Skip to content

the day after

June 30, 2011
tags: ,

Έχω ετοιμάσει ένα πόστ με λουλούδια του καλοκαιριού. Το βάζω στην άκρη για αύριο. Δεν έχω διάθεση ούτε για λουλούδια, ούτε για φιν φον.

Παρ´ όλο που ήμουν υπέρ του μεσοπροθεσμου για λόγους που δε θα ανάπτυξω εδω, το γεγονός ότι πέρασε δεν μου προκαλεί αυτο που λέμε ικανοποίηση εγωισμού.

Ακόμα και να είχε περάσει χωρίς επεισοδεια, πάλι δε θα έβγαινα να χλευασω την αντίθετη άποψη. Μου πήρε μια ζωή αλλα έμαθα να κινουμαι ανάμεσα στο ¨ασπρο¨ και το μαύρο, και ότι η παροιμία με τις δυο όψεις του νομίσματος είναι σοφη.

Στην πραγματικότητα, μια μέρα μετα και αφου έχω διαβάσει σχεδόν ότι έχει κυκλοφορήσει στο ιντερνετικο μου οπτικό πεδίο, έχω δει βίντεο, φωτογραφίες, αναλύσεις, κραυγές, απειλές, σοφιες αλλα και ανοησίες, η γεύση είναι πικρή.

Τα έκτροπα τα περιμέναμε. Δεν είχα καμία ψευδαίσθηση ότι οι συγκρούσεις θα ήταν περισσότερες απο κάθε άλλη φορά. Και τους κουκουλοφόρους τους περιμέναμε. Και κεφαλιά να ανοίξουν περιμέναμε. Όταν τελικά γίνεται ο απολογισμός, όλοι οργιζομαστε και στεναχωριομαστε γιατί άλλο είναι να τα περιμένεις, κι άλλο να τα βλέπεις σε βίντεο η σε φωτογραφίες. Ακόμα χειρότερα φαντάζομαι αν είσαι εκεί και βιωνεις το μενος.

Οι κουκουλοφόροι είναι ίσως απο τις πιο μεγάλες πληγές της κοινωνικοπολιτικης μας πραγματικότητας. Αν ήμουν ψυχολόγος, θα σου ανελυα τις αιτίες που δημιούργησαν το παρακράτος. Όμως είμαι πολίτης, και σαν πολίτης το βλέπω σαν τεράστιο πρόβλημα. Και ψυχολόγος να στο παίξω, όταν διεκδικεις με το πρόσωπο καλυμενο, είσαι εγκληματίας. Και κατηγορώ όλους τους μέχρι τώρα κρατούντες που το ανέχονται, το προκαλουν η το υποστηριζουν.

Η αστυνομία σε πολλές συγκρούσεις έδρασε απαράδεκτα και με εντελώς παρακρατικο τροπο. Δεν αρνούμαι ότι έπρεπε να προστατεύσει μια διαδικασία που είτε σου αρέσει είτε όχι ήταν κοινοβουλευτική και δημοκρατική. Και δεν φανταζεσαι τι θα είχε γίνει αν δεν υπήρχε αυτός ο κλοιός. Θα σου πω μετα. Στεη χηαρ.

Τα χημικά τα βρίσκω εγκληματικά. Την αντίσταση όχι. Μια εικόνα λέμε, χίλιες λέξεις.  Κάθε διαδηλωτής και κάμερα κάθε αγανακτισμένος και βίντεο. Δε το λέω σαρκαστικα. Κι εγω το ίδιο θα έκανα. Έχει δημιουργήσει ένα δημοσιογραφισκο μέσα μας το Ίντερνετ.  Ενα αναλυτη, ενα σχολιαστη. Η ερμηνεία κάθε εικόνας μπορεί να κινηθεί στα πλαίσια απόδοσης ευθυνών, οικτου, η και απογοήτευσης. Και ο καθένας βάζει την δικη του εκδοχή σαν λεζάντα.

Η αστυνομία έδρασε με εντελώς παρακρατικο τροπο. Συνήθως εδω είναι που επεμβαίνει η μαμά μου με το γνωστό ρητό: ¨ είσαι πολυ μακρυά για να ξερεις¨. Σωστά δεν ήμουν εκεί.  Τα βιντεο ειδα. Δεν έχω καμία αμφιβολία όμως ότι έγιναν έκτροπα. Οτι τραυματιστηκε και αρρωστησε κοσμος με τα χημικα. Πολυ φοβάμαι ότι απο παλιά, έχουν μείνει στην ελληνική αστυνομία κατάλοιπα υπεροχής λόγω εξοπλισμού. Αν η αστυνομία δεν καταλάβει οτι είναι εκεί για να προστατεύει τους πολίτες και τις δημοκρατικες διαδικασιες, και όχι για να κανει επιδιξη δύναμης, τότε μια ζωή θα σκοτωνομαστε. Η αλλαγη δεν γίνεται αποτομα με τις αλλαγές των κυβερνήσεων, αλλα με αλλαγή νοοτροπίας στην εκπαίδευση της αστυνομίας.

Δεν σε άφησε να περάσεις προς τη Βουλή; Καλα σου έκανε. Δεν εχεις καμια δουλεια στη Βουλη μεσα στην οργη σου να διακοψεις μια δημοκρατικη διαδικασια της οποιας εισαι κομματι. Εξ αλλου πολυ περισσοτεροι απο σενα δεν ηταν στην πλατεια, κι αυτο κατι μπορει να σημαινει. Σε χτύπησε με το γκλομπ χωρίς αιτία; Είναι κτηνος. αυτός, όχι όλοι.

Δε φαντάζομαι πάντως να νομίζεις ότι αν σε άφηναν να περάσεις τον κλοιό θα είχαμε τώρα Δημοκρατία άμεσα ¨;

Όταν άρχισα να γράφω αυτο το κειμενο, αλλού ήθελα να καταλήξω! Μέσα σε όλα αυτά που διαβάζω λοιπόν περιλαμβάνεται η λέξη ¨ Χούντα ¨ και μάλιστα με κεφάλαια για έμφαση. Λοιπόν κοιτα να σου πω. Αν δεν την έζησες την Χούντα, καλο θα είναι να μην την ξεστομιζεις έτσι αβίαστα.

