παραλειπομενο – συννεφιασμενη κυριακη

παραλειπομενο απο τον αγαπημενο μου (πια) σκηνοθετη Γιωργο Ζερβουλακο για τα τραγουδια της ταινιας του που διαβαζαμε εδω πριν λιγες μερες.  Μου γραφει:

” Δεσποινάκι είμαι πολύ χαρούμενος από την γνωριμία της καινούργιας παρέας που είχες την καλοσύνη να μου προξενέψεις.
Υπάρχουν κάποιες λάθος πληροφορίες σχετικά με το τραγούδι του Τσιτσάνη ΣΥΝΝΕΦΙΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ. Το Τραγούδι είναι προγενέστερο της ταινίας σχεδόν μια δεκαετία.Κατοχικό. Ο Τσιτσάνης έγραφε πολιτικά τραγούδια με εμφανή ερωτικό δήθεν ρούχο.Επ΄ αυτού στο μέλλον θα είμαι αναλυτικότερος.

Το Καράβι τσακισμένο έγινε για τις ανάγκες της πρώτης ταινίας μου Συννεφιασμένη Κυριακή, και να πώς:

Είχα κάτι λίγα λεφτά από την αμοιβή μου στην ταινία του Αντρέα Λαμπρινού, Διακοπές στην Αίγινα, είχα δουλέψει βοηθός σκηνοθέτη.Τον Τσιτσάνη τον είχα γνωρίσει στην ταινία Μεγάλοι δρόμοι, του δάσκαλου μου Γρηγόρη Γρηγορίου.
Με την παρόντριση του Λάσκου και το ψωροκεφάλαιο του Λαμπρινού τ΄αποφάσισα

Πήγα στον Τσιτσάνη και του ζήτησα να μου γράψει τη μουσική και τα τραγούδια της ταινίας.
Ήθελα ένα τραγούδι με λιμάνια και καράβια.

Το Σάββατο θα στο φέρω μου είπε. Ήρθε το Σάββατο πήγεδύο το μεσημέρι πουθενά Τσιτσάνης και κάπου κεί χτυπάει η πόρτα και μπαίνει σκιαχτά-σκιάχτα ο Βασίλης μ΄ένα χαρτί στο χέρι. Αφησε το χαρτί στο γραφείο έκατσε και σαν κατσαδιασμένος μου είπε:

Πάρτο με παίδεψε πέντε μέρες,καλύτερο δεν μπόρω! Ήτανετο κάραβι φυσικά μονάχα τα λόγια,

-Πολύ όμορφο, είπα αλλά η μουσική;
-Αύριο γράφουμε στην Κολούμπια και μπουζούκι θα παίξει ο Χιώτης μου είπε.

ΑΥΤΆ ΚΑΙ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡ’Ω  ”

Το εφερα για οσους (σαν κι εμενα)  χαιρονται να μαθαινουν λιγα πραγματακια για ανθρωπους , ακουσματα και πραγματα που σε καποια ανυποπτη στιγμη της ζωης μας μας εκαναν να χαμογελασουμε.

Η αληθεια ειναι οτι ψοφαω για τετοιου ειδους καλλιτεχνικα παραλειπομενα.  Απομυθοποιουν  τους γιγαντες και τους φερνουν τοσο κοντα μας σαν απλους,  ανησυχους, αλλοτε ντροπαλους αλλα κυριως εκφραστικους ανθρωπους.

Ετσι απλα και ομορφα,  απλα και πολυ ομορφα.