Skip to content

colorful Shepherdstown West Virginia

July 10, 2011

Αγαπημενοι φιλοι,  με εχει πιασει μια μπλογκοβαρεμαρα, αλλο πραγμα.  Μια βδομαδα εχω που γυρισα απο την Γουεστ Βιρτζινια και καθομαι και κλωσσαω τις φωτογραφιες. Η αληθεια ειναι οτι, επειδη υπαρχει πεσμενη διαθεση γενικα, με επηρρεαζει κι εμενα και σκεφτομαι.  Καλα ο κοσμος ανησυχει για το μελλον του,  τι τον ενδιαφερει η Γουεστ Βιρτζινια;  Αλλας παλι φορες (σαν σημερα)  οταν εγω μαζευω τις αγαπημενες μου φωτογραφιες,  λεω.. κοιτα.. να τις μοιραστεις με τα παιδια.  (Τα παιδια ειστε εσεις παιδια) Οπως και να εχει, ακομα και στην μεγαλυτερη αγωνια, το να ξεφευγεις λιγο ειναι απαραιτητο. Ετσι λειτουργει το μυαλο και η ψυχη του ανθρωπου.  Ετσι ειναι ο ορισμος της αυτοαμυνας.  Θα αρχισω σημερα με τις πιο αγαπημενες μου φωτογραφιες απο το περασμενο Σαββατοκυριακο. Απο αυτες που κοιτω και καμαρωνω σαν το γυφτικο σκεπαρνι.. κοιτα τι εβγαλα!  Το κλασσικο παιχνιδι με τον εαυτο μου. Εντελως εσωτερικη διαδικασια, φωτογραφιζω και μετα .. θαυμαζω.  Παμε λοιπον..

σουρουπο,  η παλια Οπερα φωτισμενη

παμπαλαια καγκελα σε μπλκονακι

μια μαργαριτα με κοιτουσε χαμογελαστη στην ακρη του δρομου

στην λαικη

ουτε ξερω πως το λενε, αλλα μ’ αρεσει..μ’ αρεσει το πορτοκαλοκοκκινο λουλουδι στο θαμνο

η West Virginia εχει και οινοπαραγωγη

πρωινη δροσια

μαρκιζα φωτογραφειου

τα πιο ομορφα χρωματα του καλοκαιριου

ντεκορ μεσοπολιτειακο!

σε κηπο

βραδυνη βολτα

παντου γλαστρες

και η αγαπημενη μου, κοκκινο τριανταφυλλο, αφιερωμενη σε ολους εσας.

Σας φιλω γλυκα και την επομενη δοση θα σας δειξω και το χωριο!

18 Comments leave one →
  1. July 10, 2011 3:00 pm

    Πολυ ωραιες φωτογραφιες Δεσποινιω!

  2. July 10, 2011 3:09 pm

    Καλησπέρα Δεσποινάκι🙂

    Ήμουν fb, και είδα αμέσως την ανάρτηση😉
    Κατ’ αρχήν, το ότι υπάρχει ένα πρόβλημα στον κόσμο ή και πολλά, δεν σημαίνει ότι πρέπει να κάτσουμε εκεί πάνω και να το αναμασάμε. Σημαίνει ότι το δουλεύουμε, και με υπομονή το λύνουμε. Οπότε ταυτόχρονα μπορούμε να ζούμε και την ζωή μας φυσιολογικά, και να κοιτάμε και την West Virginia.
    Εκείνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πως και εσύ και εγώ, βγάλαμε φώτος με κάγκελα…
    Τυχαίο;