Άντε μωρε, σιγά που θα τους φοβηθώ, μου είπε η Ντανυ, αλατοσφαιρες έχουν. Όταν μάζεψα τον καλυκα απο το κρασπεδο της Στουρναρα, τρεξαμε να κρυφτουμε. Ο Αλέξανδρος  Σπαρτιδης (παιδικος φιλος) δεν πρόλαβε. Ο χουντικος καθηγητής μου έδωσε ανάποδα τυπωμενα εγχειρίδια και μου είπε να ξεκουμπιστω γιατί πήρα τη θέση κάποιου αρσενικού. Και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Δέκα στρατιωτικούς σε κάθε σχολή είχαμε, μα τα ματιά τους καρφωμενα πάνω μας. Ο Νικος ο κρητικος ελεύθερο πνεύμα αλλα ακακο, χάθηκε μια μέρα. Όταν γύρισε ήταν σακατεμενο το μυαλό του απο το ξυλο που εφαγε. Δεν συνήλθε ποτε. Δεν τα λέω αυτά για εντυπωσιασμό. Δεν ξέρεις τι σημαίνει φιμωτρο, και να μη το μάθεις ποτε. Είσαι ελεύθερος να μιλήσεις, να διαδηλώσεις, να φωναζεις, να ψηφίζεις.

Γενικά δε μου αρέσει να κάνω συγκρίσεις διαφόρων εποχών στο χρόνο. Η ιστορία είναι οδηγός, αλλα τα κοινωνικοπολιτικα μοντέλα αλλάζουν. Οι παραλληλισμοι έχουν όρια που δεν μπορούμε να υπερβούμε. Όμως ο παραλληλισμος των πρόσφατων γεγονότων με Χούντα είναι εντελώς ¨εκτος¨.

Σας φιλω γλυκα.

Advertisements
41 Comments leave one →
  1. Anonymous permalink
    July 1, 2011 6:49 am

    Καλημέρα Δέσποινα.
    Κάθε εποχή έχει τους δικούς της μηχανισμούς. Της εποχής μας είναι πιο έξυπνοι, πιο αθόρυβοι, και πιο αποτελεσματικοί.
    Εγώ ήμουν μικρή και δεν ξέρω, ούτε είχα αριστερούς στο περιβάλλον,αλλά από ότι ξέρω τότε το καθεστός ήταν εναντίον ενός μέρους του λαού, τώρα είναι εναντίον όλου ..
    Το μέλλον διαγράφεται ομιχλώδες. Ψυχραιμία από όλους και σύνεση χρειάζεται, αλλά το δεύτερο δεν είναι γνώρισμα των Ελλήνων.
    Πολλά φιλιά.

    • July 1, 2011 1:01 pm

      Καλημερα Ανωνυμη, αν και νομιζω οτι ξερω οτι εισαι η φιλη μου η Σ. Οπωε και να εχει, εγραψα αυτο το κειμενο εν πληρη γνωσει οτι δεν θα συμφωνησουν πολλοι μαζι μου. Ας παρω αυτο που λες οτι ” τότε το καθεστός ήταν εναντίον ενός μέρους του λαού” . Διαφωνω, ενα καθεστως δικτατορικο ειναι εναντων βασικων ελευθεριων. Του λογου της σκεψης της δημιουργιας. Να μου λειπει να ζω σε ενα κρατος οπου οποιος δε μιλα την εχει καλα. Τωρα το ” τώρα είναι εναντίον όλου ..” ουτε αυτο το πιστευω. Το μελλον θα ειναι σκοτεινο, ουτως η αλλως. Μακαρι να βγω ψευτρα, θα πτωχευσουμε. Το θεμα ειναι ποτε και σε ποιο σημειο ανακαμψης. Φιλια κι απο μενα και σ’ ευχαριστω για το σχολιο!

  2. July 1, 2011 7:18 am

    Οι Έλληνες είμαστε πρωταθλητές της δικαιολογίας. Και προκειμένου να αποφύγουμε τις ατομικές ευθύνες μας για τη σημερινή κατάσταση, φτάσαμε να μιλάμε και για ‘χούντα’…

  3. July 1, 2011 7:20 am

    Οι Έλληνες είμαστε πρωταθλητές της δικαιολογίας. Και προκειμένου να αποφύγουμε τις ατομικές ευθύνες μας για τη σημερινή κατάσταση, φτάσαμε να μιλάμε και για ‘χούντα’…

    • July 1, 2011 7:22 am

      Οι Έλληνες είμαστε πρωταθλητές της δικαιολογίας. Και προκειμένου να αποφύγουμε τις ατομικές ευθύνες μας για τη σημερινή κατάσταση, φτάσαμε να μιλάμε και για ‘χούντα’…

      (Αχ τι τράβηξα μ’ αυτό το σχόλιο…. μπαρδόν οικο-δέσποινα)

      • July 1, 2011 1:07 pm

        Γερασιμε μου! Προς στιγμην σκεφτηκα.. μα τι συμπνοια σκεψης σ’ αυτο το σπιτι! Χα χα. Υπαρχουν και ατομικες και συνολικες αλλα και ευθυνες διαχειρησης παγοσμιων κεφαλαιων. Ας τις βαλουμε την καθεμια στη θεση της κι ας της αποδωσουμε το βαρος που της ανηκει. Συντονισμος κακοδιαχειρησης. Ας δουμε τι μπορει ο καθενας να κανει τωρα. Και ειμαι περιεργη δηλαδη. Αν η κυβερνηση και η αντιπολιτευση τα βρισκανε και πεφτανε με τα μουτρα στη δουλεια (λεμε τωρα οι φαντασμενοι) τι θα εκανε ο κοσμος?

  4. July 1, 2011 8:28 am

    Μαζί σου!

    • July 1, 2011 1:14 pm

      Ταχυδρομε μου ξερεις τι με πονα περισσοτερο. Οταν σκεφτομαι οτι οι συμπατριωτες μου ειναι μεσα στη μαυριλα και κανουν σπεσμωδικες κινησεις. Με πονα και που η αστυνομια ειναι τα χαλια της τα μαυρα, και δεν την σουλουπωσαμε οταν ειχαμε ευκαιριες. Τωρα..

