Skip to content

salix caprea and other spring sprouts

April 10, 2011

National Geographic στον κηπο μου και παλι, αυτη τη φορα με χλωριδα.  Το πρωτο δεντρο που ανθιζει την ανοιξη εχει το χαριτωμενο ονοματακι, salix caprea.  Σε λεξικο δενδροκομιας το βρισκω και σαν ειδος ιτιας.  Ιτια ομως εμεις λεμε την κλαιουσα η οποια ευδοκιμει στα χωματα της “πρωτευουσας” αλλα οχι στον κηπο του δεσποιναριου.   Τα λουλουδακια ειναι χνουδωτα και γρηγορα τα σκορπα ο αερας δινοντας τοπο σε φρεσκα μικρα καταπρασινα φυλλαρακια.  Τωρα που σας γραφω ηδη το δεντρο εχει γεμισει.  Τελος Απριλη το δεντρακι θα ειναι καταπρασινο.

Αναμεσα απο τα κλαδια της salix caprea το αγαπημενο φοντο της ανοιξης.  Το “καινουργιο πρασινο”.  Αυτο το φωτεινο χρωμα που κρατα μονο λιγες μερες και μετα ξεθωριαζει κατω απο τον ηλιο. Σκεφτομαι οτι ειναι κριμα, πολυ κριμα τα πιο ομορφα χρωματα στη φυση να κρατανε τοσο λιγο.

Και μετα βλεπουμε την λευκη ορχιδεα, το ροζ κυκλαμινο, την κατακοκκινη αμαρυλλιδα,  το καταπρασινο γιασεμακι,  το μωβ ρεικι και τη γαρδενια γεματη μπουμπουκια.   Οι μανολιες δεν ειναι τοσο εντυπωσιακες φετος. Τουλαχιστο οχι οσο τις περασμενες χρονιες.  Εχασαν εξι τεραστια κλαδια με τον παγο και οταν ανθιζαν ειχαμε αλλη μια παγωμενη βροχη που τους εκαψε τις μυτουλες.  Τα δεντρα ειναι εμφανως πιο αραια αλλα ελπιζω να δυναμωσουν.  Το 2011 ηταν κακο και για τις θιβετιανες μανολιες.

..and a bunch of airheads!

Σας φιλω γλυκα,  και παρακαλω αφηστε κατω τις καρφιτσες.

16 Comments leave one →
  1. April 11, 2011 3:45 am

    Ο κήπος υπέροχος και αυτό το πράσινο του γρασιδιού άλλο πράγμα. Ξέρεις τι μου άρεσε πιο πολύ, όταν έκοβα το γρασιδι απολάμβανα την μυρωδιά του! Τώρα περνάω από δίπλα από τους Ινδούς που το κόβουν σε διάφορα πάρκα για να πάρω μυρωδιές(ma’am it’s dangerous…) Κατά ένα περιέργο τρόπο εδώ αυτός ο τόπος δεν έχει μυρωδιές, ακόμα και την θάλασσα τρομάζεις να την μυρίζεις. Tα μπαλόνια που τα βρήκες βρε θηρίο ?χχο

    • April 11, 2011 11:55 pm

      Το πρασινο του γρασιδιου Πηνελοπακι ειναι ενα εντονο φρεσκο σμαραγδι που νομιζεις οτι ειναι ψευτικο. Κριμα να κρατα μονο λιγες μερες.
      Τα μπαλονια ηταν δεμενα εξω απο ενα καταστημα και πηγα και ποζαρα μαζι τους. Τα παιδια παιζει! Φιλια!

  2. Multi Psi permalink
    April 11, 2011 4:05 am

    Wonderfull Post!!!! Myrise anoiksi….emeis sigoura kati lathos kanoume…..oute oi gardenies mas exoun vgalei mpoumpoukia akoma, oute oi manolies!!! Kati camelies ….i mia akrivos dipla stin alli, ston idio xoro akrivos….i mia anthise, i alli tipota….kati mov margarites koutsopaleyoun kai ena rixosperma pou petakse kainourgia fylla….pfff!!!! Trellenome otan vlepo tosa oraia louloudia se allous koipous!!!!…..Mipos na allakso ton koipouro?? i na arxizo na metafytevo allou ta louloudia???
    Kalimera kai se filo xxxx

    • April 12, 2011 12:03 am

      Μουλτι Ψι μου ευχαριστω πολυ. Ρωτα τον κηπουρο σου, θα πρεπει να ξερει. Αν δεν ξερει τοτε μηπως να ρωταγες καποιο γεωπονο. Να δει αν εχουν καμια αρρωστια ηη αν χρειαζονται λιπασμα.
      Σε φιλω κι εγω!

  3. orfia permalink
    April 11, 2011 6:48 am

    Καλημερα Δεσποινακι μου! Ζεις μεσα στην ομορφια. Ο κηπος με τοσα χρωματα και εσυ να περπατας αναμεσα στις ευωδιες!!! Τι θελει ο ανθρωπος για να νοιωσει ευτυχια εστω και για λιγο!!! Υπεροχο!! Φιλια ελληνικα με ηλιο τουλαχιστον!!

    • April 12, 2011 12:04 am

      Φιλια κι απο μενα Ορφια μου. Η αληθεια ειναι οτι με ηρεμει ο κηπος και με ξεκουραζει.

  4. April 11, 2011 6:57 am

    wow, autos einai khpos, alla pio poly (akma k apo tis manolies), zhlepsa ta terastia mpallonia! kalhmeres! 🙂

    • April 12, 2011 12:05 am

      Ευχαριστω Ντοναμπελλα μου, εισαι παιχνιδιαρα κι εσυ, σε εχω καταλαβει απο τα φουρφουρια σου!

  5. Πέννυ permalink
    April 11, 2011 8:00 am

    Αααχχχ… άνοιξη… είναι μάλλον η πιο αγαπημενη μου εποχή….η φύση ξυπνά, λουλουδιάζουν τα πάντα, μεγαλώνει η μέρα… και ο κήπος σου όπως σου έχω ξαναπεί ειναι καταπληκτικός… και οι μανόλιες αντιστάθηκαν, λίγο πιο αραιές μεν, αλλά πανέμορφες!

    • April 12, 2011 12:13 am

      Κι εμενα Πεννυ μου ειναι πια η καλυτερη μου εποχη. Παλια ηταν το φθινοπωρο. Οι μανολιες τσακιστικαν. Ελπιζω τοιυ χρονου τουλαχιστο να μη καουν, γιατι για να πυκνσουν δε το βλεπω.

  6. April 11, 2011 9:02 am

    Ομορφιές! Καλημέρα!

    • April 12, 2011 12:25 am

      Τα λελουδια μου σε ευχαριστουν Ταχυδρομε!

  7. April 11, 2011 10:23 am

    η φωτό με τα μπαλόνια απίθανηηηηηηη!!!!

    • April 12, 2011 12:28 am

      Μπλογκοτρελλα! Παλια δεν εκανα τετοιες παλαβομαρες Γλαυκουλα μου!

  8. elli permalink
    April 11, 2011 5:54 pm

    Ζηλεύω! Θέλω κι εγώ τόσα ωραία λουλούδια!! Αλλο θέμα, με τη lumix έβγαλες όλες αυτές τις καταπληκτικές φωτογραφίες? Το χρώμα είναι τόσο ζωντανό!

  9. April 12, 2011 4:22 pm

    Χε, χε, χε η μανόλια!!!! Καραβοτσακισμένη κι αν είναι, εγώ την αγαπώ 🙂

Leave a Reply

