Skip to content

εφ’ ολης της Σαββατοκυριακατικης υλης.

March 14, 2011

Κυριακη 10 το πρωϊ..

Την επομενη καθε σεισμικης δονησης ατο δικο μας μαγαζι υπαρχει μεγαλη κινητικοτητα.  Ποσο μαλλον μετα τον προσφατο καταστρεπτικο σεισμο στην Ιαπωνια. Meetings, συζητησεις, οι πρωτες laser και  GPS δορυφορικες μετρησεις βγαζουν τις πρωτες εκτιμησεις για τις μεταβολες στην περιστροφη της γης.  Εκτιμησεις,  προβλεψεις, δημοσιευσεις.  Τα  mails δεν σταματουν στους συνεργατες που βρισκονται στα σημεια της καταστροφης.  Ειστε καλα;  Ετσι εγινε και με την Ιταλια και με την Χιλη και με τη Νεα Ζηλανδια.  Στον Τζιαμπιερο, στον Τζων,  στον Καρλος.  Ακομα περιμενουμε μια απαντηση απο τον Μασαγιουκι. Σ’ αυτη την μικρη μας κοινωνια που περιβαλλει την γη με το δικο της αορατο δικτυο,  νοιαζομαστε για τους ανθρωπους και συγχρονως προσπαθουμε να κραταμε αρρηκτες τις διασυνδεσεις,  σαφεις τις συντεταγμενες,  τα παντα σε κοντρολ.  Δεν μπορουμε να κανουμε προβλεψεις, μπορουμε να κανουμε μονο εκτιμησεις με την ελπιδα οτι μια μερα εστω και σαν στατιστικες, θα βοηθησουν στο να καταλαβουμε με ακριβεια πως συμπεριφερεται ο πλανητης μας.

Κυριακη 10 και 5 π.μ.

Μεσα σε ολη αυτη την μεταδοση των καταστροφων στην Ιαπωνια δεν υπαρχει ανθρωπος που να μη θαυμασε εκεινη την εικονα των Ιαπωνων που περιμενουν υπομονετικα στην ουρα για να κανουν ενα τηλεφωνημα.  Ανεκφραστοι στην οποια καταστροφη και κακη μοιρα τους βρηκε,  στεκονται εκει με υπομονη.  Αδυνατο να το συλλαβει  το δικο μας μυαλο, που στην ουρα για το τρολλευ Ομονοια-Πατησια συγκλινουμε σε μια ανθρωπινη μαζα, με ηχιτικη επενδυση, αλλαλαγμους αγανακτησης. Θυμηθηκα τωρα εκεινο το χαριτωμενο το Μητυλινιο ”  Τι με γκντας;  Δε σε γκντω!  Με γκντουν και γκντω! “

Μαθηματα δεν προκειται να παρουμε γιατι στην ταξη και στις προτεραιοτητες εχουμε παθει τεραστια συγχιση.

Κυριακη 12:00 μεσημερι

Και ενω η Ιαπωνια οχι απλα μετρα τις πληγες της αλλα περιμενει κι αλλες,  στην ” πρωτευουσα”

ζουμε τις πρωτες ημερες της ανοιξης. Οι κροκοι μου κανουν την εμφανιση τους γυρω γυρω απο τα δεντρα.  Αυτο το πρωτο λουλουδακι εμφανιζεται στο  μπλογκ για πεμπτη κατα σειρα χρονια.   Γιατι οριζει την αλλαγη της εποχης.  Η σημερινη μερα μαλιστα θα ελεγα οτι ειναι σχεδον καλοκαιρινη.

Κυριακη.. αργοτερα, πολυ αργοτερα.

Αλλαξε η ωρα ηδη απο χτες. Μας κλεψανε παλι μια ωρα απο τη ζωη και τον υπνο μας. Και αφου εχουν συνειδητοποιησει και δεχθει οτι αυτη η αλλαγη δεν εχει κανενα θετικο αποτελεσμα στην εξοικονομηση ενεργειας, συνεχιζουν.  Ειναι να μην μπει μπροστα ο μηχανισμος.  Αντε τωρα να σταματησει το γραναζι σε ολο τον κοσμο.

