my week on the internet

Για τους φιλους που δεν συνδεομαστε σε αλλα social media, θα ηθελα να αναφερω σημερα μερικα λινκς με αρθρα που δημοσιευτηκαν την εβδομαδα που μας περασε σε διαφορα αλλα sites, και ειτε εχουν την υπογραφη μου, ειτε αναφερεται το ονομα μου, και αυτο βεβαια με τιμα και με χαροποιει.

Θα αρχισω με τη δημοσιευση στο Food and Leisure Guide των αγαπημενων φιλων Πανου Δεληγιαννη και Ευης Φετση.  Απο το προσφατο ταξιδι μου στη Χιο ενα γαστρονομικο οδοιπορικο με τιτλο Ειντα φαγαμεν στη Χιό

Στο ιδιο τευχος στο Global Eater αλλη μια συμμετοχη μου με τιτλο Assaggi Mozzarella Bar με μια γαστρονομικη αναφορα στο εστιατοριο του Domenico Cornacchia στην Washington.

Τελος απο το ιδιο site ο Πανος Δεληγιαννης κανει μια ευγενικη αναφορα σε παλιους και καινουργιους συνεργατες.

Η αναρτηση “The city that was” δημοσιευτηκε στο The Insider , news portal του δημοσιογραφου Τασου Κοκκινιδη.

Η ιδια αναρτηση δημοσιευτηκε στο πορταλ TeAr.gr με τιτλο ΑΠΟΨΕΙΣ¨A city that was” .

Τελευταια αλλα πολυ σημαντικη για μενα ειναι η αναφορα του αγαπητου Παναθηναιου ο οποιος μας τιμα αναφεροντας την τοσο ομορφη διαδραση τοσων χρονων στα blogs.

Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους για την ευγενικη τους φιλοξενια και την τιμη που μου κανουν.
Σας φιλω γλυκα.

6 Comments

  1. Οποιαν τιμην αποτιεις εις το προσωπο μου αγαπητωτο Δεσποιναριο!!!! Σε ευχαριστω και σε ασπαζομαι.
    Περαστικος 1: Αυτοι οι δυο αλληλοευχαριστουνται!
    Περαστικος 2: και αλληλοσυγχαιρονται!!!
    Περαστικος 1: παντως η ατμοσφαιρα ειναι ομορφη
    Περαστικος 2: και εστω και αν δεν καταλαβαινω τιποτε, μια αισιοδοξια με καταλαμβανει
    Περαστικος 1: Ξαφνικα δεν με αγχωνει η χρεωκοπια του Κρατους της Ελλαδας
    Περαστικος 2: Το Κρατος μπορει να χρεωκοπησει, η Ελλαδα ποτε
    Περαστικος 1: Η Ελλαδα τελικα ειναι ενα μωσαικο, και κομματι της ειναι το Δεσποιναριο και ολη η ομορφη παρεα που γνωρισαμε εδω
    Περαστικος 2: Παμε να πιουμε ενα ουζακι
    Περαστικος 1: Εβιβα Δεσποιναριον!!!!!

    • Μα εσυ αρχισες πρωτος! Και να σου πω την αμαρτια μου, σκεφτηκα να γραψω 13 σχολια στο μπλογκ σου για να ερθω ” προσωπο” με την Ρουλα και τον Μανωλη αλλα μετα λεω, αστο δεσποιναριον, θα σε παρουν για εντελως μουρλη!
      Εβιβα αγαπγητε μου!

  2. Εμείς σε ευχαριστούμε αγαπημένη… Για την υποστήριξη αλλά κυρίως για την φιλία και την αγάπη σου… Φιλάκια πολλά…
    Υ.Γ. Το άνοιξα και εγώ το διαδικτυακό μου σπιτάκι ξανά τώρα που φθινοπώριασε.. :)))

Leave a comment