Greek cultural events in Washington DC.

Τις ανακοινωσεις για τις πολιτιστικες εκδηλωσεις  στην “πρωτευουσα”  τις πληροφορουμαστε απο mails που μας στελνει η υπευθυνη για αυτες στην πρεσβεια μας δοκτωρ Ζωη Κοσμιδου.  Μερικες εκδηλωσεις ανακοινωνονται νωρις οπως η θεατρικη παρασταση ” Andalucia-Crete Bridging the two cultures ” και αλλες κυριολεκτικα τελευταια στιγμη, οπως η εκδηλωση για το ομορφο νησι της Σαμου.  Για την συμπραξη των δυο πολιτιστικων συλλογων δεν ειχα ιδεα και παραθετω εδω το site στο οποιο βρηκα περισσοτερες πληροφοριες.  Ομολογω οτι δεν ειχα φανταστει ποτε ουτε ειχα συνηδειτοποιησει την ομοιοτητα στο τεμπο της μουσικης των δυο μεσογειακων πολιτισμων.  Σκεφτομαι οτι  θα μπορουσε να πει κανεις με ελαχιστο σφαλμα οτι ο πολιτισμος ειναι ευθεως αναλογος του γεωγραφικου πλατους. Η μεσογειος στα ματια ολων μας ειναι μια κοιτιδα πολιτισμου ξεχωριστη στον πλανητη μας.  Οι  ” απ’ εξω”  μας θεωρουν “ενα” κι εμεις οι μεσογειακοι λαοι αισθανομαστε ξεχωριστοι και εχουμε καρδιες με λιακαδα.  Εχουμε πιο ομορφο μπλε στη θαλασσα, πιο νοστιιμα ψαρια, αποκλειστικοτητα στα κοκκινα μπαρμπουνια,  δεκαδες γλωσσες και διαλεκτους,  μοναδικο ταμπεραμεντο και τσακιρικα ματια.  Εχουμε τα πιο ωραια λαδια και κρασια και μαγειρευουμε πιο ωραια απο καθε αλλη περιοχη στον κοσμο.  Εχουμε κι ενα μικρο καραβι που ηταν αταξιδευτο κι εκανε ενα μακρυ ταξιδι.. Και οταν σηκωνομαστε να χορεψουμε,  παιρνουν τα ποδια φωτια και λυγιζει η μεση και ανεβαινει το κεφι στο ζενιθ.  Σε κοινους ρυθμους και στο ιδιο τεμπο. Τι κι αν δε μιλαμε την ιδια γλωσσα. Οπως στο βιντεακι που ακολουθει.

Ελπιζω να τα καταφερω να παω.

Σας φιλω γλυκα !

18 Comments

  1. Είναι κοινό το ταμπεραμέντο φίλη… Αυτό το ταμπεραμέντο που εγώ το θεωρώ τεράστιο ατού και δώρο και ας μας βάζει σε μπελάδες συχνά, τόσο ως άτομα μεμονωμένα όσο και ως κράτη…:-)))))) Φιλάκια και καλημέρες…

    • Δε ξερω αν ειναι ατου Ευακι, αλλα ειναι ο δικος μας τροπος, η δικη μας συμπεριφορα και μας αρεσει. Φιλακια κι επο μενα.

  2. Η περιγραφη σου με μαγεψε.Και γω η ανοητη που εχω παει τοσες φορες στην Κρητη και εχω νιωσει το σφιγμο αυτου του τοπου δεν θα εβαζα με το νου μου να τη συνδιασω με το ταμπεραμεντο των αλλων λαων της Μεσογειου.Μακαρι να πας Δεσποινακι μου για να μας φερεις τις εντυπωσεις σου ετσι μοναδικα οπως εσυ ξερεις.
    Σε φιλω πολυ καλη μου.

    • Ευχαριστω Γιαννα μου, ελπιζω να καταφερω να παω και να σας φερω εντυπωσεις. Σε φιλω κι εγω ταξιδιαρα μου.