Το πρωϊ οταν αρχισα να γραφω αυτο το ποστ ημουν χαρουμενη. Παρ’ ολα τα δεινα που συμβαινουν στον κοσμο, ολοι μας επηρρεαζομαστε απο τον δικο μας μικροκοσμο.  Περνωντας οι ωρες, μου περασε και η χαρα.  Ισως γιατι αυριο παλι με περιμενει μεγαλο ζορι.  Δεν το ανεφερα οταν εγινε, αλλα πριν μερικες εβδομαδες μου εφυγε ενας συνεργατης, δεξι χερι απο το γκρουπ.  Οι λογοι ηταν  αλλαγη κατευθυνσης καριερρας.  Για προγραμματικους λογους δεν μπορω να τον αντικαταστησω τωρα.  Οι υπολοιποι θελουν ακομα δουλεια για να φτασουν το δικο του επιπεδο.   Λιγο σταναχωρα τα πραγματα στο γραφειο φετος. Ο Στηβ το παλευει,  ο Μαρκ στο διπλανο γραφειο εκανε τριπλο by pass την περασμενη Παρασκευη,  φτηνα την γλυτωσε, με ελικοπτερο τον μετερφεραν στο νοσοκομειο.  Αυτα και μερικα ακομα  που ειναι νωρις να τα σχολιασω γιατι περιμενω εξελιξεις,  με προδιαθετουν αρνητικα.

Και στην μπλογκοσφαιρα εχει πεσει μια σταναχωρια.  Ετσι ενα ζορι, μια αδρανεια, μια αδιαφορια,  και με παρασυρει κι εμενα.   Αναπολω τια δυο πρωτα χρονια στο μπλογκ που ηταν ολα ομορφα.  Οπως και η ζωη ετσι και η πορεια μας στο ιντερνετ εξελισσεται. Αλλοι κουραζονται και σταματουν να γραφουν, αλλοι περνανε, παιρνουν οτι ειναι να παρουν και φευγουν,   κι εκεινοι που μενουν εδω και πεντε χρονια,  δεν μενουν τυχαια.   Αλλοι που σταματησαν να γραφουν παραμενουν φιλοι καλοι και διακριτικοι.   Και οπως κυλα η μπλογκοσφαιρα στην πορεια της φερνει καινουργιους επισκεπτες, καινουργιες γνωριμιες. Ετσι γινοταν παντα.  Κι ενω αυτο το μπλογκ εδω και δυο μηνες εχει πιασει κατι τρελλα πλαφον επισκεψιμοτητας (που μαλλον οφειλεται στην συμμετοχη μου στο theinsider.gr )  εγω γραφω γιατι με ξεκουραζει και μ’ αρεσει, αλλα δεν εχω την χαρα που ειχα παλια.

Χθες ανακαλυψα κατι πολυ ομορφο με το οποιο αποφασισα να ασχοληθω. Κατι καινουργιο που θελω να δοκιμασω.  Ηταν μια ουρανοκατεβατη ιδεα στην οποια αφιερωσα αρκετο χρονο σημερα.  Οταν θα εχω το πρωτο ολοκληρωμενο αποτελεσμα θα το μοιραστω μαζι σας.  Παντα ετσι δε γινεται;

Γιορτασαμε τον Teddy μας το Σαββατο οικογενειακα με ψητο κι ενα στρεμμα σπανακοπιτα,  φαγαμε σημερα   φις εντ τσιψ (χα χαααα τσιψ ωραια  που το εγραψα!)  στην Βαλτιμορη στο Ολιβερ Εηλ Χαουζ  με λιακαδα και τραπεζακια εξω και τελειωσε αλλο ενα Σαββατοκυριακο.

Για αποψε να ευχηθω καλο ταξιδι στον Μανωλη Ρασουλη και να ευχαριστησω την αγαπημενη φιλη Δεσποινα Κ.  που μοιραστηκε αυτο το λινκ μαζι μου.

Σας φιλω γλυκα.

 

 

 

28 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    March 14, 2011 4:19 am

    φιλακια χωρις σχολια.. και καλη δυναμη για την βδομαδα που ερχεται ( τοσο σπανακι κατι θα κανει!) .. ο Τοσι ειναι καλα??

    • March 14, 2011 2:53 pm

      Thank you for the warm remarks. My family are all safe
      and no major damage at home and office – just a few instruments
      fell off the shelf, a minor water-pipe problem, etc.
      It may take some time to restart the ordinary life, but
      nothing serious.