  5. July 1, 2011 8:34 am

    συμφωνώ απολύτως, μα απολύτως και με όλα.
    καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο
    φιλια

    • July 1, 2011 1:19 pm

      Τζιτζι, μακαρι η επομενη γενια να σκεφτεται σαν εσενα. Διαολιζομαι οταν τους βλεπω να αναλωνονται σε θεωριες και ιδεες που θα μας καταντησουν Κορεα. Καλο Σ/Κ και φιλια!

  6. μαργαριτα permalink
    July 1, 2011 9:46 am

    κατ αρχας καλο μηνα.. φαντασου να βλεπεις αυτα απο τη μια και να ακους τη γερμανικη τηλεοραση απο την αλλη.. οταν εχουν καει πριν ενα χρονο τρεις ανυρωποι αδικα, φανταζεσαι το πανικο οπρσμενων εκει την τεταρτη?? εχουν ξεφτυλιστει πολλες λεξεις δυστυχως.. ,, λυπαμαι που το επαναλαμβανω… ( για πολλα απο αυτα φταινε τα μιντια ) Απο σημερα αφηνουμε τα πρωτοσελιδα σαν ειδηση.. αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα επιστρεψουμε..

    • July 1, 2011 1:25 pm

      Καλο μηνα Μαργαριτα μου. Αν δε διαλυθει αυτο το καρκινωμα, δεν προκειται να παμε μπροστα. Δε λεω στην οργη απανω γινονται πολλα, οχι ομως να φαγωθουμε και να σκοτωθουμε. Θαθελα πολυ να σκεφτεται ο κοσμος απο μονος του και να μη γινεται φερεφωνο του καθε δημοσιογραφου/ εκφωνητη/ η επαγγελμαιτια συνδικαλιστη.

  7. July 1, 2011 8:44 pm

    Δεσποιναριον, δεν νομιζω οτι η διαδικασια που ακολουθηθηκε ειναι σημαντικοτερη απο την ουσια. Αυτο που εχουμε σημερα στην Ελλαδα δεν ειναι Δημοκρατια. Το παρον πολιτικο συστημα εδω και παρα πολλα χρονια αποτελει μια παρωδια δημοκρατικων διαδικασιων και βρισκω παρα πολυ λογικα οσα συμβαινουν.
    θα μου πεις (και παρα πολυ σωστα) : μεχρι τωρα , καλα ηταν ολα βαλμενα αφου ετρωγαν οι κρατουντες και μπουκωνονταν οι πολιτες με δανεια – και τωρα που τα λεφτα τελειωσανε, τωρα μας επιασε η καψα για τη Δημοκρατια. Και θα εχεις απολυτο δικιο.

    Εγω θα προτιμουσα οι αγανακτισμενοι να αγανακτουν για την αναξιοκρατια που επικρατει στη χωρα, για τους πουλημενους διαγωνισμους, για το εθσφατον οτι ο πιο ανικανος εχει περισσοτερες πιθανοτητες να βολευτει απο τους πραγματικα ικανους, απο τον κανονα οτι ο προϊσταμενος σε μια δημοσια υπηρεσια θα πρεπει να ειναι και κομματοσκυλο και ηλιθιοδεστερος ολων. Δεν υποτιμω τη σημασια των αδειων κατσαρολικων, αλλα ο ελληνικος λαος , εαν ηταν ‘ενταξει’ με τον εαυτο του, θα επρεπε να ειχε βγει στους δρομους πολυ πριν. Οταν επρεπε να παρεις το βυσμα να σε βολεψει ή… να μην δρασει αρνητικα τουλαχιστον, παρεμβαινοντας υπερ αλλων -λιγοτερο ή περισσοτερο ανικανων.

    Οι κουκουλοφοροι ανδρωθηκαν απο το κατα τα αλλα ‘δημοκρατικο καθεστως’ που εχουμε. Και εδψω θα συμφωνησουμε : ολοι χρησιμοποιησαν το φαινομενο των κουκουλοφορων ολα αυτα τα χρονια. Η παραδοχη της υπαρξης ομως ‘παρακρατους’, ποσο αποδεικνυει την δημοκρατικοτητα του καθεστωτος που μας κυβερνα; Τι σχεση εχει η δημοκρατια με το παρακρατος της; Γιατι κι αυτο δικο της ειναι.

    Με λιγα λογια, Δεσποιναριον, διαφωνω μαζι σου στο εξης :
    θεωρεις οτι στην Ελλαδα υπαρχει σημερα αυτο που λεμε κοινοβουλευτικη δημοκρατια. Λαθος. Υπαρχει και υπηρχε καθ’ολη τη διαρεκια των ετων που καταλαβαινω τον κοσμο, μια κομματοκρατια του χειριστου ειδους, μια βυσματοκρατια αηδιαστικη, ενα πλιατσικο στα οικονομικα του κρατους, μία δικτατορια των ηλιθιων, των κομπιναδορων , των ανικανων και των αμορφωτων. Και εαν αυτο εσυ το λες “δημοκρατια”, συγγνωμη αλλα εγω δεν το λεω τιποτα.
    Υπ’αυτες τις συνθηκες, το καλυτερο που εχω να προτεινω δεν ειναι τιποτα λιγοτερο και τιποτα περισσοτερο παρα την καθαιρεση αυτου του συστηματος για να πανε οι κλεφτες ειτε στη φυλακη ή εν παση περιπτωσει καπου αλλου (κι ας μεινουν και ατιμωρητοι!) , μονο και μονο για να φυγουν απο εδω. Να πανε να καταστρεψουν αλλον τοπο. Να κλεψουν κια λλα, αλλα οχι εδω. Να τα φανε μονοι τους, αλλα αλλού..

    Ενα πραγμα με στενοχωρει βαθυτατα αυτες τις μερες.
    Δεν μού αρεσει καθολου το κλιμα που δημιουργειται, βασει του οποιου το πολιτικο φασμα της Ελλαδας ξαναγυρναει στο εξης πολυ επικινδυνο μοντελο. Το μοτνελο αυτο δεν ειανι τιποτε αλλο απο την good old διακριση του πολιτικου φασματος της ελληνικης πολιτικης πραγματικοτητας. Οτι δηλαδη υπαρχουν εν τελει δυο μονο παραταξεις : το ΚΚΕ και ολοι οι υπολοιποι. Αποκαρδιωτικο – και μακαρι να μην ερμηνευω σωστα αυτα που βλεπω και ακουω τελευταια.

