Skip to content

μια καινουργια συνεργασια μου

March 31, 2011

Κανονικα επρεπε να περιμενω μεχρι τις 6 Απριλη που το life style  πορταλ Food&Leisure GUIDE θα κανει τα επισημα εγκαινια του.  Ομως  σημερα δημοσιευθηκε η πρωτη μου συνεργασια στην παρουσιαση εστιατοριων εκτος Ελλαδας.  Κι ετσι δεν κρατιεμαι πια.

Κατ’ αρχας θελω να ευχαριστησω τον Πανο Δεληγιαννη και την Ευη Φετση που ειναι  οι δημιουργοι του πορταλ.   Εχουν μια εξαιρετικη ομαδα απο μονιμους συνεργατες που παρουσιαζουν προτασεις για εστιατορια, κρασια, πουρα, ταξιδια, ακομα και αγορες.  Νομιζω οτι ειναι ενας πληρης οδηγος για Αθηναιους και μη.   Ομολογω οτι ενθουσιαστηκα με την ιδεα να γραφω ποτε ποτε για μερικα εστιατορια που επισκεπτομαι ειτε εδω στην “πρωτευουσα”, ειτε στα ταξιδια μου.  Μετα τον ενθουσιασμο ομως ερχεται η συνεπεια στο γραψιμο.  Δεν γραφω πια μονο για δικη μου ευχαριστηση, αλλα ενα κειμενο που θα διαβασουν ανθρωποι που ψαχνουν καποια κριτικη.  Το δεσποιναριον δεν ειναι δημοσιογραφος, ουτε food critic.  Αλλα διαθετει πεντε γευστικα κυτταρα εκπαιδευμενα, και πιστευει οτι ο σεβασμος στο αναγνωστικο κοινο ειναι η βασικη αρχη σε ενα τετοιο εγχειρημα.  Και αυτο θα προσπαθησω να τηρησω στα κειμενα μου.

Σαν “πιλοτικη”  δημοσιευση, διαλεξα να παρουσιασω το εστιατοριο KOMI που συμφωνα με το περιοδικο Washingtonian βραβευεται με τον τιτλο του καλυτερου εστιατοριου στην “πρωτευουσα”  εδω και τεσσερα χρονια.  Τι καλτυερη επιλογη θα μπορουσα να εχω;

Σας φιλω γλυκα!

51 Comments leave one →
  1. March 31, 2011 4:20 am

    Δεποινάκι το είδα εχθες το κείμενο σου!! Και εμένα μου άρεσε το πορταλ έχει μία υφη κοσμοπολιτικη με ωραίο layout . Καλορίζικο και συγχαρητηρια στους δημιουργούς. Περιμένουμε λοιπόν.
    p.s και σε σενα συγχαρητηρια ‘hard working’ friend ,τα αγαθά κόποις κτωνται χχ0

    • April 2, 2011 3:25 am

      Καρδουλα σε ευχαριστω παρα πολυ! Θα με παρετε για αναισθητη που αφησα σχολια αναπαντητα. Αρχισα αναποδα και με πηρε ο υπνος. Και σημερα παλι εμπλεξα και οταν ξαναρθα, ουτεπου κοιταξα τι εχω απαντησει. Καρδουλα τεσσερα χρονια τωρα απο μακρυα χαιρομαστε για τις επιτυχιες μας. Παντα εδω! Τα πιο γλυκα μουφιλακια!

  2. Multi Psi permalink
    March 31, 2011 4:29 am

    Kaloriziki Despina!! Diavasa to keimeno sou kai eitan exeretiko! Sigoura tha episkeytoume to Komi tin epomeni fora, mia pou i Washington einai apo tis agapimenes mas polis kai syxna-pykna olo kai tin episkeptomaste…..To F&L einai sigouri epitixia mia pou den yparxei kati toso prototipo kai enimerotiko gia tin Athina! Ta paidia exoun kanei exeretiki douleia me synepeia kai meraki, me gousto kai prototipia! Sou eyxome loipon Kali arxi kai na mas kratas enimerous gia ola ta fin fon tis “proteyousas” kai oxi mono!!! Syxaritiria!!

    • April 2, 2011 3:27 am

      Μοθλτι ψι ψι κο μου συγγνωμη που δεν απαντησα και σε σενα χτες. Με πηρε ο υπνος. Ειμαι πολυ χαρουμενη και μοιραζομαι τον ενθουσιασμο τους! Ευχαριστω!

