Skip to content

my work area and the details of the basement

April 6, 2011

Σαν συνεχεια της προηγουμενης αναρτησης, ηθελα να σας φερω μερικες φωτογραφιες απο ενα μικρο χωρο στο υπογειο που διαμορφωσα σε  “εργαστηρι μπιχλιμπιδιων” .  Στη συνεχεια ομως μου βγηκε  πολυ μεγαλυτερο φωτογραφικα.  Ετσι οπως κατεβαινα την σκαλα σκεφτηκα να σας παρω μαζι μου.  Το υπογειο του σπιτιου μου  ειναι ενας χωρος που  δεν τον χρησιμοποιουμε παρα πολυ πια.  Οταν εμεναν τα παιδια εδω,  ηταν ο χωρος που περνουσαν πολλες ωρες. Εδω εβλεπαν τηλεοραση, εδω ετρωγαν τις πιτσες τους,  εδω μαζευονται τα παιδια οταν εχουμε παρτυ. Τις καυτες μερες του καλοκαιριου, το υπογειο ειναι το πιο δροσερο μερος  του σπιτιου.

Το υπογειο δεν μοιαζει με κανενα αλλο χωρο στο σπιτι.  Ανοιγει μια πορτα στο ισογειο και λες οτι μπαινεις δε διαφορετικο κοσμο. Ενα κοσμο πιο… μεσογειακο.  Ειναι ενας χωρος που συγκεντρωνει τα σουβενιρ που εχουμε φερει απο διαφορα ταξιδια.  Πολλα κεραμεικα απο την Χιο, αφισσες απο διαφορα εστιατορια,  καδραρισμενες φωτογραφιες η γκραβουρες απο την Αργεντινη, τη Νεα Ορλεανη, το Παρισι.  Πραγματακια που φεραμε απο το Μοναχο και απο την Δανια.  Ζωγραφιες των παιδιων απο το νηπιαγωγειο,  διαφορα εργα απο Ελληνες καλλιτεχνες.  Το παλιο καραβακι του Ερρικου,  ενα κιλιμι της γιαγιας του,   ματοχαντρα,  κοχυλια και λαϊκες ζωγραφιες.

Στο υπογειο υπαρχει μπαρακι, και μερικα shot glasses απο την τεραστια συλλογη του Κωνσταντινου.  Μη τα δει και τα παρει κι αυτα και μεινει το ραφι αδειανο!  Παρ’ ολο που ακουγεται παραφορτωμενο,  προσπαθησα να συγκεντρωσω τα ομοια μαζι. Ετσι υπαρχει το γερμανικο ραφι,  η γαλλικη γωνια,  τα ραφια με περιοδικα διακοσμησης,  τα χριστουγεννιατικα ραφια,  κλπ.

Ακομα διαθετει το παλιο μας  σαλονακι για ξαπλες και τηλεοραση για θεαματα.

Σε μια γωνια υπαρχει ακομα κι ενα Nordic track παρεα με διαφορα στεφανακια που αλλαζω στην εξωπορτα αναλογα την εποχη.  Εκει αναμεσα εστησα το  “μπιχλιμπιδομαγαζο” .    Και μη με ρωτησετε πως τα ξεσκονιζω ολα αυτα οπως με ρωταγαν η μαμα μου και η πεθερα μου.    😛

Κι επειδη στο υπογειο υπαρχει επι πλεον ενα δωματιο με μπανιο μπορει να γινει ξενωνας με ολα του τα κομφορ αφου κλεινει η πορτα στο ισογειο και απομονωνεται.

Σας φιλω γλυκα.

15 Comments leave one →
  1. Πέννυ permalink
    April 6, 2011 5:34 am

    Ουφ… τα είδα όοοοοολα… εξαιρετική συλλογή από μικροπράγματα (τζατζαλάκια τα λέω εγώ) και αναμνήσεις άψογα τακτοποιημένα και οργανωμένα. Το μάτι μου κόλλησε στη Μαυροδάφνη της πατρίδας μου (πώς θα μπορούσε να μου ξεφύγει) στα κορνιζαρισμένα σκίτσα με χορευτές τάγκο στο γραφείο σου, στο ζωγραφισμένο δίσκο πάνω στο τραπέζι, στο κλαρίνο(!), στη βαρκούλα και στο καϊκάκι, στον μπακιρένιο δίσκο με το καμινέτο για τον καφε… Είναι πολύ ωραίος ο χώρος σας…
    και μία απορία… πώς τα κατάφέρνεις να είναι τόσο σωστά και σε άψογο σχηματισμό κρεμασμένα τα καδράκια σου; πρόσφατα έκανα μία σχεδόν τοπογραφική χάραξη για να κρεμάσω τρια καδράκια στη σειρά, και δεν θα έλεγα ότι το κατάφερα, στο τελευταίο κάτι δεν πήγε καλά με το καρφί και χάσαμε την οριζόντιο) χαχαχα.
    Φιλάκια πρωινά Δεσποινάκι!