    (αμαν, τι σχολιο ειναι αυτο;κοτζαμ αναρτηση..
    αυτα που κοροιδευουμε, τα κανουμε τωρα.. πφφ)

  8. July 1, 2011 8:58 pm

    Και επειδη με εχει πιασει οιστρος, συνεχιζω.

    Κανεις αναφορα ερπι ελευθεριας του λογου και ελευθεριας της εκφρασης στη σημερινη Ελλαδα. Λοιπον, κι εδω διαφωνω.

    Αρκει να κανεις ενα ζαππινγκ στα καναλια και θα δεις για τι πραγμα μιλαω.
    Ελευθερια εκφρασης απλως προς δηθεν.
    Ακομα και το φεησμπουκ -που πλεον ειμαι σιγουρος οτι ειναι το συγχρονο οπιο του λαου- χρησιμποιειται ως πηγη πληροφοριων για οσους ειναι εντεταλμενοι να γνωριζουν ποιος πιστευει τι. Μη σου πω οτι αποτελει και εναν τροπο αβλαβους εκτονωσης πολλων ανθρωπων, που νομιζουν οτι με ενα εμ[πνευσμενο στατους εκαναν κατι πολυ σημαντικο..

    δεν εχουμε ελευθερια εκφρασης στην Ελλαδα σημερα. Οταν ψηφιζοταν το Μεσοπροθεσμο, και εαν καποιος που μιλουσε ελληνικα ξαφνικα εβλεπε τις ειδησεις της ΝΕΤ χωρις να ξερει τι συμβαινει, θα νομιζε οτι προσγειωθηεκ τουλαχιστον στην Ελβετια. Για να μην μιλησω γαι τα ιδιωτικα καναλια ή ακομα και τις εφημεριδες. Γιατι ο κοσμος τους εχει πλεον γυρισει την πλατη;επειδη ειναι ακριβες;Οχι. Επειδη δεν ενημερωνουν. Πωλουν απλως dvd.

    Πρεπει αν σταματησει πια αυτος ο μυθος οτι στην Ελλαδα σημερα μπορει να μας διοικουν κλεφτες και να μην τιμωρειται κανενας, αλλά… μιλαμε ελευθερα.
    Δεν μιλαμε ελευθερα.
    Δεν υπαρχει ελευθερια στην Ελλαδα σημερα
    Δεν ζεις ελευθερα οταν δεν ξερεις τι σου ξημερωνει και δεν μπορεις να κανεις προγραμματισεις το μελλον σου σαν ανθρωπος νεος, με ονειρα και σχεδια.

    .

    • July 1, 2011 9:14 pm

      και τελειωνω :
      εαν εχουμε Χουντα σημερα στην Ελλαδα;
      Οχι δεν εχουμε Χουντα.
      Εχουμε απλως εκφυλισμενους δημοκρατικους θεσμους που δεν λειτουργουν. Υπαρχει τεραστια διασταση αναμεσα στους θεσμους του παλοτικου συστηματος και την πολιτικη βουληση του λαου. Δεν ειανι τυχαιο οτι ο ‘ΚΑΝΕΝΑΣ’ νικα σταθερα στις δημοσκοπησεις. Κατι θα πρεπει να σημαινει αυτο.

      Και βεβαια, δεν εχουμε Δημοκρατια στην Ελλαδα. Αυτα τα ειπαμε παραπανω῎

      αυτα λοιπον που λες, αγαπημενο μου Δεσποιναριον.

      (και εξ αιτιας ολων αυτων που σου ειπα, προτιμω τελευταια στο μπλογκ να το παιζω ‘Αθηνοραμα’ πχ δειτε αυτο, ακουστε εκεινο κλπ κλπ, για να μη ριξω κανενα μπινελικι χοντρο)

      • zwaki permalink
        July 3, 2011 11:04 am

        Γαβριήλ, like εις τη νιοστή! :)))

  9. elenikresta@gmail.com permalink
    July 1, 2011 9:37 pm

    Αχ Δεσποινάκι…
    Τυχερή είσαι που έφυγες και ζεις και εργάζεσαι κάπου καλύτερα από δω…
    Τίποτα άλλο δεν έχω να σου πω…
    Τυχερή…

  10. July 1, 2011 10:25 pm

    Aγαπητη Δεσποινα
    Μακαρι να πανε ολα καλα που δεν το βλεπω,ενα μονο εχω να πω, πρωτη φορα ειδα Ελληνες να ψαχνουν στα σκουπιδια για να βρουν να φανε και με την πεινα δεν μπορει να τα βαλει κανεις,ευτυχως που ζεις εξω.

  11. Anonymous permalink
    July 2, 2011 9:22 am

    Δεσποιναριον!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δυσκολα τα πραγματα.
    Και θα γινουν ακομα δυσκολωτερα.
    Τα δυο μεγαλα κομματα εξουσιας εχουν ολοκληρωτικα χρεωκοπησει. Αλλα η πολιτικη σκηνη δεν αναδεικνυει τιποτε καινουργιο πλεον του Καρατζαφερη και της Μπακογιαννη και του Κουβελη, οποτε εχομεν αδιεξοδο πολιτικο. Το πολιτικο αδιεξοδο συμβαδιζει με την ελλειψη πολιτικης ηγεσιας και την επαυξανει. Οδηγουμεθα λοιπον σε κενο πολιτικης, στο οποιο και αναπτυσσονται διαφοροι οργανισμοι τυπου κουκουλοφορων, αναξελεγκτων αστυνομικων, και αλλων παρομοιων ομαδων που λυμαινονται τον δημοσιο χωρο και τοπο.
    Ας μην ομως ξεχναμε και τα της οικονομιας. Ειμεθα χρεωκοπημενοι και δεν υπαρχει διεξοδος στο οικονομικο προβλημα. Αν το συνδυασεις αυτο με την πολιτικη ενδεια, τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα, και φοβουμαι οτι θα εχομε επιδεινωση σε ολα τα μετωπα.
    Δεν μπορω να ισχυρισθω οτι εχομε πολλη η λιγη δημοκρατια, ομως αυτο το οτι εχουμε θα γινει πολυ λιγωτερο και ευρισκεται σε κινδυνο.
    Αναμενω καταστροφικες εξελιξεις στα τελη του 2012 – μεσα του 2013. Βεβαια η εντροπια των καταστασεων ειναι τοσο υψηλη που ολα μπορει να συμβουν πολυ γρηγορωτερα.

