τι να βαλω; (updated)

Πλησιαζει επικινδυνα ο γαμος του Ουϊλιαμ και της Κεητ, και δεν εχω αποφασισει ακομα για καπελο!  Το αφησα στην τουρλα του Σαββατου.  Προφανως δεν μπορω να παω ακαλυπτη, ουτε να φορεσω τα ψαθινα παλιοκαπελα που κατα καιρους εχω φερει εδω.

Αν δεν αποφασισω συντομα , το πολυ πολυ θα βρω καποια δικαιολογια και δε θα παω.  Α! ξερω, θα πω οτι βαριεται ο Ερρικος.  Ενταξει,  ξερω, θα παρεξηγηθει ο Καρολος,  αλλα εχουμε και μια υποληψη.   Ουτε γινεται η Καμηλα να φοραει πιο φιν φον καπελλο απο μενα.  Δεν παω!  Τελος!

Θα κατσω εδω να μπλογκαρω!

Σας φιλω γλυκα.

Πη Ες: Να θυμηθω να πω του Τσαρλς  να μου κρατησει μια μπουμπουνιερα.

UPDATE

Με τη βοηθεια του αγαπητωτατου φιλου μου Παναθηναιου το ευρηματικου, ευρεθη το καπελο με το οποιο θα σκασω μυτη στο Μπακιγχαμ μεθαυριο.  Και αποκλειεται η Καμηλα να εχει σκεφτει κατι καλυτερο. Οι πιθανοτητες ειναι να φορα καθικι και μαλιστα σε μπεζ χρωμα.  Το μονο που φοβαμει ειναι  να μη κλεψω την παρασταση και κοιτανε εμενα αντι για την Κεητ!  Εχω μαθει και τον πριγκιπικο χαιρεστισμο που ειναι μια κινηση, ελα.. ελα.. ελα.. Επισης σκεφτομαι μηπως ειναι εκει και ο ιστιοπλοος Κοκος (δεν μπορει να λειπει. .. οπου βασιλικος γαμος και χαρα πρωτος)  και παθει χοντρη πλακα.  Θα πρεπει να τα ζυγσω ολα και να παρω τελικη αποφαση μεχρι αυριο.  Ντεσιζιονς..ντεσιζιονς!