Skip to content

Francis Ford Coppola Reserve wine labels – Dean Tavoularis

June 11, 2011

Στην προσφατη επισκεψη μου στην δυτικη ακτη της Αμερικης, ειχα την ευκαιρια να επισκεφθω τον αμπελωνα και το οινοποιειο του πολυ Francis Ford Coppola.  Ομολογω οτι πριμ μερικα χρονια μου ειχε κανει εντυπωση το γεγονος οτι κυκλοφορησε στην αγορα ενα ροζε sparkling wine cooler σε ρο ζ κουτακια με το ονομα της κορης του Sophia.  Το βρηκα πολυ χαριτωμενο να σου κανει ενα τετοιο δωρο ο μπαμπας σου.  Ο Φρανσις που μας χαρισε μεγαλειωδη εργα με αποκορυφωμα τον “Νονο”  πετυχε ενα φιλετακι αμπελωνα στην ακρη της Sonoma Valley, εκει που αρχιζει η Alexander Valley στην κεντρικη Καλιφορνια.  Τον αμπελωνα και την επιχειρηση θα ηθελα να τα παρουσιασω ξεχωριστα σαν τουριστικο φαινομενο, γιατι αυτο ακριβως ειναι.   Σημερα θα επικεντρωθω στις υπεροχες εττικετες των κρασιων Coppola,  που φιλοτεχνησε ο Dean Tavoularis.

Francis Coppola Reserve Pinot Noir label

O Dean Tavoularis γνωριστηκε με τον Francis στα γυρισματα του Νονου.  Καλλιτεχνικος διευθυντης σε πολλες ταινιες μεχρι τοτε ο ελληνοαμερικανος Dean  καταξιωθηκε με αυτη την ταινια.  Ο Francis Ford Coppola του ανεθεσε να φιλοτεχνησει τις εττικετες για την σειρα Francis Coppola Reserve.  Ποσες φορες εχετε πιασει τον εαυτο σας να απλωνει το χερι σε ενα μπουκαλι κρασι μονο και μονο γιατι εχει ωραια ετικκετα, η ωραιο σχημα, η ωραιο χρωμα, παραβλεποντας την ποιοτητα του κρασιου. Εγω ομολογω οτι το εχω κανει.  Πριν χρονια που κυκλοφορησαν τα κρασια τραπεζιου συνδιασμων σταφυλιων “Luna di Luna”  , τα πηρα και τα δοκιμασα ολα.  Και δεν ηταν ασχημα σαν συνοδευτικα απλων καλοκαιρινων γευματων.  Τα δε χρωματιστα μπουκαλια εδιναν στο καλοκαιρινο τραπεζι μια νοτα χαρας.

Francis Ford Coppola Reserve Syrah

Ετσι λοιπον οταν ειδα τις εττικετες του Dean Tavoularis  τις λατρεψα.  Για τα κρασια αυτα καθεαυτα θα μιλησω σε επομενη αναρτηση.  Ομολογω οτι αν μπορουσα να ταχυδρομησω μια κασα με ολα αυτα στο Maryland θα το εκανα. Δυστυχως ομως η νομοθεσια της πολιτειας μας δεν επιτρεπει να γινει κατι  τετοιο.   Τον Οκτωβρη περιμενουν να ψηφιστει η προταση επι τελους.  Παλια καταλοιπα της ποτοαπαγορευσης, η μαλλον για να ειμαι πιο αντικειμενικη,  φορολογικες διαφωνιες.

Francis Ford Coppola Reserve Cabernet Sauvignon

Ετσι κατεληξα να διαλεξω δυο μονο μπουκαλια (που ταξιδεψαν στην βαλιτσα) απο οτι καλυτερο γευστικα ειχε να μου παρουσιασει ο Francis Ford Coppola σε αυτη τη μικρη μαγευτικη γωνια της Sonoma Valley.  Αρχιμηδης λεγεται προς τιμην του θειου του Francis Ford Coppola και ειναι μεστο Cabernet με εντονες γευσεις κερασιων και δαμασκηνων.   Η εττικετα εδω δεν ειναι του Dean Tavoularis,  ομως δεν υστερει φαντασιας, και κυριως κανει εμενα μια Ελληνιδα να χαμογελω με την ελληνικοτητα της.

Στην δεξια ακρη βλεπουμε ενα κομματι απο την εττικετα του Francis Ford Coppola Reserve Chardonnay  που δεν καταφερα να φωτογραφισω ολοκληρο.   Η σειρα ” αμπελωνας και κρασια Coppola”  θα συνεχιστει σε επομενες αναρτησεις. Ως τοτε..

Σας φιλω γλυκα!