  12. Δεσποιναριον permalink*
    July 2, 2011 10:38 am

    @Γαβριήλ, Γαβριλακι καταιγίδα. Πρώτα πρώτα σ´ευχαριστω που έκανες τον κόπο να τα γράψεις όλα αυτα και με αρκετά συμφωνώ. Η ουσια του κειμένου μου στρέφεται κατα της λέξης ¨ Χούντα ¨. Θα σταθώ σε δυο τρία σημεία. Όταν κλήθηκε ο λαός στις κάλπες και ψήφισε χωρίς να του δίνουν το σταυρωμενο ψηφοδέλτιο, αυτο είναι δημοκρατική διαδικασία. Αν δεν υπήρχε κλοιός αστυνομίας και δέκα χιλιάδες αγανακτισμένοι έμπαιναν στη Βουλή και γινόταν το έλα να δεις, αυτο δεν είναι Δημοκρατία. Τη λες κομματοκρατια. Εδω δεν θα διαφωνησω, όμως εσυ την ψηφισες. Όταν διάγνωσης με κάποιον δεν τον ψηφίζεις, όταν διαφωνεις με όλους ρίχνεις λευκό. Για μένα μερικά πράγματα εξ ορισμού έχουν μια δύναμη. Επίσης όταν ζητάς καθαίρεση ενός συστήματος καλο είναι να έχεις ένα συγκεκριμένο μπακαπ πλάνο, όχι της αορίστης μορφής Δημοκρατία άμεσα. Σέβομαι τους λόγους που δεν σου αρέσει η παρούσα διοίκηση, πίστεψε με κι εγω της βρίσκω πολλά ψεγαδια.
    Δικομματισμός, βρες μου ένα κράτος που να μην έχει δικομματισμό και θα σου πω μπράβο. Εξαιρούνται τα απόλυταρχικα καθεστώτα αλλα δεν θα πάρω.

  13. Δεσποιναριον permalink*
    July 2, 2011 11:05 am

    @Γαβριλακι συνεχίζω. Εκφυλισμενη Δημοκρατία. Τεράστιο θέμα κι εγω γράφω απο ένα ταμπλετακι σήμερα. Θα επανέλθω. Τεράστιο. Οι εφημερίδες κλείνουν, μόνο και μόνο γιατί τις γονατισε το Ίντερνετ και η οικονομία. Όπως ακριβώς εδω κλείνουν τα βιβλιοπωλεία το ένα μετα το άλλο.
    Ελευθερία λόγου υπάρχει, εφόσον κι εσυ κι εγω μπορούμε να λέμε την γνώμη μας χωρίς να μας συλλαμβάνουν. Στο κομφούζιο του Ίντερνετ συμφωνώ μαζί σου. Καλύτερα όμως να έχω επιλογή παρα να μην έχω.
    Μας διοικούν κλέφτες, είμαστε κλέφτες, η διοίκηση μας είναι εσωτερική μας διαδικασία.. Αν σήμερα δεν υπήρχε η παγκόσμια κρίση που μας έχει φέρει εδω, και είμασταν βολεμένοι θα είχαμε βρει αλλα να τρωγομαστε.
    Οι νέοι όντως σήμερα έχουν τεράστιο πρόβλημα. Η κρίση περιορίζει τις επιλογές. Δεν φοραω παρωπίδες. Η ελευθερία περιορίζεται απο την οικονομική κρίση, όχι απο στρατιωτικό νομό. Αυτο θέλω απλά να πω.

  14. Δεσποιναριον permalink*
    July 2, 2011 11:13 am

    @Ελένη μου ελπίζω να περνάει ότι δεν μιλώ απο τη θέση κάποιου βολεμένου, αλλα κάποιου που σκέφτεται και κρίνει. Μια ένσταση στην Χούντα έπρεπε να την κάνω. Εκφυλισμενη Δημοκρατία, θα επανέλθω.

  15. Δεσποιναριον permalink*
    July 2, 2011 11:21 am

    Γιάννα, είτε ψηφιζοταν το μνημόνιο, είτε όχι, κανείς δεν πιστεύει ότι θα γλιτώσουμε την πτώχευση. Και αν εγω παραπάνω είπα ότι ήμουν υπέρ είναι καθαρά για λόγους ταιμινγκ, διπλωματίας, πιθανής αξιοπιστίας και βάλε. Θα δούμε χειρότερα. Ήθελα να ήξερα όμως, αν έσπαγε ο κλοιός, τι θα γινόταν. Ποιος θα μας έσωζε απο την οργή; Τώρα που το ψηφίσαμε, μπορούν να πάρουν αυτα τα δέκα παλιοευρω και να δώσουν μια ώθηση στην ανάπτυξη ώστε να πτωχευσουμε με κάτι στα χέρια; Μποουν να τα βρούνε για λίγο;

    • July 2, 2011 1:05 pm

      κι εγω σκεφτηκα πολλες φορες τι θα γινοταν αν εσπαγε ο κλοιος και γινοταν το ‘ελαν να δεις’. δανειζομαι μια δηλωση του ΚΚΕ (το οποιο δενε χω σε καμμια υποληψη και το ξερεςι δεσποιναριον) αλλα οταν την ακουσα, συμφωνησα : οταν θα γινει η επανασταση, (που θα ειναι εκπορευεται απο τον λαο, αρα θα ειναι οντως υπερ του λαου -αυτη η παρενθεση ειναι δικη μου και οχι του ΚΚΕ) -τοτε, την ακριβως επομενη ημερα οαλ θα δουλευουν παντου ρολοι.
      αυτο.

