Sunrise in Lagada (Chios)

Οι παλιοτεροι φιλοι του μπλογκ θα θυμουνται την ιστορια Η ανατολη στην Λαγκαδα κι ενα παλιοσκυλο.    Ηταν οι εποχες που κατεβαινα χαραματα  στο λιμανι.  Αυτη τη φορα απλα βγηκα στο μπαλκονι μου.  Οι ανατολες στη Λαγκαδα ειναι μαγικες απο οπου και να τις δεις.  Ο οριζοντας γινεται πορτοκαλοκοκκινος καθως ο ηλιος πλησιαζει σιγα σιγα τις κορυφογραμμες της Μικρας Ασιας.

Sunrise in Lagada. Photos taken from our balkony.

Στο χωριο αναβουν τα πρωτα φωτακια.  Το πευκακι μου που πριν πεντε χρονια ηταν ενα κοτσανακι,  θεριεψε και γεμισε κουκουναρια.

Τα κυπαρισσια σον καμπο στεκουν παντα εκει καθημερινοι μαρτυρες στο θαυμα της ανατολης.


Το νησακι που διαγραφεται γκριζο μπροστα ειναι οι Οινουσσες (Εγνουσσα).

The island ahead is Inousses and the land beyond is Asia Minor

Και μια ματια  προς το νοτο.  Οπου και να κοιταξεις, τα χρωματα ειναι  απιστευτα.

Καλο ξημερωμα και καλο Σαββατοκυριακο.

Σας φιλω γλυκα.

6 Comments

  1. Kαλημέρα φιν φον … καλό φθινόπωρο . Ωραία η Λαγκάδα !!!!

    • Καλο φθινοπωρο Σοφαρακο μου. Η Λαγκαδα ειναι πανεμορφο χωριο. Με καμπο, με λιμανακι, με βουνα με απ’ ολα. Μια πρασινη οαση στην βραχωδη βορεια Χιο.

  2. Φοβερές φωτογραφίες, υπέροχα χρώματα !! υ.γ. εσύ ή ο Ερρίκος ?

    • Χα χα τι εννοεις, να ειχε ξυπνησει ο Ερρικος απο τις 5:30 για να αποθανατισει την ανατολη?
      Οχι Πηνελοπη μου! Εγω και η ηρωϊκη Λουμιξ μου. Τα χρωματα ειναι ωραια, η ποιοτητα της φωτογραφιας παλι.. χμμ. Η η Λουμιξ γερναει, η εγω δε φοραγα τα γυαλια μου πρωϊ πρωϊ!! ΧΧ

  3. Όμορφες ανατολές, όμορφα ξυπνήματα. Άλλη αίσθηση από το ηλιοβασίλεμα. Πιο γλυκιά, πιο αισιόδοξη. Φιλιά πολλά

  4. Πραγματικα οι ανατολες ειναι η αισθηση της αρχης, το ηλιοβασιλεμα της ελπιδας για αυριο! Φιλια!

Leave a comment