Παρασκευη με κρασακι

Επιτελους εφτασε ενα Σαββατοκυριακο ηρεμο.

Δεν εχω να ταξιδεψω.

Δεν εχω να ετοιμασω του κοσμου τα φαγητα.

Δεν ειμαι καλεσμενη πουθενα. Δεν εχω καλεσει κανενα.

Η Παρασκευη αρχισε με δροσια και λιακαδα και μεχρι να φτασει το μεσημερακι ο υδραργυρος ανεβηκε στους 26 βαθμους.

Ο τοπος εχει πρασινισει, αυτο που καποτε ειχα πει “το καινουργιο πρασινο”, που δεν εχει ακομα προλαβει να το ξεθωριασει ο καλοκαιρινος ηλιος. Θυμαστε τις ροζ μανολιες ; Τωρα ειναι καταπρασινες. Ανθισαν και οι αζαλεες στον κηπο.

Θα βγω αυριο μια βολτα στη γειτονια να βγαλω φωτογραφιες γιατι βρισκεται στις μεγαλες της ομορφιες.

Το βραδυ παμε για σουσι με τον Ερρικο. Γυριζοντας εχουμε ανοιχτα τα παραθυρα και ακουμε τριζονια. Τα τριζονια ειναι για το καλοκαιρι οτι τα χελιδονια την ανοιξη.

Φερνω και μερικες φωτογραφιες απο ενα μικρο wine stube στην Βιεννη. Τυρακι, σαλαμακι και κοκκινο κρασι. Οσο πιο απλα τοσο πιο νοστιμα. Καθαρες γευσεις. Ετσι για να φιαξουμε παλι ορεξη.

WEIN botschaft

1010 Wien, Annagasse 12

0664/463 77 22

H ιδιοκτητρια Christina Rojik διαθετει μια μεγαλη συλλογη απο κρασια Αυστριακων οινοπαραγωγων. Εκτος απο αυτα ομως υπαρχουν εξαιρετικα Ιταλικα και Ισπανικα κρασια. Το φαγητο που τα συνοδευει ειναι απλο σε στυλ Antipasti, που το φιαχνει παντα εκεινη την ωρα με αποκλειστικα βιολογικα προιοντα. Αυστριακες σπεσιαλιτε με χοιρινο οπως το Rindercarpaccio και εξαιρετικα τυρια απο το Τιρολο και την Ιταλια. Εχει φρεσκοψημενο χωριατικο ψωμι και νοστιμωτατο λιοψωμο. Η Christina Rojik περιποιειτα καθε πελατη προσωπικα και εξηγει την προελευση καθε προιοντος που προσφερει παντα με ενα γλυκο χαμογελο. Αν ποτε περασετε απο τη Βιεννη αξιζει μια επισκεψη στο μαγαζι της. Πολυς κοσμος καταληγει εκει μετα την οπερα. Να σημειωσω οτι το μικρο τριανταφυλλακι που βλεπετε να στολιζει την πιατελα με τα τυρια, ειναι μαγιατικο και τρωγεται.

Rindercarpaccio με συκα μαριναρισμενα σε κρασι

Στην υγεια μας.

20 Comments

  1. Πω, πω, Δεσποινά μου, τι πειρασμοί είναι πάλι αυτοί! Antipasti, carpaccio, αλλά κι αυτό το φαγώσιμο τριανταφυλλάκι… Κι εδώ είναι πρωί ακόμη κι είμαι με τον καφέ μου.
    Έχεις κάλεσμα από μένα εδώ… αν το αποφασίσεις κι έχει μια υπέροχη μέρα!!!
    Να έχεις ένα καλό Σαββατοκύριακο με απολαύσεις!