      However, the situation in northern prefectures is extremely
      severe as you probably see.

      Best Regards,
      Toshi

      • March 14, 2011 9:55 pm

        Μαργαριτακι μου, εβαλα την απαντηση του Τοσι εδω που με ρωτησες το πρωϊ για να μην ανησυχεις. Φιλακια!

  2. March 14, 2011 4:33 am

    Διάβασα εφ’ολης αλλα δεν περίμενα τόσο εφ’ολης λεμε!!! Δεν άφησες και τίποτε ανέγγιχτο μέχρι τους Γιαπωνέζους συγκρινες με εμας !! (Ιησους χριστός νικα …). Εγώ είμαι κωλυμένη εκεί, στo ‘γιατί’ των πυρηνικών αντιδραστήρων… Τες πα οι’ μεγάλοι’ ξέρουν καλύτερα ετσι και αλλιώς αυτοί είναι και θα είναι πάντα ‘ασφαλείς’ και η Οικονομία να Πηγαίνει Καλά γιατί αυτή είναι η Μεζούρα Μέτρησης της Αξίας ενός Λαού. Πάμε παρακάτω, τα λουλούδια καταπληκτικά έχω στο Μπάθ στο κήπο αμέτρητα απο αυτά και μου λείπουν αφανταστα. Στη μπλογκόσφαιρα ολο και νέα παιδιά φυτρώνουν με ωραία μπλογκ και ιδέες και μου αρέσουν πολύ άσχετο αν σπάνια αφήνω σχόλια πια γιατί και εγώ και κουράστηκα, αλλά τώρα είμαι πιο ελεύθερη και έχω λίγο περισσότερο χρόνο να γράφω πιο συχνά στο μπλογκ και να χαζεύω λίγο παραπάνω. Το ‘φις ε τσιψ’ πρώτο , να χαίρεσαι το αγοράκι σου το μικρό γιατί πάντα θα είναι ο μικρός για σένα 😉 Φιλιά Δεσποινάκι μου από το ζεστο Αμπου Ντάμπι (οι θερμοκρασίες αρχίζουν και ανεβαίνουν) χχο

    • March 14, 2011 9:58 pm

      Αγαπημενη καρδουλα. Θαθελα να ειχα καιρο να σερφαρω οπως παλια γιατι ειμαι σιγουρη οτι υπαρχουν ωραια και φρεσκα μπλογκς. Υπαρχουν παντα τα παλια και αγαπημενα, ομως το φρεσκο ειναι παντα μια νοτα αισιοδοξιας. Κι εδω ανεβαινουν οι θερμοκρασιες, ομως οχι τοσο αποτομα. Ακομα εχουμε ενα δροσερο 15ρι. Σε φιλω κι εγω!

  3. March 14, 2011 5:03 am

    Καλημέρα από την ηλιόλουστη Αθήνα. Αυτό το Σ/Κ αλλά και τις επόμενες μέρες τα κάθε είδους data από την Ιαπωνία απασχόλησαν αλλά και θα απασχολήσουν πολύ κόσμο..

    Κουράγιο για μια δύσκολη εβδομάδα , οι κρόκοι είναι η ευχάριστη νότα ότι ο πλανήτης ζει ακόμα ( και ο σεισμός το ίδιο έδειξε ) όσο για τη διαφορά συμπεριφοράς μην το ψάχνεις : είμαστε η χώρα του “γκντω, γκντας, γκντα .. ”

    Πολλά φιλιά και δύναμη εκεί στο μακρινό DC…

    • March 14, 2011 10:01 pm

      Σιγουρα, σημερα μιλαγα με κατι ωκεανογαφους. Οι παλλοιριογραφοι τους εχουν χασει τον μπουσουλα. Η Δευτερα αποδειχτηκε πολυ παραγωγικη παρ’ ολους τους φοβους μου, κι αυτο ειναι μια καλη αρχη για την εβδομαδα Σο Φαριδιον. Εχεις παει να παρεις ψωμι σε φουρνο Σαββατο μεσημερι. Εκει να δεις πως γκντουν. Πολλα φιλια και να χαρης την παραμονη σου στην Αθηνα.

