Skip to content

η Λουμιξ, η μπλογκερ και ο σουπερ φεγγαρος.

March 20, 2011

Με τον φεγγαρο αποψε ειχαμε ραντεβου στο παρκο της γειτονιας μου.   Τρεις φορες πηγα να δω αν ηρθε γιατι χθες ειχε ανατειλει αρκετα νωριτερα και με μπερδεψε.  Παιζει και παιχνιδια!  Ξεκινησε νωρις την βολτα του, περασε πανω απο ολο τον κοσμο και τελικα εφτασε κι εδω.

Ειδε πολλα στο ταξιδι του. Ειδε πεινασμενους και χορτασμενους ανθρωπους,  καλους και κακους, πονεμενους και χαρουμενους,  απογοητευμενους μα και αισιοδοξους.   Ειδε πυρκαγιες, χιονια, πολεμους και γιορτες.  Και εφτασε κι εδω.

Ξεπροβαλε δειλα αναμεσα απο τα δεντρα, πιο λαμπερος απο ποτε.  Στο κατωφλι της ανοιξης, παρηγορια για δισεκατομυρια ζευγαρια ματια.  Φαναρι του ερωτα και οδηγος του χαμενου.

Κι οταν εφτασε κι εδω  βαλθηκα να τον αιχμαλωτισω στις εικονες μου.  Και ετρεμε απο δω, κρυβοταν απο κει, με παιδευε.   Μεχρι που ξεπερασε τις κορυφες απο τις λευκες και τιποτα πια δεν εμπαινε αναμεσα στα ματια μου και σε κεινον.

Αποχαιρετιστηκαμε, τον περιμενανε κι αλλου αποψε.  Ετσι θα περιπλανιεται μεχρι να βρει ενα σουπερ “πηαδο”  να πα να πεσει μεσα!

 

Σας φιλω γλυκα και ξερω οτι οι φωτογραφιες δεν ειναι σουπερ, αλλα τα περασαμε σουπερ με τον σουπερ φεγγαρο!

27 Comments leave one →
  1. March 20, 2011 7:58 am

    οι φωτο ανταξιες ενος πανεμορφου φεγγαριου,άλλωστε όσοι το είδαμε το θυμόμαστε καλα 🙂 καλημερουδια!

    • March 21, 2011 1:05 am

      Χαιρομαι που το ειδες κι εσυ κουκ μου γιατι οι αθηναιοι, τιπτις! Καλημερα σου!

  2. March 20, 2011 8:33 am

    Βλέπω πως κάποιες δεν είναι φωτογραφίες αλλά …ακτινογραφίες! :-DDD

    Κρίμα που εδώ είχαμε συννεφιά και δεν μπορέσαμε να το απολαύσουμε 😦

    Πολλές καλημέρες!!!

    • March 21, 2011 1:04 am

      Καλως το Μαρκονη. Τις περιποιηθηκα τις φωτογραφιες. Σε μερικες τους αλλαξα και τα φωτα! Φεγγαρογραφιες!

  3. March 20, 2011 8:40 am

    Δεσποινάκι καλημέρα.. Ευτυχώς που το φωτογραφίσες εσύ το φεγγάρι, στην άλλη άκρη της γης γιατί εδώ κρύφτηκε μέσα στα σύννεφα και δεν μας έκανε την χάρη να το δούμε..:-( Οπότε, σ’ ευχαριστούμε πολύ πολύ!!! Φιλάκια..

    • March 21, 2011 1:02 am

      Να ειστε καλα και φεγγαρια θα ξαναδουμε. Ηταν πολυ ομορφο. Φιλακια!

  4. March 20, 2011 8:54 am

    Γαμώτο, μόνο εγώ το είδα??? Όλοι το ίδιο λένε… Μπας και το είδα στον ύπνο μου?…
    Ήταν πιο μεγάλο κι απ’ τον ουρανό, στο λέω!

    • March 21, 2011 1:01 am

      Τι γαμωτο; Δε λες τι καλα! Τυχερουλα λοιπον. Μου το ειπε οταν ηρθε, χαιρεστισμους λεει απο την γουϊντερση!

  5. orfia permalink
    March 20, 2011 8:58 am

    Το φεγγαρι πραγματι ηταν να σε ταξιδευει , να το κοιτας και να αρχισεις και εσυ με ενα αορατο διχτυ να ανεβαινεις να το πιασεις! Εδω οπως λεει και πιο πανω ο Μαρκ δεν το ειδαμε, ειχα συννεφια αλλα ειχαμε την εικονα του απο την προηγουμενη τα χαραματα πριν ακομη κρυφτει που εμοιαζε τεραστιο και εφεγγε..!!Υπεροχες οι φωτο σου Δεσποινακι και τα λογια που τις συνοδεψαν ποιητικα αλλα πραγματικα! Σε φιλω.

    • March 21, 2011 12:59 am

      Ευχαριστω Ορφια μου. Κριμα που δεν το ειδατε, παντως και την προηγουμενη ηταν αρκετα μεγαλο! Φιλια!

  6. March 20, 2011 3:02 pm

    Καλησπέρα Δέσποινα!
    Τον είδα τον φέγγαρο απο την γέφυρα του καθεδρικού της Λοζάνης!! Ουί ουί!!
    Πήγαμε και στο πανεπιστήμιο, έκανε και μάθημα!!, γνωρίσαμε ωραία Ελληνάκια. Όλα καλά, και το φεγγαράκι επίσης.
    Πολλά φιλάκια και καλή βδομάδα!