27 Comments leave one →
  1. June 11, 2011 1:16 pm

    Τι ωραία ιδέα που είχε ο μπαμπάς Κόπολα όντως. Εγώ πάλι αν μου αφιέρωναν κρασί θα ήθελα να είναι συσκευασμένο σε κουτί με κορώνα για να μην ξεχνάμε και το σήμα κατατεθέν μου…:-))))) Φιλιά αγαπημένη και περιμένουμε ανταπόκριση και άλλα sites, ναι? 🙂

    • June 13, 2011 10:45 pm

      Της εφιαξε που λες μετα κι ενα λευκο σαμπανιζε σε ροζ μπουκαλι με ροζ περιτυλιγμα. Χε χε! Αποψε εγραψα, φιλια!

  2. panathinaeos permalink
    June 11, 2011 4:35 pm

    Ζηλευω!!!!!!! Και σε θαυμαζω κυρα των αναζητησεων και των εξορμησεων, αειθαλες ον του κοσμου!!!! Το βαζω απο τωρα στο προγραμμα για την επικειμενη περιοδεια μου στις ΗΠΑ. Σονομα Βαλευ και πασης μητρος!!!!! ΜΕ την ευκαιρια θα ηθελα να ανφερω οτι ειχα την τυχη και την τιμη να συναντησω τον μεγαλο δημιουργο στη Νικαια της Γαλλιας, μια Δευτερα μετα το φεστιβαλ Καννων. Περιμεναμε το ιδιο αεροπλανο να μας παει στα σπιτια μας. Με εκπληξη συνειδητοποιησα οτι ο ηρεμος και σεμνος ανθρωπος που ξαθοτανε διπλα μου εμοιαζε στον Κοππολα. Πηρα λοιπον κι εγω το θαρος και τον ρωτησα: “Ειστε ο κ. Κοππολα;” Ναι, μου απαντησε. Τα εντυπωσιακα λαμπερα και υγρα του ματια για κλασματα του δευτερολεπτου αστραψαν. Κι υστερα επανηλθαν στην κανονικη τους κατασταση, της υπερτατης ηρεμιας. Ομολογω οτι συγκινηθηκα. Τον ευχαριστησα γιατι χωρις αντιρηση μου εδωσε το αυτογραφο του και του εσφιξα το χερι. Στην υγεια σου Φρανσις Φορντ, στην υγεια σου Σοφια (αυτη τη μεταφραση της θα μου μεινει αξεχαστη, με την Σκαρλετ να ειναι ανυπερβλητη) στην υγεια σου Δεσποιναριον!!!!

    • June 13, 2011 10:43 pm

      Αγαπημενε μου φιλε Παναθηναιε. Εαν δεν εχετε παει στην Ναπα Βαλλεϋ θα συνιστουσα να αρχιζατε απο κει. Πολυ συντομα θα γραψω περισσοτερα πανω στο θεμα ” Αμπελωνας Κοππολα” και θαθελα να το διαβασετε. Οπως και ναχει ομως, αυτες οι ευφορες κοιλαδες με τα ατελειωτα λοφακια και τα αμπελια στη σειρα, ειναι οτι πιο ομορφο εφιαξε ο ανθρωπος στη φυση. Ειστε τυχερος που γνωρισατε τον μεγαλο σκηνοθετη απο κοντα. Στην υγεια σας αγαπημενε μου φιλε!

  3. orfia permalink
    June 11, 2011 5:46 pm

    Εντυπωσιακες ετικεττες για μπουκαλια κρασιου, πρωτοτυπες ,καλλιτεχνικες. Φανταζομαι οτι και το περιεχομενο ειναι εξισου καλο!! αν και το πρωτο δεν συνεπαγεται και το δευτερο βεβαια 🙂
    Φιλακια πολλα

    • June 13, 2011 10:37 pm

      Χα χα το περιεχομενο ειναι καλο εως καλο! Ορφια θα πω περισσοτερα στο Φουντ εντ Ληζουρ. Φιλακια και περιμενε.

  4. Anonymous permalink
    June 12, 2011 1:14 am

    Τωρα που το σκεφτομαι αγαπητον δεσποιναριον,
    με χαρα θα εβλεπα μερικες ταινιες του,
    στνοδευομενες με τα κρασια του.
    Ισως ετσι μου παρουσιαζοταν και πιο καλες 😉
    Γεγονος ειναι παντως,πως ειμαι καλος ανθρωπος,και οτι εκτιμω αξιες..;)
    Δεν λεω…
    Καλα πιθανον να ειναι τα κρασια του Coppola,
    (ασχετως αισθητικης ετικεττων)
    αλλα βρε συ καλη μου,
    γιατι πας να με διαβαλεις,και θελεις να με κανεις να προβω.. σε απιστια ;
    Μια χαρα περναω με την Rioja μου 😉

    Φιλακια πολλα με την γευση της!