  4. margarita permalink
    March 14, 2011 6:36 am

    ασχετο με το εφ ολης της υλης ποστ.. αλλα μολις ακουσα οτι ο Ρασουλης ηταν 4 (!) μερες ηδη νεκρος πριν το καταλαβουν… Για τους γνωστους λογους ανατριχιασα.. σημαδι των καιρων??

    • March 14, 2011 10:02 pm

      Τι να πω, το ακουσα κι εγω. Κατι τετοια φοβαμαι και παιρνω συνεχεια τηλεφωνα. Α πα πα!

  5. Πέννυ permalink
    March 14, 2011 6:41 am

    Καλημέρα και καλή δύναμη για τη δύσκολη εβδομάδα που ξεκινά… καταρχήν να στείλω και από εεδώ τις ευχες για το Θοδωρή σου και να ευχαριστήσω για τις ευχές σου για το δικό μου Θοδωρή… το Σάββατο τον γιορτάσαμε και μεις και με την ευκαιρία ανοίξαμε και το νέο σπίτι στους φίλους… αν και λόγω σεισμογενούς γενέτειρας (Πάτρα) οι σεισμοί είναι κάτι με το οποίο έχω μεγαλώσει, το μέγεθος και οι συνέπειες αυτού της Ιαπωνίας είναι πραγματικά ασύλληπτο… ελπίζω το κακό να σταματήσει εδώ και να μην έρθουν χειρότερα… σε φιλώ…

    • March 14, 2011 10:04 pm

      Πεννουλα μου, τι χειροτερο να ερθει. Σιγουρα θα εχουμε μετασεισμους αρκετα δυνατους, αλλα δεν φανταζομαι κατι χειροτερο πια. Κατι τετπιο σε μας θα σημαινε τελος. Ουτε να το διανοηθουμε. Σε φιλω κι εγω και παλι να τους χαιρομαστε.

  6. March 14, 2011 7:02 am

    αναρωτιεμαι τι ετοιμαζεις !
    🙂

    • March 14, 2011 10:05 pm

      Αν σου πω θα κανεις πφ! Θα περιμενεις υπομονετικα και θα δεις. Χο χο χο !

  7. elli permalink
    March 14, 2011 8:09 am

    Καλημέρα κι απο μένα, χρόνια πολλά και για τον Θοδωρή σου (έχω κι εγώ έναν μικρούλη Θοδωρή-Σπύρο). Η άνοιξη ήρθε κι εδώ. Τώρα που γράφω βλέπω απ’ τη μια την ολάνθιστη αμυγδαλιά μου κι απ’την άλλη τη θάλασσα γυαλί. Κρόκους δεν διαθέτω, αλλά έχω μια χειλού που έπιασε ο μικρός μου με το καλάμι χθές λουκούμι θα γίνει!! Καλή συνέχεια στη δύσκολη εβδομάδα που ήρθε.

    • March 14, 2011 10:07 pm

      Να σου ζησει κι εσενα Ελλη μου ο Θοδωρης-Σπυρος, και μαλιστα αν ειναι ο ” ψαρας” τοτε δωστου κι ενα μεγαλο φιλι! Διαβαζω τα σχολια σου και σε φανταζομαι σε μια μαγεμενη παραλια οπου ολα ειναι ηρεμα και το κυμα σκαει διπλα σου κι αυτο με κανει να χαμογελω! Μη μου χαλασεις την εικονα! Τελικα η εβδομαδα αρχισε πολυ καλα!

      • elli permalink
        March 15, 2011 12:15 pm

        H παραλία είναι δίπλα, εγώ είμαι πάνω σε βράχο και από κάτω πολλά χταπόδια, και καμιά φορά περνούν και δελφίνια!!!! Οταν ξαναέρθεις στην Ελλάδα μπορείς να κάνεις μια βόλτα απο εδώ…let me know (είμαι κοντά στην Αθήνα, αλλά εκτός Αττικής)

  8. March 14, 2011 8:27 am

    Νομιζω ειναι πολλοι αυτοι που περιμενουν να δουν αυτους τους κροκους καθε φορα κι ας περνουν τα χρονια.Ειναι τοσο ομορφοι και νομιζεις πως θα τους αγγιξεις και θα σου αφησουν μια γλυκεια αισθηση στο χερι.Να το χαιρεστε το παιδακι σας.Να ειναι χαρουμενος και δημιουργικος και να του χαμογελαει η ζωη.Περιμενω να δω τι ετοιμαζεις για τη συνεχεια.Φιλακια Δεσποινακι μου και καλο κουραγιο στα δυσκολα.

