Skip to content

απαγορευεται αυστηρα η εισοδος σε ανηλικους κωνωπες!

June 7, 2011

Και μετα λενε οτι φταιει ο φονιας! Εγω καθομουν ωραια ωραια στην δεσποιναριο-καρεκλα μου και απολαμβανα ενα μπενιέ ( loukouma δατ ιζ) με συνοδεια αρωματικου καπουτσινου.  Και ξαφνικα σηκωνω τα ματια και τι να δω!  Σε αποσταση δυο μετρων στο τζαμι της μπαλκονοπορτας δυο τεραστια κουνουπια επεδιδοντο ασυστολως σε τρελλο σεξ.  Μιλαμε για πραγματικα τεραστια εντομα περιπου δεκα εκατοστα απο ποδι σε ποδι.  Μη εχοντας τη Λουμιξ κοντα μου, αλλα με περισση μπλογκοσυνειδηση, αρπαζω το αει παντ και προσπαθω να αποθανατισω την πραξη ετσι ωστε να ενημερωσω κι εσας.

Η αληθεια ειναι οτι το κουνουποσεξ ειναι λιγο βαρετο.  Σαν ακινητα μου φαινοντουσαν.  Εκτος αν εν εκαναν ανεπαισθητες κινησεις που δεν τις επιαναν οι δικες μου κεραιες.  Τα αφησα ησυχα να ολοκληρωσουν.  Ξαναγυρισα σε καμια ωρα και τι να δω!  Ηταν ακομα εκει κολλημενα.  Ειχαν μετακινηθει (σαν συμπλεγμα) λιγο προς τα κατω. Τωρα η βαρυτητα εφταιγε, το “μπανγκα μπανγκα”  εφταιγε, θα σας γελασω.

Δε ξερω ποιο ακομα ειδος του ζωϊκου βασιλειου η του εντομο-βασιλειου θα αποφασισει να συνουσιαστει στην βεραντα μου,  αλλα εγω θα ειμαι απικο για να σας ενημερωνω. Να προχθες πηρε το ματι μου ενα καρδιναλιο να κυνηγα μια καρδιναλιτσα με κοκκινο φορεμα.  Απομακρυνθηκαν ετσι με το κυνηγητο, αλλα που θα πανε, θα ξαναρθουν!

Σας φιλω γλυκα!

Πη Ες: Πρεπει να ριξω καμια σκουπια στο ντεκ…

24 Comments leave one →
  1. June 7, 2011 3:02 am

    Παπαπαπαπαπα! Τι καμωματα ειναι αυτα😉

    • June 7, 2011 9:30 pm

      Ειδες Αντζελινα μου! Αποθρασυνθηκαν και τα κουνουπια!

  2. Πέννυ permalink
    June 7, 2011 5:28 am

    χαχαχαχα! έσφιξαν οι ζέστες ή μου φαίνεται? και μήπως να ξεκινήσεις καμιά συνεργασία με national geographic? μπορείς για παράδειγμα να κάνεις ρεπορτάζ για το “ζωώδες” σεξ! 🙂

    • June 7, 2011 9:36 pm

      Ειμαστε στα συμβολαια Πεννυ μου! Μωρε τι καλα θα ηταν μα παω σε καμια Αφρικη και να τριγυρναω με την Αγρια Λουμιξ και να φωτογραφιζω. Τελικα εκεινο το παλιο τραγουδακι το αντικουλτουριαρικο που ελεγε ..θα παω στη ζουγκλα με τον ταρζαν, ηταν προφητικο!