  2. λοιπόν, όταν πάω στη Βιέννη θα πάρω μαζί μου τα ποστ σου! Δεσποινάριον πλανετ!! Καλημέρα πολύ πολύ γλυκιά.
    πάω να αποτελειώσω το μπλογκ μου τωρα, θα έρθω πιο μετά παλι

  3. Από το καλό στο καλύτερο μας πας…Τα αλμυρά είναι η αδυναμία μου…
    Καλό Σ/Κ, Δεσποινάκι…

  4. καλο σαββατοκυριακο!
    τωρα με τον καφε πρωι πρωι κατι μου κανουν αυτα!
    ασχετο, αλλα στα ξενοδοχεια “χτυπαω” παντα γερμανοαυστριακα πρωινα, στο σπιτι μου με κομποδενει ο λαιμος μου!

    για το βραδακι θα τα κρατησω, μαλλον αυριο…σημερα εχουμε γαμους και πανηγυρια!παω να δω τι καπελακι θα φορεσω!!!!

    φιλια πρωινα Δεσποινα….. με ηλιο!επιτελους

  5. Αχ εσυ!Με τον πονο μου παιζεις γλυκοδεσποιναριον!
    Ταπας και Rioja!
    Μερικες βδομαδες ακομα και την κανω κατα Ισπανια μερια!
    Με εβαλες στα αιματα κουκλα μας!
    Καλο ΣΒΚ και φιλι κατακκοκινο βαθυ,σαν το Rioja!

  6. Ωρε γλεντια…
    Καταπληκτικα ειναι ολα αυτα
    και το τσουγκρισμα των ποτηριων με το κοκκινο κρασι,
    το καταπληκτικοτερο ολων.
    Ζηλευωω

  7. @μηθυμναιος Δεν το ειχα σκεφτει οτι εσεις τα διαβαζετε πρωι, αλλα την ωρα που γραφω εγω κι εσεις κοιμμαστε τον υπνο του δικαιου ολα αυτα μου φαινονται νοστιμουλια! Κι εδω ομορφη μερα Στρατο μου λιακαδα και ζεστη.

    @Μελισσουλα, γινεται να φωναξεις ενα παπα να σου κανει ευχελαιο στο μπλογκ. Τι κακο ειναι πια αυτο με σενα? Αστα για λιγο και πηγαινε να χαρεις τη Σαββατιατικη Λωζαννη! Ελπιζω κι εσεις να εχετα λιακαδα σημερα.

    @Αρτανι; εεε που να δεις οταν θα κανω αναρτηση με φυστικια!!! 😛 😛 😛 😀

    @Αριστεα μου εγω παλι δεν τα μπορω αυτα τα πρωινα, ειμαι του Continental, croissant, βουτυρο και μαρμελαδα, μελι και το πολυ πολυ λιγο ζαμπον.

    @Κωστακη ναι;; που θα πας μηπως στην Ανδαλουσια? Ολεεεεε!!!

    @Ζερο μου ζουλιαρογατο . Μη ζουλευεις βρε, για να χαιρομαστε ολοι τα βαζω αυτα. Εγω παντως παντα χαιρομαι με τη δικη σας χαρα. Ηταν ισως η πιο ονμορφη βραδυα η τελευταια πριν φυγουμε απο τη Βιεννη. Και οτι μ’ αρεσει πολυ εχει προταιρεοτητα. Φιλια βρε!

  8. Παω βολτα τωρα!!!!! τετοια λιακαδα Σαββατιατικα δε ξαναγινεται!

  9. Κι εγώ από βόλτα ήρθα και πίνω καφέ στην βεράντα. Καλά περάσαμε, καλά ήπιαμε, καλά φάγαμε … από |Δευτέρα τα κεφάλια μέσα.
    Δεσποινάκι θέλω κι εγώ ταξιδάκι αλλά με όλα τα στραβά που μου τυχαίνουν τα τελευταία χρόνια κάθε φορά που φεύγω, φοβάμαι ακόμα και να το προγραμματίσω.
    Πως θα είναι άραγε η Βιέννη τον Ιούλιο? Θα φτιάξω τουριστικό οδηγό με τα ποστ σου, θα κάνω και το σταυρό μου και … έφυγα!

