Skip to content

φιλια απο το καταστρωμα

April 30, 2011

Αυτη ειναι μια απο τις πιο αγαπημενες μου φωτογραφιες. Ισως να ειναι και πεντε χρονων. Την ειχα αναρτησει στο παλιο μου μπλογκ  “Με την καμερα” .  Την αγαπω γιατι εχει τα χρωματα της πατριδας μου. Γιατι οι λαμαρινες γιαλοκοπανε, γιατι φαινεται το λιμανι του Πειραια, γιατι αισθανομαι το αερακι να με φυσα γλυκα στο προσωπο και γιατι καθε φορα που την κοιτω ειναι σαν να φευγω για διακοπες.

Αυτη τη φωτογραφια διαλεξα για να σας πω ενα προσωρινο αντιο.  Φανταζομαι οτι θα το νοσταλγησω και θα γυρισω. Παντα ετσι γινεται. Τωρα ομως μετα απο τεσσερα χρονια και τεσσερεις μηνες αισθανομαι  την αναγκη να φυγω λιγο. Μετα απο χιλιαδες γραμμες, μετα απο εκατονταδες φωτογραφιες και σχολια που απαντησα ομολογω οτι κουραστηκα.

Στα τεσσερα χρονια και τους τεσσερεις μηνες εμαθα παρα πολλα πραγματα σαν μπλογκερ.  Κυριως να εχω υπομονη και να παιδευομαι να φιαξω ομορφες αναρτησεις, φιν φον.  Απεκτησα φιλους που εγιναν κομματια της ζωης μου,  ειχα την ευκαιρια να γραψω και εκτος μπλογκ. Το “ασπρο” γραφτηκε σε εφημεριδες και ακουστηκε και στο ραδιοφωνο.  Αυτη τη στιγμη συμφωνα με τη στατιστικη της πρες εχει περιπου χιλια κλικ καθε μερα.  Αυτο με ευχαριστει ιδιαιτερα γιατι ξεκινα απο την “πρωτευουσα” των ΗΠΑ οπου ζει και κινειται το δεσποιναριον και οχι απο την Ελλαδα.

Αυτο που ηθελα τοσο οταν αρχισα το πετυχα.  Δηλαδη να εχω καθημερινη επαφη με την Ελλαδα, να γραφω στη γλωσσα μου, και συγχρονως  να δημιουργω.  Καποια στιγμη ολο αυτο με αγχωσε και το καταλαβα.  Εδω και μερικους μηνες δεν το βλεπω πια ετσι.   Εχω χαλαρωσει πολυ.  Παρ’ολα αυτα εχω κουραστει.  Το χρωσταω στο δεσποιναριον να κανω μπλογκοδιακοπες.

Στα τεσσερα χρονια πηρα χιλιες χαρες, και απειροελαχιστες στεναχωριες,  κι εμαθα τον κοσμο να χρησιμοποιει την εκφραση “φιν φον”  που το πατε αυτο το πολιτιστικο;  Κυριως ομως εκανα ωραιες γνωριμιες και ωραιες φιλιες.  Που θα ειναι παντα κομματι της ζωης μου. Που ξερω γιατι το εχουν αποδειξει οτι με αγαπανε κι ας βρισκομαι τοσο μακρυα.  Φυσικα δε χρειαζεται να αραδιασω ονοματα. Ξερουν πολυ καλα ποιοι ειναι.  Ανθρωποι που δεν με  ηξεραν καθολου μου ανοιξαν την καρδια τους και με εμπιστευτηκαν για προβληματα τους κι αυτο οχι απλα με τιμα, αλλα δε θα το ξεχασω ποτε.   Φευγω λοιπον χαρουμενη για τις μπολογκοδιακοπες μου και δε λεω αντιο αλλα στο επανιδειν.  Και φυσικα…

Σας φιλω γλυκα!