    Υγ..Τωρα που το ξανασκεφτηκα,
    η απιστια εχει και την γοητεια της 😉
    Δηλαδη εννοω..
    και βεβαια μπορεις να στειλεις στη Maryland.
    Αρκει να την ονομασεις ..Germany..
    και απλα να γραψεις την διευθυνση μου 😉

    • June 12, 2011 1:18 am

      Ειδες;;;
      Ουτε το ονομα μου δεν ξερω να γραψω υπο την γοητεια της 😉
      Σβηστο αμα θελεις..

    • June 13, 2011 10:35 pm

      Και δε θα καταλαβαινα ποιος εισαι αν δεν συμπληρωνες το ονομα σου αγαπητε Κωστη. Λες και εχει αλλλος κολλημα με την Ριοχα. Τα κρασια του Κοππολα πινονται, και καναδυο ειναι πολυ καλα. Το να πινεις ομως συνεχεια το ιδιο κρασι, αν μου επιτρεπεις, σε περιοροζει απο το παιχνιδι η την περιπετεια του να ταιριαζεις, να αλλαζεις και να εξουδετερωνεις γευσεις. Οποτε σε προτρεπω να απιστησεις (βαρατε με κι ας κλαιω)

  5. June 12, 2011 1:15 am

    Τωρα που το σκεφτομαι αγαπητον δεσποιναριον,
    με χαρα θα εβλεπα μερικες ταινιες του,
    στνοδευομενες με τα κρασια του.
    Ισως ετσι μου παρουσιαζοταν και πιο καλες 😉
    Γεγονος ειναι παντως,πως ειμαι καλος ανθρωπος,και οτι εκτιμω αξιες..;)
    Δεν λεω…
    Καλα πιθανον να ειναι τα κρασια του Coppola,
    (ασχετως αισθητικης ετικεττων)
    αλλα βρε συ καλη μου,
    γιατι πας να με διαβαλεις,και θελεις να με κανεις να προβω.. σε απιστια ;
    Μια χαρα περναω με την Rioja μου 😉

    Φιλακια πολλα με την γευση της!

    Υγ..Τωρα που το ξανασκεφτηκα,
    η απιστια εχει και την γοητεια της 😉
    Δηλαδη εννοω..
    και βεβαια μπορεις να στειλεις στη Maryland.
    Αρκει να την ονομασεις ..Germany..
    και απλα να γραψεις την διευθυνση μου 😉

  6. Ρούλα permalink
    June 12, 2011 6:44 am

    Σσσσ να σου πω ένα μυστικό, δηλώνω παντελώς άσχετη και όσες φορές απλώνω να επιλέξω εγώ το κρασί είναι γιατί με εντυπωσίασε η εμφάνιση. Θυμίζω εκείνους που επιλέγουν πίνακα ζωγραφικής με κριτήριο να ταιριάζει με τα χρώματα του σαλονιού. Βλέπεις δεν πίνω η ξενέρωτη αλλά ευτυχώς για την οικογένειά μου, εκτιμώ το καλό φαγητό, ειδάλλως θα πεινούσαμε.
    Θα επέλεγα τον Αρχιμήδη που η απεικόνιση παραπέμπει στη γνωστή του ρήση για το νόμο των μοχλών “Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω” σε άπταιστη δωρική διάλεκτο 🙂
    Θα μείνω συντονισμένη και για τη συνέχεια της εξαιρετικής ανάρτησης, σε φιλώ και ένα μεγάλο ευχαριστώ που μας κάνεις συνταξιδιώτες.

    • June 13, 2011 10:26 pm

      Χα χα Ρουλα, να σου πω την αληθεια κι εγω δεν ηξερα και τωρα δεν ειμαι και εξπερ, αλλα μαθαινω. Σε πρωτη φαση προσπαθω να αναγνωρισω το αρωμα του κρασιου και μερικες φορες τα καταφερνω. Εκεινο που δεν μπορω να κανω ειναι να ανακατεψω κρασια γιατι οπως ειπε κι ενας σομελιε στην ηλκια μου, δεν ειναι οτι δεν μπορουμε να πιουμε οπως οταν ειμασταν νεοι, ειναι οτι δεν συνερχομαστε τοσο γρηγορα. Φιλια και στεϋ τιουντ

