Skip to content

les fleurs d’ ete’

July 4, 2011

Λουλουδια υποσχεθηκα, λουλουδια φερνω! Οι φωτογραφιες ειναι απο διαφορα μερη. Το ξενοδοχειο Gaylord στο National Harbor που εχει καταπληκτικους κηπους, απο το Σαν Φρανσισκο στην λιμνη Mercede,  τα χαμομηλια απο τον Ομαλο στην λεβεντογεννα,  τα γερανια (παλια φωτογραφια αλλα  η καλυτερη μου)  απο το Erice στη Σικελια,  οι τουλιπες την αγορα Naschmarkt στην Βιεννη, οι νεραγκουλες στο μπαλκονι μου, οι πανσεδες στη γλαστρα μου,  η ορχιδεα, τα τριανταφυλλα,  οι ηλιοι απο μπουκετα που ειχα παρει κατα καιρους.

Σας φιλω γλυκα και υποσχομαι φωτογραφικο οδοιπορικο απο το τετραημερο ταξιδακι μου στην West Virginia.  Φορθ οφ Τζουλαη ιν δε καντρι! Χη χωωω!

Πάλ’ ήλθε καλοκαίρι κ’ οι κάμποι όλοι ανθίζουν.
Aλλ’ απ’ το παραθύρι δύσκολα φθάνεται.
Και το υαλί μικραίνει-μικραίνει, χάνεται.
Το πονεμένο μάτι θολώνει, πιάνεται.
Βαρυά τα κουρασμένα πόδια, δεν μας στηρίζουν.

(Κ. Καβαφης “Η ελεγεια των λουλουδιων”)

Λίγα λουλούδια αν θέλεις στείλε μου και πάλι φίλε μου απόψε

λουλούδια ο κήπος επλημμύρισε έμπα και μύρισε και κόψε.

Ενα γερανι κοκκινο λουλουδισε στη γλαστρα,

κι ηρθε μια πεταλουδα που πετουσε σαν τρελλη..

και ποιος να ξερει αραγε τι τουπε η ξελογιαστρα,

κι εκεινο εκοκκινισε ακομα πιο πολυ.

Τριαντάφυλλο κλειστό είδε ένα παιδάκι
κι ήταν τόσο γελαστό,
χαρωπό και μυριστό, το τριανταφυλλάκι.
Νέο τριαντάφυλλο, τριανταφυλλάκι.

Αχ! λουλούδι τροφαντό, είπε το παιδάκι,
θα σε κόψω, δε βαστώ.
Αν με κόψεις, σου κεντώ το μικρό χεράκι,
είπε το τριαντάφυλλο, το τριανταφυλλάκι.

Ξεκαρδίζεται, γελά, το τρελό παιδάκι,
το τραβά, το ξεκολλά,.
τι αγκάθια, τι πολλά στο μικρό χεράκι!
Αχ! κακό τριαντάφυλλο, τριανταφυλλάκι.

14 Comments leave one →
  1. Πέννυ permalink
    July 5, 2011 1:11 pm

    Πόσο όμορφα τα λουλούδια σου!!! Δύσκολο να ξεχωρίσεις ένα ή δύο… αλλά όχι ακατόρθωτο… διαλέγω τους πανσέδες και τις νεραγκούλες γιατί είναι λουλούδια του αγρού, ταπεινά, πολύχρωμα και πανέμορφα και ο ερχομός τους σημαίνει και τον ερχομό της άνοιξης… οι τουλίπες για την ιδιαιτερότητα του λουλουδιού ετσι τυλιγμένο σαν αγκαλιά, τα τριαντάφυλλα για την αρχοντιά και τους συμβολισμούς που κουβαλάνε, και τέλος τον εντελώς ξεχωριστό ήλιο με την καρδιά γεμάτη σποράκια και το υπέροχο καλοκαιρινό του χρώμα….
    Φιλάκια…

    • July 7, 2011 12:55 am

      Πεννυ μου γλυκεια! Να μη ξεχναμε τα χαμομηλακια! ειναι τα πιο μικρα και ταπεινα. Τι θα καναμε χωρις τα λουλουδια; Ευχαριστω για την παρουσια σου παντα εδω. Φιλακια κι απο μενα!

  2. μαργαριτα permalink
    July 5, 2011 1:43 pm

    αντε να κανω μια παραχωρηση σημερα και να μη ξαναπω τι ΥΠΕΡΟΧΑ ανθη ειναι οι μαργαριτες ( αν δεν τις μαδας) .. πανσεδες οι νικητες σημερα.. αντε να βαλουμε λιγο χρωμα στη ζωη μας!! Μ.

    • July 7, 2011 12:53 am

      Μη μαδας τις Μαργαριτες, παραποοοοονεμενο μου,
      εισαι η καλη μου μοιρα και το πεεεεεε πρωμενο μου!
      Χρωμα χρωμα, και χαρα παντα σε σενα και τους αγαπημενους σου!

  3. July 5, 2011 4:56 pm

    ta thelw olaaaaaaaa!!!!!!!!

  4. July 5, 2011 7:56 pm

    Πολύ όμορφα! Γέμισε η οθόνη χρώμα!

  5. Ρούλα permalink
    July 5, 2011 8:41 pm

    Πολύ όμορφα τα καλοκαιρινά λουλουδάκια που μας έφερες και φέτος, έτσι για να εστιάζουμε και σε κάτι όμορφο. Life is good! Χη χωωω 🙂

    • July 7, 2011 12:48 am

      Τα θυμασαι τα περσυνα ε; Ειμαι σιγουρη. Λαϊφ ιζ α μποουλ οφ τσερις! Φιλακια!

  6. July 5, 2011 9:59 pm

    Έτσι, λίγη αισιοδοξία και άφθονο χρώμα είναι ότι χρειαζόμαστε αυτή την εποχή και αυτές οι ροζ τουλίπες εμένα προσωπικά με ξετρέλαναν!!! Να περάσεις υπέροχο τριήμερο και να μας φέρεις πίσω κι άλλες, μοναδικές φωτογραφίες.. Και υλη για το site…:-)))))) Φιλιά αγαπημένη…

    • July 7, 2011 12:46 am

      Αρχιζω σιγα σιγα σημερα Ευακι να φερνω φωτογραφιες. Ελπιζω ως το Σ/Κ να σκαρωσω κατι πιο συγκεκριμενο. Φιλια χαρα μου!

  7. July 6, 2011 7:41 am

    Υπέροχα χρώματα!!!! Στόλισα το γραφείο σήμερα Δεσποινάκι μου!!

    Σου έχω πει πως μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι?? Πολλάκις!!Που το μαύρο χρώμα το κάνεις γκρι και το καταλήγεις ροζ!!

    Σε φιλώ γλυκά

    Καθυ::))))))

    • July 7, 2011 12:44 am

      E! χρειαζεται Κατερινα μου, στιςιστορικες στιγμες που ζουμε, πρεπει να βρισκουμε τροπους να χαιρομαστε. Τα λουλουδια παντα μας κανουν να αισιοδοξουμε. Σε φιλω κι εγω πολυ και σε πεθυμησα!

Leave a Reply