  3. June 7, 2011 5:34 am

    Καλημέρα Δεσποινάριον!
    Πολύ γέλασα,νάσαι καλά!!
    Εμείς εδω, εκτός από τα τεράστια κουνούπια που μας έδειξες, έχουμε και κάτι τεράστιες αράχνες! Όταν λέμε τεράστιες-ενοούμε ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ, που μάλλον, πριν να γίνει το σπίτι είχαν το δικό τους. Έτσι απλώνονται στους τοίχους και νομίζεις ότι βλέπεις θρίλλερ!
    Τι να κάνω και γω…έπλυνα καλά καλά τα στίγματα και ψέκασα τους τοίχους με κοαθριν!
    Κατά τα άλλα, το μπλόγκ το έχω γυρίσει σε δημοσιογραφικό -δημοσιολογικό, κυρίως τοπικό, μιας και οι μέρες είναι ιστορικές και πολύ περίεργες…Έχει πλάκα πάντως γιατί αποκαλούμε ο ένας τον άλλον -συνάδελφε- (αυτοί που βγάζουμε φωτογραφίες) και πάμε για ρεπορτάζ! Το παράξενο είναι ότι είναι 3 άντρες που κάνουμε πλάκα και κουβεντιάζουμε και η μονη άλλη γυναίκα δεν λέει ούτε καλημέρα!
    Εν τω μεταξύ, το έχουν μάθει και μου ζητάνε και μόνοι τους να τους βγάλω φωτογραφίες για το μπλόγκ στα διάφορα….ρεπορτάζ!
    Αύριο έχουν κατάληψη στην Εφορία και το ΙΚΑ! Υποτίθεαι ότι πιέζουν για το Σχολείο, αλλά ο αγώνας αρχίζει και μου φαίνεται στημένος…
    Πολλά φιλιά!!

    • June 7, 2011 9:40 pm

      Καλημερα (Τεταρτης) Σοφια μου. Αραχνες εχουμε κι εδω μεγαλες, ειναι βλεπεις ο κηπος και μπαινουν διαφοτα. Ομως δεν τις εχω πιασει ακομα στα πρασσα!
      Πραγματικα ειναι περιεργοι καιροι, σαν κατι να καιροφυλακτει. Το τελευταιο που αναφερεις δε μου κανει εντυπωση. Δηλαδη τα στημενα και τα καπελλωματα. Στο αιμα μας τα εχουμε νομιζω! Φιλια καλο μου και αντε να ευοδωθει ο αγωνας σας!

  4. menoima permalink
    June 7, 2011 6:52 am

    Α εδώ έχουμε πολύ ερωτισμό, ερωτισμό με την σέσουλα που λένε, μια και μας περιβάλλουν ορυζώνες. Δεν είναι μόνο οι κουνουπίνες (γνωρίζατε ότι μόνο αυτές μας πίνουν το αίμα; Τα αρσενικά κάνουν δίαιτα, για να είναι πιο ελκυστικά), που ξεζάλωσαν και δέν τις μαζεύεις πιά, είναι και κάτι βάτραχοι τεράστιοι που κάνουν σερενάτα ολονυχτίς. Οι νεροφίδες απλά κάνουν μάτι μέχρι νάρθει η ώρα για πρωινό και τότε …….
    Φιλάκια Δεσποινάκι μου

    • June 7, 2011 9:52 pm

      Και τοτε τιιιι; μαθε παιδι μου να ολοκληρωνεις τις φρασεις! Καλημερα και φιλια!

  5. margarita permalink
    June 7, 2011 7:08 am

    καλα βρε δεσποινακι.. τι ειναι αυτο !! οπου πας τα ζωα επιδιδονται σε σκληρο σεξ? τι παπιες, τι σκιουροι , τι σκιουροι.. τρεχω να βρω τις καμηλες καθοτι λογω μεγεθους θα το δω και εγω η γκαβη!! ( θα ψαξω να σου στειλω και τις καμηλοπαρδαλεις απο τη Ν. αφρικη..) περιμενω τα υπολοιπα ζωικα εκτροπα απο το μερυλαντ.. μ

    • June 7, 2011 9:54 pm

      Τι φταιω εγω Μαργαριτα μου. Καλοκαιρακι ειναι και ως γνωστον το σεξ το απολαμβανον ολοι περισσοτερο. Φερε μας ανταποκριση απο της ερημους σε παρακαλω! Εδω οτι μας λαχει θα το φερνω!