48 Comments leave one →
  1. April 30, 2011 8:40 pm

    νοιωθω απόλυτα πώς νοιωθεις!καποιες φορές το μπλογκ γίνεται κουραστικό…χρειαζεται το διάλειμμα για να γυρίσεις πίσω με τη χαρά που είχες στην αρχή…και μετα ξανακουράζεσαι και παλι το ίδιο…αυτό όμως που με εντυπωσιαζει στα 4 επίσης χρόνια που είμαι κι εγω στην ίδια γειτονιά,είναι οτι δε σταματώ να σκεφτομαι αγαπημένα προσωπα της γειτονιάς μου κι ας μην ειμαι εκεί,κι ας μην τα εχω συναντησει ποτέ από κοντά…όπως περίπου συμβαινει και με την ιδιαιτερη πατρίδα του καθενός,δεν ήμαστε παρόντες ως φυσικές παρουσίες μα πάντα το συναισθημα και η σκεψη μας θέλει να ακουμπά εκεί τριγύρω με χαμογελο…
    Καλή ξεκούραση καλο μου δεσποινάρον!εδω θα είμαστε για το welcome back!🙂
    φιλιάααα

  2. April 30, 2011 9:19 pm

    Καλή ξεκούραση Δέσποινα!Νάσαι γερή και κεφάτη πάντα!

  3. dekal permalink
    April 30, 2011 10:19 pm

    Δεν χρειάζεται νομιζω να σου πω οτι θα μας λειψεις. Το ιδιο και την προηγουμενη φορά των μπλογκοδιακοπών σου. Γνωριστηκαμε μονο μεσω του μπλογκ και διατηρησαμε αυτή τη σχεση γιατι υπαρχουν κοινοι κώδικες. Στις επομενες κανονικές και οχι μπλογκοδιακοπές να συναντηθουμε και δια ζώσης, που λένε, σε κάποιο καταστρωμα που να γιαλοκοπάνε οι λαμαρίνες του αρμενιζοντας στο Αιγαίο. Σε φιλώ γλυκά.

  4. May 1, 2011 4:24 am

    Kαλά, η καθαροτητα αυτη της φωτογραφιας ειναι το κατι άλλο. Και τι χρωματα ελληνικα! ταιμ το ρεστ χχο

  5. orfia permalink
    May 1, 2011 8:10 am

    Ολοι μας χρειαζομαστε διαλειμματα και διακοπες. Σε καταλαβαινω, γιατι ξερω ποσο αγχος και κοπο χρειαζεται γιαν να στησεις μια αναρτηση χωρις να εχω μπλογκ. Ξεκουρασου Δεσποινακι μου και οταν αισθανθεις την αναγκη, θα γυρισεις και εμεις θα ειμαστε εδω..να σε αγκαλιασουμε και παλι.!! Η φωτογραφια πραγματικα υπεροχη και νοσταλγικη..Ερχεται ομως καλοκαιρακι ε?? Φιλια πολλα πολλα πρωτομαγιατικα!

  6. May 1, 2011 8:14 am

    Αυτό ήταν πραγματικά αναπάντεχο! Είσαι η σταθερή αξία του blogging τόσα χρόνια που τίποτα δεν θα είναι πια το ίδιο χωρίς τις αναρτήσεις σου.. Κρατάω όμως το “στο επανιδείν” και σου στέλνω ένα γλυκό φιλί και πολλά ευχαριστώ για όλες τις όμορφες στιγμές που μοιράστηκες μαζί μας… Τα υπόλοιπα ιδιαιτέρως…:-)

  7. May 1, 2011 11:23 am

    Πραγματικά ελπίζω να ξαναγυρίσεις. Γιατί εγω είμαι καινούργια και δεν σε χάρηκα αρκετά. Φιλιά
    Δέσποινα

  8. Απο Αντιγονη Καναδα permalink
    May 1, 2011 1:38 pm

    Τι κριμα, θα μας λειψεις !!! Ευχομαι να ειναι προσωρινο και να μας ξαναγυρισεις.Οτι καλυτερο στις καινουργιες σου επιδιωξεις.

    Πολλα φιλια

    Η φωτογραφια, γεματη νοσταλγια για μας τους Ελληνες του εξωτερικου.

  9. May 1, 2011 2:20 pm

    Καλη ξεκουραση Δεσποινάκι! Σμουατςςςςς!

  10. Lonely permalink
    May 1, 2011 3:19 pm

    ego thelo allagi episis alla oxi sto blog… tespa.. kala na peraseis Despinarion kai ta leme later😉 etsi kai allios to later den argei pote na rthei😀

  11. panathinaeos permalink
    May 1, 2011 3:43 pm

    Δεσποιναριον!!!!!!!!!!!

    Πολλους δρομους διαβηκα.
    Νεοι δρομοι ανοιγονται μπροστα μου.
    Προς τα που;
    Πρωτα να ξαποστασω λιγο.
    Μια ανυποπτη ματια ισως αποκαλυψει περισσοτερα.
    Κλεινω το τετραδιο με τις σημειωσεις.
    Κλεινω και το αλμπουμε με τις φωτογραφιες.
    Χαμηλωνω το φως.
    Η δυση αποψε ειναι γλυκεια.
    Για να αγαπησεις περισσοτερο πρεπει να φυγεις.

  12. Ρούλα permalink
    May 1, 2011 4:00 pm

    Κρατάω το ότι είσαι χαρούμενη με το αεράκι να σε φυσά γλυκά το πρόσωπο, σου στέλνω την αγάπη μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ!
    Je t’ embrasse
    Au revoir

  13. May 1, 2011 5:13 pm

    Αγαπημενο γλυκο Δεσποιναριο της μπλογκοσφαιρας σε καταλαβαινω απολυτως.
    Ευχομαι να ξεκουραστεις, να πας ταξιδακι, να διασκεδασεις και να επιστρεψεις οταν παλι νιωσεις ετοιμη να το κανεις.
    Σου στελνω πολυ πολυ αγαπη και ενα μεγαλο φιλι.
    Να εισαι καλα κοριτσι μου.

  14. May 1, 2011 6:08 pm

    Δεσποινα μου , ολοι το περναμε ..θα δεις δεν θα κρατησει πολυ , ισως απλα αλλαξεις λιγο τη μορφη η τη θεματολογια ! Θελω να πιστευω πως θα συνεχισεις να γραφεις σαν να μην σταματησες μια μερα ..σε φιλω πολυ πολυ και μεχρι να το αποφασισεις σου αφηνω ενα μαγιατικο στεφανι!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ:::))))
    (εγω σε βλεπω παντως πανω στο καταστρωμα, φορας το καπελινο απο μουσελίνα..καμια δεν εχει παρόμοιο:::))))))))

  15. May 1, 2011 6:13 pm

    miss you already

    going through a similar phase myself, feel like writing loads and then shutting myself up, dont know yet if i;m ever coming back

    i am certain (and hopeful) you will come back – perhaps with a new name and new palet – when the time is right. this has been my 1 blog to drop by for quite some time, thank you for being so interesting and enjoyable to read!!!

  16. May 1, 2011 6:28 pm

    Φιν φον λοιπόν! Have fun!

  17. May 1, 2011 7:28 pm

    Που με αφηνεις μονο😦
    Νιαου..