      • July 2, 2011 1:06 pm

        διορθωνω *ολα αντι για ‘οαλ’
        νομιζω οτι ειναι κατανοητο, αλλα ειπα να το διασαφηνισω

  16. Δεσποιναριον permalink*
    July 2, 2011 1:35 pm

    Ο οποίος λαός όμως, πρώτον δεν είναι όλος ο λαός, δεύτερον, έχει πολιτικά διάφορα απόψεων, κι ας μουτζωνει τώρα συναινετικα. Τρίτον, τίποτα δε θα δούλευε ρολόι την άλλη μέρα. Θα τρωγοντουσαν οι επαναστάτες για την εξουσία, θα μας εχ… Σορρυ .. Όλος ο δυτικός κόσμος απο κάθε άποψη, θα μπαιναμε σε μια ατέλειωτη περιπέτεια πτωχοι και καταφρονεμενοι. Εδω στην Αίγυπτο που ο κόσμος επαναστάτης κατα της δικτατορίας και καλα έκανε, ακόμα να επιβάλλουν δημοκρατικές διαδικασίες. Αν θελουμε λοιπόν να γίνουμε βόρεια Κορέα τότε πάω πασσο. Ο δικός μας λαός αυτή τη στιγμή δε θέλει όλος το ίδιο πράγμα.

  17. July 2, 2011 2:57 pm

    Θα συμφωνήσω διαφωνώντας, σε κάποια σημεία τουλάχιστον, δυστυχώς δουλεύω Κ.Σερβίας δίπλα στο Public, όλες αυτές τις ημέρες παρακολουθώ κάποιες φορές από κοντά, κάποιες άλλες διασχίζοντας για να φύγω όλους αυτούς τους ανθρώπους, κάθε ηλικίας που προσπαθούν να αντιδράσουν, κόσμια επί 30 ημέρες ( αν εξαιρέσεις τις ανοικτές παλάμες) στην περικοπή της ζωής τους και της αξιοπρέπεια΄ς τους.
    Δεν συμφωνώ με τη βία, από όπου κι αν προέρχεται, όμως δεν συμφωνώ και με τους πολιτικούς από όπου κι αν προέρχονται, ακόμη και τώρα συμπεριφέρονται και “κυβερνούν” ατομικά.
    Λυπάμαι για τα όνειρα του ανιψιού μου, για την νόνα μου που προσπαθεί να ζήσει αξιοπρεπώς με τις περικοπές στα 650 ευρώ της σύνταξής της, για την μιζέρια, την απραξία και πάνω από όλα στεναχωριέμαι γιατί μας αφήνουν (οι δικοί μας εννοώ ) να βουλιάξουμε χωρίς σχέδιο, χωρίς ανάπτυξη, χωρίς μέλλον.
    Δεν ξέρω αν θα έφευγα ακόμη κι αν μπορούσα… η επόμενη μέρα όμως με έκανε να το σκέφτομαι πολύ…αυτή τη χώρα και την πόλη την αγαπώ πολύ και με πονάει, όπως όλους μας να την βλέπω καμένη και βανδαλισμένη.

  18. Lonely permalink
    July 2, 2011 6:01 pm

    Δεσποινα μου γεια σου, εχω διαβασει το κειμενο σου εδω και μερες και οσο λεω να το προσπερασω τοσο δε μπορω. Θα σταθω μονο σε μια φραση σου. ”… Σε χτύπησε με το γκλομπ χωρίς αιτία; Είναι κτηνος. αυτός, όχι όλοι….”. Ξερεις τι ξερω εγω απο τα λιγα που ξερω απο αυτον τον κοσμο…οτι οταν γινεται μια αδικια δεν την επικροτω ουτε την προασπιζω. Αν καποιος απο το team σου ερχοταν και εριχνε μια κατραπακια σε εναν τυπο απο το ανταγωνιστικο team μια αλλης εταιριας, θα πηγαινες εσυ και οι λοιποι συναδελφοι σου να τον βαρεσουν επισης ή θα έβαζες τον συγκεκριμενο ανθρωπο να περασει πειθαρχικο στην εταιρια σου και το team σου θα το αποδοκιμαζε?? Ε λοιπον αυτο ειναι το σωστο…να γινει. Και στην προκειμενη περιπτωση δεν εγινε,και δε θα γινει, γιατι τα κτηνη ολα τους (και ειμαι απο οικογενεια αστυνομων γιαυτους που θα βιαστουν να μιλησουν) αντι να τον πιασουν και να τον απομακρυνουν τον καθε σκατομπατσο που εχει ορεξη για τσαμπουκαδες απεναντι σε αοπλο πληθος τον σιγονταριζαν και βαραγαν μαζι με αυτον. Που ειναι τα ονοματα ολων αυτων που επιτεθηκαν σε ολο αυτο το κοσμακι?? Που??

    Ποτε δεν ημουν μεταξυ του ασπρου και του μαυρου. Καταλαβαινω τα προσωπικα/υποκειμενικα συμφεροντα του καθενος αλλα η αληθεια ειναι μια και μοναδικη… Η προσωπικες μας αληθειες ειναι πολλες…αλλα αυτο δε τις κανει αυτοματως κακες, ή καλες..τις κανει απλα υποκειμενικες, μια αλλη οπτικη γωνια καθε θεματος αν θες. Η αληθεια ομως παραμενει η μια και η μοναδικη σε ολα τα θεματα. Μαθηματικα απλη.

    Υπαρχουν επισης πολλες μορφες απαγορευσης. Σε μια οικογενεια που το παιδι ας πουμε εχει μαθει να αλωνιζει και να κανει οτι θελει το να πει ο γονιος οτι θα παει στο κρεβατι στις 2000 ειναι για το παιδι αυτοματως χουντα, οταν για ενα καταπιεσμενο το να παει στις 2000 ειναι η νορμα. Και εγω δε θεωρω οτι ειναι χουντα αυτο που συμβαινει στην Ελλαδα αυτη τη στιγμη, τουλαχιστον οχι του Πολυτεχνειου η χουντα, αλλα και ελευθερια δεν ειναι επισης….. γιατι αν υπαρχει το μαυρο της χουντας του Πολυτεχνειου και το ασπρο της δημοκρατιας του Σωκρατη, τοτε αυτο που γινεται τωρα στην Ελλαδα ειναι πολυ μα πολυ σκουρες αποχρωσεις του γκρι…

    (με θυμωσε λιγο το ποστ σου αυτη τη φορα…)

  19. DonnaBella permalink
    July 2, 2011 6:30 pm

    Αυτο που τρομαζει πιο πολυ αυτη την εποχη ειναι αυτη η απαξιωση που διαπιστωνω γυρω μου, προσωπων, θεσμων, ιδεων, λεξεων, ανθρωπων. Ενας απυθμενος αρνητισμος, και ακομα δεν εχει φανει αν μας εχει απομεινει μια κοινη πιστη σε καποιες αξιες , να μας ανασυρει ξανα στην επιφανεια. Δεν εχω μνημες απο χουντα, δεν ειμαι σιγουρη που αναλογει η ευθυνη, αλλα φοβαμαι πως πολυ πριν βγουνε στο σφυρι τα ασημικα, ειχαμε ηδη βγαλει στο σφυρι ο,τι ιδιαιτερο μοιραζομασταν και μας εκανε Ελληνες, με αντικρυσμα ενα πρωτο τραπεζι σε μια κενη σελεμπριτοσαπουνοφουσκα. Δος μοι παν στω, και ταν γαν κινησω. Που παταμε? Τι μας ενωνει? Τι κοινο αγαπαμε, και τι κοινο εχουμε? Εχω την αισθηση οτι επειγει να τα επαναπροσδιορισουμε ολα αυτα, για να επαναπροσδιορισουμε την πορεια μας.

