Skip to content

The hat issue

July 17, 2011

Πεντε χρονια καπελα.  Απο το 2007 καθε καλοκαιρι το Δεσποιναριον σας αποχαιρετα με ενα καπελο.  Ετσι και φετος. Στραβα το καπελακι μου και γι αλλες παραλιες.  Πρεπει να σαςομολογησω οτι το τελευταιο καπελο το απεκτησα μολις χθες.  Και το πετυχα στο σπορ και σουπερ πρεπυ καταστημα  J Crew σε καλοκαιρινες εκπτωσεις μολις 8 ντολλαρς.  Ναι ναι επεσα πανω σε κατι ογδοντα τοις εκατο εκπτωση σε ολα τα καπελα.  Μου γυαλισε και η ροζ κορδελλα, ειμαι και σε ροζ/πλαμ φαση και το βουτηξα χωρις δευτερη σκεψη.  Χθες το απογευμα το φορεσα και πηγα στο σπιτι της ωραιοτατης κουμπαρας που ειχε γεννεθλια.  Καλα με τοπου με ειδε εβαλε τα γελια.  Το βραδυ που γυριζα σπιτι στο φαναρι σταματα διπλα μου ενα τζιπ.  Μεσα δυο κοριτσακια με τη μουσικη στη διαπασων. Ξαφνικα σταματα η μουσικη και ακουω.. χελλοοουυυυ.. Γυρναω και μου φωναζουν..Γουη λαϊκ δε χατ.. γου αρ ωσομ!  Τα γλυκα μου!!  Γκιγκλ γκιγκλ!!

Αλλος ενας χρονος περασε και ηρθε η ωρα να πουμε γκουντμπαϊ φορ δε σαμερ, μπατ νταρλινγκζ αϊ προμις γιου δις,  αϊ’λ σεντ γιου ωλμαϊ λαβ εβριντεη ιν εη λετερ σηαλεντ γουιθ εη κις.

Ευχομαι σε ολους και ολες καλο υπολοιπο καλοκαιριου.  Προσπαθηστε να ειστε αισιοδοξοι και θετικοι.  Οσο γινεται.  Σας αγαπω, τον καθενα  και την καθεμια ξεχωριστα, γι αυτο που ειστε και γι αυτο που μου χαριζετε εδω και πεντε χρονια.

Καπελο 2007

Καπελο 2008

Καπελο 2009

Καπελο 2010

Καπελο ανοιξη 2011

Καπελο καλοκαιρι 2001

Και το πιο  αγαπημενο μου καπελο απο ολα, το καπελο 2009. Panama hat made in Ecuador.

Σας φιλω πιο γλυκα απο καθε αλλη φορα και θα τα πουμε τον Σεπτεμβρη.

Πη Ες. Μαζι με το μπλογκ μου μεγαλωνουμε και αλλαζουμε.

13 Comments leave one →
  1. Πέννυ permalink
    July 18, 2011 5:13 am

    Καλό καλοκαίρι Δεσποινάκι….
    Κι αν ο δρόμος σε βγάλει στα μέρη μας, στείλε ένα μηνυμα…
    Θα χαρώ να σε δω και πάλι…
    Φιλάκια πολλά και να περάσετε τέλεια!!!

  2. July 18, 2011 10:37 am

    Καλές διακοπές!! Να γυρίσεις γεμάτη εικόνες, εμπειρίες και κεφάτη για έναν μακρύυυ χειμώνα! Τα blog σε χαιρετούν!

  3. July 18, 2011 6:15 pm

    Kαι το γυαλί και το καπέλο και το μαγαζί το τελευταίο ολα φυσάνε! Καλό καλοκαίρι, καλά να περάσεις και να ξεκουραστείς όσο πιο μπορείς, φιλιά πολλά χχο
    Πη ες. ολα τα καπέλα σου μου άρεσαν να πω την αλήθεια
    Πη ες. μεγαλώνουμε σίγουρα, για το αλλάζουμε δεν είμαι σίγουρη ..

  4. orfia permalink
    July 18, 2011 7:37 pm

    Καλες διακοπες, γεματες ξεκουραση, απολαυση και ξεγνοιασια!!! Τα καπελα σου υπεροχα…ολα, το τελευταιο δε, πολυ ..”τύπικο”….!!!! Φιλια πολλα

  5. July 18, 2011 8:07 pm

    Στραβα το καπελακι σου και φευγεις για αλλες παραλιες.
    Καλο καλοκαιρι και να περασετε τελεια.
    Φιλια πολλα

  6. July 19, 2011 4:40 am

    Καλό καλοκαίρι και από μένα. Για τα καπέλα ουδέν σχόλιο ( τί να πω.. έχουμε το ίδιο μπλέ , του 2010 ) , ως γνωστόν τους έχω μια αδυναμία χειμώνα καλοκαίρι και ένα ποστ για καπέλα είναι πάντα αγαπημένο. Να τα λέμε αγαπημένο μου φιν φον

  7. July 19, 2011 6:50 am

    Καλό ταξίδι και καλό καλοκαίρι!!! Του ’10 το καπέλο το λάτρεψα!!!
    Φιλιά

  8. margarita permalink
    July 19, 2011 11:46 am

    καλο καλοκαιρι.. εχει περασει βεβαια το μισο.. εδω δεν εφτασε καθολου.. να σου στειλω ενα καπελο βροχης? τετοια εχω .. αντε λοιπον. ξεκουραση, βυσιναδα, παγωτο χωνακι κααι
    “ψαθινα καπελα”

  9. July 20, 2011 4:25 pm

    Το λατρεμένο μου αξεσουάρ χειμώνα-καλοκαίρι.
    Βρισκω εξαιρετική την ιδεα ένα καπελο να σηματοδοτει κατα καποιο τροπο το ξεκινημα των καλοκαιρινων διακοπων, που ευχομαι να ειναι ανεμελες, χαλαρωτικές αλλά και ενδιαφερουσες.
    Καλό καλοκαιρι!

  10. July 23, 2011 11:51 am

    Καλές διακοπές!!
    Το καπέλο ωραιότατο!! Δίνει ιδέες!!!
    Δεν μεγαλώνουμε Δέσποινα, μόνο ωριμάζουμε!! Καλά, μπορεί και να μεγαλώνουμε, αλλά το ωριμάζουμε δίνει μια παρηγοριά!
    Πολλά φιλιά!!

  11. July 26, 2011 11:01 am

    Καλό καλοκαίρι μάτια μου, αγαπημένο και ξεκούσαστο να έχουμε. Όσο για τη καπελαδούρα, δεν χρειάζεται να πω λόγια, ζούλεψα και έπραξα.

    Φιλί γλυκό Δεσποινάκι μου:::))))

  12. luna permalink
    July 27, 2011 4:58 pm

    kala na peraseis Despiniw mas

  13. July 27, 2011 5:59 pm

    θεά! αγαπάω όλα τα καπέλα σου!!! και το στυλ σου! καλό καλοκαίρι δέσποινα!

Leave a Reply