  3. Tι να πω τώρα, βρε Δέσποινα!!!
    Να σκεφτείς πως ο Χαρουπόμυλος (που λέει πως πρωτοέγινε αυτή η εκδήλωση) είναι μόλις 18 χλμ από το σπίτι μου κι εγώ… χαμπάρι!!!
    Και την υπεύθυνη (Κορίνα) την γνωρίζω. Έχουμε κάνει και παρέα!
    Έχω μείνει άφωνη. Είναι γεγονός πάντως πως όταν πήγα στη Σεβίλλη είπα ότι το μόνο μέρος που θα μπορούσα να μείνω ποτέ (αν έφευγα από την Κρήτη) είναι η Σεβίλλη. Την ένιωσα σαν το σπίτι μου.
    Να είσαι καλά για τη γνωριμία αυτή.
    Φιλάκια πολλά

    • Τι μικρος που ειναι ο κοσμος, και τιο μεγαλος μαζι! Φιλακια και χαιρομαι που βρηκες τη γειτονια σου στο βιντεο.

  4. Και το φως Δέσποινα, εκείνη την απίθανη διαύγεια.
    Άρχισα την ημέρα μου με καφέ και το βιντεάκι που είχες στην σελίδα σου. Απόλαυση….
    Who cares about Democrats and Republicans, Conservatives and Liberals and Canadian elections.
    Τουλάχιστον για σήμερα…

    • Γεια σου Αστραια μου. Πρεπει να ξεφευγουμε απο ολα αυτα τα διαδικαστικα της ζωης μας και να κανουμε μικρες βουτιες στον πολιτισμο. Ετσι λιγο με τον πρωϊνο καφε.

  5. Καλά το πάτε εκεί στην πρωτεύουσα. Εδώ εμείς καιγόμαστε με τις εθνικές εκλογές του Καναδά, πολλές ελληνικές υποψηφιότητες. Μεγάλο πανηγύρι.
    Αντε , να διακσεδάσετε αλά Γκρέκα και Ανταλούσια ή όπως νάναι.
    Φιλάκια ηλιόλουστα σματςςςςςςς

    • Ευχομαι τα αποτελεσματα των εκλογων να ικανοποιησουν τον κοσμο και το Ελληνικο δαιμονιο να διαπρεψει στην πολιτικη σας. Φιλια πολλα απο μια βροχερη και κρυα πρωτευουσα.

  6. Αλήθεια , λατρεύω τη Σάμο ως τόπο έμπνευσης του Γιάννη Ρίτσου. Την έχω επισκφεθεί 17 φορές, όταν βρισκόταν εκεί ο boyfriend-φαντάρος!!!

  7. Γεια σου Δεσποινιώ!

    Έχω μεγάλη αδυναμία στην Κρήτη, χωρίς να έλκω καταγωγή, χωρίς λόγο τελείως! Και στη μουσική της και τους χορούς της ακόμα περισσότερο – το βιντεάκι, λοιπόν, με ενθουσίασε 🙂

    Όσο για τις ομοιότητες, έτσι είναι… αφού μας θρέφει η ίδια θάλασσα.

    Ωραιότατη η ιδέα της εκδήλωσης, περιμένουμε ρεπορτάζ, ναι?

    Φιλιά πολλά

    υγ: το φλαμένκο, τι συγκλονιστικός χορός κι αυτός?

    • Κι εμενα μου αρεσει η Κρητη πολυ γουιντερση μου, κι ουτε κι εγω εχω καμια καταγωγη η σχεση. Ειναι αυτη λεβεντια και περηφανια μαλλον που αρεσει σε ολους μας. Φιλια κι απο μενα.

  8. Ξετρελλάθηκα με το βιντεάκι… ομολογώ ότι δεν είχα φανταστεί ότι θα μπορούσε να χορευτεί φλαμέγκο με κρητική λίρα, αλλά να που γίνεται και είναι υπέροχο…
    Αλήθεια ο πεντοζάλης είναι τόσο λεβέντικος χορός… και το φλαμέγκο ΄τόσο ερωτικός…

  9. Καλά αυτό πάλι, μόνο εσύ θα μπορούσες να το έχεις αποκλειστικό…. Θέλουμε εντυπώσεις…
    Είδες οι θάλασσες ενώνουν..
    Φιλιά

    • Ποπη γλυκεια, ελπιζω να τα καταφερω να παω. Οι θαλασσες ειμαστε εμεις. Φιλια κι απο μενα.

Leave a comment