  3. margarita permalink
    March 31, 2011 5:51 am

    φιλακια και καλη αρχη .. το διαβασα το αρθρο .. ετσι βαζει κανεις θεμελια για δευτερη καριερα??

    • April 2, 2011 3:29 am

      Μαργαριτακι μου, οχι δεν προτιθεμαι να κανω καρριερα αλλου, τουλαχιστο οχι τωρα. Φιλακια!

  4. March 31, 2011 6:08 am

    συγχαρητηρια!
    και σού παει αυτο το πορταλ πολυ!

    • April 2, 2011 3:30 am

      Γαβριλακιον, ευχαριστω. Οχι μονο για τα καλα λογια, αλλα και για την φιλια, την εμπιστοσυνη, την τρελλα, και πουεισαι παντα εκει.

  5. orfia permalink
    March 31, 2011 6:14 am

    Συγχαρητηρια και απο εδω Δεσποινα μου. Το κειμενο σου εξαιρετικο, κατατοπιστικο. Τελικα μερικα πραγματα φαινονται απο την αρχη οτι θα ξεχωρισουν. Η δικη σου γραφη ειναι πια δοκιμασμενη, το γουστο σου και οι γνωσεις σου επισης. Το site φαινεται πολυ πρωτοτυπο,δημιουργημα υψηλης αισθητικης και φαινεται οτι θα γινει μια καθημερινη συνηθεια για ολους οσους ψαχνουν να βρουν κατι αξιοπιστο.!! Καλη αρχη λοιπον και σας ακολουθουμε!!! Φιλακια πολλα.

    • April 1, 2011 1:56 am

      Ορφια, εσεις οι φιλοι μου ειστε θησαυρος γιατι στεκεστε διπλα μου με αγαπη παντα. Κι εγω το αισθανομαι αυτο. Οσο μακρυα κι αν ειμαι. Αποψε συγκινηθηκα πολυ.

  6. panathinaeos permalink
    March 31, 2011 6:33 am

    συγχαρητηρια Δεσποιναριον!!!!!!!!!!!!!!!! μπηκα μολις στο σαιτ και φαινεται πολυ καλο!!!!!!!!!!
    θα στειλω και τους περαστικους να παρουν βλεφαρο και θα σου στειλω τα σχολια τους…… καλημερα απο την βροχερη αθηνα…..

    • April 1, 2011 1:52 am

      Ευχαριστω Παναθηναιε. Ελπιζω να ειμαι κι εγω καλη Πως τοπαθες Αθηνα μεσοβδομαδα;

  7. March 31, 2011 6:43 am

    Καλημέρα αγαπημένη… Ήταν και δική μας μεγάλη χαρά που είσαι στην ομάδα , όσο για τα υπόλοιπα μην ξεχνάς πως ο φίλος σου είναι δύσκολος γενικά, τόσο στα κοινωνικά του όσο και στις συμπάθειες – πόσο μάλλον στις συνεργασίες- και για να στο προτίνει πάει να πει πως εκτιμάει πρώτος απ΄όλους το κριτήριο σου επί του θέματος, που το έχει και τσεκαρισμένο…:-))))) Οπότε καλή αρχή σε όλους μας και πολλά, πολλά φιλιά…:-)
    υ.γ. και μια διευκρίνση… Από τις 6 Απριλίου που το site ανοίγει επισήμως, θα ασχολείται με όλη την Ελλάδα όχι μόνο με την Αθήνα…

    • April 1, 2011 1:50 am

      Καλημερα σου Ευακι. Περιμενω κιεγω οπως ολοι οι αλλοι, να ολοκληρωθει το σαϊτ. Και ευχαριστω για την εμπιστοσυνη.

  8. March 31, 2011 7:07 am

    Kali arxi despinarion mou… ego san idea an thes na sou proteino na grafeis keimena gia oles tis tsepes logo oikonomikis krisis🙂

    ton sebasmo de to sizitao giati an den ton eixes de tha sou miloysa🙂😛😉 (kai as eimai mikroteri sou)😀

    • April 1, 2011 1:34 am

      Λονλινακι γλυκο μου. Απο οτι ξερω οι ιδιοκτητες του σαϊτ ενδιαφερονται για τοκαλο φαγητο, οχι απαραιτητα ακριβο.
      Σε ευχαριστω για την νεανικη παρουσια σου!

  9. March 31, 2011 7:17 am

    Μπράβο Δεσποινάκι!!!
    Με φόρα (και γούστο) απ την “πρωτεύουσα”🙂
    Φιλιά πολλά
    καλή συνέχεια
    Καλημέρα
    πι.ες. καλή επιτυχία στο πορταλ!!!!

