κοιτα με στα ματια!

Η Una Mama , η Artanis και η μελισσουλα με καλεσαν να παιξω στο παιχνιδι με τις αληθειες και τα ψεμματα. Μια απο τις παρακατω ιστοριουλες ειναι αληθινη. Οι αλλες τρεις ειναι παλιοψεμματα. Για να δουμε τι θα πειτε κι εσεις. Ευχαριστω και τις τρεις κοπελιες.

Η Μαργαριτα ΔΕΝ επιτρεπεται να παιξει γιατι θα γινουμε βιδες!

Την Τριτη 3 Ιουνιου θα σας πω την αληθεια.

Οχι μη μου ζητατε να σας κοιταξω στα ματια!

Παμε!

1. Πριν αρκετα χρονια οταν τελειωσα τις μεταπτυχιακες μου σπουδες, εργαστηκα για τρισυμισυ χρονια στο Μοναχο στη Γερμανια. Εκει γεννηθηκε το δευτερο παιδι μου, ο Κωνσταντινος. Ακομα και σημερα ποτε ποτε τον λεμε Βαυαρο.

2. Oταν ημουν μικρο κοριτσακι, παντα βοηθουσα τη μαμα μου στην κουζινα. Απο τοτε αγαπησα την μαγειρικη. Μιλαμε για το κοριτσακι δεξι χερι.

3. Λιγο μετα οταν εκλεισα τα 34 χρονια μου επαθα μια γερη θλαση μυος στην μεση. Αυτο με κρατησε 4 μηνες στο κρεββατι, και μου κοστισε δυο χρονια με φυσιοθεραπεια και ψυχολογικα προβληματα.

4. Δεν υπηρξα ποτε καπνιστρια. Αυτο ειναι το μονο πραγμα που διαφερουμε με τον Ερρικο, που καπνιζει σα φουγαρο!

Σας φιλω γλυκα!