  6. June 7, 2011 7:41 am

    Άντρο οργίων το μπαλκόνι σου!!! Συμβάλλει όμως στη διαιώνιση των ειδών!!!

    • June 7, 2011 9:56 pm

      Καλως το Δεσποινακι. Γι αυτο κι εγω τους το συγχωρω! Θα εχουμε περισσοτερα κουνουπια!!😀

  7. June 7, 2011 11:28 am

    θα πεθανωωωωωωωω!!!!!! τελειο!!!!!!!!!!

    • June 7, 2011 9:57 pm

      Μα σου λεωω .. μια ωρα και κρατησε. Δε θαταν τελειο;

  8. June 7, 2011 1:21 pm

    Xaxa…..εσφιξαν οι ζεστες! Τσοντα στο μπαλκονι σου!

    • June 7, 2011 9:59 pm

      Βρε λες να με πανε μεσα για προσβολη δημοσιας αιδους ? Χμμμ

      • margarita permalink
        June 8, 2011 3:33 am

        εκει που μενεις μπορει να κατηγορησουν για σεξουαλικη παρενοχληση και τα κουνουπια??? προσεχε μη σε κατηγορησουν για συνενοχη η ηθικη αυτουργια χιχιχιχιιχι!!!

  9. June 7, 2011 5:21 pm

    Α χα χα, όλα τα ερωτιάρικα πλασματακια έχουν κάνει στόχο το σπίτι σου.

    • June 7, 2011 10:49 pm

      Γεια σου Ευουλα μου. Ειδες, κατι εχει εδω η βεραντα! Σε φιλω!

  10. orfia permalink
    June 7, 2011 5:30 pm

    Ολα τα εχει το μπαλκονι σου! Θέα με θέα!! Ειδες τι κανει το καλοκαιρακι??? Αλλαζει τις διαθεσεις ακομη και του ζωικου βασιλειου!!! Φιλακια πολλα.

    • June 7, 2011 10:00 pm

      Εμ ετσι ειναι. Τα ζεστα τα μεσημερια κουλουπου κουλουπου! Φιλακια σου!

  11. June 7, 2011 6:14 pm

    Οπως και ναχει,
    μια μελαγχολια,ειμαι αναγκασμενος να την περασω..
    Βλεπεις αγαπητο μου δεσποιναριον,
    η αναρτηση με τις γατες και γατους που μου εταξες,
    αργει ακομη😦
    Θα πρεπει να περιμενω μεχρι τον Γεναρη:(
    Αλλα οταν με το καλο πλησιασει η εποχη,
    κοιτα να εισαι καλα εξοπλισμενη!
    Και προπαντος ,φροντισε να καταγραψεις τοτε
    και τα ..ηχητικα εφε😉
    Διοτι,τι σημασια εχει να ειμαστε με τις ωρες,
    σαν πεθαμενοι εραστες οπως τα κουνουπια:)

    Φιλακια και καλη εβδομαδα!

  12. June 7, 2011 10:02 pm

    Οπωσδηποτε Κωστα θα φροντισω να τραβηξω βιδεο οταν οι γατες αρχισουν τα πιτσι πιτσι. Δεν ειναι παντως πεθαμεβνα τα κουνουπια, κανε κλοουζ απ να δεις γουρλωμα το ματι το παλιοκουνουπο!
    Καλη εβδομαδα και σε σενα!

  13. June 15, 2011 8:21 am

    Τι λέγανε ,τι λέγανε??? Ακίνητα και ερωτικά τα βρίσκω τα κουνουπιδέλια!! Στο εξής τα εκτιμώ χο χο!!
    Μωρό μου η αύρα της βεράντας σου σα μαγνητάκι τα τράβηξε. Σωστό????? Σωστό!!

Leave a Reply