    • April 1, 2011 1:17 am

      Γιωργη μου, παντα με τον καλο λογο, παντα εδω. Δεν εχω λογια σημερα. Καλη σου μερα καιπολλα ευχαριστω.

  10. March 31, 2011 7:47 am

    Καλή αρχή! Περιμένουμε να μας ταξιδεύεις! Πάω να διαβάσω την πρώτη παρουσίαση!
    Φιλιά

  11. March 31, 2011 9:03 am

    Μια καινούργια αρχή!! Τα καλύτερα εύχομαι σε όλους !
    Πολλά φιλιά!

    • April 1, 2011 1:07 am

      Σε ευχαριστω αγαπημενο μου Σοφακι. Φιλια κι απο εδω!

  12. March 31, 2011 11:13 am

    Congrats! Will follow you there 2!

    • April 1, 2011 1:06 am

      Ταχυδρομε ευχαριστω καινυργιε μου φιλε.

  13. elli permalink
    March 31, 2011 12:18 pm

    Kαλή αρχή και από μένα. Α! και θέλω κριτική για κανένα καλό στην Βοστόνη, Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο (είναι οι σταθμοί στο επόμενο ταξίδι μου). Το F&L μπήκε ήδη στα favorites.

    • April 1, 2011 1:05 am

      Ελλη μου, σταματα λιγο και στην ” πρωτευουσα” να δε δουμε! Σαν Φρανσισκο και Ν. Υορκη ερχονται. Βοστωνη δεν εχω .. ακομα. Το σαϊτ ειναι φιαγμενο με αγαπη και μερακι.

      • elli permalink
        April 1, 2011 11:31 am

        Δεν φτιάχνω εγώ το πρόγραμμα αλλά ο καλός μου. Αλλά θα το προσπαθήσω, αν όχι τώρα, ίσως τον Ιούνιο. I’ll let you know.

  14. luna permalink
    March 31, 2011 1:14 pm

    mpravo sou vre despoinaki mas kalh kai polu epituxia na xeis
    se filw gluka

    • April 1, 2011 1:03 am

      Κι εγω σε φιλω Λουνα μου. Απο τις πιο παλιες και διακριτικες φιλες του μπλογκ.

  15. March 31, 2011 4:22 pm

    Πολύ καλή μέρα από τον Ελληνικό Βορρά!
    Πάντοτε διαβάζω τα κείμενα του “Δεσποινάριου” με ενδιαφέρον, συμπεριλαμβανομένων των γαστριμαργικών κριτικών. Κάπως έτσι θαρρώ έφθασα ως εδώ, αναζητώντας πληροφορίες για ένα εστιατόριο στη NY!
    Καλή αρχή, λοιπόν, σε ένα χώρο με αξιοπρέπεια και στυλ που πιστεύω ότι ταιριάζει γάντι!

    • April 1, 2011 1:01 am

      Αϊρην, σε ευχαριστω παρα πολυ για το σχολιο και κυριως γιατα τοσο ομορφα λογια σου. Θα βαλω τα δυνατα μου να μην απογοητευσω κανενα. Τους χαιρετισμους μου στον Ελληνικο βορρα.

  16. March 31, 2011 4:30 pm

    Κατά την γνώμη μου δεν θα μπορούσαν να βρουν καλύτερη ανταποκριτή γεύσης από τα ξένα.
    Διότι εσύ αγαπημένη μου, δεν ξέρεις μόνο τα γεύεσαι και να τα αναγνωρίζεις, ξέρεις και να τα διηγείσαι.
    Μπιγκ Φάν
    φιλάκια

    • April 1, 2011 12:59 am

      Overwhelmed Ποπακι μου, absolutely overwhelmed! Φιλα χαρα μου.

  17. March 31, 2011 5:08 pm

    Θερμές ευχές από μακρινά μέρη, τα συγχαρητήρια μου Δεσποινάριο και καλή αρχή σε όλους, να είστε καλοτάξιδοι.

    • April 1, 2011 12:56 am

      Ευχαριστω πολυ Ευη μου, εισαι πολυ γλυκεια!

  18. March 31, 2011 7:14 pm

    Κατατοπιστικότατο το άρθρο baby!! Επιλογή που δεν υπήρχε καλύτερη απ την Εύη και τον Πάνο!!

    Καλή επιτυχία, που είναι σίγουρη δηλαδή,και έχεις το μεγαλύτερο φαν κλαμπ Δεσποινάκι να το ξέρεις!