    Πολλά φιλιά, και μην αφήνεις τις σκέψεις να σου ρίχνουν την διάθεση

    • July 10, 2011 6:22 pm

      Καλησπερα Λιλακο μου. Εχεις δικιο, ομως ο καθενας εχει τη δικη του ψυχολογια και ειναι δυσκολο να αισθανομαστε ολοι το ιδιο. Μακαρι να τα ριχναμε ολα πισω μας και να προχωραγαμε. Μερικοι μπορουν αλλοι παλι οχι. Εγωω ουσα ακομα αισιοδοξη και πεισματαρα, θα συνεχισω να φερνω εικονες χαρουμενες.
      Τα καγκελα οταν ειναι περιτεχνα, ειναι αντικειμενα θαυμασμου. Τα δικα μου ειναι και πανω απο εκατο χρονων. Γεροκαγκελα δηλαδη.
      Φιλια κι απο μενα. Ισως να μην το πιστευετε εσεις αλλα ειστε φιλοι μου και του καθενος η ψυχολογια μου ειναι σεβαστη και επηρρεαζομαι. Καλη σου εβδομαδα.

  3. July 10, 2011 3:26 pm

    Αγαπημένη, όσο λειτουργεί η αυτοάμυνα μας θα αλλάζουμε κέφια και θα ξεφεύγουμε γιατί έτσι πρέπει για να μπορούμε να αντέχουμε και να πηγαίνουμε παρακάτω… Οπότε, keep up the good work και συνέχισε να μοιράζεσαι μαζί μας εικόνες και χρώματα… Φιλιά!!!!
    υ.γ. Εγώ ξέρεις με τι κόλλησα, έτσι? Με τα υπέροχα ροζ καγκελάκια… Μακάρι να ήταν έτσι οι φυλακές που μας κρατάνε αιχμάλωτους….:-)

    • July 10, 2011 6:25 pm

      Πρεπει να λειτουργει πρεπει. Μονο ετσι θα σταθουμε ορθιοι και θα παμε μπροστα. Σ’ αρεσανε τα καγκελακια ε; Μα ειναι γλυκα! Φιλια!

  4. July 10, 2011 4:29 pm

    Η μια καλυτερη απο την αλλη ειναι φιν-φονιτα μου!

  5. orfia permalink
    July 10, 2011 5:27 pm

    Ωραιο φωτογραφικο ταξιδι!!! Συνεχιζε να μας ταξιδευεις…ξεχνιομαστε μαζι σου Δεσποινα μου!!! Φιλια πολλα.

    • July 10, 2011 6:27 pm

      Ευχαριστω Ορφια μου. Μα ειναι δυνατον να μη παρω μαζι μου τους μπλογκοφιλους. Καλη εβδομαδα και φιλια!

  6. July 10, 2011 7:18 pm

    Αγαπητο Δεσποινακι,
    ποτε δεν θα παψουν να υπαρχουν τα πασης φυσεως προβληματα.
    Ουτε λυνονται απο μονα τους οταν τα εξωραιζουμε,
    ουτε πρεπει να μας γινονται τροχοπεδη.
    Ο καθενας εχει την δικη του ισορροποια μαζι τους😉
    Ειναι γεγονος ομως, οτι δεν μπορουμε να εχουμε συνεχεια μια ροζ κατασταση😉
    Απροπο ροζ και καγκελα..
    Το χρωμα αυτο κανει θαυματα στον κατεναυσμο νευρων!
    Υπαρχει μια μοντερνα φυλακη στην Ελβετια,
    που οι δυστροποι φυλακισμενοι,αντι να παρουν φαρμακευτικη αγωγη για να ηρεμησουν,
    κλεινονται για μιση ωρα εως σαρραντα λεπτα σε ενα ροζ κελι και ηρεμουν😉
    (Εννοειται πως ολα εκει μεσα ειναι βαμενα ροζ.Απο το πομολο,τον νεροχυτη,το κρεββατι,τα σεντονια,το πατωμα,οι τοιχοι,το ταβανι και το πατωμα)
    Τελος παντων,,
    Αχρειαστη να ειναι😉
    Ααα..μην το ξεχασω..
    Μου αρεσαν και μερικες αλλες φωτογραφιες!
    Καλο περασμα ξανα,
    μεσα στην νεα εβδομαδα!