  20. July 2, 2011 6:31 pm

    Στην ουσια Πόπη μου, δεν βλέπω να υπάρχουν ουσιαστικές διαφωνίες. Κι εγω ποναω με τις καταστροφές, αλλα και με όνειρα των νέων. Και με τον πόνο των συνταξιούχων. Κι αυτο το Χούντα δεν θα το έπιανα αν δε το είχα δει τόσες φορές γραμμένο. Η διαφωνία είναι μάλλον στο μεσοπρόθεσμο. Για μένα, αν το συγκρινω με την εναλλακτική, είναι προτιμότερο. Χωρίς να λέω ότι είναι η σωτηρία, αλλα μια ελπίδα, πάντα αναλογιζομενη τις εναλλακτικές.

  21. July 2, 2011 6:46 pm

    Λονλινακι, ευχαριστώ για την άποψη σου, δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Όμως δεν είπα πουθενά ότι δεν πρέπει να τιμωρηθούν οι αστυνομικοί που κακοποιησαν τον κόσμο. Και αν οι συνάδελφοι τους που δεν αμφιβάλλω ότι θα υπάρχουν και άνθρωποι μεταξύ τους τους είδαν θα πρέπει να τους καταγγείλουν. Τώρα θα μου πεις τι λέω, φοβάται ο Γιάννης το θεριο.
    Οι προσωπικές μας αλήθειες όντως είναι υποκειμενικες και οι εμπειρίες διαμορφώνουν την γνώμη μας. Δεν καταλαβαίνω γιατί θύμωσες, για μένα όταν μπορώ να μιλάω, να ψηφίζω ελεύθερα, να κυκλοφορω όπου θέλω οπότε θέλω, δεν είναι Χούντα. Αυτή είναι η κεντρική μου ιδέα και φυσικά βασίζεται στις δικές μου εμπειρίες. Τώρα ότι γενικά είμαστε..σκ.. Ε αυτο δεν είμαι και τόσο ανόητη, και το βλέπω, και το φοβάμαι.

  22. July 2, 2011 7:05 pm

    Donnabella μου, γεια σου. Πόσες φορές δε ταφ σκέφτομαι κι εγω έτσι. Εύκολες απαντήσεις δε βρίσκω. Κι αν με ρωτουσες τι θέλει ο κόσμος, θα σου έλεγα ειλικρινά, τη βολή του. Όταν καλείται να ψηφίσει παει για μπάνιο, τώρα μουτζωνει. Οι δε κυβερνώντες δίνουν τα χειρότερα δείγματα συμπεριφοράς και πολιτικής συμφεροντολογιας. Δεν έχω απαντήσεις, αλλα και οι προτάσεις θέλουν γόνιμο έδαφος. Ο θυμός δεν είναι γονιμο έδαφος!

  23. July 2, 2011 9:34 pm

    εγω απορω ..απο που αντλεις αυτη την ολυμπια ψυχραιμια και γραφεις τοσο ηρεμα σχεδον αποστασιοποιημενα για πραγματα που διαβαζοντας σε βλεπω πως σε πονανε..
    -ειναι χαρισμα αυτο!
    με τα περισσοτερα δε…συμφωνω!!!!
    Οχι δεν εχουμε χουντα , εχουμε απορρυθμισμενους ανθρωπους και σαστισμενους που τα χουν χαμενα μπροστα στο ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ.
    γιατι αυτο ζουμε ..το τελος μιας εποχης , πολυ βλαχομπαροκ κατα τη γνωμη μου!

  24. July 2, 2011 9:35 pm

    “δε” και οχι δε(ν)*

  25. July 2, 2011 10:04 pm

    Talisker, είμαι ήρεμος άνθρωπος απο φύση. Ποναω και μάλιστα πολυ! Όμως ίσως και το γεγονός ότι δε τα ζω απο κοντά όπως εσείς να παίζει ρόλο. Ακόμα δέχομαι την αντίρρηση και την αλλού άποψη και την συζητώντας. Μακάρι να τελειωσει αυτή η εποχή, αλλα να αλλ;ξουν και οι νοοτροπίες. Αυτο είναι το δύσκολο.

  26. Lonely permalink
    July 3, 2011 12:36 am

    Δε με θυμωσες εσυ με τα γραφομενα σου εκτος απο το σημειο που ανεφερα στο σχολιο μου, με θυμωνει η ολη κατασταση… Με θυμωνει γιατι επι χουντας – την χουντα που αναφερεις οτι εζησες – υπηρξαν αστυνομικοι που κληθηκαν στην Αθηνα για να υπηρετησουν εκεινη τη χουντα. Και ειπαν οχι…αντισταθηκαν στο ”καθηκον” τους, στη δουλεια τους, στη χουντα, και πληρωσαν με παραμεθωριο και δυσμενεις μεταθεσεις… Αλλα ειχαν παντα το κεφαλι ψηλα, και το εμαθαν στα παιδια και τις εγγονες τους να ξερουν και να ζουν με τις αξιες τους και υπηρετουν μονο τα ιδανικα τους…Και γι’αυτο θυμωνω με ολα αυτα τα καθικια που θα βγουν να πουν οτι αυτη ειναι η δουλεια τους, αυτες τις εντολες ειχαν κλπ κλπ…

    τεσπα… στεναχωρα πραγματα…ανθρωποτητα απλα.