    • March 14, 2011 10:10 pm

      Γιαννα μου, ναι για μερικους φιλους αυτο ειναι αληθεια. Ας επαναλαμβανομαστε με την ανοιξη. Παντα μας αρεσει. Ερχονται και οι μανολιες κλπ κλπ. Ευχαριστω για τις ευχες. Θα μου παρει λιγο καιρο να ετοιμασω αυτο που φιαχνω γιατι ειμαι τελειως αρχαρια και κανω λαθη. Βρισκομαι στο σταδιο της ερευνας και πληροφορησης. Φιλακια.

  9. March 14, 2011 8:44 am

    giati allaksate ora 2 bdomades noritera? (auto den to iksera…)

    kalimera Despoinarion mou…ego ta rixno ola sto fegari pantos na to ksereis… 🙂

    • March 14, 2011 10:12 pm

      Χα χα, ουτε εγω το ηξερα Λονλινακι, το εμαθα Σαββατο μεσημερι και εφριξα. Ειμαστε πρωτοποροι παναθεμα μας! ασε! Μα ποιο φεγγαρι μου λες. Τα στραβα δεν τυχαινουν με περιοδικοτητα φεγγαριου. Μηπως να τα ριξουμε ολα στο ηλιακο συστημα;

  10. March 14, 2011 9:59 am

    πλάκα πλάκα ευτό με την στεναχώρια στην βλοκοσφαιρα…ναι..υφίσταται έχεις δίκιο…
    αλλάζουν οι καιροί…οι διαθέσεις..οι άνθρωποι….
    μη γελιόμαστε…δεν περνάμε εύκολα..και όσο και αν ο άνθρωπος είναι προσαρμοστικό ον…θέλει χρόνο να αντέξει τις αλλαγές…να εξομοιωθεί στην καινούργια πραγματικότητα…να καταλάβει τι του γίνεται….
    μπονζουρ!

    • March 14, 2011 10:14 pm

      Ε! ειδες, δεν ειναι ιδεα μου! Και η στενοτητα και τα κεφια του κοσμου που βρισκονται στο ναδιρ, και ισως η δικη μου κουραση.Ολα μαζι. Μπον σουαρε Γλαυκη νταρλινγκ!

  11. March 14, 2011 10:18 am

    Καλη εβδομαδα και καλη δυναμη! Βρηκα την Αθηνα μες στα χιονια και σε λιγες μερες αλλαξε η εποχη κι εδω! Τωρα φωτοσυνθετω!

    • March 14, 2011 10:15 pm

      Ευχαριστω μικρο μου και γλυκο γοργονακι. Προσεξε την πολλη χλωροφυλλη!

  12. March 14, 2011 10:26 am

    Εγώ περιμένω τη μανόλια κάθε χρόνο… Για όλα τα άλλα, καλό κουράγιο, καλή δύναμη και υπομονή. Φιλιά πολλά!

    • March 14, 2011 10:17 pm

      Νατη η αγαπημενη γουϊντερση που τιμα τις μανολιες. Φετος τις ρημαξε ο χιονιας. Παρ’ ολα αυτα ολο και κατι θα γινει. Σημερα ειχα τους κηπουρους και τις κλαδεψαν και τις σουλουπωσαν λιγο. Θα δουμε… Φιλια και σε σενα.

  13. March 14, 2011 10:04 pm

    Ελπίζω τελικά να αποδειχτεί μια εβδομάδα ευκολότερη απ΄ότι την περιμένεις.. Όσο για την άνοιξη, είναι όντως εδώ και τα κάνει όλα ευκολότερα, έτσι δεν είναι? Φιλάκια πολλά…:-)

    • March 14, 2011 10:18 pm

      Τελικα ηταν ευκολωτερη Ευακι. Παντα ολα ειναι πιο ευκολα απο οτι φοβομαστε. Τωρε σε μας αλλαξε και η ωρα και τα απογευματα ειναι μεγαλα και φωτεινα. Φιλια κι απο μενα! 🙂

Leave a Reply