    • April 6, 2011 10:29 pm

      Πεννυ μουυυ.. ευχαριστω πολυ, Το κλαρινετο ηταν της Δαφνης οταν πηγαινε δημοτικο, Σκεφτηκα οτι πηγαινει κοντα στα καδρα απο την Νεα Ορλεανη. Το μπακιρενιο παλιο απο γιαγια κι αυτο. Η μαυροδαφνη της πατριδας σου παντα υπαρχει στο σπιτι μας. Τωρα τα καδρακια, μας βγαινει ο πατος λιγο αλλα χρησιμοποιουμε ενα αλφαδι στο πανω μερος κι μια υποθεση για το καρφι. Απο μακρυα φαινονται ωραια. Απο κοντα δεν ειναι τελεια! Φιλακια ζου ζου μου!

  2. elli permalink
    April 6, 2011 6:55 am

    Καλημέρα! Είμαι ξάπλα με μία θερμοφόρα στη μέση (πήγα να κάνω τον κηπουρό, τρομάρα μου)και κάνω μπλογκοεπισκέψεις. Είναι πολύ γλυκό που μας ανοίγεις το σπίτι σου και μας ξεναγείς. Είναι πολύ όμορφος χώρος. Σε ευχαριστούμε.

    • April 6, 2011 10:24 pm

      ΕΛΛΗΗΗΗΗ!!! Μη μου κανεις ταρζανιες παιδι μου! Αν εχεις ευαισθητη μεση, να μη σκυβεις, να γονατιζεις και να κανεις κηπουρικη. Ουτε το σκαψιμο ειναι πολυ καλη ασκηση. Προσεχε ναι; Ευχομαι να περασει γρηγορα η μεσουλα. Πρεπει να ομολογησω οτι ειχα ενδοιασμους για αυτη την παρουσιαση, αλλα σκεφτηκα οτι ειμαι περηφανη για ολα αυτα τα πραγματακια που εχουμε μαζεψει κατα καιρους και το ειδα σεν ντεκορ. Δε λεω ειναι συνοθυλευμα πραγματων, αλλα υπογειο ειναι .. επιτρεπεται. Σε φιλω και παλι περαστικα σου χαρα μου.

  3. April 6, 2011 9:47 am

    Lovely! Lovely! Lovely!

  4. April 6, 2011 2:53 pm

    Ωραία βόλτα… στις γειτονιές του κόσμου, που είναι μαζεμένες μέσα σ’ ένα υπόγειο 🙂
    Στο έχω πει ότι τρελαίνομαι για τις συλλογές παντός είδους!!!
    Φιλιά (κοιτάζω έξω) με αέρα!

    • April 6, 2011 10:19 pm

      Αυτες οι μικρες συλλογες (εκτος απο τα σατ γκλασες του Κωνσταντινου )Γουϊντερση μου, δεν εγιναν με το σκεπτικο της συλλογης. Καποια στιγμη βρισκεσαι με 5 αντικειμενα που αγαπας και μετα παιρνεις αλλο ενα κι αλλο ενα και να γινονται εικοσι. Πραγματικα ολες οι γειτονιες του κοσμου ειναι εκει κατω! Φιλια και χαρηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. orfia permalink
    April 6, 2011 6:26 pm

    Αυτο ειναι ενα ολοκληρο υπεροχο σπιτι, τι εργαστηριο και τι υπογειο!! Τι ομορφος χωρος για απομονωση και δημιουργια!! Ξερεις, βοηθαει τοσο πολυ η ενεργεια του περιβαλλοντος μας, οταν δημιουργουμε και ποσο μου αρεσουν οι συλλογες και τα ενθυμια..!! Σε φιλω γλυκα και εγω..!!

    • April 6, 2011 10:30 pm

      Ορφια αυτο εγινε χωρις να το καταλαβουμε. Και καθε τι που ερχεται παει και βρισκει τα αλλα στην καταλληλη γωνια. Φιλακια!

  6. April 6, 2011 8:35 pm

    Μπορώ να έρθω να ζήσω στο υπόγειο σου παρακαλώ? 🙂

  7. April 7, 2011 6:56 am

    Εντάξει, εντάξει με έπεισες Δεσποινάκι!!!!Εκεί θα μείνω όταν θα σε επισκεφθώ. Δε πάω πουθενά αλλού. Αααα μην επιμένεις παιδί μου, θα κατσικωθώ λέμε!!

    Ο ιδανικός χώρος για δημιουργία, σκέψη, περισυλλογή, πάρτυ, αραλίκι, ζωγραφική, διάβασμα ουουουουουου, δηλαδή το τέλειο!

    Σμουατς

  8. April 9, 2011 9:31 am

    Λοιπόν, το basement μοιάζει πολύ με το σπίτι μου.
    Αχ αυτός ο νόστος που σε κάνει να θέλεις να κλείσεις την Ελλάδα σε ένα σπιρτόκουτο και να το κουβαλάς μαζί σου! Μετά από χρόνια, κι όταν στο σπιρτόκουτο έχει εξελιχθεί σε σπίτι, αντιλαμβάνεσαι πως ό,τι και να κάνεις, το σπίτι σου, την Ελλάδα σου την κουβαλάς μες στο μυαλό και την ψυχή σου.
    Εύχομαι πολλές χαρές και δημιουργικές και γλέντια.
    Μια ηλιόλουστη καλημέρα, και καλό Σαββατοκύριακο.

  9. April 9, 2011 10:14 pm

    Irene γλυκεια μου, καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα που ειδα οτι θα πας εκδρομη που εχει και ωραιο ονομα! Εδεησα σημερα να προσθεσω και το λινκ σου. Μη με παρεξηγεις εχω πηξει τελευταια.

Leave a Reply