    Μια παράκληση. Θέλω χάρτη να μη χαθώ όταν έρθω και πρώτο τραπέζι!!

    Φιλιά κορίτσι μου αγκαλιαστά:))

    • April 1, 2011 12:54 am

      Αποψε μονο ευχαριστω για τα καλα σας λογια μπορω να λεω. Ελα εσυ και δε χρειαζεσαι χαρτη. Θα σε παω εγω. Οταν εχω φαν δεκα ανθρωπους που αγαπω μου φτανει. Ακου φαν.. με κουφαν!Φιλακια!

  19. March 31, 2011 7:43 pm

    Καλή αρχή δεσποινάριον!!! Δεν θα μπορούσαν να βρουν καλύτερη ανταποκρίτρια γεύσης στην πρωτεύουσα!

    Φιλιά πολλά🙂

    • April 1, 2011 12:49 am

      Ευχαριστω κουκλα μου. Φιλια κι απο μενα.

  20. April 1, 2011 8:01 am

    Από εσένα θα διάβαζα ακόμα και μικρές αγγελίες!

    τα φιλιά μου

    καλή αρχή και ευφανταστη συγγραφική παρουσιάση Δεσποινάριον!

    • April 2, 2011 12:23 am

      Τι γλυκο πλασμα που εισαι Γλαυκουλα μου! Και ολοι σας πουμε ενθαρρυνετε τοσο. Φιλακια!

  21. Πέννυ permalink
    April 1, 2011 9:01 am

    Εξαιρετική ανάρτηση και κριτική από ένα Δεσποινάριον που εμείς ξέραμε από καιρό… μπράβο Δεσποινάκι καλή αρχή στην νέα σου δραστηριότητα… αλλωστε και το site σου ταιριάζει πολύ!

    • April 2, 2011 12:24 am

      Πεννυ μου η ειμαστε πολυτεχνιτες η… ε; Φιλια και ευχαριστω!

  22. April 1, 2011 12:12 pm

    Τόξερα ότι έκρυβες μέσα σου το δημοσιογράφο. Με γειά τη συνεργασία, χαίρομαι που δεν παύεις να μας εκπλήσσεις γαστριμαργικά με την Πρωτεύουσα.
    Φιλάκια πρωινά

    • April 2, 2011 12:27 am

      Καναδεζουλα μου, δεν εκρυβα τιποτα. Ουτε διεκδικω να ειμαι κατι που στην πραγματικοτητα δεν ειμαι. Αντιθετα μαθαινω με ολα αυτα. Φιλακια βραδυνα και ευχαριστω!

  23. April 1, 2011 12:40 pm

    Καλοτάξιδη Δέσποινα στο νέο σου εγχείρημα και εμείς μαζι σου να μας ταξιδεύεις.

    • April 2, 2011 12:28 am

      Jules in Athens, ευχαριστω για την ψηφο εμπιστοσυνης.

  24. April 1, 2011 4:25 pm

    Καλη..σταδιοδρομια😉

    Υγ..Γυριζουμε που γυριζουμε ανα τον κοσμο,
    μην γυριζουμε κι..ασκοπα😉

    • April 2, 2011 12:30 am

      Μα δεν προκειται για σταδιοδρομια ΒΙΠ. Για μενα ειναι περισσοτερο ενα παιχνιδι που μου αρεσει να παιζω και χαιρομαι που μου δοθηκε η ευκαιρια να συμμετεχω.

  25. astraia permalink
    April 1, 2011 11:33 pm

    Απόλαυσα την κριτική , Δέσποινα. Επαγγελματίας food critic μπορεί να μην είσαι αλλά, γράφεις σαν επαγγελματίας. Με εκπλήσσει πως βρίσκεις τον χρόνο να κάνεις τόσα πράγματα, και μάλιστα τόσο καλά. I take my hat off to you!
    Μου άρεσαν επίσης πολύ τα χρώματα στο φόντο του site.

    • April 2, 2011 12:36 am

      Αστραια ευχαριστω. Ευχομαι να σας αρεσουν και τα επομενα. Οταν κατι μας αρεσει πολυ βρισκουμε χρονο. Επισης τα παιδακια μου μεγαλωσαν και δε θελουν πια νταντεμα κι ετσι εχω χρονο. Τα χρωματα πραγματικα ειναι ωραια, φανταζομαι επιλογη της ομαδας πουτο δημιουργησε.

Leave a Reply