  27. panathinaeos permalink
    July 3, 2011 6:57 am

    Δεσποιναριον!!!!!!!!!
    Δυσκολα τα πραγματα και θα γινουν ακομη δυσκολωτερα.
    Η χρεωκοπια της οικονομιας ειναι δεδομενη, απλα δεν την αφηνουν να χαρακτηρισθει και κλινικα χρεωικοπημενη, αφου επιχειρειται η οχυρωση του ΕΥΡΩ και των μηχανισμων που το στηριζουν.
    Οι τραπεζες που κατεχουν ελληνικα ομολογα εχουν ηδη αρχισει να κανουν προβλεψεις για απαξιωση τουλαχιστον 40%.
    Οσον αφορα την πολιτικη, αυτη εχει επισης χρεωκοπησει.
    Και μαλιστα θα μπορουσα να πω οτι η χρεωκοπια της πολιτικης οδηγησε και την οικονομια στην χρεωκοπια.
    Δεν θα επιχειρησω να χαρακτηρισω το ειδος πολιτευματος που εχουμε σημερα. Αρκει να πω οτι τα δυο κομματα εξουσιας εχουν απαξιωθει σημαντικα, και δημιουργειται πολιτικο κενο. Ποιες δυναμεις θα το καταλαβουν; Μεχρι στιγμης το καταλαμβανουν οι κουκουλοφοροι. Μπακογιαννη, Κουβελης και ΑΡΜΑ Πολιτων ειναι μαλλον καρικατουρες παρα νεα σχηματα με προοπτικη. Επικινδυνα παιχνιδια με απροβλεπτη συνεχεια.
    Αυτο που λεμε “λαος” εχει επισης αποσυντεθει. Και καταβυθιζεται στο λυματα. Δυστυχως οι πραγματικα φτωχοι θα γινουν ακομη φτωχοτεροι, οι πλουσιοι ακομη πλουσιωτεροι, ενω η λεγομενοι μεσαιοι και μικρομεσαιοι θα συνεχισουν να κλαιγονται και να οικτιρουν τη μοιρα τους, που σε μεγαλο βαθμο δημιουργησαν οι ιδιοι με το να μην πληρωνουν φορους τοσους αιωνες.
    Το θεμα ειναι τι θα γινει μετα την χρεωκοπια. Ως τοτε θα ζουμε ολοι τον αργο και φρικαλεο θανατο.

  28. zwaki permalink
    July 3, 2011 10:55 am

    Δέσποινα, θαυμάσιο το κειμενο σου, ξερεις γιατί; 1. Ειναι ψύχραιμο.2. Εϊναι αντικειμενικο. 3. Δεν είναι εμπρηστικό. Αν διαβάσεις (που διαβάζεις) το νετ θα δεις οτι τέτοια χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν στα κειμενα που ο καθένας μας πια ως “δημοσιογραφος” γραφει με το κιλο. Θα συμφωνήζω μαζι σου εκτος απο το τελευταιο. Δεν εζησα τη χουντα και δε θα μιλήσω για αυτήν (αν και έχω μια χαρά άποψη και για δαύτην). Ζω, όμως, τη “δημοκρατία”. Και είμαι σχεδον πεπεισμένη οτι αυτο το πολίτευμα δεν ειναι δημοκρατία. Σφεταιρίζεται το ονομά της.

  29. zwaki permalink
    July 3, 2011 11:29 am

    Θα μου επιτρέψεις να δευτερολογήσω, τωρα που διαβασα και οσα ειπωθηκαν στο σχολιασμό. Θα ήθελα να ρωτήσω έναν απο αυτούς που ήθελε να μπουκαρει στη βουλή. Ηξεραν τι ψηφιζόταν στη Βουλή? Ήξεραν τι είναι μεσοπρόθεσμο? Μνημόνιο ήξεραν περυσι τι ήταν? Πτώχευση (λέξη υπερκαραμέλα) τι είναι? Τι συνέπειες έχει ή θα ειχε για τη χώρα μας? Απαντώ, μετα βεβαιότητας: Όχι, δε γνώριζαν. Εϊναι ένα άβουλο πλήθος χώρις γνώσεις, ψυχραιμία και ατιολογημένα αιτήματα. Αυτα τα πλήθη με τρομάζουν. Γίνονται άβουλη μάζα που “ψάχνε锨για βοσκό ή για … λύκο. Τα γεγονότα αυτά ωθούν το χάος. Εγω θα ήθελα να συνειδητοποιήσει ο πολίτης αυτού του κράτους ότι αν θέλει να χτυπήσει πραγματικά το κατεστημένο πρέπει να ξεκινήσει αποστασιοποιούμενος απο τη μάζα. Ας γίνει μονάδα, πρόσωπο, άτομο…ας καλλιεργήσει το νου του, τη διάνοιά του και τότε θα αρχίσει η οικοδόμηση μιας αληθινής αλλαγής. Μακριά απο κοπάδια.

  30. July 3, 2011 9:33 pm

    Αγαπητωτατε Παναθηναιε. Πολυ το φοβάμαι κι εγω αυτο, ολοι οι σοβαροί αναλυτές τα ίδια λένε. Και Το πολιτικό κενό το δέχομαι. Όμως δεν πιστεύω στους απο μηχανής θεούς όσο κι αν θαθελα. Ούτε και σε λαϊκές ανατροπές με άμεση Δημοκρατία. Κι εγω θέλω να δω κάτι καινούργιο. Είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο; Σαν πλειοψηφία; Πολυ φοβάμαι πως όχι. Και όσοι είναι έτοιμοι, δεν έχουν κάποιον να τους αντιπροσωπεύει. Όσο για την χρεωκοπια, το θεμ είναι σε τι κατάσταση θα μας βρει. Η δική μου ένσταση ήταν απλά στην κατάχρηση της λέξης Χούντα.

  31. July 3, 2011 9:40 pm

    Ζωακι μου, ευχαριστω για τα καλα λόγια. Ποιος το είπε παραπάνω, ο λαός σε τεύχη, επιτυχημένη έκφραση. Κι όποιον ρωτήσουν τι θέλει, έχει και μια διαφορετική απάντηση. Όλα μα όλα αυτα τα δικαιολογω. Όλοι επηρεάζονται απο αυτή την κατάσταση, όλοι. Συμφωνώ ότι η γνώση αποτελεί μοναδικό όπλο για την αντιμετώπιση της κρίσης, και ψυχραιμία.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: