Skip to content

απαγορευεται αυστηρα η εισοδος σε παπακια

June 1, 2011

Που ειχαμε μεινει;  Ααα!  Ειχα πει να κανω ενα διαλειμμα πριν ενα μηνα.   Ξανασκαω μυτη παλι σημερα γιατι ειναι 2 Ιουνιου και με βολευει σα μερα. Το διαλειμμα το ευχαριστηθηκα οσο δεν μπορειτε να φανταστειτε.  Τις ωρες που παλια καθομουν κι εγραφα αναρτησεις και απαντησεις, εβγαινα για βολτα. Το περπατημα κανει καλο στην υγεια, ενω το μπλογκινγκ παρ’ ολο που εχει αλλες χαρες, ειναι και πολυ καθιστικο. Νες πα?  Με την ευκαιρια λοιπον ενος προσφατου ταξιδιου μου στο Σαν Φρανσισκο,  φερνω μερικες (National Geographic style) φωτογραφιες να μοιραστω μαζι σας. Μετα  τους σκιουρους (αν θυμαστε πριν δυο μηνες) που εβγαζαν τα ματακια τους στη βεραντα μου, να τωρα που πετυχα δυο παπια ερωτευμενα που ερωτοτροπουσαν στη λιμνη Merced στα νοτια του Σαν Φρανσισκο.

Μαλλον με καταλαβαν οτι ειμαι απο το Νασιοναλ Τζεογκραφικ  και μολις βρεθηκα στην οχθη τους αρχισαν τις περιπτυξεις.  Ειχα και την Λουμιξ σε ετοιμοτητα οπως παντα.

Τα παπακια δεν ολοκληρωσαν την ερωτικη πραξη εκει αναμεσα στα μπουζια. Εκτος αν πηγαν μετα πισω απο καμια καλαμια για να μη τα βλεπω.   Μονο φιλακια εδιναν κι εκαναν αγκαλιτσες.

Παντως εβλεπες το παθος!  Ακουμπουσαν στηθος με στηθος κι εβγαζαν αναρθρα κουακ.   Περιεργως ομως, και τα δυο παπια ειχαν τα ματια ανοιχτα κατα τη διαρκεια του ερωτικου ασπασμου.

Πα πα πα πα πα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Α! πα παπαπαααααα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Στο τελος της περιπτυξης, ο ενας (παπιος η παπια δε ξερω αλλα κλινω προς την παπια) επεσε κατω ξερος κι ο αλλος κοιταγε.   Μετα σηκωθηκε το τεζα παπι,  και απομακρυνθηκαν ξεχωριστα (ισως για να μη δωσουν αφορμες για παπιοσχολια),  αδιαφορα κανοντας τις παπιες!

Κοντα σας και παλι (εντελως χαλαρα) Κουακ!

Σας φιλω γλυκα!

Πη Ες : Η λιμνη Merced βρισκεται σε κατοικημενη περιοχη στα νοτια της πολης του Σαν Φρανσισκο.  Διπλα στον ζωολογικο κηπο, σε αποσταση αναπνοης απο το San Francisco Bay, και πολυ κοντα στο πολιτειακο πανεπιστημιο.  Ειναι μεγαλη λιμνη με περιμετρο περιπου 4 μιλια.  Κατα μηκος της ακτης εχουν κτισθει πανεπιστημιακες εστιες.  Ετσι το παρκο προσφερει στους φοιτητες μια ανασα για μια βολτα, γηπεδα για σπορ και δρομακια για ποδηλασια. Στο παρκο που περιβαλλει τη λιμνη υπαρχουν γηπεδα γκολφ, αλλα και κλαμπ κωπηλασιας.   Καποια στιγμη (που δεν θα εχουμε κατι πιο ενδιαφερον οπως τα παπιοφιλα) θα σας φερω φωτογραφιες απο  την λιμνη.

Σας ξαναφιλω γλυκα!

30 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    June 2, 2011 3:39 am

    μια παπια μα πια παπια… φιλακια και χαλαρα τωρα που επανηλθες. Τωρα ξερω γιατι περαπταω τοσο… γιατι δεν εχω μπλογκ!!! καλη σου μερα φιλενας ( μου ελειψαν οι φωτογραφικες ανταποκρισεις )

    • June 3, 2011 2:06 am

      Χαλαρα αγαπημενη μου Μαργαριτα. Ειναι πραγματικο αυτο που εγραψα. Το τι εκανα που το ειχα παραμελημενο, δε λεγεται. Και θα συνεχισω. Σε φιλω πολυ.

  2. June 2, 2011 3:50 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι!

    Ώστε απαγορεύεται η είσοδος σε παπάκια; Κακό αυτό, πολύ κακό, διότι δεν θα σου αφήσω σχόλιο, χιχι!
    Και το παπιοβιντεάκι μου άρεσε, και οι παπιοφότος! Τι να κάνουμε, έτσι είναι αυτά τα πουλερικά! Λιγάκι flirty…Πάντως είναι πιο σεμνές οι παπιούλες από τους σκίουρους σου, νομίζω 🙂
    Μια καλή μέρα να έχεις, και καλό χαλαρό bloggaρισμα.

    • June 3, 2011 2:10 am

      Λιλακοοο! χα χα! μα δε πηγε το μυαλο μου σε ολα τα παπια του ιντερνετ! Σιγουρα παντως τα παπακια ηταν πιο αθωα και πιο γλυκα απο τα παλιοσκιουρακια. Εν τω μεταξυ παραλιγο να πετυχω προχτες δυο καρδιναλιους, αλλα με πηραν χαμπαρι και πεταξαν. Σε ευχαριστω για την παρουσια σου στο comeback.

  3. menoima permalink
    June 2, 2011 5:55 am

    Ωρέεεε παπάκι πάει μωρε παπιιιιιι………

    Καλώς μας ήλθες παπππαππαπάκι μου!!!
    Μουουουουτς

    • June 3, 2011 2:12 am

      Χα χα! το ποσο χαρηκα τα παπιστικα σχολια σας σημερα δε λεγεται μενοημα. Κουακ!

  4. June 2, 2011 6:04 am

    Τι λες παππππί μου? -Ατάκα Κωνσταντάρα από τη γνωστή ταινία!!!!!!➶➶➶➶✸❤❤❤❤❤❤ τι καλά που σε διαβάζω….. τι καλά που ξεκουράστηκες και ήρθες για ” μυρωδιά” ωραία έκπληξη, ωραία παπιά!
    Καλημέρα, καλό μήνα με αγκαλιές αγάπες και φιλιά!

    • June 3, 2011 2:17 am

      Κατι κουρασμενα παλληκαρια! Τι λες παπι μου! Τι καλα που σε βλεπω εδω! Καλο σου μηνα και πολλα φιλια!

  5. June 2, 2011 6:19 am

    Tι καλά που είσαι εδώ πάλι!!!
    Φιλιά πολλά μαζί με τις ευχές μου.

    • June 3, 2011 2:18 am

      Και τι καλα που ηρθες να με χαιρετισεις! Φωτεινουλα μου, φιλια και σε σενα. Ευχαριστω για τις ευχες!

  6. June 2, 2011 7:25 am

    Τώρα μάλιστα! Όχι μόνο μπήκε ο μήνας με επιστορφές αγαπημένων bloggers αλλά και με sex έστω και παπίσιο… 🙂 Μιά χαρά…. Φιλιά πολλά αγαπημένη και welcome back έστω και χαλαρά. Όπως είδες το κοινό σου σε περίμενε ανυπομόνως …

    • June 3, 2011 2:25 am

      Πολλα φιλια Ευακι και σε σενα, καλο μηνα σε ολους μας. Θελω να βλεπω τους σχολιαστες σα φιλους, και ναι ειναι πραγματικα συγκινητικο που μερικοι φιλοι ερχοντουσαν καθε μερα. Ομολογω οτι μου αρεσει οταν το σκεφτομαι!

  7. June 2, 2011 7:38 am

    Αυτά είναι τα ωραία…μάλιστα…[το να γράφεις το θεωρώ υπέρτατη απόλαυση…το τοποθετώ στις πέντε καλύτερες και όποιος γραφει και το γουστάρει..ναι δεν αντέχει πάνω από μήνα]αλληλούια!!!!!καλώς την λοιπόν….

    • June 3, 2011 2:28 am

      Γλαυκη μου νταρλινγκ, μου αρεσει το γραψιμο, αλλα οπως εχω πει κι αλλες φορες, η επαφη εστω και με αυτο τον τροπο με την Ελλαδιτσα μου, ειναι για μενα αναγκη. Επρεπε ομως να γινει για να μπορεσω να βρω λιγη ισορροοπια. Καλως σε βρηκα χαρα μου!

      • June 3, 2011 5:16 am

        Bonjour,για αυτό λοιπόν δεν είναι τυχαίο που σε αγαπού όμως και πολύ!Σε αγαπούν για αυτά που γράφεις και για το ήθος που βγάζεις!η επαφή έρχεται μέσω του λόγου!φιλιά βρε παιδί!

        • June 4, 2011 12:28 am

          Φιλια κι απο μενα με πλατυ χαμογελο!Ευχαριστω!

  8. Aντιγονη απο Καναδα permalink
    June 2, 2011 10:34 am

    Καλημερα Δεσποινακι
    Τι ομορφη εκπληξη ηταν αυτη !!!
    Καλως ηρθες πισω στο μπλογκοσπιτο σου και καλο μηνα.

    • June 3, 2011 2:30 am

      Καλως σε βρηκα κι εσενα αγαπημενη παλια φιλη Αντιγονη. Σε φανταζομαι να ριχνεις κλεφτες ματιες απο ψηλα απο τον Καναδα προς τα κατω εδω, και μολις εφαινιστηκα ΤΣΟΥΠ! Σε ευχαριστω για την φιλια σου!

  9. Πέννυ permalink
    June 2, 2011 4:19 pm

    Ετσι μπράβο…. 1η Ιουνίου, έναρξη θέρους και επανέναρξη αναρτήσεων…
    Με πολύ χαρά σε καλωσορίζουμε και πάλι στα λημέρια σου… όπως ΄θα διαπιστώσεις τριγυρνούσαμε εδώ γύρω περιμένοντας!!!!

    • June 3, 2011 2:33 am

      Το βλεπω Πεννουλα μου και οσο διαβαζω τοσο περισσοτερο γουργουριζω απο χαρα. Φιλια!

  10. elli permalink
    June 2, 2011 4:21 pm

    Καλως ήρθες!! Όπως κάθε μέρα μπήκα και σήμερα έτσι για να δω αν γύρισες αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μου έλεγα “μπά! από Σεπτέμβρη που θα πιάσουν και τα κρύα θα τη ξαναδούμε”. Μεγάλη η χαρά μου λοιπόν. Πα πα πα παπιοφιλιά!!! Α! και χαλαρά οι αναρτήσεις αλλά όχι και πολύ. Ετσι?

    • June 3, 2011 3:09 am

      Ελλη μου! Χαιρομαι που σε βλεπω κι εσενα εδω πρωτη μερα! Αν εσυ χαιρεσαι μια, εγω χαιρομαι δεκα που ειχες το νου σου να κοιτας συχνα. Η αληθεια ειναι οτι οσο καιρο ελειπα και γινοταν κατι σημαντικο ηθελα να ερθω να το γραψω. Δε πειραζει, σημαντικα γεγονοτα συμβαινουν καθε μερα, τα λεμε λοιπον

  11. June 3, 2011 6:51 am

    Καλώς τη μου, καλώς τη μου!!!!

    Ένα είναι το σίγουρο πως ξερό έπεσε το παπί, ” Πάπιος”, χε χε :b

    Σε φιλώ αγαπημένη μου φίλη με χαρά απ την παρουσία σου παντού::))

    • June 4, 2011 12:36 am

      Εις παπιος μα ποιος παπιος;
      μα καποιος αλφα παπιος
      πλησιασε μια παπια
      που εκανε την καποια
      ναζακια κανει η παπια
      και παιρνει δυο χαπια
      κι εκεινος της φωναζει
      μανακι ας τα σαπια!

      Φιλουμπες κι ευχαριστω για τα γλυκα σου λογακια!