  7. June 12, 2011 7:35 am

    T’ώρα να σου πω ότι έχω βρεθεί στην περιοχή και έχω και εγώ δοκιμάσει μια σειρά από κρασιά (οχι του Κοπολα). Να πω την αλήθεια, δεν ξέρω γιατί αλλα όταν βλέπω πολλά φρου και χρώματα στην ετικέτα με προδιαθέτει αρνητικά για ένα καλό κρασί. Πάντως προτιμώ το γαλλικό κρασί και όπως λέει μια καλή μου φίλη (εξπερ στα κρασιά) η Μιρειγ, συνήθως τα αμερικάνικα κρασιά έχουν υψηλότερο ποσοστο αλκοολ και είναι πιο γλυκά . Γεια σου Δεσποινάκι μου χχ

    • June 13, 2011 10:18 pm

      Πριν δυο τρια χρονια στη Ναπα Βαλλεϋ ειχα πολυ καλυτερη “οινικη εμπειρεια” καρδουλα. Κανονικα η εττικετα δεν θα επρεπε να εχει σχεση με το περιεχομενο. Αυτο που λες μου θυμιζει μια ωραια γυναικα που αμεσως νομιζουμε οτι ειναι και “κενη” . Η φιλη σου η Μιρειγ σωστα τα λεει, στατιστικα ετσι ειναι. Εχουν κανει ομως σπουδαιες προοδους και οι καλιφορνεζοι. Κι εγω προτιμω τα γαλλικα αλλα και τα ιταλικα. ΧΧΧ

  8. June 12, 2011 9:13 am

    Υπέροχο ποστ,αξίζει δε να προσθέσουμε και τις απίστευτες μουσικές που συνοδεύουν τις ταινίες του..όσο για το κρασί…η ετικέτα κερδίζει..η ιδέα επίσης…φιλιά πολλά!

    • June 13, 2011 10:13 pm

      Ευχαριστω Γλαυκη μαϊ νταρλινγκ. Ηταν μια ενδιαφερουσα εμπειρια που θα την ολοκληρωσω σε αναρτησεις ως το τελος της εβδομαδας. Για μενα οι εττικετες και τα αμπελια ηταν οτι πιο ωραιο ειδα σ’ αυτη τη γωνια της Σονομα Βαλλεϋ. Φιλια καλο μου!

  9. June 12, 2011 1:33 pm

    Σε ζηλεύω και για την εικόνα αλλά και για τη γεύση…. στο επόμενο ταξίδι…..

  10. June 13, 2011 10:10 pm

    Στο επομενο ταξιδι αν δεν εχεις παει να πας στην Napa Valley. Και να κανεις μια σταση στην “πρωτευουσα” να ανεβω κι εγω!

  11. June 14, 2011 7:59 am

    Εξαιρετική (as usual) ανάρτηση. Το επόμενο βήμα του ‘πολύ’ κου Coppola, να… γίνει δήμαρχος Θεσσαλονίκης (άντε, έστω του Σαν Φρανσίσκο).

    • June 15, 2011 9:05 pm

      Καλως τον Γερασιμο. Ευχαριστω πολυ! Χα χα, δεν νομιζω να ενδιαφερεται για τετοια, και βεβαια οπως θα αναφερω και σε επομενη αναρτηση, μια επιχειρηση εστησε και μαλιστα κερδοφορα, σκηνοθετης αλλα και μπιζνεσμαν.

  12. June 14, 2011 8:50 am

    Στην υγειά σου Δεσποινάκι, εύχομαι να τα συνοδεύσετε με υπέροχα γεύματα και γλυκιά παρέα! Εξαιρετικές οι εττικέτες!
    Φιλιά

    • June 15, 2011 9:06 pm

      Ευχαριστω Δεσποινακι μου. Ετσι ειναι, τα μεταφεραμε απο τοσο μακρυα, θα τα απολαυσουμε με αγαπημενους φιλους.

  13. June 14, 2011 10:31 pm

    άσχετον.
    το επιθετο Ταβουλάρης ειναι ροδίτικο (συγκεκριμενα απο την δυτικη πλευρα του νησιου).
    Μηπως ο καλλιτεχνης ειναι “δικο μας παιδι”;

    • June 15, 2011 9:08 pm

      Πολυ πιθανον, η πληροφορια δεν υπαρχει πουθενα Γαβριλακι.

  14. June 15, 2011 9:01 am

    Εικόνες,μουσικές και τώρα γεύσεις Coppola!! Συνδιασμός απόλυτα παρείστικος!!

    Δεν περνούν και οι μήνες γρήγορα να μου ρθεις:::DDDD

  15. June 15, 2011 9:10 pm

    Ας χαιρομαστε καθε στιγμη Κατερινακι. Λα βιτα ε μπελλα αλλα και δυσκολη συγχρονως. Φιλια! Μολις μαθω θα σου πω!

Leave a Reply