    • March 21, 2011 12:58 am

      Πως που; Ποτε βρεθηκες στη Λωζανη; Φιλακια και σε σενα, σε βλεπω πολυ ενθουσιασμενη!

  7. March 20, 2011 3:04 pm

    Εγω είμαι το χαρτζάνι, (ξέχασα να βγω), προσπαθώ να μάθω την wordpress!

  8. panathinaeos permalink
    March 20, 2011 4:55 pm

    Π1: διωξε τη λυπη παληκαρι, παμε μια βολτα στο φεγγαρι
    Π2: ελα αγαπη μου και χορεψε ισα μ’ αυριο το πρωι
    Π1: το φεγγαρι ειναι κοκκινο το ποταμι ειναι βαθυ κι η αγαπη μου στα χερια σου ειναι κατασπρο πουλι
    Π2: πως να’ βγω και να περπατησω, τα λογια του να θυμηθω, με το φεγγαρι πως, αχ πως να τραγουδησω, με το φεγγαρι πως να παρηγορηθω
    Π1: χαρτινο το φεγγαρακι ψευτικη ακρογιαλια αν με πιστευες λιγακι θα’ ταν ολα αληθινα
    Π2: φεγγαρι χλωμο αποψε πονω για φεξε μου λιγο μια χαμενη αγαπη να βρω
    Π1: εχει πανσεληνο αποψε κι ειναι ωραια
    Π2: ειναι αλιωτικη η σιωπη χωρις παρεα
    Π1: φεγγαρι μαγια μου’ κανες
    Π2: και περπατω στα ξενα
    Π1: φεγγαρι μου χλωμο μια χαρη σου ζητω
    Π2: φεγγαρι αν την βλεπεις πες της πως την αγαπω
    υγ. επειδη δεν ειναι “και του χρονου”, μαλλον εις το επανιδειν θα αρμοζει…

    • March 21, 2011 12:55 am

      Μανακια μου εσεις!
      Ρομαντικοι Περαστικοι δινουν ρεσιταλ!
      Τον Οκτωβρη θα θαυμασουμε το πιο μικρο φεγγαρακι αγαπητωτατε. Θα το τραγουδησουμε κι εκεινο!

  9. March 20, 2011 8:59 pm

    Αντί άλλου σχολίου:

    • March 21, 2011 12:41 am

      Που να σε βρει κανεις να παει μαζι σου βολτα στο φεγγαρι χαρα μου; Πολυ ομορφο το τραγουδι και πολυ αγαπημενο.

  10. March 20, 2011 9:12 pm

    Χιώτισσα μου εσύ, ό φέγγαρος μέσα στον πήγαδο εεεε
    Καταπληκτικές φωτογραφίες, πούντιασα στο μπαλκόνι να περιμένω να φύγουν τα σύννεφα για να βγάλω 1 φωτό
    φιλιά

    • March 21, 2011 12:37 am

      Ειδες για να κανω στενη παρεα με Χιωτες; Φιλια και καλη εβδομαδα Ποπη μου.

  11. March 20, 2011 10:24 pm

    Φωτογραφίες γι’ αυτούς που ονειρεύονται…

  12. margarita permalink
    March 21, 2011 3:39 am

    εγω το ειδα στα στενα του Χορμουζ… επαιζε κρυφτο με τα συνεφα … αν ειχα μπλογκ θα σας εγραφα για το φεγγαρι πανω απο το Ομαν… φιλακια και καλη βδομαδα ..

  13. March 21, 2011 5:27 pm

    Αγαπημενη ρομαντικη ψυχουλα ποσο μου αρεσε ο φεγγαρος σου.
    Εμεις εδω δεν ειδαμε τιποτα γιατι τα τοσα συννεφα που ειχε μαζεψει ο ουρανος μας εκλεισαν το δρομο.Την προηγουμενη μερα ομως που το φεγγαρι ητανε αρκετα γεματο το απολαυσαμε απο ενα μικρο δρομακι που ειχαμε σταθει στην Κηφισια.
    Φιλακια πολλα

  14. March 21, 2011 8:05 pm

    moy aresan poly oi photo 🙂
    edw to eidame xwris synefa.
    j’aimerais racrocher cette lune 🙂

  15. March 22, 2011 1:02 am

    Εγώ το είδα να κρέμεται μεγάλο και φωτεινό πάνω από τον Ατλαντικό Ωκεανό. Να καθρεφτίζεται στα νερά του και να μου φέρνει ένα μεγάλο φιλί από την Πεταλούδα μου. Εκείνη μ΄έμαθε ν΄ανοίγω το παραθυρόφυλλο γιά να γλυστράει η φεγγαράδα μέσα στο δωμάτιό μας!

  16. March 22, 2011 1:36 pm

    Λατρεύω το φεγγάρι το χω ξαναπεί, έχω προσπαθήσει να το φυλακίσω στις εικόνες μου αλλά δεν τα έχω καταφέρει!! Χωρίς να το βλέπω αυτή τη φορά , το άτιμο πόσο με επηρεασε μα πόσο. Κορόμηλο το δάκρυ!!

    Φιλί γλυκό-μεσημεριανό

Leave a Reply

