουν;
    Περαστικος 1: Σιγα τα μαστιγια! Ενα ντεφι κραταει το παιδακι!
    Περαστικος 2: Ευτυχως που δεν σε καναμε διευθυντη προσωπικου
    Περαστικος 1: Η ανθρωποφοβια σου θα σε φαει εσενα!
    Περαστικος 2: Λεγε εσυ, αλλα πολυ φοβαμαι οτι μια μερα θα σε κατακυριευσει μια γυναικα με το βλεμμα αυτης της μικρης
    Περαστικος 1: Και γιατι κακο ειναι; Ασε που μπορει να με παει και μια βολτα στο φεγγαρι…
    υγ. Καλη Σαρακοστη στο τσιγκανακι και απασα την υφηλιο, εντος και εκτος ελλαδισταν
    υγ2. Δεσποιναριον!!!!!! ετοιμαστε παρακαλω ταγματα βοηθειας προς την χειμαζομενη πατριδα, αμα τη χρεωκοπια θα πρεπει να μας στελνετε καλτσες, κασκολ, εσωρουχα και ξηραν τροφην
    υγ3. προβλεπομενη διαρκεια της καταστασεως χρεωκοπιας και οξυτατης ακραιας σχεδον πενιας: εως το 2020

    • March 9, 2011 12:35 am

      Τα παρακολουθω η περιπλανωμενη γιουφτισσα τα νεα αγαπητωτατε και μπορει να μην εχω αναφερθει εδω αλλα με τρωει και με σταναχωρει. Θα ετοιμασω αποστολες παραυτα. Να μου πητε τι θελετε; Οι περαστικοι ειναι οι μεγαλες μου μπλογκοαγαπες και το ξερετε! Σας φιλω!

  14. March 8, 2011 10:22 am

    Εξαιρετικό το Δεσποινάριον, εξαιρετικές οι μεταμφιέσεις. Το στέμμα στο χαρταετό μ΄εντυπωσίασε πολύ!!!
    Φιλιά

    • March 8, 2011 11:59 pm

      Απεταξαμην την βασιλεια. Χα χα! Φιλια επισης!

  15. March 9, 2011 12:22 pm

    Xaxaxa! Καταπληκτική ανάρτηση!

  16. March 9, 2011 8:14 pm

    Γεννιέσαι αγάπη μου, δεν γίνεσαι, ή τόχεις ή δεν τόχεις και εσύ τόχεις!
    Καλή Σαρακοστή αγαπημένη

    • March 12, 2011 1:52 am

      Χε χε ναι εγω γεννηθηκα μασκαρας! Μουατς!

  17. March 11, 2011 8:37 am

    Άσε κάτω τη μικρη ολλανδέζα! Εγώ τη φόρεσα πρώτη! 😉

  18. March 12, 2011 1:54 am

    Ε οχι δαααα, προηγουμαι πολλα χρονακια μπεμπουλα μου! Εχω και τα δοκουμεντα!

Leave a Reply