  10. Καλησπέρα,ώρα 7.30,ζέστη με ελαφρό αεράκι. Ο Πλανήτης υποδέχεται το καλοκαίρι, και τα πιάτα που μας σερβίρεις δεν βοηθάνε την υπόσχεση για δίαιτα που θα αρχίσει απο κάποια Δευτέρα. Εγώ κάνω την δίαιτα του ανανά.
    Την ξέρεις? Τρως τα πάντα εκτός από ανανά!!
    Χαίρομαι πολύ για σένα γιατί φαντάζομαι ‘οτι έχεις κουραστεί πολύ για να μπορείς να απολαμβάνεις όλα αυτά τα όμορφα πράγματα, σου εύχομαι πολλές όμορφες βόλτες με τον Ερρίκο ακούγοντας τριζόνια!

  11. Στην υγειά σας, στην υγειά σας!! Εγώ τα αλλαντικά τα θέλω με μπύρα (χικ!), ενώ τα τυριά με κρασί (χικ! χικ!)… Μιαμ, μιαμ ωραιούτσικα ήταν! (χικ! χικ! χικ!)…

  12. @ μαι λειντυ δεν θελω να ακουω τετοια, αυτα τελειωσαν, δε σημαινει οτι αν φυγεις κατι θα γινει. δε θελω να γινεσαι προληπτικη. Εχω ακομα αρκετα να ποσταρω απο τη Βιεννη. Βρηκα δουλεια μαι λειντυ.

    @λιακος2 Σοφουλα κοψε ολα τα αλλα και τρωγε μονο ανανα, χωρις το σιροπι φυσικα. Την εχω ακουσει σαν διαιτα της παπιας. Υπαρχει και η διαιτα sea food, you see food and you eat it!

    @γατα μου σωστα, ασε χικ εσυ χικ κι εγω αποψε! α στο καλο σου, θαθελα να ειμαι στην Αθηνα να χικ μαζι σας χικ!

  13. Καληνυχτα σε πραγματικο χρονο!
    Κοιτα να βαλεις κανα ρολοι να μην μπερδευομαστε χαρα μου!
    Φιλακια!

  14. Α, ναι! Ρολόι!! Να τι λείπει… Στο παλιό μπλογκ έβλεπες “η ώρα στη Washington…” και ήξερες τι χαιρετισμό ν’ αφήσεις!… Τώρα πρέπει να κάνουμε προσθαφαιρέσεις… Μπράβο ρε Κώστα, πες τα, μπας και συμμαζευτεί και βάλει μερικά πράματα εδώ μέσα…
    (πλάκα, πλάκα, το συνήθισα το καινούργιο σπίτι 😉 😉 )

  15. Αχ τελεια.. Θελω να παω Βιεννη..και να ειναι Χριστουγεννα ετσι το εχω συνδιασει.. 🙂 Να εισαι καλα Δεσποινακι 🙂

  16. Ωραία… Το διάβασα πρωί- πρωί και μου άνοιξε την όρεξη… Σου στέλνω φιλί κυριακάτικο, ηλιόλουστο και πάω να ετοιμάσω πρωινό…. Καλήμερα!!!!!

  17. Καλημερες, μαγιατικο τριανταφυλλο και τρωγετε…?
    Υπεροχη μερα……καλημερα ολη μερα!

  18. Καλημερα Δεσποινα!
    Τι αλλο να πει κανεις,χωρις να κινδυνευει να γινει μονοτονος;
    Σωστα!Παραλιγο να ξεχασω να αφησω και ενα φιλακι!

  19. @κωστα και δενδρογαλη Αααα! καλα θα φερω κι ενα ρολοιιιιιι!

    @μελισσουλα, στο φερα σημερα το αμαρτωλο πουφιαξα χτες!

    @Ευη μου κανονικα μεσημερακι επρεπε να το διαβασεις, εκτος αν εισαι κι εσυ του γερμανικου πρωινου! φιλια.

    @ λουνα μου ναι τρωγεται, πωε φιαχνουμε ροδοζαχαρη?

    @roadartist να πας θα ειναι πολυ ομορφα φανταζομαι τα Χριστουγεννα.

    @κωστακη, φιλακι εληφθη!

Leave a comment