  18. V.I.P permalink
    May 1, 2011 7:36 pm

    Καλο “ταξιδι” γλυκοδεσποιναριον,
    και καλη “ανταμωση”🙂

  19. May 1, 2011 9:09 pm

    Εις το επανιδείν, που γράφεις, γρήγορα!
    Πολλά φιλιά

  20. May 1, 2011 9:09 pm

    Αφού έτσι νιώθεις έτσι να κάνεις.
    Εμείς εδώ θα είμαστε αν και όταν γυρίσεις και εδώ θα είμαστε έτσι κι αλλιώς.
    Η δύναμη της απουσίας……
    Η φωτογραφία, ταξιδιάρικη, θαλασσινή και γεμάτη νοσταλγίες.
    Εμείς θα τα λέμε…… θα σε περιμένουμε….λοιπόν.
    Φιλιά

  21. May 2, 2011 4:55 am

    Αν ήτανε πρωταπριλιά για ψέμα θα το λογάριαζα. Μάης μήνας όμως από χθες, καλός μας μήνας !!
    Καλές “διακοπές” Δεσποινάκι🙂
    Εμείς θα ανατρέχουμε στο …ημερολόγιο καταστρώματος, για να μας χτυπάει το δροσερό αεράκι του ταξιδιού!

    Κι ας λείπεις ….

    Φιλιά

  22. Πέννυ permalink
    May 2, 2011 5:33 am

    Αχ, Δεσποινάκι, τι όμορφη φωτογραφία, ταξιδιάρικη, νοσταλγική, αστραφτερή… εύχομαι να είσαι καλά και να περάσεις καλά… σίγουρα θα μας λείψεις αλλά΄το βασικό είναι να είσαι καλά… θα σε διαβάζουμε στο FnL… και θα περιμένουμε την επιστροφή…

  23. May 2, 2011 6:43 am

    Μην ξεκουραστείς πολύ – ή μάλλον όχι, να ξεκουραστείς γρήγορα! Ναι αυτό είναι το σωστό🙂

    Το blogging δεν έχει αξία αν το κάνουμε αγγαρεία, ναι?

    Φιλιά, αγαπημένο μπλογκοδεσποινάριον!!!

  24. May 2, 2011 8:17 am

    επειδή κάνω τάμα να βρω συνβλόκερς που μου ταιριάζουν…πάρε τον αέρα σου και σε περιμένω !φιλιά!

  25. May 2, 2011 8:43 am

    τι θα γινει με μας;
    παραλληλες μπλογκοζωες!
    κι εγω στη φαση αυτη βρισκομαι..
    απλα ακομα το σκεφτομαι και το ξανασκεφτομαι.

  26. May 2, 2011 9:02 am

    Καλή ξεκούραση, θα μας λείψεις αλλά ο γυρισμός θα ειναι ακόμα καλυτερος xxxxxx

  27. May 2, 2011 9:02 am

    αφιερωμένο

  28. May 2, 2011 10:45 am

    Take your time darling!

  29. elli permalink
    May 2, 2011 11:07 am

    Ελπίζω να είναι μόνο διακοπές και όχι μόνιμο. Μου λείπεις ήδη! Και πως θα μάθω ότι έρχεσαι να έρθεις απ’τα μέρη μου, να δεις τη θάλασσα μου, να φάς το ψάρι που φαντάζομαι ότι θα σου σερβίρω από το καλάμι του γιού μου, και πως θα έρθω να σε βρώ στη πρωτεύουσα όταν θα έρθω έγω στη άλλη μεριά και και και…??? Ουφ! αγχώθηκα! και επίσης επειδή δεν έχω blog δεν καταλαβαίνω αυτή την ανάγκη για “διακοπές” Καλές διακοπές λοιπόν και να μας ξανάρθεις εντάξει?
    Φιλιά

  30. May 2, 2011 12:05 pm

    Είσαι αναντικατάστατο παιδί!! Απλά ,διακοπές!!

    Θα περνάμε και θα ξαναπερνάμε να καλημερίζουμε, αλλά και θα μιλάμε θα ξαναμιλάμε και θα περιμένουμε ,λέμε!!

    Καλή ξεκούραση!! ( 10 εργάσιμες, ούτε μία παραπάνω, ναι??)

    Φιλάκια γλυκό μου, φιλιά:DDDDD

  31. astraia permalink
    May 2, 2011 12:34 pm

    Όλοι οι προλαλήσαντες είναι τόσο ευγενικοί!
    Εγώ θα ήθελα να φωνάξω “DON’T GO DESPINARION”.
    Εάν όμως είναι απαραίτητο, please come back soon.

  32. May 3, 2011 6:41 am

    Διαβάζω το μπλογκ σας τον τελευταίο καιρό αλλά δεν έχω αφήσει ποτέ σχόλιο. Οι ‘φιν φον’ αναρτήσεις σας πάντα μου βγάζουν μια ζεστασιά και μια γλύκα μαμαδίστικη.
    Οπότε ελπίζω να επιστρέψετε γρήγορα🙂

  33. Martha David permalink
    May 3, 2011 9:18 am

    Καλες διακοπες αγαπημενη φιλη.

  34. menoima permalink
    May 3, 2011 2:47 pm

    Κι αν δεν το λέω, σ’αγαπώ,
    κι όπου κι αν πας, έχε σκοπό
    κοντά μας να γυρίσεις.
    πολύ μεγάλο το κενό
    στο μπλογκοσπίτι μας εδώ,
    που πίσω θα αφήσεις.
    Κάνε φιν φον διακοπές
    σε μέρη αγαπημένα.
    αξέχαστες, τονωτικές
    κι όλες του κόσμου τις χαρές
    νάναι κοντά σε σένα.

  35. May 4, 2011 8:43 am

    filia kai kali xekourasi !!!

  36. May 4, 2011 7:55 pm

    Θα ηταν μεγαλη γαϊ,, σορυ παραλειψη αν δεν εγραφα μια γραμμουλα να σας ευχαριστησω ολους για τα καλα λογια και την αγαπη σας. Ειναι πολυ συγκινητικο. Θα τα πουμε εν καιρω. Σας φιλω γλυκα.

    • May 4, 2011 10:54 pm

      φαντασου!
      ουτε καν απαντηση one-to-one δεν εχει πια!
      απαααααπαπαπααα…

  37. May 8, 2011 10:56 am

    Ένα γλυκό φιλί στη μανούλα Δεσποινούλα που γιορτάζει.

    Σμουατς:DDD

  38. May 12, 2011 3:21 am

    Εννοείται ότι θα επιστρέψεις. ‘Αδεια παίρνεις. Αλλιώς θα σου …επιβληθούν κυρώσεις…🙂
    Φιλιά.

  39. Multi Psi permalink
    May 17, 2011 1:48 pm

    Kales Diakopes……If you need a break, take it, alla…..be back soon!

    Have …..(Fin Fon) fun!!!!

  40. May 18, 2011 12:10 pm

    Σάματις πολλοί σαλπάρανε με αυτό το καράβι! :-DDD

  41. May 20, 2011 6:05 pm

    Καλή διασκέδαση γλυκιά Δέσποινα όπου κι αν βρεθείς, προπαντός με υγεία!

  42. May 22, 2011 2:27 am

    We all need a “coffee-break”

  43. May 27, 2011 11:31 am

    Πάρε με , επάνω φιλεναδίτσα μου!! Έχει καμμιά θεσούλα και για μένα?? Ξεροστάλιασα να περιμένω:)

  44. Εύη permalink
    May 27, 2011 3:15 pm

    Διαβάζω το μπλόγκ σας εδώ και ενάμισυ χρόνο περίπου. Η γραφή σας είναι ιδιαίτερη και μου προκαλεί μεγάλη χαρά κάθε σας ανάρτηση. Ελπίζω να επιστρέψετε γρήγορα!!!

  45. Anonymous permalink
    May 28, 2011 4:05 pm

    filia polla

    • luna permalink
      May 28, 2011 4:06 pm

      e ti na pw ……..ta thalasswsa !!! egw hmoun h anwnimi sorryy

  46. June 1, 2011 10:06 pm

    Σας ευχαριστω ολους για τα ομορφα σχολια που αφησατε οσο ελειπα.

Leave a Reply