  12. June 3, 2011 2:09 pm

    μπορεί λόγω συνθηκών να απέχω αλλά μου κακοφάνηκε η σιωπή σου. κάτι τέτοιες ανταποκρίσεις από μέρη που ίσως να μην δω ποτέ, μου ανοίγουν την απαγορευμένη όρεξη για ταξίδια 🙂

    • June 4, 2011 12:57 am

      Η απαγορευση ειναι προσωρινη αγαπητη μου Δωρα. Σιγα σιγα ολα θα ξαναμπουν στην ζωη σου. Φιλια στα μωρακια σου!

  13. June 3, 2011 5:32 pm

    Καλως το γλυκοδεσποιναριον!
    Καλο μηνα και καλο καλοκαιρι!
    Γυρισες,ανανεωμενη και με γεματες τις “μπαταριες> πιστευω!
    Τις πραγματικες μπαταριες ομως,τις αδειασες με την μηχανουλα σου,
    πανω στα λατρευτα μου..διποδα 😉
    Εχω ασχοληθει τοσο πολυ με αυτα..
    τα εχω φωτογραφισει τοσες φορες,
    τα εχω παρουσιασει εκτενως σε αναρτησεις μου,
    που ξερω πλεον τα παντα για αυτα 😉
    Λιαν συντομως,θα κατεχω και τον τιτλο του παπιοφυσιοδιφη 😉
    Παντως,σαν ειδικος επι του θεματος,θα ελεγα,
    και παντα βλεποντας και κρινοντας απο τις φωτογραφιες,
    οτι δεν προκειται για ερωτροπια!
    Και τα δυο διποδα..θηλυκα ειναι!
    (δεν αποκλειεται βεβαια και η λεσβιακη σχεση;) )
    Τα χρωματα που εχουν αυτο το ειδος,το εχουν μονο τα θηλυκα!
    Τα αρσενικα,ειναι συνηθως μικροτερα σε ογκο,
    και εχουν πολυ πιο μουντα χρωματα.
    (φωτογραφια στην προηγουμενη αναρτηση μου,το καταδειχνει.)
    Αρα,μαλλον καλωπισμο φτερων εκαναν τα..καημενα..
    Ασε που τετοια εποχη,εχουν ηδη παπακια μεγεθους..να!!!
    Και τωρα,τωρα που τα ειπα ολα,
    και που σε κουρασα με την παπα/ορολογια;)..
    θα κανω και μια δημοσια ομολογια:
    Αγαπαω ενα σπανιο και μοναδικο ειδος παπιου 😉
    (μα που πηγε το μυαλο παλι;)
    Εννοω,στην Ασιατικη καρτα εστιατοριων,
    το εχουν συνηθως στο νουμερο 47!
    Yam Yam…!!!
    …………………
    Κλεινω αγαπητο μου γλυκοδεσποιναριον με μια ευχη:
    Να εισαι παντα ετσι δραστηρια και με νεανικη διαθεση,
    και να αξιωθουμε να σε χαιρομαστε ,
    για πολυ πολυ καιρο ακομη εδω μεσα!
    Φιλακια πολλα!

  14. June 4, 2011 1:08 am

    Αγαπητε Κωστα ευχαριστω για τα καλωσορισματα. Ναι γυρισα αλλα ειλικρινα δεν εχω ακομα παρει ” φορα” . Νομιζω οτι μου αρεσε το αραλικι. Θα σταθω σε μια σου παρατηρηση. Οταν εγραφα το ποστ, ο προσωπικος μου ρηβιουερ ειδε τις παπιες και απεφανθη. ” Αυτες φαινονται και οι δυο θηλυκιες” . Κι εγω απαντησα ” Ασε μας ” Τελικα μαλλον ετσι θα ειναι. Αφου το λες κι εσυ ο παπιολογος. Κι ετσι εξηγειται γιατι δεν ..ολοκληρωσαν! Η επομενη αναρτηση θα ειναι με γατες. Σε χαιρετω!

  15. June 4, 2011 8:54 pm

    Τελικά είσαι …αδιάκριτη! 🙂

Leave a Reply