    Υγ..Δεν ξερω..
    τα μαδουν τα τριανταφυλλα;
    Κι αν ναι, με..τι αρχιζουν😉

    • July 12, 2011 11:48 pm

      Εγω συμβιβαζομαι και με μια πορτοκαλια, σωμον η εστω και τυρκουαζ κατασταση. Τελος παντων οπως και ναχει Κωστα ειναι πολυ σωστο αυτοπου ειπες για τις ισορροπιες του καθενος. Που επειδη αλλαζουν καθε τοσο μονο ισορροπιες δεν πρεπει να τις λεμε.Ανισορροπιες; Ισως.
      Τα τριανταφυλλα δε τα μαδανε,λιγι πιο πανω εχει κατι μαργαριτες.
      Τι φωτογραφιες ;;;;; Τελειωνει η εβδομαδα κι εγω τωρα επισκεφτηκα το μπλογκ μου.Μιλαμε για προθυρα διαζυγιου. (με τομπλογκ εννοειται) Αντε να βγαλουμε το καλοκαιρι.

  7. July 10, 2011 7:30 pm

    εν τω μεταξυ εγω νομιζα πως εισαι στην Αθηνα:::)) δεν θα σταματησω να λεω πως σε αυτο το μπλοκ οι φωτογραφιες εχουν κατι αλλο, ειναι το μεγεθος, ειναι ο φακος , ειναι η φωτογραφος απο πισω …δεν ξερω αλλα λατρευω να βλεπω φωτο εδω…

    επισης δεν θα σταματησω να λεω πως δεν πρεπει να μας επηρεαζει τοσο η κριση ωστε να μην μπλοκαρουμε …η να μην σκεφτομαστε τα ομορφα , η κριση μας χρειαζοταν κι αν τη δουμε θετικα εσπασε πολλα αποστηματα…το θεμα ειναι να διαχειριστουμε τα παντα υπερ μας …
    dont give uppppp pou lene kai oi placebo!!!xxxxxxx

    μου την εδωσε τωτα !!! θα μπλοκαρω -ποσταρω κι εγω!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχ

    • July 12, 2011 11:51 pm

      Χαιρομαι που σου αρεσουν οι φωτογραφιες. Μπερδεψα κοσμο οταν ειπα οτι κανω τσιττ τσατ με τις φιλες μου ε; Ετσι ειναι αυτα τα μηνδηα! Θεωρω οτι μαλλον το καλοκαιρι και η ανεμελια φταιει περισσοτερο για αυτη την αδρανεια. Θα γινω πιο δυναμικη το φθινοπωρο .. ετσι λεω! Μπορει!
      Φιλια!.

  8. Πέννυ permalink
    July 11, 2011 5:26 am

    Καλά κάνεις και καμαρώνεις τις φωτογραφίες σου Δέσποινα… είναι εξαιρετικές… και εμείς τα παιδιά ευχαριστούμε που μας κάνεις κοινωνούς των περιπλανήσεών σου.. Καλημέρα… Καλή εβδομάδα να έχουμε!

    • July 12, 2011 11:52 pm

      Πεννουλα μου, κοντευει να τελειωσει η εβδομαδα..καλο υπολοιπο λοιπον. Φιλια κι ευχαριστω!

  9. μαργαριτα permalink
    July 11, 2011 2:58 pm

    ενταξει η κριση =κριση.. αλλα ποτε θα παω εγω στη Γοεστ Βιρτζινια?? την κριση την ξερω αλλα το τσοπανοχωρι σου οχι.. οποτε ψηφιζω μπλογκ με φωτογραφιες ( εστω και με ροζ καγκελα) δεν ξερω κανενα που να λυνει προβληματα μεσα στη μαυρη θλιψη και τη μιζερολογια.. φιλακια ( κρατα και καμια τοπ-φωτογραφια για τα χειροτερα οταν μας βρουν..)

    • July 12, 2011 11:54 pm

      Μπα τιποτα αγαπημενο μου Μαργαριτακι.Περνα η ωρα μας! Αυτο..ξεχνιομαστε. Παντως να ερθεις ναπαμε μαζι και να φερεις και τον Βαυαρο να κρινει την αυθεντικοτητα!

Leave a Reply

